In engeland kwam hij niet uit de verf, maar in spanje heeft hij iedereen weten te verbazen en is hij nummer 1 spits bij Sevilla en Sevilla doet gewoon mee om alle prijzen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanouté![]()
Die gaat weer vrolijk door waar hij vorig seizoen ook zo fantatisch mee bezig wasJammer dat het zo'n ondergewaardeerde speler blijft
![]()

Goed, niet veel fouten zover ik heb kunnen zien. Ook geen lange rushes naar voren toe ofzo, maar daar was het de wedstrijd ook niet echt voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
hoe speelde Drenthe ?

Hij verkeerde in levensgevaar, dat is in ieder geval niet meer zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:47 schreef jojomen4 het volgende:
Puerta nog steeds op het IC en de artsen noemen z'n toestand nog ernstig. Hopelijk komt alles goed

Hij heeft een paar keer een hartstilstand gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij verkeerde in levensgevaar, dat is in ieder geval niet meer zo.
Hopelijk kan hij binnenkort inderdaad weer het shirt van Sevilla aantrekken
Zag er niet leuk uit
Filmpje van Antonio Puerta die het gras van dichtbij bekijkt.

Hmm, ik las ergens op een ander voetbalforum nog dat ie buiten levensgevaar was, maar die kletsen dus ook maar watquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef venomsnake het volgende:
Zou mij verbazen als hij nog professioneel voetbal gaat spelen in de toekomst.

Na hartmassage en medicatie zal zijn situatie wel stabiel zijn geworden, op dat moment ben je buiten (acuut) levensgevaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hmm, ik las ergens op een ander voetbalforum nog dat ie buiten levensgevaar was,

Volgens mij hadden 2 zendgemachtigden van Real ruzie en kreeg sport1 daarom geen beelden en zal Barça gewoon uitgezonden wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:34 schreef L_auteur het volgende:
Weet iemand of Sport1 vanavond wel Barcelona gaat uitzenden?

quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Wat een verhaal van die Puerta, ongelooflijk.

Hij ligt dus aan de beademingquote:Toestand Puerta (Sevilla) „zeer ernstig"
SEVILLA - De Spaanse international Antonio Puerta is zaterdag opgenomen op de intensive care-afdeling van een ziekenhuis in Sevilla. De 22-jarige Sevilla-speler werd tijdens de wedstrijd tegen Getafe onwel en moest later zelfs gereanimeerd worden door de clubarts.
Puerta zakte in de 35e minuut in elkaar op het veld. Zijn ploeggenoten en medische staf snelden meteen naar hem toe om te voorkomen dat hij zijn tong zou inslikken. Hij kon daarna zelf van het veld lopen, maar werd in de kleedkamer opnieuw niet goed. De medische staf van Sevilla wist Puerta weer te reanimeren.
De verdediger ligt in het ziekenhuis aan de beademing. Wat hem precies mankeert is nog niet duidelijk, maar volgens de artsen is zijn situatie „zeer ernstig”.
Telegraaf

Kun je dat al als argument gebruiken bij de eerste competitiewedstrijd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:55 schreef DeVinger het volgende:
Inherent aan het topvoetbal ga je nu haast denken. 70 wedstrijden per seizoen is gewoon teveel.

Hoevoel Ijshockeyers, Basketballer en Honkballers overkomt dit dan in de VS, die nog veel meer dan 70 potjes (je schatting is al heel hoog) per jaar afwerken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:55 schreef DeVinger het volgende:
Inherent aan het topvoetbal ga je nu haast denken. 70 wedstrijden per seizoen is gewoon teveel.

Filmpje van Puerta:quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
Dat verhaal van Puerta. Ik kan de link niet openen en op youtube staat ook nix
Verrassende overwinning van Murcia. Denk wel dat zij de beste zijn van de drie promovendi. Ik verwacht sowieso niets van Almeria. Real Valladolid is afwachten, maar ik denk dat ze verdedigend niet goed genoeg zijn voor de Primera. Goed middenveld en een paar lepe spitsen, maar of dat genoeg is om erin te blijven

Barcelona: Valdés, Abidal, Oleguer, Thuram, Zambrotta, Touré, Xavi, Iniesta, Ronaldinho, Eto'o y Messi.quote:

In het veld zelf voor de doelpunten gaanquote:

Baptista een aanvaller noemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja mooi hé?![]()
Tenminste aanval een om U tegen te zeggen. Saviola en Baptista

En dus maar Oleguerquote:

Mooie sterke bank. Deze keer begint Henry op de bank, maar er zal wel geroteerd gaan worden. Zal ook een beetje van de tegenstander afhangen en het programma denk ik.quote:

Geblesseerd, en Milito is de eerste wedstrijd geschorst.quote:

Oleguer is een held.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |