abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55371821
Morgen bij ons geloof ik een ultradun Seats and Sofas foldertje. Yay.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 18 december 2007 @ 22:16:10 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55373396
Bij ons ligt er weer een klein foldertje. Zou me niet verbazen als dat van de Pabo is.

Vandaag wel tijdens de route wel voorlichtingen van bussen gedaan. Was niet heel erg nodig, maar ja opdracht is opdracht. Zorgde er wel voor dat ik tijdens de haalrit terug moest naar het depot, omdat de auto te vol werd anders.
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 22:40:00 #253
73911 ultra_ivo
pi_55374170
Pabo is inderdaad redelijk klein. Langwerpig ook.
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:10:15 #254
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55375265
Het mag wel ietsje warmer worden, handschoenen zijn zo onhandig met het bezorgen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55380138
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
Het mag wel ietsje warmer worden, handschoenen zijn zo onhandig met het bezorgen.
Inderdaad, ik heb dubbele handschoenen aan, een voor het bezorgen zonder vingertopjes en eentje erover tijdens het fietsen! Ben benieuwd hoeveel post het vandaag zal zijn, gisteren viel het mee alleen wel die zware karwei.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:02:49 #256
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55382375
Wij hadden pabo gisteren al
  woensdag 19 december 2007 @ 11:03:15 #257
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55382386
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Morgen bij ons geloof ik een ultradun Seats and Sofas foldertje. Yay.
die krijgen wij vrijdag
pi_55390065
Ik merk echt dat ik steeds makkelijker wordt
Zetten gewoon hup er tussen laten vallen als ik het nummer zie niet meer grootste achteraan.
Pech voor de huisvrouwtjes.
En doe je godverdomme je stinkende best; krijg je nog gezeik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 19 december 2007 @ 16:16:38 #259
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55390436
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef Beach het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds makkelijker wordt
Zetten gewoon hup er tussen laten vallen als ik het nummer zie niet meer grootste achteraan.
Pech voor de huisvrouwtjes.
En doe je godverdomme je stinkende best; krijg je nog gezeik
Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55392707
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.
Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.

Maar dat maakt niet uit, iedereen is hartstikke tevreden , er is nauwelijks verloop onder de postbezorgers en de kwaliteit van de bezorgin is ook helemáál niet achteruit aan het gaan .

Vandaag was het weer zo'n puinhoop bij ons dat 1 postbezorger zijn wijk van een uurtje of 3½ (was erg veel post vandaag) pas om half 4 kreeg. Meehelpen mag niet want dat is niet efficient .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55393216
Iedereen die het tot nu toe wel vond meevallen met de kerstpost kwam vandaag ruimschoots aan zijn trekken. Naast de kerstpost veel dikke tijdschriften en bijna h-a-h een dik boekje van de Thuiszorg. En als echte hah een kloterig Gammadingetje op een soort vloeipapier. De meeste wijken moesten per vak afgebundeld worden, en soms moest dat vak ook nog gesplitst. Iedereen had minstens 6 nabrengzakken, en op een gegeven moment waren de zakjes zelfs gewoon op!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55393434
Ik moet morgen weer eens werken. Afgelopen 3 dagen niet gewerkt omdat ik vorige week iemand opleiding heb gegeven die mijn werk soort van heeft overgenomen.

Kortom gepwnd door mezelf .
  woensdag 19 december 2007 @ 18:01:25 #263
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55393542
Pfff het was best koud
En die hah
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_55393571
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet morgen weer eens werken. Afgelopen 3 dagen niet gewerkt omdat ik vorige week iemand opleiding heb gegeven die mijn werk soort van heeft overgenomen.

Kortom gepwnd door mezelf .
Is mij ook overkomen. Ik heb iemand opgeleid die eigenlijk algemeen reserve zou worden. Maar hij kent dus nu maar 1 wijk, te weten de mijne. Dus hij loopt nu steeds mijn wijk, en ik word het hele dorp doorgetrapt. Dus in feite ben ik nu de algemeen reserve
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_55393643
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.

Maar dat maakt niet uit, iedereen is hartstikke tevreden , er is nauwelijks verloop onder de postbezorgers en de kwaliteit van de bezorgin is ook helemáál niet achteruit aan het gaan .

Vandaag was het weer zo'n puinhoop bij ons dat 1 postbezorger zijn wijk van een uurtje of 3½ (was erg veel post vandaag) pas om half 4 kreeg. Meehelpen mag niet want dat is niet efficient .
Preaching to the choir hiero!

Bij ons lopen de fulltimers de hele tijd te schelden op het bedrijf, de postbezorgers en elkaar. Onze leidinggevende zit al sinds de zomervakantie "ziek" thuis, en de postbezorgers rennend gillend de deur uit. Dus zijn ze maar weer begonnen met het aannemen van deeltijdwerkers en uitzendkrachten. En er worden ook heel veel zaterdagbestellers aangenomen, maar vooral met het oogmerk ze doordeweeks in te zetten (want op zaterdag hebben we niemand nodig), dus dat zijn eigenlijk ook verkapte deeltijdwerkers.

Nee, dat gaat lekker met die liberalisering....
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2007 @ 18:44:23 #266
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55394474
Van de FP
quote:
In Utrecht is gisteravond een postbezorger beroofd van zijn bestelbusje. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt.

De 32-jarige postbode uit Utrecht parkeerde zijn bus omstreeks half negen en wilde samen met zijn vrouw de post gaan bezorgen. Toen zijn vrouw was uitgestapt en hij achterin het busje bezig was de poststukken te sorteren, merkte hij dat er iemand instapte en wilde wegrijden.

De postbezorger liep naar de bestuurderskant van zijn bestelbusje en zag een onbekende man achter het stuur zitten. De Utrechter opende nog het voorportier maar kon niet voorkomen dat de onbekende man met zijn voertuig wegreed.
Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?
pi_55394812
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Van de FP
[..]

Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?
En ook nog emt zn vrouw
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2007 @ 19:05:41 #268
J'adore hardcore
pi_55394997
ach hier loopt ook postbezorgster die d'r halve familie mee neemt
pi_55396380
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Preaching to the choir hiero!

Bij ons lopen de fulltimers de hele tijd te schelden op het bedrijf, de postbezorgers en elkaar. Onze leidinggevende zit al sinds de zomervakantie "ziek" thuis, en de postbezorgers rennend gillend de deur uit. Dus zijn ze maar weer begonnen met het aannemen van deeltijdwerkers en uitzendkrachten. En er worden ook heel veel zaterdagbestellers aangenomen, maar vooral met het oogmerk ze doordeweeks in te zetten (want op zaterdag hebben we niemand nodig), dus dat zijn eigenlijk ook verkapte deeltijdwerkers.

Nee, dat gaat lekker met die liberalisering....
Bij jullie is het dan nog net een tikkie erger dan bij ons vermoed ik. Al zie je bij ons ook echt heel veel postbezorgers vertrekken. Het jammere is dat het vooral de goede postbezorgers zijn die er tussenuit knijpen. Het soort dat niet bij elke fout zeurt, kan sjouwen en ook niet te beroerd is om eens iets extra's te doen. Maar ja, van die goede eigenschappen wordt dan net zo lang misbruik gemaakt totdat het ze de strot uitkomt en ze vertrekken.

Overigens wil ik al die problemen niet afschuiven op liberalisering, het is gewoon falend management. Van onze teamcoach vermoed ik dat die ook (weer) tegen overspannenheid aanhikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 19 december 2007 @ 19:47:21 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55396420
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
pi_55396441
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ach hier loopt ook postbezorgster die d'r halve familie mee neemt
Mag niet eens maar who cares, ze hoeven niet betaald te worden en de bezorger blijft zo ook happy.
pi_55396461
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
Nieuw zeker?
  woensdag 19 december 2007 @ 19:50:23 #273
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55396534
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nieuw zeker?
Jeh
pi_55396678
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jeh
Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:04:06 #275
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55397009
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.
Mja, ik ben er nu al een paar weken 3 dagen per week. Eerst een paar uur sorteren dan m'n eigen wijk lopen. De sfeer is goed, iedereen is erg vriendelijk en opgewekt. Baas idem.
Ik heb in iedergeval wel meer hectiek meegemaakt rond de kersttijd.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 december 2007 @ 20:07:17 #276
Maffe Fries
pi_55397109
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
Mja bij ons eigenlijk ook wel. Vandaag eindelijk veel post en veel te doen. Vanochtend mooi op tijd begonnen, maar om 10.30 tegen het onderhoud van de veerpont aangelopen. Kon ik weer terug naar kantoor. Daarna even zakjegereden en voorleging van brievenbussen gedaan. Vervolgens eerst weer zakje rijden om pas om 13.00 verder te kunnen gaan met de eigen route. Al met al liep ik vandaag flink achter op schema, maar ben er in geslaagd om alles toch weer in te lopen, doordat er nog wat ruimte in het schema zat en ik om 17.25 volgens schema klaar was. Die Gammafolder die ik vandaag had was klote, maar aan de andere kant gleed ie bij veel brievenbussen ook zo naar binnen.

Vrijdag weer werken, zal mij benieuwen of ik de ruim 8,5 uren van vandaag overtref
pi_55397577
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is mij ook overkomen. Ik heb iemand opgeleid die eigenlijk algemeen reserve zou worden. Maar hij kent dus nu maar 1 wijk, te weten de mijne. Dus hij loopt nu steeds mijn wijk, en ik word het hele dorp doorgetrapt. Dus in feite ben ik nu de algemeen reserve
Dat heb ik op zaterdag. Dan heb ik geen eigen wijk meer. De flexibiliteit op zaterdag is over het algemeen sowieso erg laag. We hebben dit jaar aardig wat nieuwe mensen erbij gekregen en die doen een of twee wijken en dan alleen hun eigen wijk(en) en zijn dan weg. Ik en nog twee andere collega's zijn meestal de dupe als er een wijk open is omdat iemand vrij of ziek is.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:48:57 #278
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55398552
Wat een klotedag!!! Rotdunnegamma
Kreeg me wijk pas 2 uur later dan normaal, was pas 18.45 klaar.
Zag echt niks in het donker.
En een nieuweling had me wijk gezet, er klopte geen ene snars van, totaal geen logica meer.
  FOK!fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 21:14:34 #279
73911 ultra_ivo
pi_55399196
Vandaag in het hartje van de binnenstad moeten bestellen. Vrijthof enzo. Gelukkig concentreert zich daar niet het inkooppubliek zodat ik nog een beetje kon doorlopen. Was wel leuk zo qua sfeer.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 december 2007 @ 22:04:58 #280
Maffe Fries
pi_55400894
Heb trouwens vandaag met de postauto 151 km gereden, een dagrecord voor mij. Ben daarbij maar maximaal 10 km van de vestiging verwijderd geweest
pi_55402416
Nou hier in Den Bosch is het nu ook losgebarsten de topdrukte. Had vandaag flink veel post met ook die klotegamma folder. Verder veel tijdschriften en natuurlijk kaartjes. En er komt nog heel veel aan want ze lopen heel erg achter bij het sorteercentrum. Dus dat is ook de reden dat het de eerste dagen vrij rustig was qua kerstpost. Er komt nog heel veel aan en er word al gesproken dat alles pas rond nieuwjaar klaar is! Maar goed, zaterdag eerst een kerstbrunch !
pi_55402513
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag in het hartje van de binnenstad moeten bestellen. Vrijthof enzo. Gelukkig concentreert zich daar niet het inkooppubliek zodat ik nog een beetje kon doorlopen. Was wel leuk zo qua sfeer.
Dan ben je zeker ook even door Winterland gelopen?? Ik was daar 2 weken terug ook en daar was het zeker een leuke (kerst)sfeer!
  FOK!fotograaf woensdag 19 december 2007 @ 23:40:33 #283
73911 ultra_ivo
pi_55404628
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef ries het volgende:

[..]

Dan ben je zeker ook even door Winterland gelopen?? Ik was daar 2 weken terug ook en daar was het zeker een leuke (kerst)sfeer!
Ik ben achterlangs gelopen. De fiets op het oude postkantoor laten staan en met de postboy rond. Anders kost het teveel tijd.
  donderdag 20 december 2007 @ 11:12:08 #284
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_55411569
He, jullie weten dit misschien: ik ben in oktober gestopt bij de TNT, en ben nieuwsgierig of ik nog een kerstpakket krijg. Hebben jullie enig idee hoe dit zit?
Nicht ärgern, nur wundern!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 december 2007 @ 12:39:44 #285
Maffe Fries
pi_55413586
Ik denk niet dat je dan nog eentje krijgt. De kerstpakketten zijn als het goed is allemaal al verspreid.
  donderdag 20 december 2007 @ 12:45:41 #286
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55413732
zoveel mis je er niet aan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 20 december 2007 @ 14:37:28 #287
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_55416707
Oh ja, daar ging het me ook niet om, was gewoon nieuwsgierig.
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 20 december 2007 @ 15:48:47 #288
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55418336
Ik had echt super weinig vandaag.
Ben nog gan kijken of er iets miste, maar nee. Terwijl m'n collega's zeiden dat het gister zo ongeveel tot aan het plafond stond.
Kan gek lopen.
pi_55420225
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:45 schreef ries het volgende:
Nou hier in Den Bosch is het nu ook losgebarsten de topdrukte. Had vandaag flink veel post met ook die klotegamma folder. Verder veel tijdschriften en natuurlijk kaartjes. En er komt nog heel veel aan want ze lopen heel erg achter bij het sorteercentrum. Dus dat is ook de reden dat het de eerste dagen vrij rustig was qua kerstpost. Er komt nog heel veel aan en er word al gesproken dat alles pas rond nieuwjaar klaar is! Maar goed, zaterdag eerst een kerstbrunch !
Dat is eigenlijk geen vreemd verschijnsel, 2 jaar geleden liep het geloof ik ook helemaal uit de hand bij de sorteercentra en zijn er miljoenen kerstkaarten blijven staan, tot in de eerste week van januari elke dag nog een flinke haffel kerstkaarten. Op zich wel sneu als je dan de datum ziet waarop ze gestempeld zijn: 20 december gestempeld en 4 januari bezorgd, dat soort dingen .
  donderdag 20 december 2007 @ 17:03:58 #290
1037 Kaos
see you in 2017
pi_55420375
Het is toch nog steeds zo dat als je in een week meer dan 37 uur werkt dat je over de uren daarboven 50% toeslag krijgt? Niet dat de gemiddelde van een maand genomen wordt ofzo (vb. 2 weken 20 uur + 2 weken 50 uur = gemiddeld 35 uur)
pi_55424335
Nou hier was het vandaag een stuk rustiger dan gisteren. Wel vandaag de pabo erbij hier. Verder ook nog een bloemenbon gehad vanwege de kerst, toch wel leuk

Heeft iemand hier ervaringen met het kledingbestellen? Ik kreeg namelijk vandaag een pakket binnen met daarin een afritsbroek maar heb niets besteld (althans niet dat ik weet, ik heb wel op die site mijn maten ingevoerd omdat ik daar een brief over kreeg maar nu kreeg ik dus dit binnen en volgens die site ook nog een jeanspantalon) Kan het zijn dat die door de vestiging zijn besteld mischien? Ik heb nog niet eens budgetpunten dus kan ook niets bestellen op die site.
pi_55424614
Zo, ik ben nu een week bezig als tjdelijke hulpkracht postsorteerder. Afgelopen twee dagen heb ik dus ook daadwerkelijk 5,5 uur op een stoel achter zo`n kastje moeten zitten wat echt het saaiste werk is dat er bestaat!

Maar het kan nog erger...

Vanmiddag stonden er karren met zogenaamde "plakpost", deze zaten in tientallen kisten waar we met de hand doorheen moesten om ze te "ontplakken". Dit moest ik dus met 3 andere mensen doen waarbij we middenin het gebouw stonden, mensen liepen en reden af en aan, aan sommigen kon je gewoon zien dat ze het moeilijk vonden hun lach in te houden.
Ook nog eens 4 keer opengehaald omdat de randen van die enveloppen zo scherp waren. ;s
Tok.
  Redactie Frontpage donderdag 20 december 2007 @ 20:30:58 #293
J'adore hardcore
pi_55424829
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef ries het volgende:

Heeft iemand hier ervaringen met het kledingbestellen?
helaas wel
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 december 2007 @ 21:02:25 #294
Maffe Fries
pi_55425809
Kleding bestellen is een ramp. Heb vorige week een hesje gekregen in de postkleuren. Dan die maar aan. Moet wel vanwege de herkenbaarheid, omdat ik bij bedrijven langs moet.
pi_55427877
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, ik ben nu een week bezig als tjdelijke hulpkracht postsorteerder. Afgelopen twee dagen heb ik dus ook daadwerkelijk 5,5 uur op een stoel achter zo`n kastje moeten zitten wat echt het saaiste werk is dat er bestaat!

Maar het kan nog erger...

Vanmiddag stonden er karren met zogenaamde "plakpost", deze zaten in tientallen kisten waar we met de hand doorheen moesten om ze te "ontplakken". Dit moest ik dus met 3 andere mensen doen waarbij we middenin het gebouw stonden, mensen liepen en reden af en aan, aan sommigen kon je gewoon zien dat ze het moeilijk vonden hun lach in te houden.
Ook nog eens 4 keer opengehaald omdat de randen van die enveloppen zo scherp waren. ;s
Leuk he kersthulp; ben je ook zo langzaam als degene bij mij?
  donderdag 20 december 2007 @ 22:57:42 #296
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55429304
Ik heb alleen een polo. De rest van de spullen was er alleen nog maar in S of XXL en aangezien de bestelling niet opschiet laat maar.
Ik kom er trouwens wel zo langzamerhand achter dat me echt niks wordt uitgelegd. Geen roosters, geen materiaalgebruik, echt niks. Tja. Ach.
pi_55429948
Hehe, ik ben niet zo langzaam. Mag ik aannemen althans, heb in ieder geval nog niks erover gehoord.

Over de uitleg ben ik overigens ook niet te spreken. Die mensen vertellen in sneltreinvaart wat de bedoeling is. Als je vragen hebt lopen ze rustig de andere kant op als ze gewoon zien dat je bij ze in de buurt staat om wat te vragen.
Tok.
pi_55431892
Op het sorteercentrum in Den Bosch hebben ze nog wel wat kerstpakketten, heb die van mij vandaag opgehaald. Ze komen laatste tijd ook vaak met eten aanzetten, in de kantine kerststol en tijdens het werk warme appelflappen:).
Vind de kerstdrukte op zich meevallen, maar dat komt vooral omdat ik me vooral bezig houd met de zakelijke post. Op andere afdelingen hadden ze er wel wat problemen mee, zo hoorde ik dat ze bij het videocoderen een veel te grote buffer van 20duizend hadden, terwijl normaal 10duizend al kritiek is. Dus ja, daar gaan ze lang door en zetten ze veel uitzendkrachten in.
Opleiding vind ik zelf en met mij nog veel meer slecht, je moet veel zelf maar uitzoeken en leidinggevende heeft het vaak te druk of heeft weinig zin om het duidelijk uit te leggen. Vanaf 1 januari zou er een nieuwe manier ingaan.... Nou ik ben benieuwd....
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:58:22 #299
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55432209
Ik vind vooral het totale gebrek aan structurele uitleg wel storend. Geen roosters, geen telefoon nummer, niks over vakantiedagen. Nada.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 december 2007 @ 14:43:36 #300
J'adore hardcore
pi_55442653
Straks haalritje doen dat ik nog niet ken. Telefonische instructies gehad en om 16:00 gaan met die banaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')