Het valt eigenlijk de hele week nog enorm mee, wat me het ergste doet vrezen voor volgende week....quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ben benieuwd of er volgende week zaterdag nog meer kerstpost is dan vandaag...
Kom maar vogeltjes, geniet maar lekker van deze pinda's. Namens de TNT!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
Die pinda's zijn lekker voor de vogels in de tuin
Ja om die dingen nou zelf op te gaan eten, kom opquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef Carport het volgende:
[..]
Kom maar vogeltjes, geniet maar lekker van deze pinda's. Namens de TNT!
Geweldig he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef maikel112 het volgende:
Wat een dag normaal om half 4 klaar, vandaag pas half 6!!!
5 nabrengzakken in de plaats van 2.
Leuke aan dit alles dat er personeelstekort is op het depot dus we krijgen voortaan tot de kerst elke dag de post een half uur tot drie kwartier later.
Dat hoort er gewoon bij, is niet te vermijden bij grote volumes. Laat staan als je personeelstekort hebt, dan is het gewoon stampen om zo snel mogelijk alles weg te krijgen.quote:Ook elke dag een stuk of 30 fout gesorteerde en een stuk of 5 lege enveloppen of totaal verscheurde kaartjes.
Zoals ik al zei, de kerstpost is ook nog niet echt losgebarsten, driekwart van de mensen schrijft z'n kaarten dit weekend of deze week pas. Verder is het natuurlijk ook afhankelijk van demografische factoren hoe veel kerstpost je in een bepaalde wijk hebt.quote:Op zondag 16 december 2007 11:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die HAH deed ons gisteren de das om. Die Kerstpost kost niet eens zo heel veel meer tijd. De afgelopen week ben ik steeds vrij snel door mijn wijk heengegaan (geen HAH of een kleintje), maar zaterdag kostte die Gamma me zeker een half uur extra looptijd (op een wijk van 2 uur).
Zorgen maak ik me ook nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ook ik verwacht dat het volgende week zaterdag erg, erg druk wordt. Over maandag-woensdag en vrijdag maak ik mij geen zorgen. Dat valt nog wel te behappen voor mij, omdat ik dan een postauto mag besturen.
Hebben we dan ook HAH?quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zorgen maak ik me ook niet. Ik wil alleen even benadrukken dat het waarschijnlijk nog veel zwaarder wordt dan afgelopen week(end).
Ik ga er wel vanuit. En als het even tegen zit misschien zelfs 2 stukken HAH. Deze week maar even op kantoor overleggen of er dan misschien mogelijkheden zijn om op extra plaatsen in de wijk een zakje op te kunnen pikken, omdat het waarschijnlijk wel eens zo zou kunnen zijn dat je soms ver naar het depot terug moet lopen voor post.quote:
De retoursticker is je vriendquote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef lucky_birdie het volgende:
mag ik ook even klagen?
Sommige mensen denken echt dat we helderziend zijn op t postkantoor.. Zit er weer een kaartje tussen voor " Paul en Cindy" met enkel de straatnaam erop.. geen huisnummer, en zelfs geen postcode (waar je nog enigsinds aan kunt aflezen waar iemand ongeveer moet wonen),.. altijd leuk als een straat uit meer dan 6 vakjes bestaat / meer dan 200 huizen heeft...
Dat kan ik niet ruiken hoe het met jullie HAH zit.quote:
Ja dat vond ik ook, die scheurde bij mij ook vaak af. Hetzelfde heb ik dat vaak met die flapjes aan de veronicagidsen soms met aanbiedingen erop van telefoon ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, ik ben postbode in Utrecht.
En die Gammafolder was een ramp, met dat kutterige flapje eraan, bleef dat ding echt achter alle bussen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |