abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52701278
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby was juist drama
ik vond m wel lekker spelen. Soms niet even gelukkig in zn passing maar wel veel strijd en lekker fel.
pi_52701281
Urby vond ik ook vrij slecht, vooral de eerste helft.
Colin speelde op zijn vertrouwde niveau: te laag.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:28:50 #203
32402 s0k
..............................
pi_52701287
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby was juist drama
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
..................................................................................................................................................
pi_52701292
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52701300
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef toma het volgende:
Schilder en Delorge speelden een uitstekende wedstrijd vandaag. Net als Urby, Heitinga en Vermaelen. De rest was redelijk. Colin weer onder de maat.
Urby speelde absoluut geen goede wedstrijd. Redelijk misschien, maar uitstekend absoluut neit.
pi_52701323
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Maduro speelde aardig/goed. Jammer dat hij uit voorzorg gewisseld moest worden.
pi_52701336
Suarez was ook uitstekend.
pi_52701338
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef s0k het volgende:

[..]

Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaat .

Hij stond er echt bij als een mietje, een handtas ontbrak.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52701350
Dus we kunnen toch nog een aankoop verwachten?

3 punten zijn weer binnen en we staan nog steeds bovenaan
pi_52701370
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
toch wel
pi_52701382
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
Suarez speelde weer erg goed inderdaad. Gaan we een hoop plezier aan beleven, voor zolang het duurt, want als er een andere club komt is hij denk ik zo weg.
pi_52701387
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus we kunnen toch nog een aankoop verwachten?
D'Alessandro?
pi_52701395
Ik vond Emanuelson lang niet slecht. Gewoon aardig gespeeld. Delorge vond ik, voor wat wij van hem verwachten, wel uitstekend spelen. Geen uitblinker, maar een uitstekende backup voor Gabri.

Bakircioglu was niet gelukkig, maar nam moeilijke hoge lange ballen wel fantastisch aan op de zijlijn.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:32:53 #214
32402 s0k
..............................
pi_52701399
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaat .

Hij stond er echt bij als een mietje, een handtas ontbrak.
Eigenlijk een echte surinamer

Ik kan me nog wel een uitspraak van hem herinneren, dat hij ook wel eens lekker op de bank wilde zitten net zoals zn maatje babel.
..................................................................................................................................................
pi_52701402
Woensdag gewoon lekker winnen
AFC AJAX
pi_52701415

nog maar 4 clubs met de volle 6 punten. De top 3 scheidt zich weer van de rest.
pi_52701459
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
nog maar 4 clubs met de volle 6 punten. De top 3 scheidt zich weer van de rest.
H'veen 14e
pi_52701471
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

D'Alessandro?
Mwha heb 'm niet echt in actie gezien bij Zaragoza. Bij speelde Wolfsburg speelde ie aardig, maar het is niet een speler waarvoor ik warm loop
pi_52701518
Wel slecht dat we weer een doelpunt tegen hebben. Naast veel scoren mag er ook wel wat tegengehouden worden.
pi_52701556
Schilder speelde wel aardig vond ik..

verder snap ik niet wat Collin bij jullie te zoeken heeft, zo onzeker en kan het spelletje totaal niet lezen
Brett Holman
pi_52701557
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef VoreG het volgende:
Wel slecht dat we weer een doelpunt tegen hebben. Naast veel scoren mag er ook wel wat tegengehouden worden.
Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.

De Steek was trouwens ook lekker bezig
pi_52701570
Ik vond het spel nou niet echt geweldig. Alleen de eerste 5 minuten misschien. Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.

Vond Delorge goed spelen, Suaréz was weer geweldig. Collin ook wel redelijk.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52701591
Positief is ook wel dat er uit een vrije trap werd gescoord en dat er een corner invloog, dat scheelt er vaak nog wel eens aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52701593
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MaxC het volgende:
Ik vond het spel nou niet echt geweldig. Alleen de eerste 5 minuten misschien. Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.

Vond Delorge goed spelen, Suaréz was weer geweldig. Collin ook wel redelijk.
Eerste twintig minuten waren erg sterk en het kwartier na rust was ook erg goed. Als je dat kan vasthouden rol je Slavia op.
pi_52701599
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.

De Steek was trouwens ook lekker bezig
De Steek had nauweliijks wat te doen. Twee soortgelijke ballen kreeg 'ie, waaran hij er eentje slecht doorliet en de andere niet vast kon pakken. Niet overdrijven dus. Die gast van Heerenveen stond beter te keepen, anders was 't weer 8-1 geweest.
pi_52701604
Slavia gaat gewoon verslagen worden!
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:40:37 #227
21467 franske19
Hit the deck!
pi_52701609
Uit de lucht vallen? Die goal van Heerenveen misschien.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_52701617
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MaxC het volgende:
Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.
Dat vind ik geen probleem, tegen Slavia krijg je ook vrije trappen en hoekschoppen.
pi_52701633
Maduro heeft een lichte hersenschudding na een kopduel met Zuiverloon.
pi_52701649
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:40 schreef Chivu het volgende:

[..]

De Steek had nauweliijks wat te doen. Twee soortgelijke ballen kreeg 'ie, waaran hij er eentje slecht doorliet en de andere niet vast kon pakken. Niet overdrijven dus. Die gast van Heerenveen stond beter te keepen, anders was 't weer 8-1 geweest.
Maar de momenten dat ie wel wat te doen had stond ie er, trouwenz wat loop je op Urzaiz te zeiken, die vond ik het wel redelijk doen hoor.

Maar goed jij vond Urby het wel redelijk doen terwijl die zich al een paar weken diep moet schamen
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:43:21 #231
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52701673
Gabri misschien 3 maanden eruit
Jawel, je keek.
pi_52701697
3 maanden?!
Nee
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:44:24 #233
21467 franske19
Hit the deck!
pi_52701699
Die speelde niet eens?
pi_52701709
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:43 schreef jna het volgende:
Wtf, hij speelde niet uit voorzorg?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52701714
We missen toch wel Davids als ik het zo bekijk, de aggresiviteit op het middenveld is wel laag.
De lijnen worden niet echt goed uitgezet door iemand op het middenveld.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:44:58 #236
131729 jna
pi_52701720
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef franske19 het volgende:
Die speelde niet eens?
Nee omdat ie geblesseerd is !
Jawel, je keek.
pi_52701737
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar de momenten dat ie wel wat te doen had stond ie er, trouwenz wat loop je op Urzaiz te zeiken, die vond ik het wel redelijk doen hoor.

Maar goed jij vond Urby het wel redelijk doen terwijl die zich al een paar weken diep moet schamen
Wat deed Urby precies fout dan? Ik kan het niet opnoemen, heb hem slechter zien spelen. Eerste helft tegen De Graafschap bijvoorbeeld. En wat deed Urzaiz precies goed dan? Persoonlijk voelde ik een beetje plaatsvervangende schaamte toen ik zag hoe hij over het veld strompelde. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, maar hij heeft geen kopduel gewonnen, is niet 1 keer aanspeelbaar geweest en heeft 1 keer een bal kunnen afpakken.

En Stekelenburg stond er helemaal niet op de momenten waar het toe deed. De 0-1 had hij gewoon moeten hebben, die was heel zwak ingeschoten. Maar die had hij niet. Dus waar jij het over hebt dat Stekelenburg er stond? Ik heb echt geen idee. Heb je een andere wedstrijd aangezet misschien?
pi_52701745
quote:
Misschien ja
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:45:39 #239
21467 franske19
Hit the deck!
pi_52701749
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef jna het volgende:

[..]

Nee omdat ie geblesseerd is !
Nou volgens de media werd hij gespaard. Kom eens met een bron AUB.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:45:39 #240
51286 w00h00
Digital man!
pi_52701750
Waar zijn de gasten die zaten te zeiken dat Delorge een pauper aankoop zou zijn?
pi_52701758
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Pritt het volgende:
We missen toch wel Davids als ik het zo bekijk, de aggresiviteit op het middenveld is wel laag.
De lijnen worden niet echt goed uitgezet door iemand op het middenveld.
Heitinga loopt anders ook wel te buffelen op het middenveld, qua aggresiviteit zit het wel goed.
pi_52701794
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de gasten die zaten te zeiken dat Delorge een pauper aankoop zou zijn?
Op de 2e, 3e en 7e plaats.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:47:57 #243
131729 jna
pi_52701806
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef franske19 het volgende:

[..]

Nou volgens de media werd hij gespaard. Kom eens met een bron AUB.
Henk ten Cate in een interview na de wedstrijd

Rust lijkt niet te helpen tot nu toe dus dan moet er een operatie volgen
Jawel, je keek.
pi_52701808
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga loopt anders ook wel te buffelen op het middenveld, qua aggresiviteit zit het wel goed.
Inderdaad, en Emanuelson-De Ridder beviel me eigenlijk ook wel. Delorge als zit als een stofzuiger overal tussen. Lang niet altijd gelukkig, maar afdoende om genoeg te storen. Bovendien duikt hij regelmatig rond de 16 op en had hij met wat meer geluk gewoon een prachtige goal kunnen maken.
pi_52701815
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het nog steeds een rare aankoop, al stond hij wel aardig te ballen. Had ik niet verwacht.
pi_52701837
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Chivu het volgende:

[..]
had hij met wat meer geluk gewoon een prachtige goal kunnen maken.
Dat is dus het gebrek aan kwaliteit
pi_52701838
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:47 schreef jna het volgende:

[..]

Henk ten Cate in een interview na de wedstrijd

Rust lijkt niet te helpen tot nu toe dus dan moet er een operatie volgen
Om het nog overtuigender te brengen: het hoornvlies van de meniscus is beschadigd, o.i.d.
pi_52701839
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga doet dat zelf wel en controleert waar mogelijk maar is niet echt een spelverdeler.
Bovendien inspireert Davids zijn teamgenoten om ook te jagen terwijl John alleen zichzelf opvreet en een 1-man army is
pi_52701844
quote:
Bron? Volgens HTC was het namelijk een lichte blessure en kon ie woensdag weer meedoen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52701850
Hoorde het van Henk ja
AFC AJAX
pi_52701851
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat deed Urby precies fout dan? Ik kan het niet opnoemen, heb hem slechter zien spelen. Eerste helft tegen De Graafschap bijvoorbeeld. En wat deed Urzaiz precies goed dan? Persoonlijk voelde ik een beetje plaatsvervangende schaamte toen ik zag hoe hij over het veld strompelde. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, maar hij heeft geen kopduel gewonnen, is niet 1 keer aanspeelbaar geweest en heeft 1 keer een bal kunnen afpakken.

En Stekelenburg stond er helemaal niet op de momenten waar het toe deed. De 0-1 had hij gewoon moeten hebben, die was heel zwak ingeschoten. Maar die had hij niet. Dus waar jij het over hebt dat Stekelenburg er stond? Ik heb echt geen idee. Heb je een andere wedstrijd aangezet misschien?
Urzaiz deed niks goed, maar ook zeker niks fout. Die jongen moet nog wedstrijd ritme krijgen. Urby heb ik denk één goed pass zien geven. Voor de rest stond ie maar een beetje te slapen.

Op een gegeven moment wil Suarez kaatsen, maar Urby staat gewoon echt NIKS te doen. Verder mag ie wel wat harder de duels in gaan, na de 0-1 van Heerenveen was ie helemaal nergens te vinden.

En ik vond dat die 0-1 echt niet aan Stekelenburg lag, daarnaast heeft ie echt netjes en atent gereageerd op de paar counters die Heereveen had. Ik ben nooit echt een fan van hem geweest maar hij is dit seizoen goed begonnen en vorig seizoen had ie ook een sterk einde.
pi_52701872
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Hoorde het van Henk ja
Wtf, belde hij je net?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52701882
Als dat zo is kunnen we het seizoen helemaal wel shaken.
pi_52701884
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is dus het gebrek aan kwaliteit
Och, Delorge heeft zeker gebrek aan kwaliteit, maar het is gewoon iemand die prima zo'n wedstrijd in de basis kan staan zonder uit de toon te vallen. Je ziet alleen dat de rechterkant met Colin en Delorge veel minder creatief niet hebben, omdat ze niet de durf hebben om een bal te geven die Emanuelson wel probeert te geven. Ze durven geen fouten te maken.
pi_52701887
Zoals Delorge zich vandaag manifesteerde is het een prima speler voor de breedte
pi_52701920
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wtf, belde hij je net?
nee dat zei hij na de wedstrijd tegen Heerenveen.
AFC AJAX
pi_52701923
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef Chivu het volgende:

[..]

Och, Delorge heeft zeker gebrek aan kwaliteit, maar het is gewoon iemand die prima zo'n wedstrijd in de basis kan staan zonder uit de toon te vallen. Je ziet alleen dat de rechterkant met Colin en Delorge veel minder creatief niet hebben, omdat ze niet de durf hebben om een bal te geven die Emanuelson wel probeert te geven. Ze durven geen fouten te maken.
Sorry hoor, maar ik heb Colin en Delorge vandaag meer lef zien tonen dan Urby, daarnaast hebben beide ook meer goede ballen afgegeven .
pi_52701940
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef F1Bas het volgende:
Als dat zo is kunnen we het seizoen helemaal wel shaken.
Onzin, nu stond het gewoon goed, ook zonder Gabri. Je mist hem en Davids uiteraard wel, je speelt nu goed genoeg voor het kampioenschap in de Eredivisie. Je krijgt alleen extra kwaliteit erbij met Davids en Gabri.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:52:55 #259
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52701942
Als je maar 1 goede pass van Urby gezien hebt ben je blind. Hij speelde niet geweldig maar combineerde een aantal keren goed met Suarez en gaf goede passes richting Huntelaar.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52701960
Gabri maanden uitgeschakeld Daar gaat je middenveld
pi_52701990
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urzaiz deed niks goed, maar ook zeker niks fout. Die jongen moet nog wedstrijd ritme krijgen.
Nou, dat zeg ik toch ook?
quote:
Op een gegeven moment wil Suarez kaatsen, maar Urby staat gewoon echt NIKS te doen. Verder mag ie wel wat harder de duels in gaan, na de 0-1 van Heerenveen was ie helemaal nergens te vinden.
Ik ben het echt totaal niet met je eens, maar zo'n combinatie mislukt wel vaker in een wedstrijd. Bovendien slalomde Urby regelmatig prima langs wat spelers en als hij de bal dreigde kwijt te raken gaf hij 'm ook gewoon breed.
quote:
En ik vond dat die 0-1 echt niet aan Stekelenburg lag, daarnaast heeft ie echt netjes en atent gereageerd op de paar counters die Heereveen had. Ik ben nooit echt een fan van hem geweest maar hij is dit seizoen goed begonnen en vorig seizoen had ie ook een sterk einde.
Ik zeg ook nergens dat Stekelenburg slecht keepte, maar die bal had hij moeten hebben. Alleen deze wedstrijd was hij zeker niet bijzonder, laat staan uitstekend.
pi_52701999
chicky trouwens bij pers conferentie
AFC AJAX
pi_52702026
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef BonJovi het volgende:
chicky trouwens bij pers conferentie
Not bad
pi_52702061
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:51 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik heb Colin en Delorge vandaag meer lef zien tonen dan Urby, daarnaast hebben beide ook meer goede ballen afgegeven .
Dan moet je gewoon echt beter gaan kijken. Vanaf de linkerkant kwam vandaag veel meer dreiging dan van rechts, en dat heeft met de gehele linkerflank te maken.

Heel vaak had Colin of Delorge balbezit, bood Urzaiz zich vrij moeilijk aan (tussen 2 man). Echter beiden durfden de combinatie of de pass niet aan.

Urby heeft dan wel wat vaker balverlies, maar omdat hij het risico wel aandurft (had een prima pass op Huntelaar die daarna van rand 16 naast schoot) komt er ook veel meer dreiging uit.

Bovendien was Urby bijna altijd aanspeelbaar voor Suarez wanneer die z'n man niet voorbij kwam.
pi_52702100
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:52 schreef VoreG het volgende:

[..]

Onzin, nu stond het gewoon goed, ook zonder Gabri. Je mist hem en Davids uiteraard wel, je speelt nu goed genoeg voor het kampioenschap in de Eredivisie. Je krijgt alleen extra kwaliteit erbij met Davids en Gabri.
Ik denk dat het op lange termijn wel degelijk gaat uitmaken.
pi_52702131
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon echt beter gaan kijken. Vanaf de linkerkant kwam vandaag veel meer dreiging dan van rechts, en dat heeft met de gehele linkerflank te maken.

Heel vaak had Colin of Delorge balbezit, bood Urzaiz zich vrij moeilijk aan (tussen 2 man). Echter beiden durfden de combinatie of de pass niet aan.

Urby heeft dan wel wat vaker balverlies, maar omdat hij het risico wel aandurft (had een prima pass op Huntelaar die daarna van rand 16 naast schoot) komt er ook veel meer dreiging uit.

Bovendien was Urby bijna altijd aanspeelbaar voor Suarez wanneer die z'n man niet voorbij kwam.
Die dreiging kwam echt niet van Urby, maar van Suarez, want toen die eruit ging kwam er eigenlijk helemaal geen dreiging meer van links

Urby is al een paar weken uit vorm face it
pi_52702144
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Gabri maanden uitgeschakeld Daar gaat je middenveld
Maanden? wat heeft ie opgelopen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52702172

Sneijder

wel lief zijn kindje
AFC AJAX
pi_52702203
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:01 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]

Sneijder

wel lief zijn kindje
ja, hoe was zijn afscheid eigenlijk.... kippevel?
Haleloeja
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:03:26 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_52702215
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby is een paar weken uit vorm, maar vandaag was daar gewoon weinig van te merken.
pi_52702221
Dat Gabri er maanden uitligt is toch nog niet bevestigd?

Lijkt mij gewoon een kwestie van rust houden. Dan maar niet tegen Slavia laten ballen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52702229
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maanden? wat heeft ie opgelopen?
Schijnt iets met z'n binnenmeniscus te zijn. Mocht hij geopereerd moeten worden is hij maanden uitgeschakeld
pi_52702248
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Die dreiging kwam echt niet van Urby, maar van Suarez, want toen die eruit ging kwam er eigenlijk helemaal geen dreiging meer van links

Urby is er ook niet voor de dreiging, Urby is er voor de support. Als Suarez geen bal krijgt, of in moeilijkheden geen bal kan afgeven, dan speelt Emanuelson blijkbaar niet goed. Vandaag was het wel het geval.
pi_52702262
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Schijnt iets met z'n binnenmeniscus te zijn. Mocht hij geopereerd moeten worden is hij maanden uitgeschakeld
Maar dat is nog helemaal niet zeker dus?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52702271
quote:
Warm afscheid Wesley Sneijder

Ajax en de beide supportersverenigingen hebben voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen offciëel afscheid genomen van Wesley Sneijder. De middenvelder, nu in dienst bij Real Madrid, werd warm onthaald in de Amsterdam ArenA.

John Jaakke sprak Sneijder vanaf de middenstip toe. ,,Ajacied ben je, Ajacied blijf je’’, aldus de voorzitter van Ajax. ,,En je gaat eigenlijk ook niet weg. Je gaat een paar jaar uit logeren en daarna hopen we je weer terug te zien.”

Nadat ook de supportersverenigingen Sneijder hadden bedankt voor zijn bewezen diensten, nam de kersverse Madrileen de microfoon zelf ter hande. ,,Ik weet niet heel goed wat ik moet zeggen”, zei hij met zijn zoontje Jessey op zijn arm. ,,Maar ik wil iedereen bedanken voor alle steun die ik al die jaren heb gekregen. Ik heb een roodwit hart en dat zal ik ook altijd blijven houden.”

Sneijder maakte zaterdavond tegen stadsgenoot Atlético Madrid zijn debuut in de Primera División. En zoals we bij Ajax van hem gewend waren, deed hij meteen van zich spreken. Sneijder maakte de winnende treffer: 2-1.

pi_52702286
Toch zou Ajax defensief nog een mooie speler aan moeten trekken. Individueel gaat het allemaal wel, maar als geheel is het te matig.

Urby is geen echte back. In vom voldoet hij al blijft hij verdedigend zwak. Schilder doet het nu goed als reserve, maar had begrepen dat dat niet de positie is waar hij zich het prettigst voelt.

Met Vermaelen heb je LCV een groot talent. Op zijn leeftijd kun je echtet nog niet de hele verdediging dragen. (volgend jaar) Vertongen is ook een groot talent, dus dat zit wel snor.

Stam is top. Zal welde nodige wedstrijdjes missen dit jaar, wellicht ook CL. Van de Wiel gaat zeker komen. Maar of hij er vanaf volgend jaar al staat is maar de vraag. Bovendien is een verdediging met Urby, Vermaelen en Van de Wiel wel erg jong.

Ogararu is ok. Niks meer niks minder. Colling .. tsja
pi_52702289
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar dat is nog helemaal niet zeker dus?
Nou niet helemaal nee, maar Ten Cate ziet het wat somber in.
pi_52702310
quote:
Afscheidsbrief Sneijder aan supporters

Wesley Sneijder heeft een brief geschreven waarin hij alle Ajax-supporters bedankt voor de steun van de afgelopen jaren. Lees hieronder de woorden van de middenvelder, die vanmiddag in de ArenA officieel afscheid neemt van Ajax.

Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

Adios,

Wesley Sneijder
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:10:01 #279
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52702362
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef Chivu het volgende:
Bakircioglu was niet gelukkig, maar nam moeilijke hoge lange ballen wel fantastisch aan op de zijlijn.
3 assist is niet echt onaardig.
-
pi_52702366
Wat staat op het shirtje van de zoontje van Sneijder?
AFC AJAX
pi_52702372
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Goeiemorgen zeg. Zou dit quote nummer 10 of 20 zijn met deze brief?

Henk bevestigt dat we 4-2-3-1 gaan spelen. Verbeek:"Jullie gaan toch niet ons na-apen he?"
pi_52702406
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

3 assist is niet echt onaardig.
Inderdaad, even buiten beschouwing gelaten dat 'ie 3 mooie trappen had Maar qua spel (jaja, ik zeur) liet 'ie de bal een paar keer ongelukkig wegrollen en verloor hij de controle soms. Maar een hele puike aankoop, die Bakircioglu. Zeker voor het systeem dat we gaan spelen. Die wordt volgens mij echt onderschat. Vooral fysiek is hij ook heel handig en sterk.
pi_52702410
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Sneijder?
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:12:22 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52702420
godver Gabri
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52702425
quote:
Lekker boeiend. Wil je ook het adres van z'n kapper weten?
pi_52702446
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:11 schreef Chivu het volgende:

[..]

Inderdaad, even buiten beschouwing gelaten dat 'ie 3 mooie trappen had Maar qua spel (jaja, ik zeur) liet 'ie de bal een paar keer ongelukkig wegrollen en verloor hij de controle soms. Maar een hele puike aankoop, die Bakircioglu. Zeker voor het systeem dat we gaan spelen. Die wordt volgens mij echt onderschat. Vooral fysiek is hij ook heel handig en sterk.
Geweldige aankoop.

Over efficientie van onze buitenspelers hoeven we niet te klagen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52702451
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Chivu het volgende:

[..]

Goeiemorgen zeg. Zou dit quote nummer 10 of 20 zijn met deze brief?
Rustig maar...had even geen zin om pagina's terug te bladeren
pi_52702458
quote:
Jessey.
pi_52702472
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:11 schreef toma het volgende:

[..]

Sneijder?
Jessey dus bedankt
AFC AJAX
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:15:28 #290
131729 jna
pi_52702513
quote:
Jessy
Jawel, je keek.
pi_52702528
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Wil je ook het adres van z'n kapper weten?
Het is uit tussen hem en de Ridder, vandaar Vore...
pi_52702551
Ik mocht m'n vlag niet eens meenemen omdat de stok te lang was Mag maar 1,20m zijn
Was dit altijd al zo of is dit een nieuwe regel?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52702642
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik mocht m'n vlag niet eens meenemen omdat de stok te lang was Mag maar 1,20m zijn
pi_52702685
Gabri . Godverdome kut kut kut. Kan er ook nog wel bij. Hoerenzooi. Motta toch maar halen Martin.
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:23:23 #295
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52702689
Gefeliciteerd. Altijd lastig Heerenveen.
pi_52702713
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
Gabri . Godverdome kut kut kut. Kan er ook nog wel bij. Hoerenzooi. Motta toch maar halen Martin.
Is nog wel afhankelijk of hij onder het mes moet hé? Anders zal ie een paar weken rust moeten houden. Keep fingers crossed
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:25:09 #297
131729 jna
pi_52702731
Laten we met z'n allen hopen dat Gabri toch alleen rust nodig heeft

Woensdag zal ie sowieso niet halen denk ik
Jawel, je keek.
pi_52702747
Davids én Gabri lang weg
Nu moet er wel een vervanger komen voor Gabri. Heitinga kan de plek van Davids op t middenveld wel overnemen. Maar ik zie Delorge niet constant het niveau halen wat Gabri normaal haalt. Ookal speelde Laurent vandaag best lekker.
pi_52702764
Die Perschef is fockin lekker

Verder zij Ten Cate dat het onzeker was of Gabri woensdag meedeed. 3 maanden lijkt me beetje overdreven dan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52702778
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef jna het volgende:
Woensdag zal ie sowieso niet halen denk ik
Inmiddels is dat zeker geworden. Ten Cate bevestigde dit zostraks na de wedstrijden

Maduro heeft overigens een lichte hersenschudding opgelopen, dus of hij woensdag van de partij is onzeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')