Ik denk dat langer vastleggen van Vadocs ( en tevens Olsson) heel moeilijk wordt, die kunnen allebei veel meer bereiken dan NEC-niveau (middenmoot eredivisie).quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef endr0me het volgende:
Vadocz weer MOTM, die moeten ze echt nu al langer gaan vastleggen, daar zit echt voetbal in.
Lelijke wedstrijd inderdaad, ik begrijp niet goed wat de positie van Janssen is, hij is in ieder geval niet de diepste spits die hij bij RKC was. Worm was drama. Maar een paar weken geleden vond ik het elftal kleurloos, nu met Janssen, van Beukering en Vadocs zit er toch duidelijk potentie en meer karakter/persoonlijheid in. Zet Holman op de positie van Worm en wie weet wat er nog kan gebeuren. Alleen dat ophemelen van Muslu op het eindquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:16 schreef hoM3r het volgende:
Lelijke wedstrijd, maar gewoon 3-0 van Heracles winnen, zo hoort het ook. Leuke stadionplannetjes trouwens op www.nec-nijmegen.nl.
Heracles is me idd wel tegengevallen, nu snap ik die 9-0 tegen Heerenveen ook beter. Als Janssen wat beter had opgelet had het ook zeker 4-0 moeten zijn. Al moet ik wel toegeven dat als die speler van jullie was gaan liggen in de eerste helft ipv doorlopen en verprutsen hij een penalty had gekregen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:17 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd. Al zou niet winnen van ons onderhand een schande zijn.
Klopt was weer niet best van Worm. Janssen vond ik best goed spelen trouwens alleen die 100% kans verprutsen maakte hem even niet populairquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:34 schreef Mark het volgende:
Goal van Muslu was gewoon leuk, zijn eerste goal. Ik gun het hem wel. Vadocs terecht MOTM, van mij mogen ze hem langer vastleggen!
Worm mag zich inderdaad zorgen gaan maken als Holman weer fit is.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:02 schreef tass het volgende:
Enne Been is waarschijnlijk Echt Blind als het om Worm gaat... man man, gooi 'm naar het 2e en niet meer terug laten komen asjeblieft!
Wat een onzin, het is al heel het seizoen niksquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:11 schreef EKterror het volgende:
[..]
Mensen die zulke oordelen vellen na het zien van 1 wedstrijd
![]()
Vastleggen van Vadocz hoeft niet zo'n probleem probleem te zijn, aangezien NEC een eenzijdige optie heeft om het contract met twee jaar te verlengen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:43 schreef EKterror het volgende:
Ik denk dat langer vastleggen van Vadocs ( en tevens Olsson) heel moeilijk wordt
Tja, vanuit de bezettingsgraad vindt ik het overbodig, maar blijkbaar is het "nodig" om te groeien. Sinds de lijken uit de financiele kast zijn gekomen, ben ik wat huiverig om weer veel gemeenschapsgeld in een stadion te pompen. Bovendien hecht ik veel waarde aan het huidige park.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef Strooper het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe plannen voor het stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |