quote:The first BMW after World War 2, the 1951 501, was a beautiful car, but way too
expensive. And the engine was far too weak (60 HP 6 cylinder) to move the 1340 KG
car around. The 1952 501 received a 65 HP engine, but a 2.6 8 cylinder became
available in 1955. The last 501 left the factory in 1961. In 1958, BMW launched the
502, which had a 2.6 litre V8 engine producing 95 HP and a top speed of 160 km/h.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
En dat minstens 2x per dagquote:
delicatesse!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je naar india gaat kun je geloof ik nog wel gefrituurde sprinkhanen en kakkerlakken eten
ik heb ook al meer dan een jaar geen wegenwacht. hij rijdt nog elke dag zonder problemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Fugie het volgende:
wegenwacht
mijn auto gaat gewoon NIET stuk, wegenwacht is geldklopperij
ja beetje zuur als je passat nu al langs dew kant staat en mijn opel nog rondrijd zonder problemen ehquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb ook al meer dan een jaar geen wegenwacht. hij rijdt nog elke dag zonder problemen.
jou altijd!quote:
also also also herr sjoewe, wie gehts ihnen ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
heil.
Ik hoef niets te betalen als ik geen pech hebquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Fugie het volgende:
wegenwacht
Oh, u bent alleen ANWB-lid - een wegenwachtlidmaatschap kost u 140 euro, anders komen we niet langs.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef niets te betalen als ik geen pech heb. Dus geen geldklopperij.
En als ik wel ooit eens pech zou hebben, dan is het nog maar 25 euro in 't jaar.
Was erg leuk om een keer heen te gaan, ook aardig spectaculair aan het eindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug van de crossWas weer vanouds hilarisch
Ha, dank je wel! Ik denk al, waar blíjven die groeten nou!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Oant moarn
En de groeten terug Tineke, voor zover lexxx dat nog niet gedaan had
De Toyota die meedeed met de cross viel uit, betrouwebaarheidsproblemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ben ik aan het golfen (), komt er zo een traumheli langs
[afbeelding]
http://www.politie.nl/noo(...)eval_met_fietser.asp
Morgen naar France, dus tot over 3 weken
Jeppers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, u bent alleen ANWB-lid - een wegenwachtlidmaatschap kost u 140 euro, anders komen we niet langs.
Dus ja, geldklopperijZeker dat je voor 25 euro wegenwachtlid bent?
En hij werd naar huis gebracht door een Alfa 146quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Toyota die meedeed met de cross viel uit, betrouwebaarheidsproblemen.
Wat een troep is het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Toyota die meedeed met de cross viel uit, betrouwebaarheidsproblemen.
Mjah, dan betaal ik wel wat meer. Terwijl ik toch bijna nooit Europa induik met de auto (met uitzondering van Duitsland, maar dan komt mijn vader me maar even helpenquote:
Danke..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En hij werd naar huis gebracht door een Alfa 146
Maar veel plezier in Frankrijk Tommy
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
HIJ HEEFT DE HALLUM TAPES VERNEITIGD!!!!
Eensch, doe het al dik 7 jaar zonder wegenwachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Fugie het volgende:
wegenwacht
Honda 4 life, mijn Mazda heeft alfa-probleempjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat een troep is het ook.
Mazda 4 life![]()
Hondaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Honda 4 life, mijn Mazda heeft alfa-probleempjes
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm, wat plonst daar precies in dan?
Mijn Ronda 600 uit '99 gebaseerd op een nog ouder model pwnde sokjes, ook nooit wat stuk gehadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Honda
Vergelijk een Honda uit de jaren 90 maar eens met een Mazda uit dezelfde periode.
slecht onderhouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Paladijn het volgende:
En ach, zelfs Toyota's kunnen kapot zoals we vandaag zagen
Waren we niet op TV?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
HIJ HEEFT DE HALLUM TAPES VERNEITIGD!!!!
Op Omrop Fryslân deed ie het vanuit zn tuinin zn Vinex wijk in Harlingen, en op SBS was ie bij eenburtbarbequa in Herbaijumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |