past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef xminator het volgende:
[..]
nou zet Fenerbahçe en CSKA ook maar in de TT dan.
wat wat wat jij zeg vriend, en of het gaat passen . Het moet welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2![]()
Die van mij is nog neutraalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:57 schreef xminator het volgende:
Of 'Psv krijgt rake treffers van Fenerbahçe' zou ook een leuke TT zijn .
Rightquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die van mij is nog neutraal
Gister tegen Anderlecht was het een taaie wedstrijd. Anderlecht had d'r ook wel 5 kunnen inpeeren
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Right![]()
![]()
.
Fenerbahçe had er ook nog 3 kunnen geven.
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Noisekick het volgende:
Geweldige loting, PSV -Inter
![]()
Morgen race naar kaartjes starten![]()
Volgens mij heb jij een verkeerde wedstrijd gezien 1 vrije trap was echt gevaarlijk maar die kwam op de lat, waarbij onze verdediging hem gelijk weg schoot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |