je had m goed ianquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als je 1 van de 9 zakken hebt die wél normale munten bevat?![]()
Dan weet je toch nog steeds niet welke de valse heeft?
Ian, graag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
okay, nick je bent niet al te dom
you go girlquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet ook nog wel een goed raadsel maar die moet ik ff painten
truste, like wise!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, fucking hell, ik ging alleen even kijken of Leandra er nog was
Ik duik op bed menschen, het was me wederom een zwaar genoegen.
Slaap lekkerigquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, fucking hell, ik ging alleen even kijken of Leandra er nog was
Ik duik op bed menschen, het was me wederom een zwaar genoegen.
goed! doch had net dat touw weer opgeruimdquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7uc-p8fbyEM uit de oude pavement doos
Zo moe..... maar wil nog niet slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie gaan toch niet allemaal naar bed je ?![]()
lekkert met zn alle deze vuist op deze vuist zingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed! doch had net dat touw weer opgeruimd![]()
plompzakkertje spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekkert met zn alle deze vuist op deze vuist zingen
hee tubelessquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor mij is het nog een beetje vroeg om te slapen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |