quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vroeg ochtendje dus
Ik ga morgenmiddag aan het bier; biermarkt [afbeelding]
Biermarkt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga morgenmiddag aan het bier; biermarkt [afbeelding]
Mwoa, direct maar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:29 schreef leonieke het volgende:
Ik was ng aan het denken hoe ik het ging vragen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef leonieke het volgende:
Leek me idd de beste keuze, maar ik twijfelde of ik nog ging doen wachtte even op jou Flesje
Jezus boerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, 50+ soorten van de tap enzo
Komt elk jaar terug
Hmmm, daar heb ik dan weer niets aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker, 50+ soorten van de tap enzo
Komt elk jaar terug
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus boervolgende keer in mijn stad okee? Daar heb je er 80 van de tap, het hele jaar door
De horror
Dan ben ik er dus nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
boekenfestijn, das idd tzelfde
Informatie utrecht jaarbeurs
Boekenliefhebbers kunnen van 30 augustus tot en met 2 september terecht op het Boekenfestijn in de Jaarbeurs te Utrecht. De Centrale Boekhandel brengt meer dan een half miljoen actuele boeken, multimedia en hobby-artikelen over naar Utrecht.
neuh, lijkt maar zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij antwoordt niet he, valt het jou op?
Nou, daar lijkt me weinig mis meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is gewoon een gezellig bierfestijn
Hij heeft je een PM gestuurd ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh, lijkt maar zo![]()
Maar trek rustig je conclusies
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij heeft je een PM gestuurd ofzo?
Nooit geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
JammerBen je er ooit al naartoe geweest?
Hoi
ja, jij gaat je tas inpakken voor Londen hmm?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar ik ga toch iets leukers doen
.
En alles is op 1 grote parkeerplaats gestalt; livemuziek er ook bij dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt me weinig mis mee
Ga je naar Kings Cross Station en het gebouw dat ze gebruikt hebben voor de opnames van Gringotts van Harry Potter?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar ik ga toch iets leukers doen
.
Dan weet je wel wat je moet doen zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
Ga je naar Kings Cross Station [..]?
Naar het fietsenhek gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weet je wel wat je moet doen zeker?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, jij gaat je tas inpakken voor Londen hmm?
Pas op wat je zegt hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
En die 80 bieren zijn heul niet bij 1 café te krijgen
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal ga doen, Kings Cross ga ik niet speciaal heen iig...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga je naar Kings Cross Station en het gebouw dat ze gebruikt hebben voor de opnames van Gringotts van Harry Potter?
Ja. Wel. Kratje wedden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
En die 80 bieren zijn heul niet bij 1 café te krijgen
Wel wie je gaat zien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal ga doen, Kings Cross ga ik niet speciaal heen iig...
quote:
The queen maakt weer tijd voor je dusquote:
Als jij mij een café kan laten zien waar 80 bieren van de tap gedronken kan worden, geef ik je een kratje naar keuze.quote:
Tuurlijk, voor mij altijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The queen maakt weer tijd voor je dus
Heb je maandagavond wat te doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Als jij mij een café kan laten zien waar 80 bieren van de tap gedronken kan worden, geef ik je een kratje naar keuze.
Dat was niet slimquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als jij mij een café kan laten zien waar 80 bieren van de tap gedronken kan worden, geef ik je een kratje naar keuze.
Dat zouden wij eigenlijk ook weer dringend moeten doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef WEST het volgende:
goeienavond mensen![]()
zo lekker eindje op de fiets geweest vandaag totaal 60 km gefietst vandaag![]()
en in 2 maanden een goeie 1000 km op de teller![]()
Nee joh, nu je getrouwd bent hoeft dat toch niet meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zouden wij eigenlijk ook weer dringend moeten doen
Was het maar zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, nu je getrouwd bent hoeft dat toch niet meer
Nja, het liefste in 't weekend (zaterdagavond oid?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je maandagavond wat te doen?
toch lekker fietsen ff goed zweten heerlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zouden wij eigenlijk ook weer dringend moeten doen
Zo hebben we vorig jaar mijn ma verrast: Ninove - Dadizele, ongeveer 90km fietsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef WEST het volgende:
[..]
toch lekker fietsen ff goed zweten heerlijk
en daarna een lekkere koud biertje met een koude douche.
Maar ik was ff op verrassing's bezoek bij me ouders die hier zo'n 30 km met de boot liggen. Morgen komen ze weer thuis. Ik vond het wel ff leuk om er heen te fietsen
Morgen dus, is prima weer danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was het maar zo![]()
Neenee, voor mijn eigen goed gevoel zou ik het dringend weer moeten doen. Ik merk dat ik weer spiegels begin te mijden als de pest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |