Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..quote:

Ik had liever gewonnen in Sardinero. Gelukkig is het seizoen nog heel langquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()

Dat klinkt inderdaad raarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()

quote:

FC Barcelona - Athletic Club de Bilbao 02 September 2007quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat staat er volgende week op het programma voor Barca?

Als ik het niet kan zien krijg ik een heel vreemd gevoel. Net alsof er niet gespeeld wordt ofzo.quote:

Nee..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia is dan ook niet live te zien zeker?

quote:

Mooizoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()

Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja het blijven gekken.

En het is pas de eerste wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.
Geen penalty krijgen en in plaats daarvan rood krijgen, en vervolgens een penalty tegen krijgen terwijl het geen penalty is

Gaan we weer verder? Jeetje gaat lekker zoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.

quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.

Gelukkig maar.. Zag er vanmiddag nog erg slecht uit..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()

Die van Real zit over twee logo'squote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjezus. Valt met trouwens ook op dat in de OP het logo van Villareal over dat van Valencia zit. Het is een complot.

Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zekerquote:

Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zeker

Die rol zal Fernandes wel krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Valencia heeft een spelmaker nodig.

quote:PUERTA BEZWIJKT AAN ZIJN VERWONDINGEN
Antonio Puerta is overleden. De midden-
velder van Sevilla, een ploegmaat van
Tom De Mul, zakte zaterdag op het veld
ineen. Dinsdagnamiddag overleed hij.
Puerta viel in katzwijm na 35 minuten.
In de kleedkamers kreeg hij zelfs
hartmassage.
(later meer)

quote:Antonio Puerta (22) overleden
Antonio Puerta is dinsdagmiddag in het ziekenhuis Vírgen del Rocío op 22-jarige leeftijd overleden. De speler van Sevilla werd sinds zaterdagavond kunstmatig in coma gehouden.
Puerta werd tijdens het thuisduel met Getafe onwel en zakte in elkaar op het veld. Vóór zijn ziekenhuisopname had hij maar liefst driemaal een hartstilstand, maar telkens werd zijn hart weer op gang gebracht. In het ziekenhuis had hij in een tijdspanne van 45 minuten tot tweemaal toe opnieuw een hartaanval.
Sinds zijn opname werd Puerta in een kunstmatige coma gehouden. De doktoren omschreven maandagmiddag zijn situatie als ‘kritiek’, nadat een dag eerder de vooruitzichten een stuk minder positief waren. Dinsdagmiddag werd echter blijvend hersenletsel waargenomen en veranderde zijn toestand in ‘zeer kritiek’.
Rond de klok van 16:00 uur overleed Puerta in het ziekenhuis te Sevilla. De eenmalig Spaans international zou eind volgende maand voor het eerst vader geworden zijn en had plannen om aan het eind van het seizoen in het huwelijksbootje te stappen.
Sevilla heeft inmiddels om uitstel van de ontmoeting tegen AEK Athene gevraagd. Beide ploegen staan dinsdagavond tegenover elkaar in het kader van de derde voorronde van de Champions League.

En Sevilla-Milan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:00 schreef DIGGER het volgende:
RIP
En AEK - Sevilla is reeds uitgesteld

Real speelt morgen wel gewoon tegen Sporting. Wel met 1 minuut stilte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
En Sevilla-Milan?
Ben ook benieuwd hoe de Spaanse voetbalbond gaat reageren.. zal er worden gevoetbalt komend weekend ?

Dragatunovicquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie rende er trouwens meteen op hem af in het filmpje?

De wedstrjd van Sevilla iig welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:43 schreef blueangel_ het volgende:
Ik neem aan dat m'n de komende speeldag toch wel zal schrappen?

quote:UEFA stelt duel AEK Athene-Sevilla uit
Sevilla komt vanavond niet in actie tegen AEK Athene. Vanwege de dood van Antonio Puerta is het Champions League-voorrondeduel uitgesteld.
Ondanks de kritieke situatie van Puerta was Sevilla in Athene neergestreken voor de tweede wedstrijd tegen AEK. Op het spel stond een plaats in de Champions League. De Andaluciërs zijn teruggekeerd naar Spanje om te rouwen om hun overleden ploeggenoot.
De wedstrijd is verplaatst naar maandag. Sevilla zou op die dag in actie komen tegen Osasuna. Voor dat competitieduel moet een andere datum worden gevonden.
AEK Athene had al eerder gevraagd de wedstrijd uit te stellen vanwege de bosbranden in Griekenland, die al meer dan zestig doden geëist. De UEFA ging niet in op dat verzoek.

Die match gaat door. Juist wel, als eerbetoon.quote:

Real speelt morgen gewoon niet. Wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Real speelt morgen wel gewoon tegen Sporting. Wel met 1 minuut stilte.

Trofeo Bernabeu. Ik hoop stiekum dat Barca het wel afzegt. Zou wel netjes zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarvoor zou Real (Madrid?) dan spelen?

Cursief gedrukt staat dus dat de club alle festiviteiten rond het Joan Gamper-toernooi heeft afgezegd, dat ze zullen spelen met rouwbanden om en dat ze een minuut stilte zullen houden voor aanvang van de wedstrijd. Tenslotte zullen ze 10% van de recette doneren aan een nader te bepalen instituut dat zich bezighoudt met onderzoek naar hartaandoeningen.quote:El Barça, de dol per la mort de Puerta
En un comunicat, la Junta directiva del FC Barcelona ha anunciat la suspensió dels actes previs de la Festa del Gamper. A més, destinarà, a la investigació de les malalties cardiovasculars, el 10% de la recaptació del partit contra l'Inter.
La Junta directiva del FC Barcelona, reunida avui al Camp Nou, ha acordat la suspensió de tots els actes previs vinculats a la Festa del Trofeu Joan Gamper, com a mostra de dol per la mort d'Antonio Puerta, jugador del Sevilla CF. A més, el club destinarà el 10% de la recaptació del partit entre el FC Barcelona i l'Inter de Milà a la investigació de les malalties cardiovasculars.
Abans del partit es faran els actes d'homenatge a Nicolau Casaus, així com el minut de silenci en memòria de l'exvicepresident i també d'Antonio Puerta.
Laporta, a la capella ardent
El club ja ha enviat missatges oficials de condol tant al Sevilla CF com a la família d’Antonio Puerta. De la mateixa manera el secretari tècnic del FC Barcelona Txiki Begiristain ha fet el mateix amb el seu homòleg al club andalús, Ramon Rodríguez Verdejo ‘Monchi’. Durant aquest dimecres al matí, el FC Barcelona també estarà present a la capella ardent, al qual està prevista l'assistència del president Joan Laporta, el jugador Carles Puyol i el secretari tècnic Txiki Begiristain.
Les paraules del president
Joan Laporta, una vegada ha sabut la notícia, ha assegurat: “En nom del FC Barcelona, lamento profundament la mort d’Antonio Puerta, jugador del Sevilla FC. Aquest fet ha creat una gran consternació en el món de l’esport i el futbol, i especialment a la família barcelonista. És per això que vull donar el més sentit condol a la família d’Antonio Puerta i a tota la família sevillista. El FC Barcelona ha decidit en sessió de Junta Directiva suspendre tots els actes festius del Torneig Joan Gamper, per tant la festa del Gamper queda suspesa. Els jugadors sortiran contra l’Inter de Milà amb braçal de condol. Es farà un minut de silenci per Antonio Puerta i el FC Barcelona destinarà el 10% de la recaptació a una institució o entitat que investigui les malalties cardiovasculars. Ho lamentem molt”.
El dol de Carles Puyol
En conèixer la notícia, el capità del FC Barcelona, Carles Puyol, que havia coincidit amb Puerta a la selecció espanyola, ha parlat en representació de tota la plantilla i ha expressat el seu dolor: “Avui és un dia molt trist per al món del futbol. En el meu nom i en el de tots els meus companys volia donar el meu suport a la família Puerta, al sevillisme, al Sevilla CF i a tots els seus companys. Només vull donar el nostre suport i per qualsevol cosa que necessitin tenen el nostre equip a la seva disposició.”
www.fcbarcelona.cat

Is ook weer zo. Maar jah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef Saviola het volgende:
Mwa misschien.
Maar nu houden ze het sober + brengen ze geld in voor die onderzoeken.. dus dat heeft ook wel wat.
Maargoed.

Hoezo niet? Komt zijn begrafenis live tegelijkertijd ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef venomsnake het volgende:
wmb gaat de wedstrijd van morgen ook niet door.
10% vind ik ook een beetje magertjes.
Valt me een beetje tegen.
Ik ga morgen ook niet kijken.
En dat gebeurd ZELDEN bij een wedstrijd van Barca.

quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Wow,heel zwaar kippevel moment.
Op marca.com staat een filmpje van fans die bij het mortuarium staan. En die zingen dat bekende lied van Sevilla Sevilla Sevilla, aqui estamos contigo Sevilla...
En daar komt een stukje in voor dat zegt "Sevillista zal ik tot de dood zijn".. en paar Betis supporters die zelfs voluit meezingen.
Wat een drama nog steeds.![]()
Del Nido brak gister in huilen uit toen hem wat vragen gesteld werden.

Heb je daar een video van?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Del Nido brak gister in huilen uit toen hem wat vragen gesteld werden.

Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Omnifacer het volgende:
Het blijft zo raar, zo'n raar gevoel.

Ja, prachtig filmpje is dat..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jojomen4 het volgende:
Wow,heel zwaar kippevel moment.
Op marca.com staat een filmpje van fans die bij het mortuarium staan. En die zingen dat bekende lied van Sevilla Sevilla Sevilla, aqui estamos contigo Sevilla...
En daar komt een stukje in voor dat zegt "Sevillista zal ik tot de dood zijn".. en paar Betis supporters die zelfs voluit meezingen.

Morgen toch het afscheid van Puerta in het stadion? Denk dat dat nog veel mooier gaat worden..quote:

nu je het zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Zou wel een saillante transfer zijn, Arouna Koné naar Sevilla. Eerder bij Ajax niet door de medische keuring door vermeende hartproblemen en nu in de week van het overlijden van Antonio Puerta naar Sevilla.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |