Hier valt het mee qua kerstdrukte, er is wel veel post, maar daar zitten nog maar weinig kerstksaarten bij...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef martinnutjuh het volgende:
En de KNJ is weer officieel begonnen![]()
![]()
![]()
Vandaag tijdens de extra collectieritten/verzending al best wel wat kerstpost tegengekomen
quote:Op zondag 9 december 2007 10:35 schreef Paran0id het volgende:
Overigens hebben we zaterdag HAH (gamma)
Ik hoop dat je je sollicitatiebrief beter gespeld hebt, anders had ik ook niet geantwoord.quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef marcosandman het volgende:
Wat een stelletje apen bij tnt:P, ik ben al ruim een week aan het wachten op antwoord op mijn solicitatie. Terwijl ze toch duidelijk zeggen dat ze binnen een week antwoorder:@
Die week zou ik met een flinke schep zout nemen, over het algemeen komt 4-6 weken meer in de buurtquote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef marcosandman het volgende:
Wat een stelletje apen bij tnt:P, ik ben al ruim een week aan het wachten op antwoord op mijn solicitatie. Terwijl ze toch duidelijk zeggen dat ze binnen een week antwoorder:@
Misschien is de kist waarin het zit nog het handigste.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geen handige dingen deze keer dus?
Dat heb ik hier in Tilburg eo ook al een paar keer gezien deze week.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:43 schreef Paran0id het volgende:
Hij had een gewone auto bij, leek erop dat hij stand-in was oid omdat het anders allemaal niet te doen was.
Normaalgesproken ben ik best te spreken over het pakket, maar deze keer kon ik een lichte uitroep van teleurstelling toch niet onderdrukken. Een houten kistje met daarin nog een soort houten kistje, een zak pinda´s (zelf pellen), toastjes en waxinelichtjes. Dat was het wel zo´n beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
Het is inderdaad nogal een aanfluiting. Dat "gratis" lot van de postcode loterij wat ze erbij hebben gedaan is overigens wel übertriest.
ja kon er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:41 schreef MrX1982 het volgende:
Kutdag vandaag met die dikke Gamma krantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |