Ander keertjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, het liefste in 't weekend (zaterdagavond oid?)
Op matching fietsen en met matching trainingspakken aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, nu je getrouwd bent hoeft dat toch niet meer
Fietsen staan in Ninove, wij zitten in Dadizele.quote:
Huhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Fietsen staan in Ninove, wij zitten in Dadizele.
En zo gaat het eigenlijk elk weekendWanneer we het meeste tijd hebben, staan de fietsen ergens elders (en meebrengen naar hier kan niet want dan kan de auto van mijn ma niet meer in de garage)
Stel je voorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Op matching fietsen en met matching trainingspakken aan.
Wij wonen op ongeveer 5 minuten van de Franse grensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Is het daar zo crimineel dat je je fiets niet buiten kan laten staan dan
.
Fles ben je ziekquote:
Ah, das jouw uitvoering dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Op matching fietsen en met matching trainingspakken aan.
Welcome... to the REAL world..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Is het daar zo crimineel dat je je fiets niet buiten kan laten staan dan
.
En je eigen huis duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Fietsen staan in Ninove, wij zitten in Dadizele.
En zo gaat het eigenlijk elk weekendWanneer we het meeste tijd hebben, staan de fietsen ergens elders (en meebrengen naar hier kan niet want dan kan de auto van mijn ma niet meer in de garage)
wekker op 7:20 morgen, en ik heb er zin in. Geen zin om brak tegen 10 uur wakker te worden van "Naaah misschien dat er rond een uur of half 1 nog wat te doen valt"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Fles ben je ziekop zaterdag avond zo vroeg maffen
![]()
Jammer genoeg welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je eigen huis duurt nog wel even
Brussel, gaan we de 19e heenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wekker op 7:20 morgen, en ik heb er zin in. Geen zin om brak tegen 10 uur wakker te worden van "Naaah misschien dat er rond een uur of half 1 nog wat te doen valt"
Half 1 loop ik in Brussel-Zuid te spotten
We hebben nu winter tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel![]()
En het mag zelfs geen slechte winter worden want ik vrees dat het dak er niet zal op staan voor de winter. Met een strenge winter (die we tegenwoordig gelukkig niet meer echt hebben) kan het dak er maar in februari op en kan er dan pas binnen gewerkt worden. Rampscenario's, ik mag er echt geen meer bij bedenken
Jij en die collega van dat etentje hmm?quote:
Stout!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij en die collega van dat etentje hmm?
Ja, want eind september heb ik vakantie en dan is het altijd mooi weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
De zomer moet nog beginnenSeptember, oktober zal
worden
![]()
Positive thinking, my dear![]()
Nee, hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat jij denkt, da's al
aha vandaar. nou ik stap er niet eerder uit als 11 uur. Want dan is het voorlopig de laatste keer dat ik kan uitslapen de komende 2 weken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wekker op 7:20 morgen, en ik heb er zin in. Geen zin om brak tegen 10 uur wakker te worden van "Naaah misschien dat er rond een uur of half 1 nog wat te doen valt"
Half 1 loop ik in Brussel-Zuid te spotten
Fijn he, die huisgenotenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef Ynske het volgende:
eindelijk weer internet
nieuwe doos had alles uitgetrokken en wist toen niet meer hoe het ingesteld moest worden
heerlijk 2 uurtjes betaaldverlof gehad
en morgen maar wat rondom t huis hangen, meet gaat wel door maar kan t nu niet bekostigen. helaas
vertell eens marc, zin in t etentje?
ik ga do omdat vrijdag helemaal volgepland staat, of ik zou moeten gaan voor dat ik naar de psych ga enzo
zaterdag ben ik alweer een kwartje + 2 centen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij wonen op ongeveer 5 minuten van de Franse grensEén van de meest geliefde plekken voor dieven eigenlijk
![]()
Wel jammer, want vroeger konden we alles laten buitenstaan 's nachts, ik meen me zelfs te herinneren dat mijn ma haar auto vroeger niet altijd op slot deed.
De tijden zijn eigenlijk heel erg veranderd hier...![]()
een kwartje (25) plus 2 centen (2) = zevenentwintig centquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, die huisgenoten
Ja, want wil weer een keer echt indaas eten
wat ben je zaterdag
Als dat zou gebeuren is er iets serieus scheef (schever dan nu dus inderdaadquote:
En waarom ben je dat danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
een kwartje (25) plus 2 centen (2) = zevenentwintig cent
Dus morgen ga jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren is er iets serieus scheef (schever dan nu dus inderdaad) gaan zitten in mijn bovenkamer
.
jarig lieverd jarigquote:
27 pasquote:
quote:
Prima tochquote:
Jonkiequote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die zich vervelen, Nederland 1 is nu wel aan te raden
ik zit in t Zuidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jonkie
Maar waar moet ik zijn voor een stukje vlaai
Nee, fot-meets-us meets zal je mij echt nooit aantreffenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zit in t Zuiden
of je moet zondags naar de fot-us-meet komen in kijkduin, denk dat ik daar nog wel wat mee naar toe sleep
uhuquote:
wrom niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, fot-meets-us meets zal je mij echt nooit aantreffen
Dan kom ik eerder naar het zuiden om wat vlaai te halen
flikken is ook nog wel okequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhu
en flikken, dunja & desi, alfred J kwak, de fabeltjeskrant, barbapappa, kruispunt en alle andere onzin
Niets aan. en portretfotografie is niets voor mijquote:
nopequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
flikken is ook nog wel oke
Hebben jullie geen Boes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |