Moet je nagaan, dat hou ik niet bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze net gedaan
Maar het is nooit goed natuurlijk
quote:
om 23.40 op rtl4: the unit!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog wat op tv vanavond?
We gaan iedere keer kleine stapjes vooruit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Buzzer, wat fijn dat je er bent.
ik had al gezien dat je weer wat aan het posten was.
Hoe is het en met je meiden.
Ik denk dan ook dat dit verstandig is; je kan wel harder lopen, maar vaak wordt 't dan toch teveel waardoor je weer stappen terug moet zetten..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
We gaan iedere keer kleine stapjes vooruit.
Nu de inrichting klaar is, kan ik lekker zelf gaan koken een een beetje meer regelmaat in de tent brengen.
Heel voorzichtig krabbel ik er weer een beetje bovenop
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
HaiGevonden.
En het wordt lekker bruin in de tuin.
![]()
Als het even meezit, kunnen we nog een keer alles bespuiten en dan zal wel het gros zijn kapot gegaan. Dankje voor de tip nog..
maar het begint maar nietquote:
wat speel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef buzzer het volgende:
en ik heb een nieuw instrument, dus ik kan me ook weer helemaal uitleven met muziek
Dat is mooi, kleine stapjes is juist goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
We gaan iedere keer kleine stapjes vooruit.
Nu de inrichting klaar is, kan ik lekker zelf gaan koken een een beetje meer regelmaat in de tent brengen.
Heel voorzichtig krabbel ik er weer een beetje bovenop
Slaap lekker strakjes Leo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Straks mijn bed gaan opzoeken
Slaapwel allemaal
truste!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Straks mijn bed gaan opzoeken
Slaapwel allemaal
nu gelukkig wel!quote:
quote:
quote:
echt een geweldig instrumentquote:
welterustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens slapen. welterusten.![]()
nog even en er is een loungeband.Qu gitaar en buzzer keyboard, het begin is er.
jij speelt beter hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens slapen. welterusten.![]()
nog even en er is een loungeband.Qu gitaar en buzzer keyboard, het begin is er.
Ja zeg, eerst die foto meetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
welterusten
Misschien wel een leuk idee: de Lounge muziek meet
zorg jij voor het bier?quote:
Die eerstquote:
flessen rum en cola is makkelijkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik met mijn kleine kar 10tal kratten mee
alleen wijquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je hier niet goed op het moment
Ook bijna niemand meer
somsquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:23 schreef shakedown het volgende:
tss ach tenminsten iemand die wat terug zegt,...
waarom the lounge trouwens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:29 schreef shakedown het volgende:
haha met wat vertraging.. nah dat is niet erg... deze peep pc's hier ondersteunen geen java.. dus een chatbox zit er niet in... we hebben nieuwe pc's.... joepiee!!!!! en nu migen we niets meer installeren... ik ga een lange zware nacht te gemoed...
en in 2005 aangemeldt, maar nu pas je eerste postsquote:
ben alleen nieuwschierigquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef shakedown het volgende:
whhoow wordt gelijk door de mangel gehaald... ik werk in een ziekenhuis.. ik maak rontgen foto's... och de lounge leek me een geschikte topic...
heb me nooit laten zien op dit forum... zat meestal op andere fora. maar dat werd ook saai en fok is een best leuke site... dus wie weet kom ik hier vaker
ga voor The Unit!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:51 schreef shakedown het volgende:
join the club... de avond is hier erg druk geweest.. nu is de seh leeg... ik zit koffie te drinken en te roken om de nacht door te komen... en heb tv-links.co.uk ontdenkt.. ga zo ff een serie kijken ofzo...
Amerikaans serie over een geheime eenheid in het leger:quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:55 schreef shakedown het volgende:
is dat leuk? zal zo ff kijken
startrek deep space nine is niet te doen... trage upload vanaf de server denk ik..
bijna bedtijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:57 schreef shakedown het volgende:
ah twee uur... tijd voor pauze al zeg ik hetzelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |