Waar AVP mogelijk een van de slechtste films was die ooit heb mogen aanschouwen, ziet deze sequel er toch wel aardig uit. Geen gezeik, gewoon vette monsters, explosies, en heel veel gore.quote:Directors: Colin Strause, Greg Strause
Writers (WGA): Shane Salerno (written by), Dan O'Bannon ("Alien" characters) ...
Release Date: 16 January 2008 (Netherlands)
Plot Outline:
Warring alien and predator races descend on a small town, where unsuspecting residents must band together for any chance of survival
Het kan zijn dat je de maand-dag volgorde verkeerd hebt invuld (mm/dd ipv dd/mm). Of je bent natuurlijk te jongquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef arneaux het volgende:
Trailer doet t niet omdat ik mijn age verification niet gedaan krijg?!
^^.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:47 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je de maand-dag volgorde verkeerd hebt invuld (mm/dd ipv dd/mm). Of je bent natuurlijk te jong.
excuus, had hem niet gevonden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ahem, hier was al een topic over open
Het lijkt in ieder geval wel erop dat Michelle Dessler uit 24 erin speelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:23 schreef G-Mart het volgende:
Trailer ziet er best prima uit, ben benieuwd. Overigens dacht ik ook Evangeline Lilly te herkennen, maar op IMDB staat nog niet dat ze meespeelt in AVP:R gek genoeg.
Lol, de trailer staat in HD kwaliteit op IGN, waarom zou je dan nog naar YouTube gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:57 schreef T3rr0r het volgende:
Check gewoon op Youtube anders. Veel makkelijker dan dat IGN gezeik.
holy crap ziet er vet uit maar hopelijk is de film niet zo eentonig, maar ze kunnen toch wel beter dan AVP1 doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef TheGeneral het volgende:
Holy crap daar gaan veel mensen dood zeg
Trailer HD:
http://streamingmovies.ig(...)ler_082307_wmvhd.wmv
rechter muisknop opslaan.
Alien was ook een B-film, en Predator ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Het ziet er toch wel een beetje B uit hoor.
Wat me trouwens ook enorm stoorde is de opening:
"In space no-one can hear you scream" en vervolgens hoor je een straalmotor starten
Nou..kun je nou wat horen in de ruimte of niet?
Dat weet ik alhoewel er 1 of 2 films zijn die zich er wel aan houden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:03 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alien was ook een B-film, en Predator ook.
'In space, No-one can hear you scream' is de tag van Alien *kuch mierenneuker kuch*. Je moet nu onderhand toch wel weten dat in Amerikaanse sci-fi films space nooit stil is, ook al strookt dat niet met de werkelijkheid?
Inderdaad. Ook al is die nog zo vet (de Alien-reeks is een van mijn favo sci-fi horrorfilms), Alien is en blijft mijns inziens een B-film.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: Alien een B-film noemen?
Waarom? Vanwege de effecten? Want dan kan ik wel meer filsm opnoemen die dan stiekem geen A-film zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:06 schreef PDOA het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook al is die nog zo vet (de Alien-reeks is een van mijn favo sci-fi horrorfilms), Alien is en blijft mijns inziens een B-film.
Er zijn er wel meer die zich daaraan houden (waaronder 2001), maar dat zijn dan de meer Serieuzere films.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik alhoewel er 1 of 2 films zijn die zich er wel aan houden.
Ik vond het alleen bijzonder opvallend dat het zo direct na de tagline komt.
Waar zie jij de PredAlien?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:46 schreef rakotto het volgende:
Predator krijgt zijn recht zo te zien in de trailer. AvP was dus echt bagger wegens de 3, DRIE, THREE predators die vermoord werden.Hier is de Predator gewoon DE predator die ik herken uit de eerste 2 delen. De PredAlien ziet er ook wel cool uit. Verbaast me dat niemand wat gezegd heeft over de Predalien.
Maar zoals eerder gezegd, de hele trailer bevat meer gore en actie dan AvP deel 1. This is promising!
da's dus een fout die veel mensen maken,quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef Djaser het volgende:
He bah, weer zo'n kruising. Als ik ergens wel niet op zat te wachten....
Ja leuk maar ik zit er gewoon niet op te wachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef catfish het volgende:
[..]
da's dus een fout die veel mensen maken,
de "makers" van Alien stellen duidelijk dat de Alien een parasiet is bij de ontwikkeling waardoor deze elementen overnemen van de host
in Alien 4 wordt er voor het eerst een alien Queen geboren uit een mens (uit Ripley), welke dan ook levendbarend is, dat is ook de verklaring waarom de alien vrij menselijk is qua figuur
oorspronkelijk zat er in 1 van de films (weet niet meer juist dewelke) een alien die op een hond leek (maar is geschrapt omdat het raar, eerder lachwekkend leek)
idien er dus een facehugger op een predator springt, krijg je zodus een ander type alien
De Newborn is dan ook een restant menselijk DNA wat uit de Queen komt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik zit er gewoon niet op te wachten.
Alien 4 waar iets dergelijks al iin voor kwam is ook zo'n typische film die ik qua niveau gelijk stel aan Batman & Robin.
Daarbij wordt in die film heel duidelijk gemaakt dat de Queen en Ripley sommige eigenschappen delen door fouten in het gekloonde DNA en niet doordat een natuurlijke eigenschap van de aliens is.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Wat zou er gebeuren als een olifant als host optreedt
Alien met slurf en flaporen.
Of gewoon een formaat olifant, waarvan de tweede tong zo lang is als een slurf, en de oren zijn vervangen door koelvinnen op de rug...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Space Jockey..?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef Kontiki het volgende:
Ik gooi even een andere link, want ik zie ze omdat ze gewoon in mijn buffer staan...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zie niks......
Als ik me niet vergis was dat in de gevangenis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef catfish het volgende:
[..]
da's dus een fout die veel mensen maken,
de "makers" van Alien stellen duidelijk dat de Alien een parasiet is bij de ontwikkeling waardoor deze elementen overnemen van de host
in Alien 4 wordt er voor het eerst een alien Queen geboren uit een mens (uit Ripley), welke dan ook levendbarend is, dat is ook de verklaring waarom de alien vrij menselijk is qua figuur
oorspronkelijk zat er in 1 van de films (weet niet meer juist dewelke) een alien die op een hond leek (maar is geschrapt omdat het raar, eerder lachwekkend leek)
idien er dus een facehugger op een predator springt, krijg je zodus een ander type alien
Het ziet er een stuk beter uit dan het eerste deel. Ik moet wel wat wennen aan de Alien en Predator pakken, het ziet er nu wat goedkoop uit, iets wat ik niet gewend ben in deze tijd van ´gelaagde´ Hollywood blockbuster filmsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
En op IGN weer een nieuw filmpje verschenen and I must admit: daddy likes...
Grappig, we weten niet eens of de Predators die we tot nu toe gezien hebben mannen of vrouwen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:46 schreef Elegy het volgende:
Ik heb een paar comics, Alien vs Predator vs Terminator vs Witchblade vs Darkness (ja echt!) en nog Predator vs Witchblade vs Darkness vs Alien (ook dat klopt!) waarin de (of sommige) predators vrouwelijk zijn.
Komt dat hier ook in voor, lijkt me wel een aardige twist namelijk.
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.
Rest de vraag waar deze in beschreven zijn, want de comics zijn niet echt geweldige bronnen, en zolang het niet in de films zit...quote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.
En hijs binnen, tis een beaut!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft al een optie op een fan-made predatormasker genomen
Jups. P1, AvP2, P2.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Is de rechter trouwens uit P2?
Trust me, daar heb ik een oogje op gehad, was de enige helm uit AvP 1 die echt gaaf was, en ook daar was een fan-made masker heer en meester. Jammer genoeg zijn er maar een paar van gemaakt, en niet eens door de oorspronkelijke bouwer. Wat er verder mee gebeurd is is mij onbekend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens, je zou eigenlijk Celtic moeten hebben, dat is echt een gaaf masker.
True, deze hobby is nog nooit zo goedkoop geweest, maar het ding wordt volgens mij niet meer gemaakt, plus dat dit grapje mijn laatste strootje was van dit jaar. Afgelopen weken weer wat aangeschaft hier en daar, waaronder deze. Alle meevallers nu gaan voorlopig in mijn kleding en surprises zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:58 schreef OFfSprngr het volgende:
250 Dollar is nu wel een stuk goedkoper met de dure Euro.
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer genoeg zicht op de home-planet
Omdat er dingen worden ingevuld en toekomstige projecten meer in de weg zouden zitten. Het laatste beetje mysterie pats boem weg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, Fincher had zijn big break met Alien3, en hoewel het een iets andere versie werd dan hij voor ogen had is het wel een van de meest artistiek verantwoorde films uit het zooitje, met daarnaast een sterk verhaal met een hoog shock-gehalte.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:50 schreef PDOA het volgende:
Tsja, als 2 onbekende videoclipmakers die nog nooit een film hebben gemaakt noch geregisseerd plaatsnemen in de regiestoel, tsja... Dan mag het een wonder heten dat er iets degelijks uitrolt.
Anderson heeft maar 1 sterk punt en dat is dat hij weet hoe hij bepaalde dingen in beeld moet brengen, waardoor het zelfs met een laag budget toch interessant uit ziet. Maar verhaal/karakters zijn niet aan hem besteedt.quote:En Paul W.S. Anderson mag dan wel de franchise al ietwat hebben verneukt met zijn PG13 rating, hij had wel al 6 films geregisseerd, waaronder een heel degelijke sci-fi horrorfilm (Event Horizon).
Ook bij Alien 3 kan ik niet spreken van een goede film. Wel een saaie film. De assemby cut was al iets beter, maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Bovendien is Fincher afgetaaid bij het editten van de film, dus we zullen nooit weten hoe zijn versie zou zijn geworden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, Fincher had zijn big break met Alien3, en hoewel het een iets andere versie werd dan hij voor ogen had is het wel een van de meest artistiek verantwoorde films uit het zooitje, met daarnaast een sterk verhaal met een hoog shock-gehalte.
Filmisch gezien is het onbetwistbaar een van de meer interessante Alien films, net als A:R dat opzicht gewoon geen slechte film te noemen is. Dat jij hem saai vond wil niet zeggen dat het een beroerde film, maar kennelijk wil je Aliens II.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ook bij Alien 3 kan ik niet spreken van een goede film. Wel een saaie film.
Toen ik hoorde dat ze AvsP gingen maken begon ik al spontaan weg te dromen van de mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:27 schreef LaTiNo het volgende:
Aliens is voor mij nog altijd de perfecte film in de reeks. Van mij mogen ze die 1 op 1 weer schieten met nieuwe acteurs en effecten en dan geniet ik er weer intens van
De eerste AVP vond ik wel vermakelijk, wel wat kort. Ik had er echter heel lage verwachtingen van, dus dat hielp.
Idemquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef pfaf het volgende:
k Heb 'm in december in Australie in de bioscoop gezien. Best aardig. Mooie van AvP is, dat ik nooit kan beslissen voor wie ik 'ben'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik denk dat het juist beter is als je geen enkele voorkennis hebt van de Alien en Predatorfilms.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Deze film moet toch ook wel behoorlijk vreemd zijn voor mensen die beide beestjes niet kennen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist beter is als je geen enkele voorkennis hebt van de Alien en Predatorfilms.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef Devlinsect het volgende:
@skull splitter: ben zeer benieuwd naar je maskers. Misschien kun je en wil je een foto plaatsen?
Was dat niet Mr Wolf?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
OFfSprngr is right.
The Wolf zoals in Pulp Fiction: strak in het pak, wat ouder, geen gezeik, gewoon opruimen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Waar hebben jullie het nu over? De naam voor die Predator?
Pics?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
In navolging van de maskers nu ook een Predator 1 hoofd in huis (alweer een tijdje, tot ongenoegen van vriendin, maar we noemen hem Henk
).
Model sideshow, maar eigenlijk glasharde rip (en ook nu nog te krijgen op marktplaats.nl a 150 euro zag ik)
ik zag twee dvd's versies liggen. Erg leuk dat je keus hebt. Zo kun je gaan voor de normale editie of de Extended Combat Edition in steelbook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:25 schreef PDOA het volgende:
Waarom is hier alleen maar de Extended Combat Edition verkrijgbaar en niet de Ultimate Combat Edition? Ook zo suf dat de Blu-Ray wel gelijk alle extra's krijgt terwijl er voor de gewone DVD 3 versies op de markt zijn.
Pics jah!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
In navolging van de maskers nu ook een Predator 1 hoofd in huis (alweer een tijdje, tot ongenoegen van vriendin, maar we noemen hem Henk
).
Model sideshow, maar eigenlijk glasharde rip (en ook nu nog te krijgen op marktplaats.nl a 150 euro zag ik)
Het tweede deel inmiddels 3 x bekeken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:55 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zag twee dvd's versies liggen. Erg leuk dat je keus hebt. Zo kun je gaan voor de normale editie of de Extended Combat Edition in steelbook.
Zie hier de verschillen:
[ afbeelding ]
Let op de speelduur en de extra's!
Ik heb AvP en AvP:R nogmaals bekeken en moet zeggen dat AvP:R toch wel wat leuker is dan de eerste.
Gefeli met je aankoopquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Rexonium het volgende:
Ik heb net alle twee de delen gekocht bij de FRS, AvP 2-disc SE & AvP:R Steelcase. Ik ben benieuwd naar de tweede film, ik vond de eerste wel een leuke draai aan de gehele Alien Quadrilogy geven met "The Weyland corporation" en "Bishop / Weyland".
Ik heb zelf die Alien 4DVD box en heb ze nu allemaal compleet
In space no one can hear you scream
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |