Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat er even gekoeld gaat worden
sorry maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...![]()
Erica,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Hé yvonne.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
Pssssssst, Ian, dialoog zonder te schelden gaarg.
Jammer, was zo lief geduldig aan het wachten op je antwoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef DrsH het volgende:
Laatste post wat mij betreft, stik in jullie eigen kots en ik ga lekker verder in de COSSEN, Lees ze vooral niet dan hoef je je ook niet te ergeren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Echt de allerlaatste Demins je bent een stakker, geniet er van en Herman Brood zijn AVA is jouw kompleet onwaardig.
heb je zo'n kleine tong.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...![]()
Ga je er naar ruiken, schat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je zo'n kleine tong.
sorry![]()
Maar ik lach me dood hier, waar gaat het over.
Nee, ik zat niet continue achter de pc, ik heb beide er even uit gegooid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je dat het interessant was om gade te slaan maar dat er verder niets mee gebeurt. Voor mij heeft het in elk geval wel consequenties hoor, op één avond zo vaak voor rotte vis uitgemaakt te worden.
Een newbee met humorquote:
Je schrijft precies wat ik ook voel alleen ben jij een ster in het formuleren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erica,
Ik heb je al meer dan eens geadviseerd eens verder rond te kijken op FOK!, maar behalve in de COS lijkt een aantal users, waaronder jij, nergens te komen.
Het zou dus kunnen dat je op het verkeerde forum zit waar je heel hard probeert de boel naar jouw/jullie hand te zetten. En dat wordt hier nou eenmaal niet gewaardeerd, en dan kun je er op wachten dat er reactie komt, en zie daar: reactie, en niet zuinig ook.
Als je het een humorloos, rigide, puberaal en fundemenatlistisch forum vindt (en FOK! is meer dan alleen de DGK COS) dan zit je misschien niet op de plek waar je je het meest thuis zou voelen.
En het lijkt me sterk dat dat aan al die andere 180.000 gebruikers ligt....
Niet om kunnen gaan met kreten als "oldbie" "newbie" "kutnewbie" "josti" is voornamelijk jouw probleem, dat hoort namelijk bij FOK! en je kunt je niet duidelijker als newbie profileren dan door daar een probleem van te maken.
Een standpunt waar ik mij in kan vinden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik zat niet continue achter de pc, ik heb beide er even uit gegooid.
Dialoog prima, deze opmerkingen niet.
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.quote:
Tuurlijk neem je deel aan de machtstrijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik begrijp de irritaties best het betreft hier een machtstrijd ogenschijnlijk( waar ik niet aan deel wens te nemen) Allleen al de begrippen als old en newbiesDit zijn dus volwassen mensen.......komop zeg....
beequeen en een aantal volgelingen die de COS beheersen en het bijna onmogelijk maken om een ander geluid te laten horen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je zo'n kleine tong.
sorry![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.
Neemt niet weg dat ik me afvraag of sommige dingen die hier zijn gezegd, zomaar kunnen omdat dit een 'discussietopic' is.
Ah, welkom, en voel wel dat je eigenlijk nog een klein bang jongetje bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef DrsH het volgende:
Het is dat jullie mijn honorarium niet kunnen betalen, anders zou ik jullie graag in behandeling nemen
Gert aan het verzorgenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.
Blomst heeft net toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze behoorlijk baalde van KZ van de week, op een normale manier.
Als Drs en partner dat niet kunnen dan gaan ze maar weg.
Gezien, en dank voor de boodschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die kunnen zeer zeker niet, dit was geen discussie meer, dit was gewoon gooi en smijtwerk.
Blomst heeft net toch ook gewoon kunnen zeggen dat ze behoorlijk baalde van KZ van de week, op een normale manier.
Als Drs en partner dat niet kunnen dan gaan ze maar weg.
Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SCquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hé yvonne.
Wat vind jij van de COS nu in vergelijking met een maand of 5 geleden?
Denk jij dat een oplossing mogelijk is?
Ik zie het somber in, aangezien het niet mogelijk is om users die in de COS semi-inhoudelijk de sfeer bepalen het zwijgen op te leggen.
Fok's created a monster.
Ben jij een kloon van De heer Hquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, welkom, en voel wel dat je eigenlijk nog een klein bang jongetje bent.
Maar dat is niet erg.
Maar tof dat je meepost, het begin is er je weet: je kunt het![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie het eik niet zo somber in, en anders kapen we gewoon de SC
Thnx dearquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Je schrijft precies wat ik ook voel alleen ben jij een ster in het formuleren.![]()
[SC#291] Yvonne-COS #1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breng nou niemand op gedachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC#291] Yvonne-COS #1![]()
Zulke dingen moet je niet zeggen als er net een nieuwe open moet.![]()
Zeg dan gewoon dat je in lurkmodus gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Truste lieverd APKsletje en succes dit weekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppies, ik ga eens vroeg ter bedde
Braaf zijn, ofzo
Topposting.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
En ik heb nog maar 1 compliment gekregen voor mn posting![]()
Dank voor je reactie, ga er later nog op inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja KZ je kwam me de strot uit door je aanval van was het vorige week zondag? op je aanval op bepaalde cosposters.
En je ging er maar op door, net of moeten de Cos posters aan jouw eisen voldoen.
Jij verziekte de sfeer toen behoorlijk.
en dat je kwetsende reacties terug kreeg had je kunnen vewachten aktie-reactie.
Laat iedereen toch in hun waarde, en negeer de posts die je niet aanstaan.
en nu bemoei ik er me niet meer tegen aan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Topposting.
![]()
![]()
Ik geef ericah en drsX op, die kan zelfs ik niet meer helpen - en das eigenlijk wel jammer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef demins het volgende:
Is mijn aanwezigheid hier nog gewenst? Of kan ik weer terug naar de COS?
Net alsof jij zo snel bent, zag wel dat je jezelfde soort post aangepast hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee ouwe slak lieverd
Ze zijn er al een tijdje hoor![]()
Uiteindelijk is er geloof ik geen echte dialoog geweest tussen de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
De dag dat projecties bij mij door de ramen naar binnen komen, neem ik dubbel glas.
Neemt niet weg dat ik me afvraag of sommige dingen die hier zijn gezegd, zomaar kunnen omdat dit een 'discussietopic' is.
I feel you.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestortquote:
Hoe kom je daaar nu weer bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van De heer H![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is gebleken. Toch wel een heel prettig signaal als er bakken met troep over mensen worden uitgestort![]()
Ik zie jou helemaal niet als DGK newbie, akveorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Als newbee baal ik als een stekker dat de oude garde momenteel liever in side topics lult over waarom het zo slecht gaat in de COSSEN of willen gewoon veel off topic babbelen in de SC. Ik krijg ook een beetje het idee dat bepaalde mensen liever de COS dood laat gaan vanwege ego problemen. Ik verwacht van 'oudgedienden' een soort van 'opvoeding' en een beetje sturing. Moet ik bijvoorbeeld aan jullie verwachtingen voldoen of mag ik gewoon posten waar ik van denk dat het aan de regeltjes voldoet?
Ik lees in deze topics ook veel gelul en gebash maar iets constructiefs heb ik na bijna 600 post niets gelezen. Wat is er zo moelijk aan om met elkaar af te spreken zoals de regeltjes ook zeggen dat je elkaar niet persoonlijk aanvalt? Volgens mij wordt er meer naar avatar en nick gekeken en dan pas de post gelezen. Als er dan iets van gelegenheid in zo'n post staat om te bashen wordt dat niet nagelaten wat je dus wel zou moeten doen. Jullie houden jullie eigen vetes instand en dat wordt ogenschijnlijk belangrijker gevonden dan het gezellig in de COS te hebben.
Negeer elkaar tot je het weer in staat bent met een positieve insteek te reageren op een post van de 'vijand'. Zo moelijk is dat toch niet?
Een ego op Fok... het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |