Te koop wegens weinig gebruik :
Sony Vaio S1HP 'semisub'notebook.
Prijs ¤525 ¤500 Prachtig, stijlvol apparaat wat ik ooit aangeschaft heb om niet alleen z'n werk te doen, maar ondertussen ook menig i/powerbook user te doen watertanden. Het oog wil ook wat
![]()
De fotos die je ziet zijn overigens van _mijn_ laptop, niet plaatjes van google images.
Wordt door sony geprofileerd als 'Business' notebook.
Zelf vooral gewaardeerd om de prestaties van het scherm ivm fotobewerking - ook buiten zeer goed leesbaar, en de kleurechtheid en contrast zijn zo goed als van een dure EIZO desktop TFT.
Belangrijkste kenmerken/specificaties :
- Gewicht : Een verderlichte 2.2 Kg
- 13.3" Widescreen X-BLACK TFT (1280x800) (100% deadpixelvrij)
- Intel Pentium M715 'Dothan' processor @ 1.5 GHz
- 1GB DDR333 geheugen
- 40GB HDD
- ATI Radeon Mobility 9200 / 32mb VRAM
- CD-RW/DVD combodrive
- Intel 10/100 NIC + Intel 54Mbit WIFI
- Memorystick Reader onboard
- 100% functionerende accu, gaat +- 4 uur mee
- Windows XP SP2, vers geinstalleerd zonder sony meuk
- Originele CD's bomvol software (Premiere, Microsoft Works, Photoshop Elements etc etc)
- Kleine laptop, maar toch normaal en prettig keyboardDaar krijg je vervolgens nog gratis een 512Mb reserve geheugenmodule bij (twee van besteld ooit per abuis).
Al met al een heel erg fijne notebook voor de fokker met gevoel voor stijl, en die waardering heeft voor het zeer goede x-black TFT scherm. En dat alles in een compact pakje...!
De addertjes onder het gras :
In het verleden het TFT scherm laten vervangen (dode pixels) en na reparatie helaas metbeetje slijtage/krasjes op de rug teruggekregen. Zowel Sony als Mycom ontkenden uiteraard
![]()
Ben zelf verders erg zuinig met het apparaat geweest, en gebruik hem slechts sporadisch, vandaar ook de verkoop.
Je krijgt de originele bon, en er zit nog een maand of 3 garantie op via de 2 jaar durende verzekering die ik er voor afgesloten heb.
Bekijken onder het genot van een drankje kan uiteraard, je bent welkom in Utrecht (Vlak bij CS).
[ Bericht 0% gewijzigd door el_visionero op 25-08-2007 13:03:13 ]