Geen idee, dat is namelijk een zapmomentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef Ynske het volgende:
is het tros muziekfeest eigenlijk al geweest?
't Zuiden is toch bij uitstek geschikt voor vlaaiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zit in t Zuiden
of je moet zondags naar de fot-us-meet komen in kijkduin, denk dat ik daar nog wel wat mee naar toe sleep
documantaire fotografie wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets aan. en portretfotografie is niets voor mij
daarom juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, dat is namelijk een zapmoment
un sjtukske echte Limburges riestevloai va de Opaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
't Zuiden is toch bij uitstek geschikt voor vlaai. Beetje moeite doen voor een stukje vlaai is niet verkeerd hoor
.
Klinkt al beter. Al ga ik meer voor de sportfotografie, dieren en natuur en architectuur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
documantaire fotografie wel?
of theaterfotografie?
Dat dus, waar moet ik zijn zaterdagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
un sjtukske echte Limburges riestevloai va de Opa
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt al beter. Al ga ik meer voor de sportfotografie, dieren en natuur en architectuur.
Ik vrees dat hij niet lang in de gemeente zou blijven rondrijden, maar idd, zo hoort het ook gewoon. Fiets tegen de gevel of tegen de brievenbusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]Mijn fiets staat altijd gewoon los op mijn voorstraat.
Nu rijdt er ook maar 1 dergelijke fiets in het dorp, dus mocht ik er iemand anders op zien dan trap ik 'm (mijn vredelievende aard ten spijt) zonder pardon vanaf
.
quote:
Die 1e klinkt wel heel erg gaafquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
De stilte van de nacht
Documentairefotografie
ik zit nu te twijfelen welke van de twee ik in september zou gaan startenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 1e klinkt wel heel erg gaaf![]()
Nummer 2 ook wel
Ik zou dus niet lang hoeven twijfelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen welke van de twee ik in september zou gaan starten
Halloquote:
nummer 1?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou dus niet lang hoeven twijfelen
Yep, al heb je misschien meer eraan als je nummer 2 eerst doetquote:
nummer 2 begint laterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, al heb je misschien meer eraan als je nummer 2 eerst doet
Dan met 1 beginnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nummer 2 begint later
en in maart ga ik die theater doen heb ik besloten
nu eerst maar weer geld op mijn rekening en inschrijven
heb nog even voor ik de def beslissing meot nemen
Hoezeau?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ze eens dood gaan bij milieudefensie
Alice Cooperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Dat nummer ken ik, zit alleen te verzinnen van wie het nou is
Die jaquote:
Hoiquote:
welterustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat eens lekker onder de deken kruipen
Truste Ynsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat eens lekker onder de deken kruipen
Ah tsja.. Als ze zo de huisvesting kunnen verbeteren, vind ik het niet erg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
De varkens zijn zielig, dus er moet maar minimaal 85 cent accijns per kilo varkensvlees bijkomen
Dat hebben ze net gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah tsja.. Als ze zo de huisvesting kunnen verbeteren, vind ik het niet erg.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef buzzer het volgende:
Jsa, het is geweldig goed gelukt zelfs
Beneden is nu helemaal klaar en het is heel gezellig geworden
Nu alleen mijn slaapkamer nog
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef buzzer het volgende:
Jsa, het is geweldig goed gelukt zelfs
Beneden is nu helemaal klaar en het is heel gezellig geworden
Nu alleen mijn slaapkamer nog
Ik ben echt superblijquote:
Als hij nou een mooie camera had om die te maken, maar .................quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Krijgen we eventueel een foto te zien?
Slaapwel Ynske
Ik zal kijken of ik mijn sd kaartje nog kan vinden (had vandaag geen tijd om mijn betselde kaartje op te halen) en dan probeer ik de camera wel even aan te slingeren van de weekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Krijgen we eventueel een foto te zien?
Slaapwel Ynske
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij nou een mooie camera had om die te maken, maar .................
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik mijn sd kaartje nog kan vinden (had vandaag geen tijd om mijn betselde kaartje op te halen) en dan probeer ik de camera wel even aan te slingeren van de week
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |