Inderdaad, ik heb dubbele handschoenen aan, een voor het bezorgen zonder vingertopjes en eentje erover tijdens het fietsen! Ben benieuwd hoeveel post het vandaag zal zijn, gisteren viel het mee alleen wel die zware karwei.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
Het mag wel ietsje warmer worden, handschoenen zijn zo onhandig met het bezorgen.
die krijgen wij vrijdagquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Morgen bij ons geloof ik een ultradun Seats and Sofas foldertje. Yay.
Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef Beach het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds makkelijker wordt![]()
Zetten gewoon hup er tussen laten vallen als ik het nummer zieniet meer grootste achteraan.
Pech voor de huisvrouwtjes.
En doe je godverdomme je stinkende best; krijg je nog gezeik
Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Loop je dan niet heel erg in je bundel te bladeren? Met de grootste achteraan pak je steeds heel snel de goede stapel uit de bundel.
Is mij ook overkomen. Ik heb iemand opgeleid die eigenlijk algemeen reserve zou worden. Maar hij kent dus nu maar 1 wijk, te weten de mijne. Dus hij loopt nu steeds mijn wijk, en ik word het hele dorp doorgetrapt. Dus in feite ben ik nu de algemeen reservequote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet morgen weer eens werken. Afgelopen 3 dagen niet gewerkt omdat ik vorige week iemand opleiding heb gegeven die mijn werk soort van heeft overgenomen.
Kortom gepwnd door mezelf.
Preaching to the choir hiero!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan loop je heel erg te bladeren maar om een paar minuten voorbereiding uit te sparen moeten we het tegenwoordig zo doen... Op straat heb je er zeker met grote hoeveelheden post wel behoorlijk last van.
Maar dat maakt niet uit, iedereen is hartstikke tevreden, er is nauwelijks verloop onder de postbezorgers
en de kwaliteit van de bezorgin is ook helemáál niet achteruit aan het gaan
.
Vandaag was het weer zo'n puinhoop bij ons dat 1 postbezorger zijn wijk van een uurtje of 3½ (was erg veel post vandaag) pas om half 4 kreeg. Meehelpen mag niet want dat is niet efficient.
Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?quote:In Utrecht is gisteravond een postbezorger beroofd van zijn bestelbusje. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt.
De 32-jarige postbode uit Utrecht parkeerde zijn bus omstreeks half negen en wilde samen met zijn vrouw de post gaan bezorgen. Toen zijn vrouw was uitgestapt en hij achterin het busje bezig was de poststukken te sorteren, merkte hij dat er iemand instapte en wilde wegrijden.
De postbezorger liep naar de bestuurderskant van zijn bestelbusje en zag een onbekende man achter het stuur zitten. De Utrechter opende nog het voorportier maar kon niet voorkomen dat de onbekende man met zijn voertuig wegreed.
En ook nog emt zn vrouwquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Van de FP
[..]
Half 9 's avonds nog een bestelling doen, is dat niet een beetje heul laat?
Bij jullie is het dan nog net een tikkie erger dan bij ons vermoed ik. Al zie je bij ons ook echt heel veel postbezorgers vertrekken. Het jammere is dat het vooral de goede postbezorgers zijn die er tussenuit knijpen. Het soort dat niet bij elke fout zeurt, kan sjouwen en ook niet te beroerd is om eens iets extra's te doen. Maar ja, van die goede eigenschappen wordt dan net zo lang misbruik gemaakt totdat het ze de strot uitkomt en ze vertrekken.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Preaching to the choir hiero!
Bij ons lopen de fulltimers de hele tijd te schelden op het bedrijf, de postbezorgers en elkaar. Onze leidinggevende zit al sinds de zomervakantie "ziek" thuis, en de postbezorgers rennend gillend de deur uit. Dus zijn ze maar weer begonnen met het aannemen van deeltijdwerkers en uitzendkrachten. En er worden ook heel veel zaterdagbestellers aangenomen, maar vooral met het oogmerk ze doordeweeks in te zetten (want op zaterdag hebben we niemand nodig), dus dat zijn eigenlijk ook verkapte deeltijdwerkers.
Nee, dat gaat lekker met die liberalisering....
Mag niet eens maar who cares, ze hoeven niet betaald te worden en de bezorger blijft zo ook happy.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ach hier loopt ook postbezorgster die d'r halve familie mee neemt
Nieuw zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
Bij ons loopt het eigenlijk allemaal wel op rolletjes, als ik zo de verhalen hier lees.
Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.quote:
Mja, ik ben er nu al een paar weken 3 dagen per week. Eerst een paar uur sorteren dan m'n eigen wijk lopen. De sfeer is goed, iedereen is erg vriendelijk en opgewekt. Baas idem.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Give it some time. Sowieso word je vaak als nieuwe medewerker vaak nog wat buiten de moeilijkheden gehouden. En als zaterdagmedewerker heb je ook niet echt direct zicht op dingen als verloop van de postbezorgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |