haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daar werk ik![]()
Woon je nu al in Zwolle dan?![]()
Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.
Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)
Ik woon zelf in AA-landen... saaie wijk hoor![]()
Ik heb nooit in colmschate gewoondquote:Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.
Was jij diegene die in Colmschate heeft gewoond?
Ik vind AA-landen wel ok. het ziet er redelijk groen uit en is wel redelijk ruim opgezet. Wat vind je van Westenholte en Stadshagen? Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb nooit in colmschate gewoond![]()
AA-landen ziet er wel prima uit hoor.... maar ik vind het een beetje saai![]()
je kan er prima wonen hoor![]()
Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)
tja.. mij lijkt het idd ook een prima wijk.
je woont in holtenbronx?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)
Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonenquote:
VVE??quote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonen
Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)
tja.. mij lijkt het idd ook een prima wijk.
kquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzo![]()
Het bevalt me hier wel! Zéker! "D
vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook nietquote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En nu?
Krijg ik een lintje ofzo?
Jawel!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef ghizzer het volgende:
[..]
vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook niet
dat is niet juist.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel!
Ik heb ze allemaal beantwoord!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat is niet juist.
Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Westenholte ken ik niet, Stadshagen is een mooie wijk. Als je van legodoosjes houdt iig
Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
geen flauw idee ik heb van beiden nog nooit gehoord(zo bekend ben ik in Zwolle niet)
maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?
"T Hoornwerk. Burgermeesterbuurt nja dat was het wel ongeveer. Maarwe konden hier een huisje krijgen en zijn dus in Zwolle terechtgekomen.
Het bevalt me goed in Zwolle. 'Tis een leuke stadleuker dan Deventer iig
er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker tochquote:Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
prima.. iedere zwollinees mag reageren uiteraard! thanx!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker toch![]()
Westenholte...Dan kun je bijna net zo goed in sheerenbroek gaan wonen. Stadshagen idem, of hasselt e.d.
MInervalaan is Dieze, lijnbaan is kamperpoort.
Hey medezwollenaren. Iedereen aan het werk/naar school?
thuiswerken ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:
Hey medezwollenaren. Iedereen aan het werk/naar school?
Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben?quote:
What is this? 20 questions?quote:Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?
Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerderquote:er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
nou ja, als het intimiderend of wat dan ook overkomt dan is dat vervelend, het is gewoon interesse in wat mensen van zwolle vinden en/of weten en als dat dan als een kruisverhoor overkomt dan jammer.. ik hoef zn adres niet te weten of wat dan ook (daar vraag ik immers ook niet naar!).quote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben?!
[..]
What is this? 20 questions?
[..]
Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerder). Kun je mss een beetje rustig aan doen en niet op iedereen een vragenvuur afgooien? Het is een SC hier, niet een politiebureau.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |