Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil jullie ook wel joinen...maar je kan maar bij een team lid zijn toch?
Geen idee, misschien haal ik rammstein ook nog wel even in, heb een flinke output vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:55 schreef phluphy het volgende:
wonderer, you did it!!
![]()
Hoe lang denk je stand te houden?![]()
Het FOK! team bestaat momenteel uit zo'n 1087 leden.quote:
Wachtwoord vergeten => http://whatpulse.org/forgotpass/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:04 schreef Karina het volgende:
Ik deed altijd mee, maar ben mijn wachtwoord en profiel vergeten(nieuwe PC). Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? Mailen met whatpulse heeft geen antwoord opgeleverd.
Daar ben ik inmiddels achter, maar als je je account opnieuw wilt gaan gebruiken, wordt er om de profile name gevraagd (dus username-password-profile) en als je die profile name niet invult kun je niet inloggen. Dus dat is het 2e probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:10 schreef fate het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten => http://whatpulse.org/forgotpass/
Heh ok maf. Nooit geweten dat in het team overzicht wat anders staat dan op de team paginaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:49 schreef selfeip het volgende:
[..]
Het FOK! team bestaat momenteel uit zo'n 1087 leden.
1087 - 1049 = 38
Dus 38 mensen die door de FP post hebben gejoind.
De rest heeft nog niet gepulsd
Als je eerst op de site een profiel aanmaakt, wat zo gedaan is, dan kan je dit gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, maar als je je account opnieuw wilt gaan gebruiken, wordt er om de profile name gevraagd (dus username-password-profile) en als je die profile name niet invult kun je niet inloggen. Dus dat is het 2e probleem.
Oke, nieuw profiel aanmaken dus, als ik thuis ben ga ik het meteen uitproberen en weer meepulsen (helaas mag ik hier op het werk niets installeren).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je eerst op de site een profiel aanmaakt, wat zo gedaan is, dan kan je dit gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |