Tzal voor beide partijen goed zijn, dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen of ie nog weggaat.
Maar hij wil per se in NL blijven. Dan wordt het dus Feyenoord of psv. Feyenoord gaat geen 6.9 mln betalen, en psv is gek als ze het wel doen... Dus? psv dan maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tzal voor beide partijen goed zijn, dus ik denk het wel.
Verschil tussen:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wel pauper dat Koef niet naar Sevilla (okay, Betis) wilde. Mooie competitie, mooie stad, mooi weer, mooi salaris, vertrouwen van de coach. Maar zijn vriendin wil dichtbij familie in Schiedam blijven. Tja.
Koef in de basis bij PSV. Hoe gaat Koeman dit managen?quote:PSV en AZ bereiken akkoord over Koevermans
30/08/2007 17:56
Danny Koevermans heeft dan toch zijn transfer binnen Nederland. De aanvaller vertrekt naar PSV, waar hij de opvolger wordt van Arouna Koné.
PSV en AZ hebben een akkoord bereikt over de transfer van Koevermans (De twee titelkandidaten bereikten overeenstemming over de afkoopsom, met de afspraak dat de partijen de deal geheim houden totdat de Alkmaarders zelf een nieuwe spits in huis hebben.
Afonso Alves is de beoogde opvolger van Koevermans, die woensdag nog een aanbieding van Betis Sevilla naast zich neerlegde. Eerder deden Feyenoord en 1. FC Nürnberg tevergeefse pogingen Koef vast te leggen.
Voor Koevermans komt PSV als een verlossing, want voor de aanvaller was totaal geen perspectief meer in Alkmaar. Zo had Louis van Gaal hem vrijdag tegen Excelsior opnieuw naar de tribune verbannen. Koevermans was vorig seizoen nog topscorer van AZ met 22 doelpunten. De enkelvoudig international speelde eerder ook voor Sparta.
In Eindhoven neemt Koevermans de plaats in van Koné. Sevilla maakte bekend dat de Ivoriaan een vijfjarig contract heeft getekend. De Spanjaarden betalen ongeveer twaalf miljoen euro. Trainer Ronald Koeman wilde voor de Ivoriaanse dribbelaar een volwaardige aanvaller terug hebben. 'Koné is een basisspeler en daar willen we ook een basisspeler voor terug hebben', zei hij deze week in VI.
bron VI.nl
Wat hebben die negers wat wij niet hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef MaxPower het volgende:
- Een directielid van sc Heerenveen is gesignaleerd met Musampa...
quote:1+1+1+1 = 86?
Doe maar niet, dan breek ik persoonlijk het Abe Lenstra-stadion af... Letterlijk of figuurlijk laat ik even in het midden, straks komt 'ie namelijk nog in het schoen opeten-topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef MaxPower het volgende:
Wat denken de AZ-ers van het volgende scenario:
- Van Gaal is gecharmeerd van Pranjic, echter 7 miljoen was te duur.
- Met de verkoop van Koef is er 5/6 miljoen binnengekomen.
- Kiki Musampa (ook linkermiddenvelder) traint mee bij AZ (toch?)
- Een directielid van sc Heerenveen is gesignaleerd met Musampa...
1+1+1+1 = 86?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |