Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:46 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil jullie ook wel joinen...maar je kan maar bij een team lid zijn toch?
Geen idee, misschien haal ik rammstein ook nog wel even in, heb een flinke output vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2007 07:55 schreef phluphy het volgende:
wonderer, you did it!!
![]()
Hoe lang denk je stand te houden?![]()
Het FOK! team bestaat momenteel uit zo'n 1087 leden.quote:
Wachtwoord vergeten => http://whatpulse.org/forgotpass/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:04 schreef Karina het volgende:
Ik deed altijd mee, maar ben mijn wachtwoord en profiel vergeten(nieuwe PC). Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? Mailen met whatpulse heeft geen antwoord opgeleverd.
Daar ben ik inmiddels achter, maar als je je account opnieuw wilt gaan gebruiken, wordt er om de profile name gevraagd (dus username-password-profile) en als je die profile name niet invult kun je niet inloggen. Dus dat is het 2e probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:10 schreef fate het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten => http://whatpulse.org/forgotpass/
Heh ok maf. Nooit geweten dat in het team overzicht wat anders staat dan op de team paginaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:49 schreef selfeip het volgende:
[..]
Het FOK! team bestaat momenteel uit zo'n 1087 leden.
1087 - 1049 = 38
Dus 38 mensen die door de FP post hebben gejoind.
De rest heeft nog niet gepulsd
Als je eerst op de site een profiel aanmaakt, wat zo gedaan is, dan kan je dit gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, maar als je je account opnieuw wilt gaan gebruiken, wordt er om de profile name gevraagd (dus username-password-profile) en als je die profile name niet invult kun je niet inloggen. Dus dat is het 2e probleem.
Oke, nieuw profiel aanmaken dus, als ik thuis ben ga ik het meteen uitproberen en weer meepulsen (helaas mag ik hier op het werk niets installeren).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je eerst op de site een profiel aanmaakt, wat zo gedaan is, dan kan je dit gebruiken.
doe jij ook mee met whatpulse Jump?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef Jump het volgende:
Al een hoopje nieuwe users erbij zie ik
Ahh, op die manierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:23 schreef Slarioux het volgende:
Ik hoorde dat de SlariBot plat lag en dat klopt wel, ik heb heel enthousiast opgeruimd laatst en alles van de slaribot gedelete
Ik heb nog backups etc dus het is geen probleem, maar ik moet hem nog ff online gooien en alles weer fixen. Ik hou jullie op de hoogte, maar geef me even en verwijs maar naar deze post als mensen gaan zeuren.
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:23 schreef Slarioux het volgende:
Ik hoorde dat de SlariBot plat lag en dat klopt wel, ik heb heel enthousiast opgeruimd laatst en alles van de slaribot gedelete
Ik heb nog backups etc dus het is geen probleem, maar ik moet hem nog ff online gooien en alles weer fixen. Ik hou jullie op de hoogte, maar geef me even en verwijs maar naar deze post als mensen gaan zeuren.
Dat doet me er aan denken dat ik ook nog wat naar JortK moet mailenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Tja, ik krijg die mailtjes van WP ook niet meer (resultaten van de cronjobs) en alles loopt lekker transparant; de slaribot doet nu dankzij het scriptje van WyriHaximus alles automagisch... ik hoef niks te doen.
Ja erg herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef Slarioux het volgende: Dat heb ik een paar weken niet gedaan dus ik dacht helemaal niet aan dat ding toen ik alles weggooide.
post van Slaribot is weer verwijderdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar zie jij stats den, ik zie niks, zag slaribot wel als laatste posten
![]()
Zie me editquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
post van Slaribot is weer verwijderd
Maar er stonden een paar errors in
Gaat heel lekker dan!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef wuppeltje het volgende:
OGame.pl +8,8 Miljoen keys
FOK! +25,2 Miljoen keys
Sinds laatste SlariBot update van maandag 27 augustus 2007 @ 06:45
Doe je goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:11 schreef Bruce117 het volgende:
Gisteren ruim 800k verstuurd en op 17.000.000 uitgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |