Ik zag je foto! (ik lurk in het dieettopicquote:Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Jojogirl het volgende:
Feli Alcarin![]()
En volgensmij vonden de meesten hier de eerste een minuut al lang zat. Ik wel in elk geval en het is allemaal goed gekomen
Daarom houd ik me ook braaf aan het schema. Ook al heb ik nu weinig keus, ik was echt al blij dat ik die minuut volhield. Maar ik ben vast van plan om ook als het beter gaat, braaf het schema te volgen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Eerste keer is altijd lastigJe moet ook niet vergeten dat je niet te hard van start moet gaan. Als je je elke keer stuk wilt lopen in die minuut dan gaat ook de lol er heel snel vanaf.
Dat doet ze wel vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
...
Loopt ze me voor niets bang te maken
Schiet al lekker op!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef progje het volgende:
les 8 ging echt perfect!! viel me echt niet tegen...
Het stomme is, dat ik bij les 6 echt zoiets had van "kan er beter mee kappen er zit geen enkele voortgang in.."quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Schiet al lekker op!
Ben je al bijna drie weken bezigMerk je al veel verschil in conditie?
Vandaag heb ik bijna 2 uur aan een klimwand gehangen, dus ik denk dat mijn les van morgen óf heel traag wordt, of verschoven
Van klimmen krijg je idioot veel spierpijn als je het te weinig doet.
zo, die paar dagen werd wat langer, de huisarts was op vakantie, en ik ben er afgelopen week geweest..quote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Ik ga nog even een paar dagen rust houden vrees ik.. Ik blijf wat last van mijn knieën houden, en ik denk dat ik het beter wat rust kan geven..
Dat wou ik hier ook komen zeggen.quote:Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef imago het volgende:
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopersquote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
Vandaag 5,5 km gelopen in de 30 van Almere. Trained by Evi!!
http://www.trimslim.nl/de30vanalmere/quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef progje het volgende:
[..]
ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopers
maar goed van je![]()
Wat goedquote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
Vandaag 5,5 km gelopen in de 30 van Almere. Trained by Evi!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |