haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daar werk ik![]()
Woon je nu al in Zwolle dan?![]()
Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.
Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)
Ik woon zelf in AA-landen... saaie wijk hoor![]()
Ik heb nooit in colmschate gewoondquote:Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.
Was jij diegene die in Colmschate heeft gewoond?
Ik vind AA-landen wel ok. het ziet er redelijk groen uit en is wel redelijk ruim opgezet. Wat vind je van Westenholte en Stadshagen? Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb nooit in colmschate gewoond![]()
AA-landen ziet er wel prima uit hoor.... maar ik vind het een beetje saai![]()
je kan er prima wonen hoor![]()
Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)quote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)
tja.. mij lijkt het idd ook een prima wijk.
je woont in holtenbronx?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)
Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonenquote:
VVE??quote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonen
Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)
tja.. mij lijkt het idd ook een prima wijk.
kquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzo![]()
Het bevalt me hier wel! Zéker! "D
vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook nietquote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En nu?
Krijg ik een lintje ofzo?
Jawel!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef ghizzer het volgende:
[..]
vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook niet
dat is niet juist.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel!
Ik heb ze allemaal beantwoord!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat is niet juist.
Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Westenholte ken ik niet, Stadshagen is een mooie wijk. Als je van legodoosjes houdt iig
Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
geen flauw idee ik heb van beiden nog nooit gehoord(zo bekend ben ik in Zwolle niet)
maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?
"T Hoornwerk. Burgermeesterbuurt nja dat was het wel ongeveer. Maarwe konden hier een huisje krijgen en zijn dus in Zwolle terechtgekomen.
Het bevalt me goed in Zwolle. 'Tis een leuke stadleuker dan Deventer iig
er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker tochquote:Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
prima.. iedere zwollinees mag reageren uiteraard! thanx!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker toch![]()
Westenholte...Dan kun je bijna net zo goed in sheerenbroek gaan wonen. Stadshagen idem, of hasselt e.d.
MInervalaan is Dieze, lijnbaan is kamperpoort.
Hey medezwollenaren. Iedereen aan het werk/naar school?
thuiswerken ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:
Hey medezwollenaren. Iedereen aan het werk/naar school?
Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben?quote:
What is this? 20 questions?quote:Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?
Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerderquote:er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
nou ja, als het intimiderend of wat dan ook overkomt dan is dat vervelend, het is gewoon interesse in wat mensen van zwolle vinden en/of weten en als dat dan als een kruisverhoor overkomt dan jammer.. ik hoef zn adres niet te weten of wat dan ook (daar vraag ik immers ook niet naar!).quote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben?!
[..]
What is this? 20 questions?
[..]
Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerder). Kun je mss een beetje rustig aan doen en niet op iedereen een vragenvuur afgooien? Het is een SC hier, niet een politiebureau.
.
wat mij betreft wel. mocht er toch nog behoefte zijn bij wie dan ook aan een discussie dan stel ik mijn pm daarvoor beschikbaar. maar eigenlijk zijn mijn vragen nu wel beantwoord en begrijp ik dat mijn vragen niet zo op prijs gesteld worden hier. ik zal om die reden er op letten.quote:
Dat nog net niet idd, maar als iemand naar jouw mening niet volledig is geweest of 1 van je vragen onbeantwoord laat, uit je daar direct je onvrede over en daar spreek ik je nu op aan. Daar mag je mee kappen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou ja, als het intimiderend of wat dan ook overkomt dan is dat vervelend, het is gewoon interesse in wat mensen van zwolle vinden en/of weten en als dat dan als een kruisverhoor overkomt dan jammer.. ik hoef zn adres niet te weten of wat dan ook (daar vraag ik immers ook niet naar!).
Wat jij nodig hebt is totaal irrelevant. Ik ben mod van STA en ik constateer dat jij een storende factor zou kunnen worden in dit topic en probeer dat in te perken voordat er daadwerkelijk iemand is die genoeg van je heeft. Dus ja, ik bemoei me er dan zeker mee ongeacht of jij mijn bemoeienis kan waarderen of niet.quote:en wat ik al stel.. iedereen is vrij om antwoord te geven of niet, daar heb ik persoonlijk jouw bemoeizucht niet voor nodig.
Zoals gezegd wil ik het niet eens zo ver laten komen, dus wijs ik je nu al op je ietwat intimiderende en dwingende poststijl.quote:KM bijt zelf wel van zich af als hij dat nodig vindt.
En daar zijn we het helemaal over eens, laten we dus zorgen dat het hier gezellig blijft en dam een beetje in.quote:het lijkt me een beetje jammer voor het geval we in dit topic met leuke posts (en ik heb het even over dit gedrag, niet over jou als persoon of je overige posts hier die ik wél waarderen kan!!!) over de mooiste stad van Nederland een bitchfight cq Jerry Springerachtige taferelen krijgen.
om even te laten weten dat ik het gelezen heb. ondanks dat ik het niet kwade bedoelingen, heb ik veel begrip voor hoe ik hier in dit topic in een aantal posts van mij over ben gekomen. dat betreur ik. ik zal je functie van moderator respecteren en op mijn posts letten.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat nog net niet idd, maar als iemand naar jouw mening niet volledig is geweest of 1 van je vragen onbeantwoord laat, uit je daar direct je onvrede over en daar spreek ik je nu op aan. Daar mag je mee kappen.
[..]
Wat jij nodig hebt is totaal irrelevant. Ik ben mod van STA en ik constateer dat jij een storende factor zou kunnen worden in dit topic en probeer dat in te perken voordat er daadwerkelijk iemand is die genoeg van je heeft. Dus ja, ik bemoei me er dan zeker mee ongeacht of jij mijn bemoeienis kan waarderen of niet.
[..]
Zoals gezegd wil ik het niet eens zo ver laten komen, dus wijs ik je nu al op je ietwat intimiderende en dwingende poststijl.
[..]
En daar zijn we het helemaal over eens, laten we dus zorgen dat het hier gezellig blijft en dam een beetje in.
Prima, dank je voor deze reactie.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef ghizzer het volgende:
[..]
om even te laten weten dat ik het gelezen heb. ondanks dat ik het niet kwade bedoelingen, heb ik veel begrip voor hoe ik hier in dit topic in een aantal posts van mij over ben gekomen. dat betreur ik. ik zal je functie van moderator respecteren en op mijn posts letten.
Bring it on. Ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:24 schreef Ps2K het volgende:
En nu lief doen anders stuur ik die hang bejaarden uit de buurt op jullie af![]()
Pas maar op ze hadden laatst mot met elkaar. Bier gooien etc.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bring it on. Ik lust ze rauw..
Ik zag gister ook politie staan daarquote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pas maar op ze hadden laatst mot met elkaar. Bier gooien etc.
Echt gaaf om te zien hoe een paar lui met van die elektrische karretjes worden weggestuurd door de politie![]()
Jij woont ook in da hood? kut dat de edah dicht is gegaan, c1000 is een onoverzichtelijke k winkelquote:Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik zag gister ook politie staan daargeinig man!
En daana komen ze stelen bij de C1000![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij woont ook in da hood? kut dat de edah dicht is gegaan, c1000 is een onoverzichtelijke k winkel
(en ik weiger te vragen waar de hagelslag staat)
Ik ben aan het werk, dus MSN staat uit (en iedereen is dus geblocked nuquote:Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Misstique waarom heb je mij geblokt op msn?
Jij zou mij nog bier brengen!
Je bent nooit onlinequote:Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, dus MSN staat uit (en iedereen is dus geblocked nu).
Euh.. wat?.
Ik ben idd weinig online de laatste tijd, kvind t wel lekker rustig zonder al die flikkerende schermpjes.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je bent nooit onlineDus je hebt me verwijdert ofzo
Ik heb liever een wijntje.quote:En bier.. ach ja... dat moeten we allemaal aan elkaar geven toch![]()
Ook goedquote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben idd weinig online de laatste tijd, kvind t wel lekker rustig zonder al die flikkerende schermpjes..
[..]
Ik heb liever een wijntje..
fobo gechecked, nu weet ik wie ik lastig moet vallenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]C1000 pwnt jongs
Nee ik werk in de C1000
Hagelslag is vet makkelijk te vinden man... ik kan het zowaar dromen.
En dat de Edah dicht is..tjah...Er komt een Lidl... alleen men weet niet waneer... kan over 2 maand zijn maar ook nog Dik een jaar of zelfs anderhalfjaar
![]()
Toe maarquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
fobo gechecked, nu weet ik wie ik lastig moet vallen
Yo witjas! wijs mij de hagelslag! And forth he went on his humble way, never asking for a reward or recognition.
Ik kom oorspronkelijk uit Westenholte. Is een beetje afgelegen, eigenlijk vooral de moeite waard als je rustig wilt wonen en wat minder voorzieningen voor lief neemt. Ik wil misschien wel terug, maar dan vooral omdat ik de kinderen net zon jeugd als mezelf gun. Ik kom gewoon naar buiten rennen en gaan spelen, haske veiligquote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Vandaar dat zo'n beetje al onze vriendjes ook in Dieze wonenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Westenholte. Is een beetje afgelegen, eigenlijk vooral de moeite waard als je rustig wilt wonen en wat minder voorzieningen voor lief neemt. Ik wil misschien wel terug, maar dan vooral omdat ik de kinderen net zon jeugd als mezelf gun. Ik kom gewoon naar buiten rennen en gaan spelen, haske veilig
Stadshagen is ook afgelegen van het centrum, betere en meer voorzieningen maar geen sfeer hoor, hoop import en speelgelegenheid ho maar. Een legobuurt zeg maar.
Berkum is een beetje Westenholte, maar dan meer kak en ook hökers erdoorheen.
Dieze is erg goed om te starten, goedkope woningen, centraal en veel jonge mensenIedereen die ik ken is daar zon beetje "begonnen" in Zwolle.
Wipstrik is een oude arbeidersbuurt, zitten echt linke stukken tussen met Tokkies, overlast etc. Huizen zijn ook kut meestal.
Aalanden is populair. Rustig, duurder, goed bereikbaar.
Holtenbroek is kut, gevaarlijk of nieuwbouw met stukjes die te doen zijn ertussen. Goedkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |