Ruudquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd welke nederlanders spelen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef WeebI het volgende:
Dat commentaar van Cadena Ser
Zonder beeld denk je echt elke 20 seconden dat er wel iemand gescoord heeft
heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
sop://broker1.sopcast.com:3912/29995 dus
Hij speelt heel diep aan de linkerkant en heeft een paar keer bij een counter op doel kunnen schieten in de tweede helft, maar dat leverde nog niet veel op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe speelt Sneijder?
Die gaat na volgende week Robben altijd makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik schakelde net te laat in voor de stream maar zag ik daar nog een prachtige steekpass van Wesley?![]()
Voor Saviola lijkt me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van hetgeen dat ik totzover heb gezien maakt Sneijder een sterke indruk. Drenthe lijkt de wedstrijd ook helemaal uit te spelen, Van Nistelrooij net gewisseld voor Reyes.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef RayMania het volgende:
Natuurlijk jammer dat Real nog wint.
Hij doet het niet eens slecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sneijder er af, Roberto Drenthe Carlos lijkt linksback te spelen.![]()
quote:
Hoe gaat dat dan ? In de vliegtuig slapen ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
WESLEY HELD!!!!![]()
![]()
![]()
Morgen krijg je een mooi afscheid voorgeschoteld held![]()
![]()
Dat is waar ook. Op het AT maakte hij die prachtige 2-0 jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:58 schreef BonJovi het volgende:
Trouwens Sneijder heeft dit seizoen al 2 keer gescoord tegen Atletico Madrid, met Ajax en Real Madrid.
Maar ach, hij maakt de winnende treffer en heeft een paar miljoen op de bank. Wie doet het dan beter?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel rot dat ik geen hazentand heb maarja. En anders ja dat zou er nog steeds beter uit zien..
Hij maakt de winnende op de 1e speeldag in dé derby, dus who gives a shit about his face. Ga ergens anders lopen te trollen aub.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel rot dat ik geen hazentand heb maarja. En anders ja dat zou er nog steeds beter uit zien..
En een prachtig zoontjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef BonJovi het volgende:
Hij heeft een mooie vrouw en geld ja en speelt bij Real
Wordt niet uitgezonden zei Genee omdat Real in conflict ligt met de organisatie die de tv-rechten verkooptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En een prachtig zoontje
Hoe laat en op welke zender is de samenvatting vandaag?
1 2 | Mejía - Oliveira |
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Het doelpunt: http://www.youtube.com/watch?v=JV3dj60Ozng
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er kippenvel van krijg met dat commentaar en de blijheid van Sneijder.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Mooi doelpunt.
Moet eerlijk zeggen dat ik er kippenvel van krijg met dat commentaar en de blijheid van Sneijder.
D1Gquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Sidious het volgende:
Ook nog even de gelijkmaker van Raul: http://www.d1g.com/video/show/1285758
Edit: En de openingstreffer van Agüero: http://www.d1g.com/video/show/1285935
Speciaal voor deze ene keer is het Spaans commentaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D1G![]()
![]()
Prachtig commentaar blijft dat toch ook
![]()
![]()
't is niet wat je denktquote:
Je flirt met een andere vrouw Ray. Als het daar maar bij blijft.quote:
Jammer..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef borisz het volgende:
Fabiano 2-1 Sevilla
tja Getafe met 9 man is prijsschietenquote:
Wats kebuurt?quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Het doelpunt: http://www.youtube.com/watch?v=JV3dj60Ozng
ik heb de eerste helft niet gezien, kijk nu wel de tweede. Volgens de commentatoren van goltv was de rode kaart(2x geel binnen een minuut) van Sousa discutabel. Cortés was wel terecht. en dat de scheids Álvarez een thuisfluiter is.quote:
In engeland kwam hij niet uit de verf, maar in spanje heeft hij iedereen weten te verbazen en is hij nummer 1 spits bij Sevilla en Sevilla doet gewoon mee om alle prijzen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanouté![]()
Die gaat weer vrolijk door waar hij vorig seizoen ook zo fantatisch mee bezig wasJammer dat het zo'n ondergewaardeerde speler blijft
![]()
Goed, niet veel fouten zover ik heb kunnen zien. Ook geen lange rushes naar voren toe ofzo, maar daar was het de wedstrijd ook niet echt voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe speelde Drenthe ?
Hij verkeerde in levensgevaar, dat is in ieder geval niet meer zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:47 schreef jojomen4 het volgende:
Puerta nog steeds op het IC en de artsen noemen z'n toestand nog ernstig. Hopelijk komt alles goed
Hij heeft een paar keer een hartstilstand gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij verkeerde in levensgevaar, dat is in ieder geval niet meer zo.
Hopelijk kan hij binnenkort inderdaad weer het shirt van Sevilla aantrekken
Zag er niet leuk uit
Filmpje van Antonio Puerta die het gras van dichtbij bekijkt.
Hmm, ik las ergens op een ander voetbalforum nog dat ie buiten levensgevaar was, maar die kletsen dus ook maar watquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef venomsnake het volgende:
Zou mij verbazen als hij nog professioneel voetbal gaat spelen in de toekomst.
Na hartmassage en medicatie zal zijn situatie wel stabiel zijn geworden, op dat moment ben je buiten (acuut) levensgevaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hmm, ik las ergens op een ander voetbalforum nog dat ie buiten levensgevaar was,
Volgens mij hadden 2 zendgemachtigden van Real ruzie en kreeg sport1 daarom geen beelden en zal Barça gewoon uitgezonden wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:34 schreef L_auteur het volgende:
Weet iemand of Sport1 vanavond wel Barcelona gaat uitzenden?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Wat een verhaal van die Puerta, ongelooflijk.
Hij ligt dus aan de beademingquote:Toestand Puerta (Sevilla) „zeer ernstig"
SEVILLA - De Spaanse international Antonio Puerta is zaterdag opgenomen op de intensive care-afdeling van een ziekenhuis in Sevilla. De 22-jarige Sevilla-speler werd tijdens de wedstrijd tegen Getafe onwel en moest later zelfs gereanimeerd worden door de clubarts.
Puerta zakte in de 35e minuut in elkaar op het veld. Zijn ploeggenoten en medische staf snelden meteen naar hem toe om te voorkomen dat hij zijn tong zou inslikken. Hij kon daarna zelf van het veld lopen, maar werd in de kleedkamer opnieuw niet goed. De medische staf van Sevilla wist Puerta weer te reanimeren.
De verdediger ligt in het ziekenhuis aan de beademing. Wat hem precies mankeert is nog niet duidelijk, maar volgens de artsen is zijn situatie „zeer ernstig”.
Telegraaf
Kun je dat al als argument gebruiken bij de eerste competitiewedstrijd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:55 schreef DeVinger het volgende:
Inherent aan het topvoetbal ga je nu haast denken. 70 wedstrijden per seizoen is gewoon teveel.
Hoevoel Ijshockeyers, Basketballer en Honkballers overkomt dit dan in de VS, die nog veel meer dan 70 potjes (je schatting is al heel hoog) per jaar afwerken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:55 schreef DeVinger het volgende:
Inherent aan het topvoetbal ga je nu haast denken. 70 wedstrijden per seizoen is gewoon teveel.
Filmpje van Puerta:quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
Dat verhaal van Puerta. Ik kan de link niet openen en op youtube staat ook nix
Verrassende overwinning van Murcia. Denk wel dat zij de beste zijn van de drie promovendi. Ik verwacht sowieso niets van Almeria. Real Valladolid is afwachten, maar ik denk dat ze verdedigend niet goed genoeg zijn voor de Primera. Goed middenveld en een paar lepe spitsen, maar of dat genoeg is om erin te blijven
Barcelona: Valdés, Abidal, Oleguer, Thuram, Zambrotta, Touré, Xavi, Iniesta, Ronaldinho, Eto'o y Messi.quote:
In het veld zelf voor de doelpunten gaanquote:
Baptista een aanvaller noemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja mooi hé?![]()
Tenminste aanval een om U tegen te zeggen. Saviola en Baptista
En dus maar Oleguerquote:
Mooie sterke bank. Deze keer begint Henry op de bank, maar er zal wel geroteerd gaan worden. Zal ook een beetje van de tegenstander afhangen en het programma denk ik.quote:
Geblesseerd, en Milito is de eerste wedstrijd geschorst.quote:
Oleguer is een held.quote:
Ook niet op Sport 1 dus?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef venomsnake het volgende:
Door dat gelul met die spaanse mediabedrijven is de wedstrijd nergens te zien.
Geen één zender buiten Spanje mag het uitzenden. Bijzonder irritant aangezien de wedstrijd nu ook nergens op rotzooi als sopcast te zien is.quote:
Dani Güizaquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef Terreros85 het volgende:
Mallorca ook op 2-0
Wat een debuutquote:
Pff jaman, die stream schiet echt niet op..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef venomsnake het volgende:
Deco erin voor Yaya..
Echt kut dat ik het niet kan zien..![]()
channel is offline zegt ie bij mij..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm
Stream werkt nu opeens wel goed
Probeer anders de 2e sopcast stream eronder of blijf anders refreshen. Dus afsluiten en weer opnieuw proberen totdat ie connect en etc. etc.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
channel is offline zegt ie bij mij..![]()
Sopcast![]()
Druk ligt vol op Racing, dat na die rode kaart bijna niks meer klaarspeelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel 0-0 blijven, al heb ik geen idee hoe er gespeeld wordt.![]()
Heb jij geen last van gebuffer enzo op sopcast?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Druk ligt vol op Racing, dat na die rode kaart bijna niks meer klaarspeelt.
Vandaar ook net die extra verdediger Christian voor Óscar Serrano.
Van horen zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb jij geen last van gebuffer enzo op sopcast?
tnx voor de update trouwens.
quote:
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..quote:
Ik had liever gewonnen in Sardinero. Gelukkig is het seizoen nog heel langquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()
Dat klinkt inderdaad raarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()
quote:
FC Barcelona - Athletic Club de Bilbao 02 September 2007quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat staat er volgende week op het programma voor Barca?
Als ik het niet kan zien krijg ik een heel vreemd gevoel. Net alsof er niet gespeeld wordt ofzo.quote:
Nee..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia is dan ook niet live te zien zeker?
quote:
Mooizoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()
Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja het blijven gekken.
En het is pas de eerste wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.
Geen penalty krijgen en in plaats daarvan rood krijgen, en vervolgens een penalty tegen krijgen terwijl het geen penalty is
Gaan we weer verder? Jeetje gaat lekker zoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.
Gelukkig maar.. Zag er vanmiddag nog erg slecht uit..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()
Die van Real zit over twee logo'squote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjezus. Valt met trouwens ook op dat in de OP het logo van Villareal over dat van Valencia zit. Het is een complot.
Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zekerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zeker
Die rol zal Fernandes wel krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Valencia heeft een spelmaker nodig.
quote:PUERTA BEZWIJKT AAN ZIJN VERWONDINGEN
Antonio Puerta is overleden. De midden-
velder van Sevilla, een ploegmaat van
Tom De Mul, zakte zaterdag op het veld
ineen. Dinsdagnamiddag overleed hij.
Puerta viel in katzwijm na 35 minuten.
In de kleedkamers kreeg hij zelfs
hartmassage.
(later meer)
quote:Antonio Puerta (22) overleden
Antonio Puerta is dinsdagmiddag in het ziekenhuis Vírgen del Rocío op 22-jarige leeftijd overleden. De speler van Sevilla werd sinds zaterdagavond kunstmatig in coma gehouden.
Puerta werd tijdens het thuisduel met Getafe onwel en zakte in elkaar op het veld. Vóór zijn ziekenhuisopname had hij maar liefst driemaal een hartstilstand, maar telkens werd zijn hart weer op gang gebracht. In het ziekenhuis had hij in een tijdspanne van 45 minuten tot tweemaal toe opnieuw een hartaanval.
Sinds zijn opname werd Puerta in een kunstmatige coma gehouden. De doktoren omschreven maandagmiddag zijn situatie als ‘kritiek’, nadat een dag eerder de vooruitzichten een stuk minder positief waren. Dinsdagmiddag werd echter blijvend hersenletsel waargenomen en veranderde zijn toestand in ‘zeer kritiek’.
Rond de klok van 16:00 uur overleed Puerta in het ziekenhuis te Sevilla. De eenmalig Spaans international zou eind volgende maand voor het eerst vader geworden zijn en had plannen om aan het eind van het seizoen in het huwelijksbootje te stappen.
Sevilla heeft inmiddels om uitstel van de ontmoeting tegen AEK Athene gevraagd. Beide ploegen staan dinsdagavond tegenover elkaar in het kader van de derde voorronde van de Champions League.
En Sevilla-Milan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef DIGGER het volgende:
RIP
En AEK - Sevilla is reeds uitgesteld
Real speelt morgen wel gewoon tegen Sporting. Wel met 1 minuut stilte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
En Sevilla-Milan?
Ben ook benieuwd hoe de Spaanse voetbalbond gaat reageren.. zal er worden gevoetbalt komend weekend ?
Dragatunovicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie rende er trouwens meteen op hem af in het filmpje?
De wedstrjd van Sevilla iig welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:43 schreef blueangel_ het volgende:
Ik neem aan dat m'n de komende speeldag toch wel zal schrappen?
quote:UEFA stelt duel AEK Athene-Sevilla uit
Sevilla komt vanavond niet in actie tegen AEK Athene. Vanwege de dood van Antonio Puerta is het Champions League-voorrondeduel uitgesteld.
Ondanks de kritieke situatie van Puerta was Sevilla in Athene neergestreken voor de tweede wedstrijd tegen AEK. Op het spel stond een plaats in de Champions League. De Andaluciërs zijn teruggekeerd naar Spanje om te rouwen om hun overleden ploeggenoot.
De wedstrijd is verplaatst naar maandag. Sevilla zou op die dag in actie komen tegen Osasuna. Voor dat competitieduel moet een andere datum worden gevonden.
AEK Athene had al eerder gevraagd de wedstrijd uit te stellen vanwege de bosbranden in Griekenland, die al meer dan zestig doden geëist. De UEFA ging niet in op dat verzoek.
Die match gaat door. Juist wel, als eerbetoon.quote:
Real speelt morgen gewoon niet. Wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Real speelt morgen wel gewoon tegen Sporting. Wel met 1 minuut stilte.
Trofeo Bernabeu. Ik hoop stiekum dat Barca het wel afzegt. Zou wel netjes zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarvoor zou Real (Madrid?) dan spelen?
Cursief gedrukt staat dus dat de club alle festiviteiten rond het Joan Gamper-toernooi heeft afgezegd, dat ze zullen spelen met rouwbanden om en dat ze een minuut stilte zullen houden voor aanvang van de wedstrijd. Tenslotte zullen ze 10% van de recette doneren aan een nader te bepalen instituut dat zich bezighoudt met onderzoek naar hartaandoeningen.quote:El Barça, de dol per la mort de Puerta
En un comunicat, la Junta directiva del FC Barcelona ha anunciat la suspensió dels actes previs de la Festa del Gamper. A més, destinarà, a la investigació de les malalties cardiovasculars, el 10% de la recaptació del partit contra l'Inter.
La Junta directiva del FC Barcelona, reunida avui al Camp Nou, ha acordat la suspensió de tots els actes previs vinculats a la Festa del Trofeu Joan Gamper, com a mostra de dol per la mort d'Antonio Puerta, jugador del Sevilla CF. A més, el club destinarà el 10% de la recaptació del partit entre el FC Barcelona i l'Inter de Milà a la investigació de les malalties cardiovasculars.
Abans del partit es faran els actes d'homenatge a Nicolau Casaus, així com el minut de silenci en memòria de l'exvicepresident i també d'Antonio Puerta.
Laporta, a la capella ardent
El club ja ha enviat missatges oficials de condol tant al Sevilla CF com a la família d’Antonio Puerta. De la mateixa manera el secretari tècnic del FC Barcelona Txiki Begiristain ha fet el mateix amb el seu homòleg al club andalús, Ramon Rodríguez Verdejo ‘Monchi’. Durant aquest dimecres al matí, el FC Barcelona també estarà present a la capella ardent, al qual està prevista l'assistència del president Joan Laporta, el jugador Carles Puyol i el secretari tècnic Txiki Begiristain.
Les paraules del president
Joan Laporta, una vegada ha sabut la notícia, ha assegurat: “En nom del FC Barcelona, lamento profundament la mort d’Antonio Puerta, jugador del Sevilla FC. Aquest fet ha creat una gran consternació en el món de l’esport i el futbol, i especialment a la família barcelonista. És per això que vull donar el més sentit condol a la família d’Antonio Puerta i a tota la família sevillista. El FC Barcelona ha decidit en sessió de Junta Directiva suspendre tots els actes festius del Torneig Joan Gamper, per tant la festa del Gamper queda suspesa. Els jugadors sortiran contra l’Inter de Milà amb braçal de condol. Es farà un minut de silenci per Antonio Puerta i el FC Barcelona destinarà el 10% de la recaptació a una institució o entitat que investigui les malalties cardiovasculars. Ho lamentem molt”.
El dol de Carles Puyol
En conèixer la notícia, el capità del FC Barcelona, Carles Puyol, que havia coincidit amb Puerta a la selecció espanyola, ha parlat en representació de tota la plantilla i ha expressat el seu dolor: “Avui és un dia molt trist per al món del futbol. En el meu nom i en el de tots els meus companys volia donar el meu suport a la família Puerta, al sevillisme, al Sevilla CF i a tots els seus companys. Només vull donar el nostre suport i per qualsevol cosa que necessitin tenen el nostre equip a la seva disposició.”
www.fcbarcelona.cat
Is ook weer zo. Maar jah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef Saviola het volgende:
Mwa misschien.
Maar nu houden ze het sober + brengen ze geld in voor die onderzoeken.. dus dat heeft ook wel wat.
Maargoed.
Hoezo niet? Komt zijn begrafenis live tegelijkertijd ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef venomsnake het volgende:
wmb gaat de wedstrijd van morgen ook niet door.
10% vind ik ook een beetje magertjes.
Valt me een beetje tegen.
Ik ga morgen ook niet kijken.
En dat gebeurd ZELDEN bij een wedstrijd van Barca.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Wow,heel zwaar kippevel moment.
Op marca.com staat een filmpje van fans die bij het mortuarium staan. En die zingen dat bekende lied van Sevilla Sevilla Sevilla, aqui estamos contigo Sevilla...
En daar komt een stukje in voor dat zegt "Sevillista zal ik tot de dood zijn".. en paar Betis supporters die zelfs voluit meezingen.
Wat een drama nog steeds.![]()
Del Nido brak gister in huilen uit toen hem wat vragen gesteld werden.
Heb je daar een video van?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Del Nido brak gister in huilen uit toen hem wat vragen gesteld werden.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Omnifacer het volgende:
Het blijft zo raar, zo'n raar gevoel.
Ja, prachtig filmpje is dat..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Wow,heel zwaar kippevel moment.
Op marca.com staat een filmpje van fans die bij het mortuarium staan. En die zingen dat bekende lied van Sevilla Sevilla Sevilla, aqui estamos contigo Sevilla...
En daar komt een stukje in voor dat zegt "Sevillista zal ik tot de dood zijn".. en paar Betis supporters die zelfs voluit meezingen.
Morgen toch het afscheid van Puerta in het stadion? Denk dat dat nog veel mooier gaat worden..quote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Zou wel een saillante transfer zijn, Arouna Koné naar Sevilla. Eerder bij Ajax niet door de medische keuring door vermeende hartproblemen en nu in de week van het overlijden van Antonio Puerta naar Sevilla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |