quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:14 schreef senesta het volgende:
Merk je verder ook aan haar dat haar ogen misschien niet helemaal goed zijn, LB?
Ik hoor overgens van een hoop kindjes dat ze weer ongelukjes hebben, vooral nu met het mooie weer buiten spelen en niet op tijd naar binnen gaan.
Samara is bijna 4 en heeft schoenmaat 25/26 is 100 cm en weegt 14 kg.
uitlachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:16 schreef Luchtbel het volgende:
Suzanna, ze droeg maat 26 en ik dacht ruim. Dacht ook eerst dat het niet waar was
Dat van die ogen vind ik wel echt erg overigens. D'r ene oog kwam niet verder dan het tweede rijtje van boven. Sneu vind ik en ze moest bijna huilen 'ik weet niet wat het plaatje is.' D'r tweede oog ging wel beter maar ja. Echt goed is het niet natuurlijk.
Zit je d'r nou uit te lachen Belana![]()
ik zat me ook al af te vragen waarom ze zo vaak valt. Zijn het die ogen? Of die voeten?
In mei alquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef LadyS het volgende:
LB, wat rot dat het toch niet helemaal goed lijkt te zijn met haar oogjesNu maar hopen dat het allemaal wel meevalt
Isa, mooie foto!
Ik kreeg zaterdag een schok: Een brief van de basisschool waar Amber naar toe gaat. Vanaf mei (MEI!!) 2008 mag ze komen wennen. Het komt zo ontzettend dichtbij allemaal. Ik was echt beduusd dat het al in mei was, dat klinkt zo snel![]()
![]()
Let je wel op dat je ook andere opties openhoud? Ik ken Liam alleen van dit forum (en als baby'tje heb ik hem 1x gezien), maar wat ik hier (in het bovenstaande) lees, zou het ook een ontwikkelingsvoorsprong kunnen zijn (en als die voorsprong steeds groter wordt, zou dat op hoogbegaafdheid kunnen duiden). Ik hoor nogal eens dat hoogbegaafden stempels krijgen (zelfs door bevoegde instanties) als adhd of pdd-nos, terwijl dat later niet bleek te kloppen (met meer uitdaging op school, of een juiste aanpak, verdwenen dan de kenmerken).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Belana het volgende:
...
hij lijkt zo groot en wijs omdat ie zo goed kan praten, maar hij is nog maar 3,5 jr.
we vermoeden wel steeds meer adhd bij hem. steeds meer mensen gaan het zeggen ook. hij is echt hyper hyper actief. gaat de hele dag door, zit werkelijk geen seconde stil, kletst de oren van je hoofd, wil alles tegelijk, heeft nergens geduld voor.
...
Klinkt als een heel goed idee ET!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:56 schreef E.T. het volgende:
Ik heb net met Saskia een kalender gemaakt![]()
een geplastificeerde klassenfoto van het kdv op de dagen dat ze daarheen gaat, plaatjes van andere activiteiten die al vaststaan bij andere dagen, moet nog even een foto'tje van papa plastificeren ofzo en die in de weekenden plakken..
Wie weet krijgt ze zo een beetje de structuur van dagen door. Elke dag vraagt ze weer of ze vandaag naar het kdv gaat en of papa moet werken. En verder heb ik een hoop stickertjes en plaatjes uit tijdschriften die we er op kunnen plakken bij diverse gelegenheden.
En ook met het oog op papa's week weg volgende week kan ze nu ook zien wanneer dat is en wanneer we hem weer op gaan halen. En nu elke avond voor het slapen gaan dus de afgelopen dag doorstrepenBen benieuwd of het werkt.
En dan voor volgend jaar maar een leuke duidelijke kalender ofzo kopen.
we houden alles nog heel open wat dat betreft hoor. misschien dat school hem wel heel goed gaat doen, hij gaat naar de montessori school, kan ie ook lekker in eigen tempo dingen doen. maar we denken er aan omdat mijn man het zelf heeft en zijn vader ook en Ian met zijn PDD NOS. gewoon in de gaten houden zeg maar, dat is alles. ik ben aan hem gewend zoals ie is, weet ermee om te gaan inmiddels (altijd rustig blijven...) en het lijkt me handig om het vast een beetje met school te bespreken zodat ze eens op kunnen letten en kunnen vertellen wat hun bevindingen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:05 schreef Grijs het volgende:
[..]
Let je wel op dat je ook andere opties openhoud? Ik ken Liam alleen van dit forum (en als baby'tje heb ik hem 1x gezien), maar wat ik hier (in het bovenstaande) lees, zou het ook een ontwikkelingsvoorsprong kunnen zijn (en als die voorsprong steeds groter wordt, zou dat op hoogbegaafdheid kunnen duiden). Ik hoor nogal eens dat hoogbegaafden stempels krijgen (zelfs door bevoegde instanties) als adhd of pdd-nos, terwijl dat later niet bleek te kloppen (met meer uitdaging op school, of een juiste aanpak, verdwenen dan de kenmerken).
Natuurlijk lees ik het vanuit mijn referentiekader, dus ik zou er volledig naast kunnen zitten![]()
Haha, "beoordelen" (die aanhalingstekens). Maar ik denk dat je gelijk hebt, als hij erg druk is o.i.d. dan hoor je het snel genoegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:09 schreef Belana het volgende:
rottdog, das wel een goeie misschien ja, hun zelf laten "beoordelen".
ach ja, ik wil het ook allemaal niet zo zwaar makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, "beoordelen" (die aanhalingstekens). Maar ik denk dat je gelijk hebt, als hij erg druk is o.i.d. dan hoor je het snel genoeg.
Is de fontanel dan pas gesloten? Want toen wij met Mikael bij de kinderarts waren toen ie een maand of 8 was was de fontanel al helemaal geslotenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:00 schreef Sjeen het volgende:
Fuente... kinderen schijnen pas te kunnen springen met twee benen van de grond als de fontanel gesloten is. Gemiddeld is dat bij 1,5 jaar, dacht ik.
Gemiddeld he...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is de fontanel dan pas gesloten? Want toen wij met Mikael bij de kinderarts waren toen ie een maand of 8 was was de fontanel al helemaal gesloten![]()
Ik schrok al omdat de ka toen ook al zei dat dat al wel heel snel was en dat dat in sommige gevallen niet altijd goed was als het al dichtgegroeid wasquote:
Mijn gedachte is dat als je ze alles van tevoren al verteld je eigenlijk Liam al "bestempelt" en dat is gewoon erg onnodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:09 schreef Belana het volgende:
rottdog, das wel een goeie misschien ja, hun zelf laten "beoordelen".
ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Mijn gedachte is dat als je ze alles van tevoren al verteld je eigenlijk Liam al "bestempelt" en dat is gewoon erg onnodig.
Ze hebben ze bij de HEMA (uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:36 schreef Wennie het volgende:
Even een kopietje van mijn vraag in het dreumestopic, omdat het wat de maat betreft misschien wel meer in de peutercategorie valt![]()
Weet iemand toevallig waar je een compleet joggingpak kan kopen in maat 92/98?Vond het vorig jaar zo handig voor de heen- en terugreis (vakantie), maar kan die dingen toch nergens vinden
Same here... zou het aan de geboortedatum liggenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ook maar ff een Glenn update.
We zijn vorige maand verhuisd en wat heeft dat zijn uitwerking gehad op Glenn zeg!
De weken voor en rond de verhuizing was hij echt een totaal ander kind. Zo merk je toch maar weer hoeveel zo'n kind oppikt van de verhuisstress.
Nu we een beetje gesetteld (nou ja, de zolder wordt op het ogenblik helemaal verbouwd) zijn, is Glenn ook weer zijn oude zelf. Hij heeft het enorm naar zijn zin in ons nieuwe huis. . De tuin is nu ook 3x zo groot en staat half volgebouwd met speelgoed en speeltoestellen. Die krijgen we bijna niet meer naar binnen.
Wat hij echter absoluut niet wil is het poepen op de wc of op het potje. Qua plas is hij helemaal zindelijk, ook 's nachts is hij 9 van de 10x droog.
We hebben hem ook geleerd dat hij niet in zijn onderbroek mag poepen. Dat deed hij dus ook niet, hij hield het op, totdat hij niet meer durfde. Klisma aan te pas gekomen.
We hebben stickervellen gemaakt, de wc versierd, kadootjes beloofd en op onze kop gestaan. Maar Glenn wil niet! We laten het nu maar weer een tijdje rusten.
En nu weer verder lezen gaat....
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat hij echter absoluut niet wil is het poepen op de wc of op het potje. Qua plas is hij helemaal zindelijk, ook 's nachts is hij 9 van de 10x droog.
We hebben hem ook geleerd dat hij niet in zijn onderbroek mag poepen. Dat deed hij dus ook niet, hij hield het op, totdat hij niet meer durfde. Klisma aan te pas gekomen.
We hebben stickervellen gemaakt, de wc versierd, kadootjes beloofd en op onze kop gestaan. Maar Glenn wil niet! We laten het nu maar weer een tijdje rusten.
Goed nieuws, fijn!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Sugar het volgende:
Ik kreeg een sms van Snoopy dat de antibiotica lijkt aan te slaan, goed nieuws dus.![]()
Kind is helderziendquote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef snoopy het volgende:
Heeft Morris toch nog zijn zin gehad: op vakantie naar het ziekenhuis![]()
Ik weet niet hoor, maar toen ik dit las kreeg ik een flash-back-achtig iets: Heb jij niet ooit geschreven dat Morris iets zei over met de ambulance op vakantie gaan? Er staat me iets van bij... Zo niet, never mind.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:21 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt erop alsof hij het echt een soort vakantie vindt om in het ziekenhuis te logeren![]()
Ah, zie je, had ik het toch goed onthouden!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef snoopy het volgende:
Heeft Morris toch nog zijn zin gehad: op vakantie naar het ziekenhuis![]()
Glenn woog vorige week (exact dezelfde leeftijd, wel ander geslacht uiteraard,) 15.4 Kg.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:58 schreef LadyS het volgende:
Amber weegt 14 kilo precies, en was 97,5 cm. 6 weken na haar 3e verjaardagIk weet eigenlijk niet wat gemiddeld is op die leeftijd
Mwoah, drama... ik ben alleen niet zo gecharmeerd van die onderbroekjes die ik steeds mag wassenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:31 schreef Bright het volgende:
Nou, snoopy, dat is toch schrikken! Gelukkig gaat het wel beter met Morris. En ik kan me voorstelen dat je best wel trots op hem bent; het is niet niks voor zo'n kleintje om in het ziekenhuis te moeten zijn! Heel fijn dat hij nu weer thuis is. En beterschap natuurlijk!!
Jolie, goed zo!!!
En wat een poepverhalen allemaalDrama's, zo te horen... (Hoewel, de kids vinden het meestal niet zo'n drama; het zijn dan toch de ouders die er een drama van willen maken
)
Hoe zeg je dat ook alweer? 'Van elke keutel een vlaai maken' of zo?
Dat is ook prut. Hopenlijk heeft ze snel onder controle.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah, drama... ik ben alleen niet zo gecharmeerd van die onderbroekjes die ik steeds mag wassen![]()
Ik weet dat sommige kids er een drama van maken - bijv. met luier en al een tijdje op de gang staan zodat'ie kan poepen... (Die fase is gelukkig over!) en omdat het een paar keer pijn deed niks meer willen poepen, ja, het is niet zo gemakkelijk. De ouders zijn natuurlijk ook bezorgd en proberen een oplossing te vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef Suzanna het volgende:
[...]
Bright, er zijn echt kinderen die er een drama van maken hoor. En wat betreft die ouders, ik snap best dat het niet prettig is als je kind een paar dagen niet poept, vervolgens pijn in z'n buik krijgt en een klysma moet krijgen! Dat vind ik best wel een reden om je druk te maken hoor.
[...]
Zohee!! Job, goed zeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef livelink het volgende:
2h2h, gezellig dat je mee wil praten over Charity.
Ik vind het eigenlijk wel heel knap van Melvin dat hij al een deur op slot kan doen, maar misschien moet je voorlopig toch maar de sleutels uit de deuren halen, Jambo![]()
Job kan zonder zijwieltjes fietsen. Het viel ons al de hele tijd op dat zijn zijwieltjes eigenlijk nauwelijks de grond raakten, dus we hebben ze er maar eens onder vandaan gehaald. Hij had het echt nauwelijks door. Feitelijk fietste hij al zonder zijwieltjes.
[afbeelding]
We zijn zo blij met dit minifietsje dat we op de vrijmarkt hebben gekocht dit jaar![]()
Hij is zo klein dat de kinderen gewoon met de voeten op de grond kunnen. Katja heeft op dit fietsje eindelijk zonder zijwieltjes leren fietsen en Job nu dus ook.
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:00 schreef Sjeen het volgende:
JolieMooie ketting gemaakt...
Ik ga heel voorzichtig zeggen hier dat ik denk dat we een doorbraak hebben... Sinds maandag geen ongelukjes meer gehad. Ben helemaal blij en trots enzo
ja, ik zit hier middeninquote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
Haai! Ik ben Eveliene, al geruime tijd lurker en nu toch maar een eigen account aangemaakt. Ik heb 2 kids, Floris van bijna 5 en Noortje van bijna 3.
Mijn kleine meid is nu ruim 2 jr en 9 mnd. Voor de zomervakantie heb ik haar met veel moeite en doorzettingsvermogen (lang leve de 'beloning'stickers!) zindelijk gekregen.
Ook in de vakantie ging alles goed, heel af en toe (1x in de 10 dgn) heeft ze nog een klein ongelukje, als ze erg moe is. Verder helemaal droog!
Na de 3 weken vakantie met ons gezinnetje gingen de kindjes nog een weekje logeren bij opa&oma, de ouders van mijn man. En nu is ze weer helemaal terug bij af.![]()
1 week zonder consequente aandacht voor het potje (Noortje, moet je een plasje doen? Ga maar snel dan!). Pfff.
Ben nu alweer 3 weken aan het proberen haar opnieuw zindelijk te krijgen, maar tot nu toe geen geluk. Het liefste zou ik haar even een rustpauze geven van een weekje, en dan met frisse moed opnieuw gaan beginnen. Maar helaas, wij wonen in Engeland, en de groep van de nursery waar ze nu in zit, moet ze zindelijk zijn. Dus elke dag gezeur als ik haar op kom halen, erg vervelend voor mijn meisje om dat steeds te moeten horen van haar teachers, dat geeft natuurlijk geen fijn gevoel!
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Of heeft iemand een tip hoe dit aan te pakken?
Da's wel maf Sugar. Want een poos terug zei je hier dat Maria het nooit over de dood had (nav een praatje van wederom Jolie) en prompt kwam je melden dat ze zei dat Storm dood moest....quote:Op donderdag 13 september 2007 16:35 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, ik heb het nog niet gezegd (dat Maria het Jolie niet nadoet) of ze zegt vandaag ineens: ik ga een poppetje tekenen!
Wel sneu hoor dat ze al zo vroeg bij jullie zindelijk moeten zijn op de nursery. Of is dat te vergelijken met de peuterspeelzaal? Want hoe zit dat eigenlijk op de psz, mogen ze daar ook pas heen als ze zindelijk zijn? We zijn met Léon pas met 3 jaar gaan oefenen trouwens, maar ook omdat ik dacht dat hij eraan toe was. En hij heeft nu 1x per week wel een ongelukje nog. Te druk met spelen op het kdv/psz en pas merken dat hij moet als de druk al te hoog is. En dan meestal ook alleen omdat meneer zo nodig 'stoer' moet plassen, dus staand. En dat slingert met hoge nood natuurlijk alle kanten op.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik denk dat ik haar dit weekend wel rust geef, lekker een luier aan, en dan zondag goed erover praten, en maandag weer beginnen. Ze wordt er zelf ook een beetje kriegelig van, elke keer weer die natte broek en toch wel een beetje teleurgestelde mama.
Is dit omdat er nauwelijks op gereageerd is? (oprecht nieuwsgierig ben ik)quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46heeft Anitra haar halve post leeggehaald:
Nee, had hij van papa gezien. En voor ik het wist hing hij zijn piemel over de rand en zei: "Ik ga stoer plassen." Ik heb liever dat hij gaat zitten, maar paps werkt ook niet echt mee. Ze staan nu serieus soms samen te plassen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:48 schreef livelink het volgende:
Kwam Léon zelf op het idee om staand te plassen? Ik heb Job gewoon vanaf het begin af aan op de wc gezet, staand plassen lijkt me te moeilijk.
Het is ook echt een komisch gezegd. Mini en Maxi.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik zie het echt voor me, samen plassen![]()
hoi eveliene, welkom!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
Haai! Ik ben Eveliene, al geruime tijd lurker en nu toch maar een eigen account aangemaakt. Ik heb 2 kids, Floris van bijna 5 en Noortje van bijna 3.
Mijn kleine meid is nu ruim 2 jr en 9 mnd. Voor de zomervakantie heb ik haar met veel moeite en doorzettingsvermogen (lang leve de 'beloning'stickers!) zindelijk gekregen.
Ook in de vakantie ging alles goed, heel af en toe (1x in de 10 dgn) heeft ze nog een klein ongelukje, als ze erg moe is. Verder helemaal droog!
Na de 3 weken vakantie met ons gezinnetje gingen de kindjes nog een weekje logeren bij opa&oma, de ouders van mijn man. En nu is ze weer helemaal terug bij af.![]()
1 week zonder consequente aandacht voor het potje (Noortje, moet je een plasje doen? Ga maar snel dan!). Pfff.
Ben nu alweer 3 weken aan het proberen haar opnieuw zindelijk te krijgen, maar tot nu toe geen geluk. Het liefste zou ik haar even een rustpauze geven van een weekje, en dan met frisse moed opnieuw gaan beginnen. Maar helaas, wij wonen in Engeland, en de groep van de nursery waar ze nu in zit, moet ze zindelijk zijn. Dus elke dag gezeur als ik haar op kom halen, erg vervelend voor mijn meisje om dat steeds te moeten horen van haar teachers, dat geeft natuurlijk geen fijn gevoel!
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Of heeft iemand een tip hoe dit aan te pakken?
Ja, het is zeker lastig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:39 schreef Belana het volgende:
[..]
hoi eveliene, welkom!
Ik heb geen ervaring met zindelijkheidstraining op die manier, Liam, mijn zoontje van bijna 4 was rond zijn 3e jaar ineens zindelijk. zomaar.
dat "afdwingen" lijkt me moeilijk, ze moeten er toch aan toe zijn. wat een vreemd systeem dan dat ze zindelijk moet zijn zeg, jeetje, lastig lijkt dat me.
toch sprak ik van de week (op 't schoolplein, jaja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:55 schreef texelonia het volgende:
Supernanny adviseert juist om bij zindelijkheidstraining je kind niet naakt te laten rondlopen, maar gewoon met een broek aan zonder luier te laten rondlopen. Zodat als het mis gaat ze voelen dat het vies is enzow. Maar goed, Noah heeft nog steeds niet één keer op een potje of wc geplast, dus ik weet niet of dat nou zo goed werkt
Ha, Tex.quote:Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef texelonia het volgende:
renzell, nu ik jou hier toch weer zie, zouden wij binnenkort niet samen onze zoons van de speen af helpen?
Ach wat sneu dat ze er verdrietig over was. Ik had al wel door dat ze het heel erg vond.. Heb er heel luchtig over gedaan, eigenlijk niet echt iets over gezegd maar gewoon alsof het heel normaal was zeg maar, wist anders ook niet hoe te reagerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ladybos, lief maar Jolie was juist aan dat andere toe. Daarom heb ik niks gevraagd en ze was ook alweer bij jullie geweest. Ze was overigens die vrijdagavond heel verdrietig over dat euh incident bij jullie thuis. Zo sneu. Kind was gewoon moe denk ik. Wel lief. Als we Myrthe mee naar school moeten nemen deze week, moet je het maar zeggen. Dan gaan we wel met de bus!
Maar die eerste dagen was je ook nog ziek, toch logisch dat je dan eigenlijk niet alleen kunt zijn met je kind? En je bent misschien niet geduldig in de standaard zin van het woord, maar je verplaatst je wel heel goed in Jolie vind ik en dat vraagt ook geduld, in de zin van jezelf even aan de kant kunnen zetten en je op haar richten. En ik denk dat de meeste ouders er best wel moeite mee hebben om een hele dag er écht voor je kind te zijn hoor, ik tenminste wel. Je moet jezelf echt meer credit geven horen, je rooit het toch maar in je uppie en Jolie is gewoon een heerlijk kind, als je het niet goed zou doen was het ook geen heerlijk kind geweest toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
He maar euhm dames, die eerste dagen waren we dus niet alleen. En ik vind mezelf absoluut niet geduldig om eerlijk te zijn. Ik ben vaak ook zo dat ik over bepaalde dingen gewoon niet wil horendaar doen we gewoon niet aan en dat maakt het soms wel makkelijker. Toch heb ik de hele nacht liggen piekeren over een volgende vakantie. Ik wil niet altijd met iemand samen, ik wil niet altijd iemand meenemen. Maar alleen met Jolie, is misschien toch echt wat overdreven. Dan moeten zo veel dingen meezitten. We zijn het ook niet gewend, ik moet altijd wel werken of even iets anders doen, we zijn zelden hele dagen alleen met elkaar
Misschien is ze nog net te klein en ik ben daar niet tegen opgewassen. Toch is dat zoals ik een vakantie graag zou zien. Lastig vind ik!
Ik word alleen een beetje verdrietig van bovenstaand stukje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
kon ik bijna niet geloven dat wij dat zijn. Vrolijk. In een zwembad op vakantie. Die momenten hebben we wel. Ik weet vaak niet zo goed wanneer en hoe maar we hebben ze dus wel.
Dat heb ik ook als ik dat lees, niet zozeer verdrietig maar meer dat ik denk: "Waarom nou toch?"quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
Wat schrijf je toch ontzettend beeldend LB!
[..]
Ik word alleen een beetje verdrietig van bovenstaand stukje.
Wat jammer toch voor je dat je die goede momenten niet zo vaak (bewust) ervaart.
Maar zou je willen dat je het beter kon of dat je je er beter bij zou voelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet waarom toch, Igraine. Ik word er zelf ook treurig van hoor als ik het lees. Maar ik kan het gewoon niet anders of beterJolie heeft wel genoten maar ik zelf inderdaad niet zo. Ik doe het niet met opzet en zou willen dat het anders was maar het lukt me gewoon niet. Ik vond het moeilijk ja. Ik zou willen dat het niet zo was. Toch voel ik wel meer die momenten maar vaak pas achteraf. Het is ook helemaal niet zo dat ik op dat moment iets anders zou willen doen, of meer dingen wil. In tegendeel zelfs. Mijn hoofd loopt gewoon te snel over vaak. En ik wil alles met die lieve spelende, kletsende, vragende peuter.
Luchtbel... Mag ik jou even een goedbedoelde, bemoedigende maar verschrikkelijk harde schop onder je kont geven?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
He maar euhm dames, die eerste dagen waren we dus niet alleen. En ik vind mezelf absoluut niet geduldig om eerlijk te zijn. Ik ben vaak ook zo dat ik over bepaalde dingen gewoon niet wil horendaar doen we gewoon niet aan en dat maakt het soms wel makkelijker. Toch heb ik de hele nacht liggen piekeren over een volgende vakantie. Ik wil niet altijd met iemand samen, ik wil niet altijd iemand meenemen. Maar alleen met Jolie, is misschien toch echt wat overdreven. Dan moeten zo veel dingen meezitten. We zijn het ook niet gewend, ik moet altijd wel werken of even iets anders doen, we zijn zelden hele dagen alleen met elkaar
Misschien is ze nog net te klein en ik ben daar niet tegen opgewassen. Toch is dat zoals ik een vakantie graag zou zien. Lastig vind ik!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef renzell het volgende:
Tex, vanavond wéér zonder? Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |