Ik heb zielen genoeg hoor...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Als je bereid bent je ziel aan de duivel te verkopen.........zeg maar wanneer
Ik zie al een eerste jaap aankomen!quote:
Ohjeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zie al een eerste jaap aankomen!
Ow ja, middag Swol!!.........uhhh avond!
Ik heb het uitgekeken, en heb regressietherapie nodig!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb de TV maar wat eerder uitgezet...![]()
Niet van die moeilijke woorden gebruiken navvy, het topic moet ook voor KopieerMachine begrijpbaar blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb het uitgekeken, en heb regressietherapie nodig!!
Kee kee, ik mot nar ut Riagg en geef de schuld aan mijn alcoholistische vader die ons heeft verlaten voor een Poolse hoer en mijn manisch (oeps, toch een moeilijk woord) depressieve moeder kan ons niet opvoeden! DAAROM ben ik onhandelbaar!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken navvy, het topic moet ook voor KopieerMachine begrijpbaar blijven
Ik mis dronken rondborstige studentes in dit topic...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:54 schreef navvy het volgende:
En nu ga ik slapen, morgen arbeiten of zoiets!
Nog van harte gefeliciteerd! Enneh dat arbeider ding is zo erg nog niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:34 schreef Croli het volgende:
Kan ik jullie niet meer mee helpen. Ben namelijk geen student meer!!! Net via de post de bevestiging gekregen:D:D
Nu moet ik maandag beginnen met werken.... Pff ben ik arbeider geworden!
Niks bijzonders, hooguit een Jaap van 6 cm.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef xuanery het volgende:
heb ik veel gemist?
Doe maandag de groeten aan Lars en Bianca!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:34 schreef Croli het volgende:
Nu moet ik maandag beginnen met werken.... Pff ben ik arbeider geworden!
Heulemaal niks!! Ik zit nog steeds het park te checken, maar geen dronken rondborstige studentesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:52 schreef frame-saw het volgende:
Nog wat gemerkt van de studentjes in de stad gisteravond?
De intro van de leukste vereniging is dan ook al voorbij hè, dus dat checken heeft geen zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Heulemaal niks!! Ik zit nog steeds het park te checken, maar geen dronken rondborstige studentes
Hmm ik vraag me af of ik daar om internet kan tijdens het werken. Maar dan moet ik na het werken maar fokken. Koffie zuipen wordt waarschijnlijk cappuchino, komt daar uit de automaat. Goed automaat! Roken doe ik dan weer niet. Maar zal mn best doen om eens interessant te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd! Enneh dat arbeider ding is zo erg nog niet hoor
Beetje fokken, msnen, koffie zuipen, roken en af en toe eens interesant doen zodat iedereen denkt dat je veel gedaan hebt.
Ik blijf checken!! Hoop doet leven.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De intro van de leukste vereniging is dan ook al voorbij hè, dus dat checken heeft geen zin.
Eudaimon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De intro van de leukste vereniging is dan ook al voorbij hè, dus dat checken heeft geen zin.
ZHTCquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Welke vereniging had dat bierfeest oaw?
Ga je bij die ene grote verzekeringsmaatschappij werken? (ik denk dat omdat je de groeten moet doen van Navvy, maar ik kan het fout hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:16 schreef Croli het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of ik daar om internet kan tijdens het werken. Maar dan moet ik na het werken maar fokken. Koffie zuipen wordt waarschijnlijk cappuchino, komt daar uit de automaat. Goed automaat! Roken doe ik dan weer niet. Maar zal mn best doen om eens interessant te doen.
Ben benieuwd hoe het zal gaan. Zal in de eeste week wel heel veel informatie om me hoofd geslingerd worden. Altijd leuk...![]()
Ze gaat bij een bank werken, 2 ex- collega's van mij beginnen daar maandag ook. Enne, wat internet op mijn werk betreft; deze jongen heeft op een sneaky manier inlogcode's weten te bemachtigen en ik kan zo nu en dan ff de mail checken en wat surfen. Het is alleen de pest dat iedereen op mijn scherm kan kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ga je bij die ene grote verzekeringsmaatschappij werken? (ik denk dat omdat je de groeten moet doen van Navvy, maar ik kan het fout hebben) Zo ja, dan kun je internetten wel vergeten. Je uknt wel infosites als NS en het weer enzo bekijken, that's it. Behalve als je een hogere functie hebt waarbij je eventueel internet nodig zou kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:36 schreef shmoopy het volgende:
beelz, 48 uur, blijf dan gewoon weg uit OUD.
quote:
thanx! vanwaar diequote:
Doetinchemquote:Op maandag 3 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
[..]
thanx! vanwaar dieen komen die gasten van opgezwolle daar nog wel eens?
trouwens.. was zaterdag in de ijsselhallen. wow is echt groot zeg! de markthal in doetinchem is er helemaal niks bij.
ja vergis je niet, maar Doetinchem is wel de shit sjewel. De Graafschap 9de in de eredivisie. fantastisch voor een stad zo groot als Kampen.:')quote:
Vorig jaar gedaan, erg tof!quote:Op maandag 3 september 2007 21:33 schreef mcDavid het volgende:
http://www.zcflevo.nl/35jaar.html
Zo, wie komt er komend weekend zweefvliegen?
Nope ben weer unbannedquote:Op woensdag 5 september 2007 19:25 schreef swollywood het volgende:
Goedenavond Zwolle!
Leeft iedereen hier nog? Het is zo rustig in dit topic. Of is beelz nog steeds gebant
Deze week wat leuks te beleven? Nou ja, morgen 1e werkdag deze week en van 't weekend ga ik weer vreemd.....naar Grunn dus! Nu ff lekker avondje bankhangen en een beetje zinloos surfen.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:49 schreef xuanery het volgende:
het is hier zeker rustig, in heel zwolle trouwens. valt er nog iets leuks te beleven deze week? op uit het raam staren naar dit rotweer na?
Heb je de C1000 nog van binnen gezien?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:23 schreef ghizzer het volgende:
Gisteren was ik even in Holtenbroek. Wanningstraat, Handelstraat, Bachlaan, Gombertstraat. Toegegeven moet worden. De ´nieuwe´ flats aan de grote vijver tegenover WKC Holtenbroek is een vooruitgang, maar het blijft nog steeds een pauperbuurt. Toppunt is nog wel de Gombertstraat met aan de ene zijde van de weg de Bijlmer van Zwolle en aan de andere kant de Tokkiebuurt. Holtenbroek is in ieder geval niet mijn favoriete wijk.
haha ja toevallig wel, hoezo?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Heb je de C1000 nog van binnen gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |