Het valt eigenlijk de hele week nog enorm mee, wat me het ergste doet vrezen voor volgende week....quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ben benieuwd of er volgende week zaterdag nog meer kerstpost is dan vandaag...
Kom maar vogeltjes, geniet maar lekker van deze pinda's. Namens de TNT!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
Die pinda's zijn lekker voor de vogels in de tuin
Ja om die dingen nou zelf op te gaan eten, kom opquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:58 schreef Carport het volgende:
[..]
Kom maar vogeltjes, geniet maar lekker van deze pinda's. Namens de TNT!
Geweldig he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef maikel112 het volgende:
Wat een dag normaal om half 4 klaar, vandaag pas half 6!!!
5 nabrengzakken in de plaats van 2.
Leuke aan dit alles dat er personeelstekort is op het depot dus we krijgen voortaan tot de kerst elke dag de post een half uur tot drie kwartier later.
Dat hoort er gewoon bij, is niet te vermijden bij grote volumes. Laat staan als je personeelstekort hebt, dan is het gewoon stampen om zo snel mogelijk alles weg te krijgen.quote:Ook elke dag een stuk of 30 fout gesorteerde en een stuk of 5 lege enveloppen of totaal verscheurde kaartjes.
Zoals ik al zei, de kerstpost is ook nog niet echt losgebarsten, driekwart van de mensen schrijft z'n kaarten dit weekend of deze week pas. Verder is het natuurlijk ook afhankelijk van demografische factoren hoe veel kerstpost je in een bepaalde wijk hebt.quote:Op zondag 16 december 2007 11:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die HAH deed ons gisteren de das om. Die Kerstpost kost niet eens zo heel veel meer tijd. De afgelopen week ben ik steeds vrij snel door mijn wijk heengegaan (geen HAH of een kleintje), maar zaterdag kostte die Gamma me zeker een half uur extra looptijd (op een wijk van 2 uur).
Zorgen maak ik me ook nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ook ik verwacht dat het volgende week zaterdag erg, erg druk wordt. Over maandag-woensdag en vrijdag maak ik mij geen zorgen. Dat valt nog wel te behappen voor mij, omdat ik dan een postauto mag besturen.
Hebben we dan ook HAH?quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zorgen maak ik me ook niet. Ik wil alleen even benadrukken dat het waarschijnlijk nog veel zwaarder wordt dan afgelopen week(end).
Ik ga er wel vanuit. En als het even tegen zit misschien zelfs 2 stukken HAH. Deze week maar even op kantoor overleggen of er dan misschien mogelijkheden zijn om op extra plaatsen in de wijk een zakje op te kunnen pikken, omdat het waarschijnlijk wel eens zo zou kunnen zijn dat je soms ver naar het depot terug moet lopen voor post.quote:
De retoursticker is je vriendquote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef lucky_birdie het volgende:
mag ik ook even klagen?
Sommige mensen denken echt dat we helderziend zijn op t postkantoor.. Zit er weer een kaartje tussen voor " Paul en Cindy" met enkel de straatnaam erop.. geen huisnummer, en zelfs geen postcode (waar je nog enigsinds aan kunt aflezen waar iemand ongeveer moet wonen),.. altijd leuk als een straat uit meer dan 6 vakjes bestaat / meer dan 200 huizen heeft...
Dat kan ik niet ruiken hoe het met jullie HAH zit.quote:
Ja dat vond ik ook, die scheurde bij mij ook vaak af. Hetzelfde heb ik dat vaak met die flapjes aan de veronicagidsen soms met aanbiedingen erop van telefoon ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, ik ben postbode in Utrecht.
En die Gammafolder was een ramp, met dat kutterige flapje eraan, bleef dat ding echt achter alle bussen hangen.
Die post zal dan wel woensdag bezorgd worden, kerstpost duurt op dit moment 3 dagen. De meeste kerstpost vandaag was afgestempeld op de 14e.quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef martinnutjuh het volgende:
Vanochtend om 10.00 een extra voorlichting moeten rijden. Was niet echt nodig, veel bussen overgeslagen.
Vanmiddag om 12.00 een voorlichting gereden (moest nu wel alle bussen scannen), toen zat er wel redelijk wat in. Om een uur of 15.00 kwam het flink op gang. In de 1,5 uur die er tussen had gezeten zijn toch sommige bussen weer goed volgepropt. Heb om 15.00 nog is de drukke bussen afgereden en had na een uurtje rijden net zo veel binnen als de complete voorlichting van 12.00.
Werd hier wel verwacht, dat er vandaag veel verstuurd zou worden.
Ik gooi ze liever door de bus, anders loop ik er nog de hele ronde mee te sjouwen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga speciaal voor jullie een bordje ophangen. "De gamma folder mag je houden". Lief he?
Doe maar gewoon een Nee/Nee sticker, zijn we veel blijer meequote:Op maandag 17 december 2007 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga speciaal voor jullie een bordje ophangen. "De gamma folder mag je houden". Lief he?
Valt zo'n Gamma folder dan onder de 'Ja' van de Nee/Ja het is toch gewoon ongeadresseerde reclamequote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een Nee/Nee sticker, zijn we veel blijer mee
Vandaag was erg rustig. Geen Gamma morgen voor mij. Wel op een deel van de route de Karwei en op de gehele route de Poiesz.quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef ries het volgende:
Vandaag viel het hier reuze mee met post. Wel Ah foldertje. Maar morgen dus weer Gamma wat ik hier lees? Lekker dan![]()
Klopt. Had al gehoord dat ze iets achter lagen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die post zal dan wel woensdag bezorgd worden, kerstpost duurt op dit moment 3 dagen. De meeste kerstpost vandaag was afgestempeld op de 14e.
De Gammafolder is ongeadresseerde reclame en valt derhalve dus onder de Nee. De regionale weekbladen vallen onder de Ja op de sticker.quote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Valt zo'n Gamma folder dan onder de 'Ja' van de Nee/Ja het is toch gewoon ongeadresseerde reclameOf breng ik al een paar weken te weinig folders rond
nee hequote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef sk888er het volgende:
Reken er maar op dat er volgende week zaterdag weer folders zijn.....
Als je de geboortedatum en het adres van een collega weet, dan kun je even eentje opsturen. Doen ze op het kantoor waar ik werk vaak genoegquote:Op maandag 17 december 2007 18:46 schreef maikel112 het volgende:
Hier morgen mailing van de pabo, leuk weer bij die oudjes in de bus
Vandaag was de post 1,5 uur later dan normaal pfff
Niet best. Bij ons wordt alles altijd gewoon bezorgd. Is dan ook nauwelijks verloop onder de postbodes.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Iemand hier werkzaam in Alphen a/d Rijn? Die is vast niet te benijden, want als je dit allemaal leest.....
Dan is het op onze vestiging nog best goed geregeld!
Yep, zag het vandaag. Heb vandaag het kerstpakket maar eens bij mezelf bezorgd.quote:O ja, volgens mij is dat houten ding uit je Kerstpakket een tijdschriftenbak.
Ik ben zaterdagpostbode in Alphen a/d Rijn en het is de laatste weken behoorlijk chaos. Eigenlijk sinds ze eind november alle diensten hebben omgegooid loopt het niet meer lekker.quote:Op maandag 17 december 2007 19:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Iemand hier werkzaam in Alphen a/d Rijn? Die is vast niet te benijden, want als je dit allemaal leest.....
Dan is het op onze vestiging nog best goed geregeld!
O ja, volgens mij is dat houten ding uit je Kerstpakket een tijdschriftenbak.
Schandalig! Ook bij ons is er nog laat gelopen, (tot omstreeks 17.30) maar alle post was weg. Maar er hangt ons een overplaatsing boven het hoofd waar veel mensen erg tegenop zien, en aangezien de bijnaam van dat andere kanoor Colditz is, kan ik me er iets bij voorstellen. Hoewel sommige postbodes wel ontzettende drama queens (nou ja, kings) zijn!quote:Op maandag 17 december 2007 21:04 schreef Petey het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagpostbode in Alphen a/d Rijn en het is de laatste weken behoorlijk chaos. Eigenlijk sinds ze eind november alle diensten hebben omgegooid loopt het niet meer lekker.
Afgelopen zaterdag een aantal wijken waarbij de HSM van vrijdag tussen die van zaterdag moest worden gezet. Verder hebben de meesten van ons tot zonsondergang (half 5) doorgewerkt maar toch lagen er nog 6 wijken die pas vandaag bezorgd zijn.
Hmm.. ik wist niet dat het niet mocht, die ga ik onthouden..quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De retoursticker is je vriend. Volgens de regels mág je niet eens zoeken naar het juiste adres wat daarbij hoort vanwege de tijd die het kost. Gewoon retour sturen (of in het geval van kerstkaarten meestal naar 2500 NA
).
Ik ben eigenlijk ook zaterdagpostbode, werk alleen nu wat meer omdat ik tijdelijk niet studeer.. Maar net als bij jullie is het hier ook een zootje sinds alle diensten om zijn gegooit..(hoewel er geen wijken blijven liggen..)quote:Op maandag 17 december 2007 21:04 schreef Petey het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagpostbode in Alphen a/d Rijn en het is de laatste weken behoorlijk chaos. Eigenlijk sinds ze eind november alle diensten hebben omgegooid loopt het niet meer lekker.
Afgelopen zaterdag een aantal wijken waarbij de HSM van vrijdag tussen die van zaterdag moest worden gezet. Verder hebben de meesten van ons tot zonsondergang (half 5) doorgewerkt maar toch lagen er nog 6 wijken die pas vandaag bezorgd zijn.
Tja, als je al 20 jaar reorganisatie na reorganisatie voor je kiezen krijgt kan ik me voorstellen dat je daar wel een beetje chagrijnig van wordt. Al moet je natuurlijk wel uitkijken dat je niet álles als negatief gaat bestempelen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Schandalig! Ook bij ons is er nog laat gelopen, (tot omstreeks 17.30) maar alle post was weg. Maar er hangt ons een overplaatsing boven het hoofd waar veel mensen erg tegenop zien, en aangezien de bijnaam van dat andere kanoor Colditz is, kan ik me er iets bij voorstellen. Hoewel sommige postbodes wel ontzettende drama queens (nou ja, kings) zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |