abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 22:35:30 #151
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53446162
Feli Alcarin

En volgensmij vonden de meesten hier de eerste een minuut al lang zat. Ik wel in elk geval en het is allemaal goed gekomen
pi_53464490
Ik heb vandaag weer gelopen! Na 3 weken echt geen tijd (en de fut was er ook niet) ben ik vandaag weer begonnen.
Het viel me niet tegen. Ik had meer conditie over dan gedacht.
Inspiratieloos!
pi_53464574
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Jojogirl het volgende:
Feli Alcarin

En volgensmij vonden de meesten hier de eerste een minuut al lang zat. Ik wel in elk geval en het is allemaal goed gekomen
Ik zag je foto! (ik lurk in het dieettopic )
Als jij ook puffend en hijgend met een minuut bent begonnen, is er dus nog hoop voor mij

Ik heb nu spierpijn, vooral in mijn onderbenen/enkels maar niet mijn kuiten, en een beetje in mijn bovenbenen en zelfs in mijn buik. Heerlijk

Morgen weer!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53464637
Eerste keer is altijd lastig Je moet ook niet vergeten dat je niet te hard van start moet gaan. Als je je elke keer stuk wilt lopen in die minuut dan gaat ook de lol er heel snel vanaf.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53464702
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Eerste keer is altijd lastig Je moet ook niet vergeten dat je niet te hard van start moet gaan. Als je je elke keer stuk wilt lopen in die minuut dan gaat ook de lol er heel snel vanaf.
Daarom houd ik me ook braaf aan het schema. Ook al heb ik nu weinig keus, ik was echt al blij dat ik die minuut volhield. Maar ik ben vast van plan om ook als het beter gaat, braaf het schema te volgen.

Mijn moeder was al bezorgd: "oh, maar hardlopen, dat moet je rustig opbouwen hoor! Pas je wel op?"
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:15:14 #156
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53468658
Mooi dat je nog wat conditie had it_was_me.

Ik heb geen last van wat dan ook gehad, zo na de Damloop en heb vandaag les 7 van 5-10km gelopen. Een eitje: 30 minuten achter elkaar lopen
pi_53471315
Ik weet ook nog wel dat ik in april van dit jaar me helemaal kapot liep op 10 minuten hardlopen Nu 5 maanden later lukt het me al ruim een uur achter elkaar te lopen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53485203
Hallo
Les 18 net uitgelopen
5-6-7-8 minuten hardlopen. Tussendoor rustpauzes van 1 en 2 minuten.
Was prima te doen.
Maar aan het einde zei Evy: "en de volgende keer gaan we 4x 8 minuten lopen!" Ik dacht: NEEEEEEE! Echt niet! Das heul lang!

Meteen thuis nagekeken... en nee hoor de volgende les heeft weer gewoon dezelfde opbouw.
Loopt ze me voor niets bang te maken
pi_53486079
Mijn tweede keer ging een stuk beter dan de eerste, ik heb me toch een beetje ingehouden en wat langzamer gelopen. En nu hield ik het wel vol, die minuut steeds. Ik heb zelfs de laatste keer geen 2 minuten 'wandelpauze' gehad, maar 1 minuut, want het stoplicht ging op groen
pi_53486458
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
...
Dat doet ze wel vaker
Net les 12 gelopen, ging lekker! En het is 26 minuten droog gebleven
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_53489833
Ik heb vandaag les 7 gelopen.. ging echt super..

Ik had normaal echt veel last van zijsteek of ik nou wel of niet had gegeten.. maakte niks uit.
Toen even op internet wat tips opgezocht en blijkbaar heeft het geholpen.

De vorige les ging ik echt nog helemaal stuk, terwijl ik nu na 3 minuten had van "goh nu al voorbij", er zit eindelijk voortgang in...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_53490280
net les 15 gelopen
en vond het toch wel zwaar, maar heb het wel weer in een hoger tempo gelopen
pi_53527074
les 8 ging echt perfect!! viel me echt niet tegen...
pi_53533245
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef progje het volgende:
les 8 ging echt perfect!! viel me echt niet tegen...
Schiet al lekker op!
Ben je al bijna drie weken bezig Merk je al veel verschil in conditie?

Vandaag heb ik bijna 2 uur aan een klimwand gehangen, dus ik denk dat mijn les van morgen óf heel traag wordt, of verschoven
Van klimmen krijg je idioot veel spierpijn als je het te weinig doet.
pi_53535623
vandaag weer lopen
les 16, herhaling van een week geleden dus moet eigenlijk goed gaan
maar heb eerst een lange schooldag dus ben benieuwd
pi_53537152
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Schiet al lekker op!
Ben je al bijna drie weken bezig Merk je al veel verschil in conditie?

Vandaag heb ik bijna 2 uur aan een klimwand gehangen, dus ik denk dat mijn les van morgen óf heel traag wordt, of verschoven
Van klimmen krijg je idioot veel spierpijn als je het te weinig doet.
Het stomme is, dat ik bij les 6 echt zoiets had van "kan er beter mee kappen er zit geen enkele voortgang in.."

Toen ik toen 2 dagen later les 7 ging doen liep ik die opeens zonder problemen

Dus ja ik begin nu eindelijk te merken dat mijn conditie vooruit gaat!

Gaaf zeg klimmen!! Maar inderdaad ik had erna ook mega veel spierpijn
pi_53537306
tvp
pi_53548602
Les 19 zojuist uitgelopen..... Voor de tweede keer.
Ik had een foutje gemaakt bij het downloaden, dus toen ik eergisteren beweerde dat ik les 18 had gelopen was dat óók al les 19
Nuja, het ging wel goed, ik was iets sneller dan eergisteren.

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
pi_53583809
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_53584929
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Ik ga nog even een paar dagen rust houden vrees ik.. Ik blijf wat last van mijn knieën houden, en ik denk dat ik het beter wat rust kan geven..
zo, die paar dagen werd wat langer, de huisarts was op vakantie, en ik ben er afgelopen week geweest..

Waarschijnlijk dempen mijn schoenen gewoon te weinig, dus moet ik dat in de gaten houden.

Vandaag eindelijk weer begonnen, ik ben maar een stapje terug gegaan, en weer les 7 gelopen.
Dit keer 3,08 km, gemiddeld 7,8 km/h, iets lager dan de vorige keer, maar ik ben tevreden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 september 2007 @ 18:21:22 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53595742
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef imago het volgende:
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
Dat wou ik hier ook komen zeggen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53601900
Vandaag 5,5 km gelopen in de 30 van Almere. Trained by Evi!!
pi_53602232
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopers

maar goed van je
pi_53608462
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef progje het volgende:

[..]

ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopers

maar goed van je
http://www.trimslim.nl/de30vanalmere/

pi_53609482
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
Wat goed

Ik had gisteren moeten lopen, maar toen was ik er de hele dag niet en ik ben nu enorm verkouden, dus ik weet het nog niet.
Als ik me rond een uur of 4 weer prima voel, ga ik nog wel even rennen.
pi_53613776
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
Hallo
Les 18 net uitgelopen
5-6-7-8 minuten hardlopen. Tussendoor rustpauzes van 1 en 2 minuten.
Was prima te doen.
Maar aan het einde zei Evy: "en de volgende keer gaan we 4x 8 minuten lopen!" Ik dacht: NEEEEEEE! Echt niet! Das heul lang!

Meteen thuis nagekeken... en nee hoor de volgende les heeft weer gewoon dezelfde opbouw.
Les 20 is wel 4 x 8 minuten en les 21 is maar liefst 2 x 10 en 1 x 12... maar dat valt allemaal best mee hoor! (Ik heb les 21 net achter de rug).

Blik op oneindig en doorlopen, dan is Evy straks heel fier op u!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53614021
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:20 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Les 20 is wel 4 x 8 minuten en les 21 is maar liefst 2 x 10 en 1 x 12... maar dat valt allemaal best mee hoor! (Ik heb les 21 net achter de rug).

Blik op oneindig en doorlopen, dan is Evy straks heel fier op u!

Wel motiverend dat ze fier is
Ik wil vandaag wel les 20 lopen, maar dan moet ik me echt ff wat minder "kop vol watten" voelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 oktober 2007 @ 12:45:16 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53614410
Rennen in de regen is best lekker om iets mee af te koelen. Zowieso vind ik de temperatuur nu prettiger om in te rennen dan in de volle zon.
maar om na t rennen nog de trap op te lopen om op de 9e verdieping te komen, is toch wel ff net iets te
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:02:18 #179
62913 Blik
The one and Only!
pi_53618239
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef imago het volgende:

En daar kom ik vandaag pas achter. Ben nu bezig met de laatste week van de 0-5 km. Was bezig met zoeken naar een MP3-schema die verder ging. Kom ik vandaag op de site, is die offline gehaald...

snap ook niet waarom ze die uitzendingen eraf halen...
pi_53621919
Ik heb gerend...
5,2 KM

Woeh! Das meer dan 5 kilometer! Wel schrikken trouwens hoor! Zomaar 4x 8 minuten met in totaal maar 4 minuten wandelen, gaat opeens wel heel snel!
Ging uitstekend trouwens. Ik raakte helemaal nergens buiten adem, alleen mijn kuiten protesteerden wat.

Gemiddeld tempo, inclusief wandelen: 8,67 km/hr. Dat kan nog wel wat omhoog imo.
pi_53622329
Mijn enkel wil niet meer.
Ik heb vandaag wel 1 minuut hardgelopen (uit eigenwijsheid), met flinke pijnsteken in mijn enkel. Toen maar naar huis gewandeld..
En nu doet 'ie nog steeds pijn. Zelfs als ik stil zit!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:20:30 #182
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_53650013
Ik wil ook beginnen met hardlopen. Ik ben benieuwd met welke les ik kan beginnen. Zelf vind ik dat ik een redelijke conditie heb. Gister heb ik even geprobeerd hoe ver ik kwam zonder pauze. Ik kwam uit op 2 Km in 9minuten (gem 13 km/h).
Is er dan een manier om uit te vogelen in welke les je in kan stappen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_53650950
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil ook beginnen met hardlopen. Ik ben benieuwd met welke les ik kan beginnen. Zelf vind ik dat ik een redelijke conditie heb. Gister heb ik even geprobeerd hoe ver ik kwam zonder pauze. Ik kwam uit op 2 Km in 9minuten (gem 13 km/h).
Is er dan een manier om uit te vogelen in welke les je in kan stappen?
Goed dat je ook gaat lopen

Niet echt een manier, maar als je een beetje relaxed in wil stappen zou ik als ik jou was ongeveer in les 15 instappen.
Dat is nog wel minder dan 9 minuten rennen, maar wel vaker achter elkaar en niet in één keer jezelf helemaal doodrennen Dan begin je dus iets onder je niveau, maar niet heel erg veel. Is misschien wel zo lekker!

Vanaf les 21 kom je op meer dan 9 minuten uit, maar dan is het ook meteen 1x 12 minuten en 2x10 in één les.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:43:15 #184
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_53652718
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Goed dat je ook gaat lopen

Niet echt een manier, maar als je een beetje relaxed in wil stappen zou ik als ik jou was ongeveer in les 15 instappen.
Dat is nog wel minder dan 9 minuten rennen, maar wel vaker achter elkaar en niet in één keer jezelf helemaal doodrennen Dan begin je dus iets onder je niveau, maar niet heel erg veel. Is misschien wel zo lekker!

Vanaf les 21 kom je op meer dan 9 minuten uit, maar dan is het ook meteen 1x 12 minuten en 2x10 in één les.
Ah bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wat mee!
Heb weer zin om te gaan rennen alleen wat spierpijn van gister begin ik nu te voelen
Hopen dat ik morgen kan beginnen
Jij begrijpt _O_
pi_53652796
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ah bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wat mee!
Heb weer zin om te gaan rennen alleen wat spierpijn van gister begin ik nu te voelen
Hopen dat ik morgen kan beginnen
Juist ook om die spierpijn te voorkomen niet te hoog gaan lopen. Ik zou zeggen: probeer 15 eens Als je het echt heel zwaar vindt, kan je terugzakken naar bijvoorbeeld les 10, als het soepel en/of simpel gaat, gewoon lekker doorgaan
Niet te grote sprongen in één keer, kan ook nooit goed zijn voor je lijf; vanuit het niets 3x keer in de week op je hoogste niveau trainen.

BTW, ik zat er aan te denken om hieraan mee te rennen: http://www.scfytris.nl/trimloop.htm wie doet er mee?
pi_53653711
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef freecell het volgende:
BTW, ik zat er aan te denken om hieraan mee te rennen: http://www.scfytris.nl/trimloop.htm wie doet er mee?
Toch nog maar niet
Ik zou maar niet de 5 km gaan doen, want je mag pas een uur na de start douchen, viel me op

Ik heb besloten me in te houden en pas donderdag weer te gaan lopen. Vandaag al een stuk gefietst tot ik kapot was, soort van conditie-behoud-iets (ja, na 1 week 'hardlopen' heb ik conditie opgebouwd ja! ).
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:33:20 #187
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_53654582
Nee hé, zul je net zien is op 30September de podcast van die Belgen offline gehaald
Weet iemand nog een andere manier om aan deze podcasts te komen?
Jij begrijpt _O_
pi_53657228
Ik heb vandaag niet gelopen maar wel 7 (!) keer de trap op en af gelopen bij onze dochter 'op kot'!
En ja dat is een goede oefening. Het zijn 77 treden!
Ik moest de parkeermeter iedere keer bijvullen. Ik was haar gordijnen aan het maken.
Inspiratieloos!
pi_53660176
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Nee hé, zul je net zien is op 30September de podcast van die Belgen offline gehaald
Weet iemand nog een andere manier om aan deze podcasts te komen?
heb je een ftp server of zo? dan kan ik ze naar je toe sturen
pi_53660206
freecell, weet je dat er op de site van de 4 mijl ook weer flink wat startbewijzen worden aangeboden? Plus dat je ze dit jaar voor 4 euro kan laten overschrijven op je eigen naam...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53662255
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
freecell, weet je dat er op de site van de 4 mijl ook weer flink wat startbewijzen worden aangeboden? Plus dat je ze dit jaar voor 4 euro kan laten overschrijven op je eigen naam...
Haha, we kunnen dus dit jaar nog meedoen? Best lachen eigenlijk!

Edit: Bij nader inzien... 4 Mijl is een stukje verder dan ik nu met trainen loop, en het is al over 2 weken
Misschien toch maar volgend jaar

[ Bericht 23% gewijzigd door freecell op 03-10-2007 10:18:59 ]
pi_53662514
Ik ga ook voor volgend jaar hoor freecell, het hardlopen gaat nu nog te onregelmatig, en ik loop nog stukken minder ver dan die afstand..
pi_53662597
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef teigan het volgende:
Ik ga ook voor volgend jaar hoor freecell, het hardlopen gaat nu nog te onregelmatig, en ik loop nog stukken minder ver dan die afstand..
Mwa, ik heb even naar mijn evy-schema gekeken en ik loop dan inmiddels ongeveer 6 kilometer aan één stuk. Dan moet 6,4 toch te doen zijn. Misschien ga ik het toch even proberen...

* freecell twijfelt.

Als ik een startnummer kan bemachtigen, doe je dan ook mee?
pi_53662627
Pfffffffff, mag ik daar nog even over nadenken?
pi_53670262
De podcasts zijn offline gehaald en ik wou net starten... kan iemand aub de lessen voor 5K mailen naar dlettani@gmail.com aub?
Hartelijk dank!!!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:49:17 #196
62913 Blik
The one and Only!
pi_53671019
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef dlettani het volgende:
De podcasts zijn offline gehaald en ik wou net starten... kan iemand aub de lessen voor 5K mailen naar dlettani@gmail.com aub?
Hartelijk dank!!!
dat is volgens mij onmogelijk, aangezien sommige podcasts 37 minuten duren. In andere woorden, past niet in je mailbox (plus een enorme moeite om te versturen)

Ik zit overigens met hetzelfde probleem met de lessen van 5k - 10k
pi_53672095
Net Evy les 21 gelopen. Toen was ik nog niet thuis, dus nog even 4 minuten doorgerend.

41 minuten, 6,06 KM (8.87 km/hr)

Ging best soepel maar nu ben ik wel moe.
pi_53672304
Ik heb Evy les 7 gelopen na een week vrij weinig gedaan te hebben. Toch wel zwaar, maar overmorgen ga ik weer aan de gang.

Overigens, mag je wel om die podcasts vragen hier? Ik heb ze allebei wel, maar kan me ook niet voorstellen dat het gewenst is om ze te verspreiden...
pi_53672399
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb Evy les 7 gelopen na een week vrij weinig gedaan te hebben. Toch wel zwaar, maar overmorgen ga ik weer aan de gang.

Overigens, mag je wel om die podcasts vragen hier? Ik heb ze allebei wel, maar kan me ook niet voorstellen dat het gewenst is om ze te verspreiden...
Lijkt mij geen probleem, ze zijn gratis en legaal verspreid. Alleen Evy is nu met iets anders bezig (fietsen) dus ze worden van de site gehaald.
Verspreiden lijkt me legaal

Ik heb ze allemaal van 5-10 en van 0-5 heb ik de tweede helft op mijn pc. Ik zou alleen niet weten hoe ik ze bij jullie moet krijgen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 oktober 2007 @ 18:17:20 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53672811
ik heb hier les 1 tot en met 9 online staan

de rest is aan het uploaden, dan staat daar tot en met les 27
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')