Mja bij ons eigenlijk ook wel. Vandaag eindelijk veel post en veel te doen. Vanochtend mooi op tijd begonnen, maar om 10.30 tegen het onderhoud van de veerpont aangelopen. Kon ik weer terug naar kantoor. Daarna even zakjegereden en voorleging van brievenbussen gedaan. Vervolgens eerst weer zakje rijden om pas om 13.00 verder te kunnen gaan met de eigen route. Al met al liep ik vandaag flink achter op schema, maar ben er in geslaagd om alles toch weer in te lopen, doordat er nog wat ruimte in het schema zat en ik om 17.25 volgens schema klaar was. Die Gammafolder die ik vandaag had was klote, maar aan de andere kant gleed ie bij veel brievenbussen ook zo naar binnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
Dat heb ik op zaterdag. Dan heb ik geen eigen wijk meer. De flexibiliteit op zaterdag is over het algemeen sowieso erg laag. We hebben dit jaar aardig wat nieuwe mensen erbij gekregen en die doen een of twee wijken en dan alleen hun eigen wijk(en) en zijn dan weg. Ik en nog twee andere collega's zijn meestal de dupe als er een wijk open is omdat iemand vrij of ziek is.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen. Ik heb iemand opgeleid die eigenlijk algemeen reserve zou worden. Maar hij kent dus nu maar 1 wijk, te weten de mijne. Dus hij loopt nu steeds mijn wijk, en ik word het hele dorp doorgetrapt. Dus in feite ben ik nu de algemeen reserve
Dan ben je zeker ook even door Winterland gelopen?? Ik was daar 2 weken terug ook en daar was het zeker een leuke (kerst)sfeer!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag in het hartje van de binnenstad moeten bestellen. Vrijthof enzo. Gelukkig concentreert zich daar niet het inkooppubliek zodat ik nog een beetje kon doorlopen. Was wel leuk zo qua sfeer.
Ik ben achterlangs gelopen. De fiets op het oude postkantoor laten staan en met de postboy rond. Anders kost het teveel tijd.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef ries het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook even door Winterland gelopen?? Ik was daar 2 weken terug ook en daar was het zeker een leuke (kerst)sfeer!
Dat is eigenlijk geen vreemd verschijnsel, 2 jaar geleden liep het geloof ik ook helemaal uit de hand bij de sorteercentra en zijn er miljoenen kerstkaarten blijven staan, tot in de eerste week van januari elke dag nog een flinke haffel kerstkaarten. Op zich wel sneu als je dan de datum ziet waarop ze gestempeld zijn: 20 december gestempeld en 4 januari bezorgd, dat soort dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:45 schreef ries het volgende:
Nou hier in Den Bosch is het nu ook losgebarsten de topdrukte. Had vandaag flink veel post met ook die klotegamma folder. Verder veel tijdschriften en natuurlijk kaartjes. En er komt nog heel veel aan want ze lopen heel erg achter bij het sorteercentrum. Dus dat is ook de reden dat het de eerste dagen vrij rustig was qua kerstpost. Er komt nog heel veel aan en er word al gesproken dat alles pas rond nieuwjaar klaar is! Maar goed, zaterdag eerst een kerstbrunch !
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef ries het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met het kledingbestellen?
Leuk he kersthulp; ben je ook zo langzaam als degene bij mij?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, ik ben nu een week bezig als tjdelijke hulpkracht postsorteerder. Afgelopen twee dagen heb ik dus ook daadwerkelijk 5,5 uur op een stoel achter zo`n kastje moeten zitten wat echt het saaiste werk is dat er bestaat!![]()
Maar het kan nog erger...
Vanmiddag stonden er karren met zogenaamde "plakpost", deze zaten in tientallen kisten waar we met de hand doorheen moesten om ze te "ontplakken". Dit moest ik dus met 3 andere mensen doen waarbij we middenin het gebouw stonden, mensen liepen en reden af en aan, aan sommigen kon je gewoon zien dat ze het moeilijk vonden hun lach in te houden.
Ook nog eens 4 keer opengehaald omdat de randen van die enveloppen zo scherp waren. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |