Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..quote:

Ik had liever gewonnen in Sardinero. Gelukkig is het seizoen nog heel langquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()

Dat klinkt inderdaad raarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar omdat ik de wedstrijd niet heb gezien ben ik er tevreden mee..![]()

quote:

FC Barcelona - Athletic Club de Bilbao 02 September 2007quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat staat er volgende week op het programma voor Barca?

Als ik het niet kan zien krijg ik een heel vreemd gevoel. Net alsof er niet gespeeld wordt ofzo.quote:

Nee..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia is dan ook niet live te zien zeker?

quote:

Mooizoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()

Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja het blijven gekken.

En het is pas de eerste wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja Valencia wordt wel aardig genaaid.
Geen penalty krijgen en in plaats daarvan rood krijgen, en vervolgens een penalty tegen krijgen terwijl het geen penalty is

Gaan we weer verder? Jeetje gaat lekker zoquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.

quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
Joaquín ook rood.

Gelukkig maar.. Zag er vanmiddag nog erg slecht uit..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Terreros85 het volgende:
lees net op marca.com dat de situatie van Puerta verbeterd. Goed nieuws![]()

Die van Real zit over twee logo'squote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjezus. Valt met trouwens ook op dat in de OP het logo van Villareal over dat van Valencia zit. Het is een complot.

Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zekerquote:

Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zelfgemaakt zeker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |