Waar AVP mogelijk een van de slechtste films was die ooit heb mogen aanschouwen, ziet deze sequel er toch wel aardig uit. Geen gezeik, gewoon vette monsters, explosies, en heel veel gore.quote:Directors: Colin Strause, Greg Strause
Writers (WGA): Shane Salerno (written by), Dan O'Bannon ("Alien" characters) ...
Release Date: 16 January 2008 (Netherlands)
Plot Outline:
Warring alien and predator races descend on a small town, where unsuspecting residents must band together for any chance of survival
Het kan zijn dat je de maand-dag volgorde verkeerd hebt invuld (mm/dd ipv dd/mm). Of je bent natuurlijk te jongquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef arneaux het volgende:
Trailer doet t niet omdat ik mijn age verification niet gedaan krijg?!
^^.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:47 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je de maand-dag volgorde verkeerd hebt invuld (mm/dd ipv dd/mm). Of je bent natuurlijk te jong.
excuus, had hem niet gevonden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ahem, hier was al een topic over open
Het lijkt in ieder geval wel erop dat Michelle Dessler uit 24 erin speelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:23 schreef G-Mart het volgende:
Trailer ziet er best prima uit, ben benieuwd. Overigens dacht ik ook Evangeline Lilly te herkennen, maar op IMDB staat nog niet dat ze meespeelt in AVP:R gek genoeg.
Lol, de trailer staat in HD kwaliteit op IGN, waarom zou je dan nog naar YouTube gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:57 schreef T3rr0r het volgende:
Check gewoon op Youtube anders. Veel makkelijker dan dat IGN gezeik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |