Owww... Amber, wat een schatje ben jij zeg!!!
![]()
Wat kan je smelten van dat soort momenten he, LadyS?
Hier is Randy inmiddels ook vaker lief voor zijn zusje.
![]()
En het ruilsysteem dat ik hem bijgebracht heb, werkt perfect! Als hij haar fopspeen of speelgoed ofzo wil, geeft hij haar eerst het zijne.
![]()
Scheelt een stuk in de ruzies!
Ik had hier vandaag ook ernstige smeltmomenten, zelfs meerdere achter elkaar van beide kids binnen een half uur!
Randy ging vanmiddag voor de 2e keer naar de PSZ. Tot mijn verbazing 'zeurde' hij er vanmorgen zelfs al een paar keer om; "Gaan we NU naar schooltje?"
![]()
Ik was benieuwd hoe het nu zou gaan want normaal gesproken gaat hij naar bed van 13 tot 16 uur en 2 van de 5 middagen slaapt hij ook echt in die tijd.
In de kinderwagen heen was Randy erg stil en stond zijn gezicht gespannen. Maar hij liep al voor me aan naar binnen en eenmaal in het lokaal begon hij meteen al tegen de (voor hem nieuwe) stagiaire te praten!
![]()
Ik stond versteld! Dit was het mannetje dat tegen andere mensen geen woord sprak!
![]()
Ik ging weg en het was geen punt.
Zijn arme zussie vond het wat minder leuk, ik kon haar pas na 13.30 in bed stoppen en moest haar al om 14.45 er weer uit slepen om hem op tijd op te kunnen halen. Toch wel zielig. Toen ik de klas in kwam en Randy me zag, liep hij meteen met een huillipje op me af en zij dat hij het niet leuk vond op schooltje! Hij was ook overduidelijk bekaf. Toen ik naar losse onderdelen van de middag vroeg, had hij alles toch wel leuk gevonden.
Eenmaal thuis heb ik hem lekker op de bank geinstalleerd met een dekentje en (per uitzondering, normaal alleen in zijn bed) een fopspeen. Op de tv een door hem uitgekozen filmpje, drinken en een stukje worst erbij.
![]()
Natuurlijk kon Tinka ook niet achterblijven, dus zij mocht hetzelfde. Randy ging er echt voor liggen terwijl hij normaal gesproken nog geen 5 seconden stil kan liggen. (Hoewel... met sesamstraat...
![]()
) Tinka vond het heel erg raar en bleef hem maar aanstaren. Na een paar minuten vond ze het mooi geweest, ze wou haar eigen broer terug en deed alles om zijn aandacht te trekken! Op zijn dekentje meppen, speelgoed voor hem neerleggen, zijn voet pakken, gillen, aan zijn dekentje trekken...
![]()
Ze sleepte echt van alles uit de kast... zonder resultaat! Randy reageerde niet! Uiteindelijk klom ze op zijn schoot en legde zijn koppie op zijn schouder en Randy, de schat, legde zijn hand om haar schouder en ze bleven zeker 5 minuten zo liggen! *SMELTTTTTTTT*
Even later moest ze het natuurlijk gewoon weer ontgelden met allerlei te wilde stoei-acties, maar dit moment was goud waard!