abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55371821
Morgen bij ons geloof ik een ultradun Seats and Sofas foldertje. Yay.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 18 december 2007 @ 22:16:10 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55373396
Bij ons ligt er weer een klein foldertje. Zou me niet verbazen als dat van de Pabo is.

Vandaag wel tijdens de route wel voorlichtingen van bussen gedaan. Was niet heel erg nodig, maar ja opdracht is opdracht. Zorgde er wel voor dat ik tijdens de haalrit terug moest naar het depot, omdat de auto te vol werd anders.
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf dinsdag 18 december 2007 @ 22:40:00 #253
73911 ultra_ivo
pi_55374170
Pabo is inderdaad redelijk klein. Langwerpig ook.
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:10:15 #254
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55375265
Het mag wel ietsje warmer worden, handschoenen zijn zo onhandig met het bezorgen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55380138
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
Het mag wel ietsje warmer worden, handschoenen zijn zo onhandig met het bezorgen.
Inderdaad, ik heb dubbele handschoenen aan, een voor het bezorgen zonder vingertopjes en eentje erover tijdens het fietsen! Ben benieuwd hoeveel post het vandaag zal zijn, gisteren viel het mee alleen wel die zware karwei.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:02:49 #256
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55382375
Wij hadden pabo gisteren al
  woensdag 19 december 2007 @ 11:03:15 #257
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55382386
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Morgen bij ons geloof ik een ultradun Seats and Sofas foldertje. Yay.
die krijgen wij vrijdag
pi_55390065
Ik merk echt dat ik steeds makkelijker wordt
Zetten gewoon hup er tussen laten vallen als ik het nummer zie niet meer grootste achteraan.
Pech voor de huisvrouwtjes.
En doe je godverdomme je stinkende best; krijg je nog gezeik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 19 december 2007 @ 16:16:38 #259
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55390436
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef Beach het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds makkelijker wordt
Zetten gewoon hup er tussen laten vallen als ik het nummer zie niet meer grootste achteraan.
Pech voor de huisvrouwtjes.
En doe je godverdomme je stinkende best; krijg je nog gezeik
Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55392707
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:16 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.
Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.

Maar dat maakt niet uit, iedereen is hartstikke tevreden , er is nauwelijks verloop onder de postbezorgers en de kwaliteit van de bezorgin is ook helemáál niet achteruit aan het gaan .

Vandaag was het weer zo'n puinhoop bij ons dat 1 postbezorger zijn wijk van een uurtje of 3½ (was erg veel post vandaag) pas om half 4 kreeg. Meehelpen mag niet want dat is niet efficient .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55393216
Iedereen die het tot nu toe wel vond meevallen met de kerstpost kwam vandaag ruimschoots aan zijn trekken. Naast de kerstpost veel dikke tijdschriften en bijna h-a-h een dik boekje van de Thuiszorg. En als echte hah een kloterig Gammadingetje op een soort vloeipapier. De meeste wijken moesten per vak afgebundeld worden, en soms moest dat vak ook nog gesplitst. Iedereen had minstens 6 nabrengzakken, en op een gegeven moment waren de zakjes zelfs gewoon op!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55393434
Ik moet morgen weer eens werken. Afgelopen 3 dagen niet gewerkt omdat ik vorige week iemand opleiding heb gegeven die mijn werk soort van heeft overgenomen.

Kortom gepwnd door mezelf .
  woensdag 19 december 2007 @ 18:01:25 #263
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55393542
Pfff het was best koud
En die hah
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_55393571
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet morgen weer eens werken. Afgelopen 3 dagen niet gewerkt omdat ik vorige week iemand opleiding heb gegeven die mijn werk soort van heeft overgenomen.

Kortom gepwnd door mezelf .
Is mij ook overkomen. Ik heb iemand opgeleid die eigenlijk algemeen reserve zou worden. Maar hij kent dus nu maar 1 wijk, te weten de mijne. Dus hij loopt nu steeds mijn wijk, en ik word het hele dorp doorgetrapt. Dus in feite ben ik nu de algemeen reserve
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_55393643
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.

Maar dat maakt niet uit, iedereen is hartstikke tevreden , er is nauwelijks verloop onder de postbezorgers en de kwaliteit van de bezorgin is ook helemáál niet achteruit aan het gaan .

Vandaag was het weer zo'n puinhoop bij ons dat 1 postbezorger zijn wijk van een uurtje of 3½ (was erg veel post vandaag) pas om half 4 kreeg. Meehelpen mag niet want dat is niet efficient .
Preaching to the choir hiero!

Bij ons lopen de fulltimers de hele tijd te schelden op het bedrijf, de postbezorgers en elkaar. Onze leidinggevende zit al sinds de zomervakantie "ziek" thuis, en de postbezorgers rennend gillend de deur uit. Dus zijn ze maar weer begonnen met het aannemen van deeltijdwerkers en uitzendkrachten. En er worden ook heel veel zaterdagbestellers aangenomen, maar vooral met het oogmerk ze doordeweeks in te zetten (want op zaterdag hebben we niemand nodig), dus dat zijn eigenlijk ook verkapte deeltijdwerkers.

Nee, dat gaat lekker met die liberalisering....
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2007 @ 18:44:23 #266
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55394474
Van de FP
quote:
In Utrecht is gisteravond een postbezorger beroofd van zijn bestelbusje. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt.

De 32-jarige postbode uit Utrecht parkeerde zijn bus omstreeks half negen en wilde samen met zijn vrouw de post gaan bezorgen. Toen zijn vrouw was uitgestapt en hij achterin het busje bezig was de poststukken te sorteren, merkte hij dat er iemand instapte en wilde wegrijden.

De postbezorger liep naar de bestuurderskant van zijn bestelbusje en zag een onbekende man achter het stuur zitten. De Utrechter opende nog het voorportier maar kon niet voorkomen dat de onbekende man met zijn voertuig wegreed.
Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?
pi_55394812
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Van de FP
[..]

Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?
En ook nog emt zn vrouw
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2007 @ 19:05:41 #268
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55394997
ach hier loopt ook postbezorgster die d'r halve familie mee neemt
pi_55396380
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Preaching to the choir hiero!

Bij ons lopen de fulltimers de hele tijd te schelden op het bedrijf, de postbezorgers en elkaar. Onze leidinggevende zit al sinds de zomervakantie "ziek" thuis, en de postbezorgers rennend gillend de deur uit. Dus zijn ze maar weer begonnen met het aannemen van deeltijdwerkers en uitzendkrachten. En er worden ook heel veel zaterdagbestellers aangenomen, maar vooral met het oogmerk ze doordeweeks in te zetten (want op zaterdag hebben we niemand nodig), dus dat zijn eigenlijk ook verkapte deeltijdwerkers.

Nee, dat gaat lekker met die liberalisering....
Bij jullie is het dan nog net een tikkie erger dan bij ons vermoed ik. Al zie je bij ons ook echt heel veel postbezorgers vertrekken. Het jammere is dat het vooral de goede postbezorgers zijn die er tussenuit knijpen. Het soort dat niet bij elke fout zeurt, kan sjouwen en ook niet te beroerd is om eens iets extra's te doen. Maar ja, van die goede eigenschappen wordt dan net zo lang misbruik gemaakt totdat het ze de strot uitkomt en ze vertrekken.

Overigens wil ik al die problemen niet afschuiven op liberalisering, het is gewoon falend management. Van onze teamcoach vermoed ik dat die ook (weer) tegen overspannenheid aanhikt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 19 december 2007 @ 19:47:21 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55396420
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
pi_55396441
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ach hier loopt ook postbezorgster die d'r halve familie mee neemt
Mag niet eens maar who cares, ze hoeven niet betaald te worden en de bezorger blijft zo ook happy.
pi_55396461
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
Nieuw zeker?
  woensdag 19 december 2007 @ 19:50:23 #273
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55396534
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nieuw zeker?
Jeh
pi_55396678
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jeh
Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:04:06 #275
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55397009
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.
Mja, ik ben er nu al een paar weken 3 dagen per week. Eerst een paar uur sorteren dan m'n eigen wijk lopen. De sfeer is goed, iedereen is erg vriendelijk en opgewekt. Baas idem.
Ik heb in iedergeval wel meer hectiek meegemaakt rond de kersttijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')