Dank je wel! Ga het gelijk erin zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
Ray voor het linkjes topic
[Champions League]Groep A: Liverpool en Porto
[Champions League]Groep B: Chelsea en Valencia
[Champions League]Groep C: Real Madrid en Werder Bremen
[Champions League]Groep D: AC Milan en Benfica
[Champions League]Groep E: Barcelona en Lyon
[Champions League]Groep F: Manchester en Roma
[Champions League]Groep G: Internazionale en PSV
[Champions League]Groep H: Arsenal en Sevilla of AEK
Aangepastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef DarkShine het volgende:
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
TT change aub.
[Roda JC] VVV - Roda, Derby of streekduel? [#24]
Alstuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Beste,
Zouden jullie deze AZ #33: Bye Bye Danny! TTwillen aanpassen?
"AZ #33: Bye Bye Danny!"
Mag het worden
Dicht, dank jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niks deeltje zoveel. Van Basten moet ontslagen, punt.
Dubbel.
Gebeurt al een hele tijd. Ik doe het alleen als de TS het zelf vraagt, of als er echt een reden toe is (bijvoorbeeld Puerta die is overleden).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer worden TT's tussentijds veranderd?
Ik ga een verzoek indienenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Platini: Vanaf 2009 een Nederlandse deelnemer in de CL is hetzelfde als UEFA lanceert plan nieuwe opzet CL.
Mergen?.
Aangepastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
De TT van de vrijdagavondwedstrijd kan in AZ - Excelsior trouwens.
Jazeker.quote:
Afonso Alves topic # 6 : Afonso blijft een SuperFries!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
zo dan?
Bij dezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:17 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/2008 deel 1 als OP van dat betreffende topic zetten?
Done.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[Tournament] Beste Afrikaanse Voetballer: Ronde 1C slotje graag
Weet je meteen waarom ik mijn vaste aansluiting van de hand heb gedaan en alleen nog maar op mijn mobiel bereikbaar ben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, wat is mis met 020? Bij Roda hangt ook vaker een spandoek 045 op...
Sorry, natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef DarkShine het volgende:
Limburgse Derby: VVV Venlo - Roda JC [02-09-2007 - 12:30]
Kan die weer open?
Je moet ook eerst wat te drinken in schenken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:49 schreef RayMania het volgende:
Ik probeer het, maar FOK! helpt niet mee.
ik moet elle 2 uur naar de winkel omdat dan alles op isquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Je moet ook eerst wat te drinken in schenken!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet elle 2 uur naar de winkel omdat dan alles op is
Kan niet, moetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Deze kan centraal:
Belgisch voetbal toto #2
Ik wilde je nog bedanken, maar dat laat ik nu maar achterwege.quote:
Een leraar bedankt nooit zijn leerling. Ook niet een jaar na de opleiding.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:56 schreef RayMania het volgende:
Bedank mij dan maar Bos.
Ik heb alles van Messenga geleerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een leraar bedankt nooit zijn leerling. Ook niet een jaar na de opleiding.
Geen wonder dat je een kut-mod bentquote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb alles van Messenga geleerd.
Kaap was een betere mod dan Messenga!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb alles van Messenga geleerd.
Wat maak jij nou? Donder op met zulke topicsquote:Op woensdag 5 september 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand de nieuwe VI al?
Slotje, lijkt wel een Tong topic
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, Vitesse is ook wel leuk.
Hij heeft wel een punt, tong. De vraag op een forum hoort niet specifiek aan een persoon te zijn. Zeker niet als het een algemene vraag is.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
En ik bepaal ook zelf wat ik zeg hier. Waarom start je een topic als je toch niet wil dat andere mensen reageren. Ga lekker chatten was dus mijn advies! Je bent de grootste onruststoker van FOK! Dat blijkt ook wel weer uit je reactie na het vermelden van de bewuste artiesten................dwaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |