TVAnts en dan Soccer LIVE4quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij?
Bij mij buffert hij net iets teveel.
ja, maar het werkt nog niet echt mee in de afronding....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Rumille het volgende:
We spelen toch thuis?
uhuhu dat dachten we ook bij slavia...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef Black-Death het volgende:
en iedereen is weer negatief
ach nog 50 minuten in totaal ofzo, komt wel goed
3-2
toch niet weer een schwalbe hequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
Suarez toch weer betrokken bij beide goals, de een maakt ie zelf en bij de ander lokt ie slim een vrije trap uit waaruit Vermaelen kan scoren![]()
Idd, Urby is heel slecht bezig gaat echt totaal niks vanuit. Heeft geen lef in z'n spel zitten en loopt echt als een mietje over het veld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:23 schreef BadRabbit het volgende:
Maduro speelt trouwens ook alleraardigst, valt me niet tegen
Dreigend? Hij is aanwezig op het middenveld, dat is iets heel anders dan dreigend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Maduro is heel dreigend ja
Denk niet dat D'alessandro naar Nederland toe komt, maar je weet het maar nooit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Prachtige aankoop die Suarez als ik het zo hoor. Luque ben ik ook erg benieuwd naar en wellicht nog D'allesandro (oid).
Tactisch niet verkeerd, nu Beerens erin staat bij Heerenveen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef Liv3 het volgende:
Maduro nu op de bank voor schilder :
Maduro liep met de dokter naar de kleedkamer dus zal wel blessure zijn geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Tactisch niet verkeerd, nu Beerens erin staat bij Heerenveen.
Oh, het is zo'n verzonnen bronquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk niet dat D'alessandro naar Nederland toe komt, maar je weet het maar nooit.
De bron zou een verslaggever op Eurosport zijn, maar verder is er niets te vinden.
Groot fabeltje dus.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Maduro liep met de dokter naar de kleedkamer dus zal wel blessure zijn geweest
Geen risico's met oog op woensdag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Suarez. Goed bezig dat jochie.
Waarom is ie nou gewisseld?
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Cheiron het volgende:
Waarom is Maduro gewisseld eigenlijk?
Vreemd weer trouwens: ik zie dit topic wel in de active lijst, maar niet in de vbl lijst?
Woensdag hebben m hard nodig...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Suarez. Goed bezig dat jochie.
Waarom is ie nou gewisseld?
Die zie je dan niet idd. Moet je gewoon effe refreshen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Die staat ook alleen in de active topics. Vaag..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Jupquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Rumille het volgende:
Pritt, bekijk jij ook via streams?
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
Inderdaad ja. Toen het 0-1 werd zag ik de bui alweer hangen. Gelukkig nog goed gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:24 schreef StarGazer het volgende:
Zo ook weer afgerekend met het Heerenveen thuis complex van de afgelopen jaren.
Ok.quote:
Daar snapte ik geen kut van, maar het is allemaal goed afgelopen dus hopelijk blijft 'ie heel op de training.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |