Woensdag hebben m hard nodig...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Suarez. Goed bezig dat jochie.
Waarom is ie nou gewisseld?
Die zie je dan niet idd. Moet je gewoon effe refreshen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Die staat ook alleen in de active topics. Vaag..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Jupquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Rumille het volgende:
Pritt, bekijk jij ook via streams?
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
Inderdaad ja. Toen het 0-1 werd zag ik de bui alweer hangen. Gelukkig nog goed gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:24 schreef StarGazer het volgende:
Zo ook weer afgerekend met het Heerenveen thuis complex van de afgelopen jaren.
Ok.quote:
Daar snapte ik geen kut van, maar het is allemaal goed afgelopen dus hopelijk blijft 'ie heel op de training.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
ik vond m wel lekker spelen. Soms niet even gelukkig in zn passing maar wel veel strijd en lekker fel.quote:
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.quote:
Urby speelde absoluut geen goede wedstrijd. Redelijk misschien, maar uitstekend absoluut neit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef toma het volgende:
Schilder en Delorge speelden een uitstekende wedstrijd vandaag. Net als Urby, Heitinga en Vermaelen. De rest was redelijk. Colin weer onder de maat.
Maduro speelde aardig/goed. Jammer dat hij uit voorzorg gewisseld moest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
toch welquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
Suarez was ook uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |