abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 08:30:02 #101
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52974672
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:28 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha ja toevallig wel, hoezo?
daar werk ik

Woon je nu al in Zwolle dan?
Ja... echt!
pi_52974694
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:30 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

daar werk ik

Woon je nu al in Zwolle dan?
haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.
  donderdag 6 september 2007 @ 08:34:33 #103
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52974707
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:33 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha cool dan. nee, gaat er voorlopig ook niet van komen. woon goedkoop in deventer en zit mn tijd eruit. als mn afstuderen er op zit (en dat met een voldoende afgerond heb), dan verhuis ik (mits het afstuderen geen jarenproject wordt) naar tilburg om daar verder te studeren. zit nu mn tijd gewoon op mn kamer uit. ik ben er eigenlijk alleen 's avonds een paar uur doordeweeks en om er te slapen. in t weekend zit ik er nooit. maar hoe dan ook.. ooit wil ik wel in zwolle gaan wonen (mits ik daar tegen die tijd iets bewoonbaars en betaalbaars kan vinden). zwolle is wel echt een vette stad. zeker tov deventer. maar goed.. holtenbronx.. nee, doe mij dan maar aa-landen of dieze. westenholte en stadshagen ken ik alleen maar van foto's. assendorp vind ikzelf ook wel ok, maar het doet me te veel denken aan de wijk waar ik nu woon.
Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)

Ik woon zelf in AA-landen... saaie wijk hoor
Ja... echt!
pi_52974749
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:34 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Waar woon je in Deventer? (ik kom ook uit Deventerror)

Ik woon zelf in AA-landen... saaie wijk hoor
Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.

Was jij diegene die in Colmschate heeft gewoond?

Ik vind AA-landen wel ok. het ziet er redelijk groen uit en is wel redelijk ruim opgezet. Wat vind je van Westenholte en Stadshagen? Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
  donderdag 6 september 2007 @ 08:42:21 #105
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52974779
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Voorstad-Centrum. Zeg maar de wijk tussen de Brinkgreverweg-Diepenveenseweg-Hoge Hondstraat-Ceintuurbaan. Ik woon op ongeveer 250 meter van t station.

Was jij diegene die in Colmschate heeft gewoond?

Ik vind AA-landen wel ok. het ziet er redelijk groen uit en is wel redelijk ruim opgezet. Wat vind je van Westenholte en Stadshagen? Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
Ik heb nooit in colmschate gewoond

AA-landen ziet er wel prima uit hoor.... maar ik vind het een beetje saai
je kan er prima wonen hoor
Ja... echt!
pi_52974811
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Ik heb nooit in colmschate gewoond

AA-landen ziet er wel prima uit hoor.... maar ik vind het een beetje saai
je kan er prima wonen hoor
ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)

tja.. mij lijkt het idd ook een prima wijk.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:07:44 #107
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_52975088
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah ok dan was dat een andere zwollinees hiero. maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle en hoelang woon je er al? (sorry voor de vele vragen, maar ik vind dat erg interessant om te weten)

Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_52975193
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Holtenbronx ftw! De hangbejaarden hadden gisteren ruzie, ze waren bier naar elkaar aan het gooien (en flesjes)
je woont in holtenbronx?
  donderdag 6 september 2007 @ 09:29:11 #109
94617 Ps2K
pi_52975476
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:14 schreef ghizzer het volgende:

[..]

je woont in holtenbronx?
Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonen
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_52975504
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Yep en het bevalt me goed. Ik woon in een flat met een enorm gereformeerde VVE (was zondags niet buiten hangen etc.) Maar het is hier goed wonen
VVE??
  donderdag 6 september 2007 @ 09:36:06 #111
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52975645
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzo
Het bevalt me hier wel! Zéker! "D
Ja... echt!
pi_52975669
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Ah ja, we konden in Zwolle een huisje krijgen... ik woon er al zo'n 8 jaar ofzo
Het bevalt me hier wel! Zéker! "D
k
  donderdag 6 september 2007 @ 09:42:56 #113
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52975796
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:37 schreef ghizzer het volgende:

[..]

k
En nu?
Krijg ik een lintje ofzo?
Ja... echt!
pi_52975870
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

En nu?
Krijg ik een lintje ofzo?
vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook niet
  donderdag 6 september 2007 @ 09:46:56 #115
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52975890
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef ghizzer het volgende:

[..]

vragen moet je me niet stellen. die beantwoord ik niet meer, dat doe jij immers ook niet
Jawel!
Ik heb ze allemaal beantwoord!
Ja... echt!
pi_52975984
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Jawel!
Ik heb ze allemaal beantwoord!
dat is niet juist.

Wat vind je van Westenholte en Stadshagen?
Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?

er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
  donderdag 6 september 2007 @ 09:52:39 #117
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52976039
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dat is niet juist.

Westenholte ken ik niet, Stadshagen is een mooie wijk. Als je van legodoosjes houdt iig

Trouwens, hoe heet de wijk waar de Minervalaan en de Albert Cuypstraat in ligt? Is dat al Kamperpoort? En euhm.. de Lijnbaan.. is dat de Veerallee al?
geen flauw idee ik heb van beiden nog nooit gehoord (zo bekend ben ik in Zwolle niet)

maar waar heb je wel gewoond in deventer en wat was de reden van vertrek naar zwolle? hoe bevalt zwolle?
"T Hoornwerk. Burgermeesterbuurt nja dat was het wel ongeveer. Maarwe konden hier een huisje krijgen en zijn dus in Zwolle terechtgekomen.
Het bevalt me goed in Zwolle. 'Tis een leuke stad leuker dan Deventer iig

er MOET uiteraard niks. zal de laatste zijn die je iets verplicht en bovendien is het je goeie recht, maar goed..
Ja... echt!
pi_52976263
thanx! t hoornwerk bestaat inmiddels niet meer. daar zou ik van mn leven niet gewoond willen hebben. rivierenwijk idem dito. burgermeesterbuurt zegt me niet zo heel veel. zwolle ben ik al veel geweest. over t algemeen is t er zeker mooier en ik denk dat je (mits natuurlijk je voorkeuren) je van hoornwerk naar aa-landen wel een goeie stap hebt gemaakt zeg!

voordelen deventer tov zwolle
- centrum is mooier en ruimer
- centrum is qua uitgaan praktischer ingericht
- deventer heeft in de vorm van de brink en het grote kerkhof echte pleinen. de peperbus staat op de markt in zwolle meer in de weg dan dat het logisch geplaatst is.
- de ijssel heeft op het gebied van toerisme een nadrukkelijkere rol dan in zwolle

nadelen deventer tov zwolle
- deventer is te klein voor een stad, maar te groot voor een dorp
- het OV is vreselijk geregeld. t station is te klein, waardoor je vaak stil staat voor t station omdat er geen plek is. de aansluittijden van trein op bus en andersom zijn vreselijk. bovendien heeft deventer nog nooit van een kwartierregeling gehoord.
- de wegen in deventer zijn gewoon kut. geen rondweg en het staat er vol met vervelende stoplichten
- erg veel uitgaans- en supportersgeweld. standaard is het raak bij elke thuiswedstrijd van gae (met name omgeving stadion, bekogelen en beledigen tegen politie, dealen in drugs enz enz). zaterdagavond op de brink is het altijd (en dan overdrijf ik niet!!!) mot. in de afgelopen 5 jaar zijn er 6 moorden op de brink en omgeving gepleegd.
- deventer loopt vreselijk achter. deventer heeft nog steeds geen fatsoenlijke bios (uberhaupt geen bios op t moment van schrijven) en mcdonald's en burger king heeft deventer ook nog nooit van gehoord.
- buiten het centrum om is deventer vreselijk lelijk. het oude deventer (de gehele westkant als je deventer in 2en deelt) is verpauperd. deventer heeft naast t centrum alleen met zandweerd/zwolseweg een leuke wijk en de rest (rode dorp, keizerslanden, rivierenwijk, voorstad) is niet om aan te zien. daar wil je gewoon niet zijn.

oftewel.. zwolle oogt ruimer, meer als een stad, praktischer ingericht. alleen het centrum van deventer is in mijns inziens mooier (al hoewel de grachten wel een boel goed maken). het winkelaanbod in zwolle is wel groter trouwens. bovendien is zwolle buiten het centrum om ook mooi. oftewel.. zwolle pwnt deventer big time!

[ Bericht 3% gewijzigd door ghizzer op 06-09-2007 10:11:04 ]
pi_52976544
quote:
Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker toch

Westenholte...Dan kun je bijna net zo goed in sheerenbroek gaan wonen. Stadshagen idem, of hasselt e.d.
MInervalaan is Dieze, lijnbaan is kamperpoort.

Hey medezwollenaren. Iedereen aan het werk/naar school?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_52976662
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Niet aan mij gesteld, maar ik antwoord lekker toch

Westenholte...Dan kun je bijna net zo goed in sheerenbroek gaan wonen. Stadshagen idem, of hasselt e.d.
MInervalaan is Dieze, lijnbaan is kamperpoort.

prima.. iedere zwollinees mag reageren uiteraard! thanx!

hoe dat zo, omdat het zover van het centrum afligt?
ah ok.. ja.. een vriend van mij woonde aan ruusbroecstraat en dat was dieze-oost. vond ik trouwens wel een relaxte wijk. waar lijnbaan is vind ik ook nog wel enigszins relaxt. de veerallee (dat stuk wanneer je aan het eind bij de westerlaan linksafgaat en dat gedeelte tegenover t voormalige postperron) lijkt me vreselijk.

ik denk dat de studentjes weer naar school zijn en de rest aan het werk of aan het sleutelen aan de bmw-3serie.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:35:34 #121
94617 Ps2K
pi_52976868
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef annoylikethewind het volgende:

thuiswerken ftw
pi_52976976
quote:

[..]

dat is niet juist.
Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben? !
quote:
What is this? 20 questions?
quote:
Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerder ). Kun je mss een beetje rustig aan doen en niet op iedereen een vragenvuur afgooien? Het is een SC hier, niet een politiebureau. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52977161
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Misschien heeft niet iedereen zin om alle 100 vragen die je op ze afvuurt te beantwoorden en selecteren ze er een aantal waar ze affiniteit mee hebben? !
[..]

What is this? 20 questions?
[..]

Ik vind dat KM nog vreselijk aardig en netjes op je reageert, ík was hier afgehaakt (of mss al eerder ). Kun je mss een beetje rustig aan doen en niet op iedereen een vragenvuur afgooien? Het is een SC hier, niet een politiebureau. .
nou ja, als het intimiderend of wat dan ook overkomt dan is dat vervelend, het is gewoon interesse in wat mensen van zwolle vinden en/of weten en als dat dan als een kruisverhoor overkomt dan jammer.. ik hoef zn adres niet te weten of wat dan ook (daar vraag ik immers ook niet naar!).

en wat ik al stel.. iedereen is vrij om antwoord te geven of niet, daar heb ik persoonlijk jouw bemoeizucht niet voor nodig. KM bijt zelf wel van zich af als hij dat nodig vindt. het lijkt me een beetje jammer voor het geval we in dit topic met leuke posts (en ik heb het even over dit gedrag, niet over jou als persoon of je overige posts hier die ik wél waarderen kan!!!) over de mooiste stad van Nederland een bitchfight cq Jerry Springerachtige taferelen krijgen.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:53:14 #124
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52977284
Einde discussie?
Ja... echt!
pi_52977616
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Einde discussie?
wat mij betreft wel. mocht er toch nog behoefte zijn bij wie dan ook aan een discussie dan stel ik mijn pm daarvoor beschikbaar. maar eigenlijk zijn mijn vragen nu wel beantwoord en begrijp ik dat mijn vragen niet zo op prijs gesteld worden hier. ik zal om die reden er op letten.
pi_52977640
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef ghizzer het volgende:

[..]

nou ja, als het intimiderend of wat dan ook overkomt dan is dat vervelend, het is gewoon interesse in wat mensen van zwolle vinden en/of weten en als dat dan als een kruisverhoor overkomt dan jammer.. ik hoef zn adres niet te weten of wat dan ook (daar vraag ik immers ook niet naar!).
Dat nog net niet idd, maar als iemand naar jouw mening niet volledig is geweest of 1 van je vragen onbeantwoord laat, uit je daar direct je onvrede over en daar spreek ik je nu op aan. Daar mag je mee kappen.
quote:
en wat ik al stel.. iedereen is vrij om antwoord te geven of niet, daar heb ik persoonlijk jouw bemoeizucht niet voor nodig.
Wat jij nodig hebt is totaal irrelevant. Ik ben mod van STA en ik constateer dat jij een storende factor zou kunnen worden in dit topic en probeer dat in te perken voordat er daadwerkelijk iemand is die genoeg van je heeft. Dus ja, ik bemoei me er dan zeker mee ongeacht of jij mijn bemoeienis kan waarderen of niet.
quote:
KM bijt zelf wel van zich af als hij dat nodig vindt.
Zoals gezegd wil ik het niet eens zo ver laten komen, dus wijs ik je nu al op je ietwat intimiderende en dwingende poststijl.
quote:
het lijkt me een beetje jammer voor het geval we in dit topic met leuke posts (en ik heb het even over dit gedrag, niet over jou als persoon of je overige posts hier die ik wél waarderen kan!!!) over de mooiste stad van Nederland een bitchfight cq Jerry Springerachtige taferelen krijgen.
En daar zijn we het helemaal over eens, laten we dus zorgen dat het hier gezellig blijft en dam een beetje in.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52977656
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Einde discussie?
Nu wel.
pi_52977980
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat nog net niet idd, maar als iemand naar jouw mening niet volledig is geweest of 1 van je vragen onbeantwoord laat, uit je daar direct je onvrede over en daar spreek ik je nu op aan. Daar mag je mee kappen.
[..]

Wat jij nodig hebt is totaal irrelevant. Ik ben mod van STA en ik constateer dat jij een storende factor zou kunnen worden in dit topic en probeer dat in te perken voordat er daadwerkelijk iemand is die genoeg van je heeft. Dus ja, ik bemoei me er dan zeker mee ongeacht of jij mijn bemoeienis kan waarderen of niet.
[..]

Zoals gezegd wil ik het niet eens zo ver laten komen, dus wijs ik je nu al op je ietwat intimiderende en dwingende poststijl.
[..]

En daar zijn we het helemaal over eens, laten we dus zorgen dat het hier gezellig blijft en dam een beetje in.
om even te laten weten dat ik het gelezen heb. ondanks dat ik het niet kwade bedoelingen, heb ik veel begrip voor hoe ik hier in dit topic in een aantal posts van mij over ben gekomen. dat betreur ik. ik zal je functie van moderator respecteren en op mijn posts letten.
pi_52978035
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:21 schreef ghizzer het volgende:

[..]

om even te laten weten dat ik het gelezen heb. ondanks dat ik het niet kwade bedoelingen, heb ik veel begrip voor hoe ik hier in dit topic in een aantal posts van mij over ben gekomen. dat betreur ik. ik zal je functie van moderator respecteren en op mijn posts letten.
Prima, dank je voor deze reactie. .
  donderdag 6 september 2007 @ 11:24:53 #130
94617 Ps2K
pi_52978052
En nu lief doen anders stuur ik die hang bejaarden uit de buurt op jullie af
pi_52978077
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:24 schreef Ps2K het volgende:
En nu lief doen anders stuur ik die hang bejaarden uit de buurt op jullie af
Bring it on. Ik lust ze rauw. .
  donderdag 6 september 2007 @ 11:31:03 #132
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52978221
Misstique waarom heb je mij geblokt op msn?
Jij zou mij nog bier brengen!
Ja... echt!
  donderdag 6 september 2007 @ 11:34:25 #133
94617 Ps2K
pi_52978291
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:

[..]

Bring it on. Ik lust ze rauw. .
Pas maar op ze hadden laatst mot met elkaar. Bier gooien etc.

Echt gaaf om te zien hoe een paar lui met van die elektrische karretjes worden weggestuurd door de politie
  donderdag 6 september 2007 @ 11:35:07 #134
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52978307
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Pas maar op ze hadden laatst mot met elkaar. Bier gooien etc.

Echt gaaf om te zien hoe een paar lui met van die elektrische karretjes worden weggestuurd door de politie
Ik zag gister ook politie staan daar geinig man!
En daana komen ze stelen bij de C1000
Ja... echt!
  donderdag 6 september 2007 @ 11:46:14 #135
94617 Ps2K
pi_52978623
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:35 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Ik zag gister ook politie staan daar geinig man!
En daana komen ze stelen bij de C1000
Jij woont ook in da hood? kut dat de edah dicht is gegaan, c1000 is een onoverzichtelijke k winkel

(en ik weiger te vragen waar de hagelslag staat)
  donderdag 6 september 2007 @ 11:49:23 #136
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52978709
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Jij woont ook in da hood? kut dat de edah dicht is gegaan, c1000 is een onoverzichtelijke k winkel

(en ik weiger te vragen waar de hagelslag staat)
C1000 pwnt jongs
Nee ik werk in de C1000
Hagelslag is vet makkelijk te vinden man... ik kan het zowaar dromen.

En dat de Edah dicht is..tjah... Er komt een Lidl... alleen men weet niet waneer... kan over 2 maand zijn maar ook nog Dik een jaar of zelfs anderhalfjaar
Ja... echt!
pi_52978756
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Misstique waarom heb je mij geblokt op msn?
Jij zou mij nog bier brengen!
Ik ben aan het werk, dus MSN staat uit (en iedereen is dus geblocked nu ).

Euh.. wat? .
  donderdag 6 september 2007 @ 11:53:05 #138
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52978819
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk, dus MSN staat uit (en iedereen is dus geblocked nu ).

Euh.. wat? .
Je bent nooit online Dus je hebt me verwijdert ofzo

En bier.. ach ja... dat moeten we allemaal aan elkaar geven toch
Ja... echt!
pi_52978909
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Je bent nooit online Dus je hebt me verwijdert ofzo
Ik ben idd weinig online de laatste tijd, kvind t wel lekker rustig zonder al die flikkerende schermpjes. .
quote:
En bier.. ach ja... dat moeten we allemaal aan elkaar geven toch
Ik heb liever een wijntje. .
  donderdag 6 september 2007 @ 11:57:15 #140
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52978940
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben idd weinig online de laatste tijd, kvind t wel lekker rustig zonder al die flikkerende schermpjes. .
[..]

Ik heb liever een wijntje. .
Ook goed Stom hoor Iedereen heeft msn de hele dag aan staan !
Ja... echt!
  donderdag 6 september 2007 @ 12:22:49 #141
94617 Ps2K
pi_52979627
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

C1000 pwnt jongs
Nee ik werk in de C1000
Hagelslag is vet makkelijk te vinden man... ik kan het zowaar dromen.

En dat de Edah dicht is..tjah... Er komt een Lidl... alleen men weet niet waneer... kan over 2 maand zijn maar ook nog Dik een jaar of zelfs anderhalfjaar
fobo gechecked, nu weet ik wie ik lastig moet vallen

Yo witjas! wijs mij de hagelslag! And forth he went on his humble way, never asking for a reward or recognition.
  donderdag 6 september 2007 @ 12:24:21 #142
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52979660
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Ps2K het volgende:

[..]

fobo gechecked, nu weet ik wie ik lastig moet vallen

Yo witjas! wijs mij de hagelslag! And forth he went on his humble way, never asking for a reward or recognition.
Toe maar

moet je wel vandaag of morgen zijn, maar dan sta ik op de slagerij
Ja... echt!
pi_52990108
quote:

[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Westenholte. Is een beetje afgelegen, eigenlijk vooral de moeite waard als je rustig wilt wonen en wat minder voorzieningen voor lief neemt. Ik wil misschien wel terug, maar dan vooral omdat ik de kinderen net zon jeugd als mezelf gun. Ik kom gewoon naar buiten rennen en gaan spelen, haske veilig

Stadshagen is ook afgelegen van het centrum, betere en meer voorzieningen maar geen sfeer hoor, hoop import en speelgelegenheid ho maar. Een legobuurt zeg maar.

Berkum is een beetje Westenholte, maar dan meer kak en ook hökers erdoorheen.

Dieze is erg goed om te starten, goedkope woningen, centraal en veel jonge mensen Iedereen die ik ken is daar zon beetje "begonnen" in Zwolle.

Wipstrik is een oude arbeidersbuurt, zitten echt linke stukken tussen met Tokkies, overlast etc. Huizen zijn ook kut meestal.

Aalanden is populair. Rustig, duurder, goed bereikbaar.

Holtenbroek is kut, gevaarlijk of nieuwbouw met stukjes die te doen zijn ertussen. Goedkoop!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_52991673
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik kom oorspronkelijk uit Westenholte. Is een beetje afgelegen, eigenlijk vooral de moeite waard als je rustig wilt wonen en wat minder voorzieningen voor lief neemt. Ik wil misschien wel terug, maar dan vooral omdat ik de kinderen net zon jeugd als mezelf gun. Ik kom gewoon naar buiten rennen en gaan spelen, haske veilig

Stadshagen is ook afgelegen van het centrum, betere en meer voorzieningen maar geen sfeer hoor, hoop import en speelgelegenheid ho maar. Een legobuurt zeg maar.

Berkum is een beetje Westenholte, maar dan meer kak en ook hökers erdoorheen.

Dieze is erg goed om te starten, goedkope woningen, centraal en veel jonge mensen Iedereen die ik ken is daar zon beetje "begonnen" in Zwolle.

Wipstrik is een oude arbeidersbuurt, zitten echt linke stukken tussen met Tokkies, overlast etc. Huizen zijn ook kut meestal.

Aalanden is populair. Rustig, duurder, goed bereikbaar.

Holtenbroek is kut, gevaarlijk of nieuwbouw met stukjes die te doen zijn ertussen. Goedkoop!
Vandaar dat zo'n beetje al onze vriendjes ook in Dieze wonen
Oh en je bent Assendorp vergeten
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  donderdag 6 september 2007 @ 22:22:15 #145
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52992295
Dieze, waar de mannen nog echte mannen zijn!!!! De randdebielen ook trouwens........
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  donderdag 6 september 2007 @ 23:38:38 #146
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52994559
Wow heel veel posts van ghizzer die eens niet over opgezwolle gaan

Avond Zwolle
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 20:55:31 #147
18653 crew  D.
pi_53015896
Assendorp de beste!! Mooie huizen, leuke buurt. Studenten, gezinnetjes, oudjes allemaal door elkaar...

Zo kheb nu mn eerste week erop zitten bij ING. Gaat wel goed daar, komt alleen best veel bij kijken.. maar dat loopt vanzelf wel los. Wat wel kut was is dat ik de hele week half ziek was. Hoesten en proesten. Mn keel zit helemaal dicht. Heb nu wel goede hoestdrankt voor die dat mooi gaat losweken voor mij. En straks nog even lekken dampen boven de vicks..
Maar het meest kutte is nu ook nog dat 1 oor dicht zit. Zit je dat met sla olie en een watje in je oor. En maar hopen en wachten tot oor weer *plop* gaat zeggen... *sigh*
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_53019010
Ik ben nu weer in het veilige Noord-Holland maar sinds woensdag ben ik officieel Zwollenaar. Of Zwollenares.

Mijn kamer is gevestigd aan de Harm Smeengekade en ik heb het mooiste uitzicht wat een studente zich kan wensen. Ik kijk uit op die grote kerk en eigenlijk het hele centrum.
pi_53027795
Je zit dus in de oude bejaardenflat Framesaw? Do je dan honours college of is dat nog niet begonnen?

Croli, kut dat je eerste week niet gezondig kon zijn. Wat doe je bij de ING?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')