abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 22:35:30 #151
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53446162
Feli Alcarin

En volgensmij vonden de meesten hier de eerste een minuut al lang zat. Ik wel in elk geval en het is allemaal goed gekomen
pi_53464490
Ik heb vandaag weer gelopen! Na 3 weken echt geen tijd (en de fut was er ook niet) ben ik vandaag weer begonnen.
Het viel me niet tegen. Ik had meer conditie over dan gedacht.
Inspiratieloos!
pi_53464574
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Jojogirl het volgende:
Feli Alcarin

En volgensmij vonden de meesten hier de eerste een minuut al lang zat. Ik wel in elk geval en het is allemaal goed gekomen
Ik zag je foto! (ik lurk in het dieettopic )
Als jij ook puffend en hijgend met een minuut bent begonnen, is er dus nog hoop voor mij

Ik heb nu spierpijn, vooral in mijn onderbenen/enkels maar niet mijn kuiten, en een beetje in mijn bovenbenen en zelfs in mijn buik. Heerlijk

Morgen weer!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53464637
Eerste keer is altijd lastig Je moet ook niet vergeten dat je niet te hard van start moet gaan. Als je je elke keer stuk wilt lopen in die minuut dan gaat ook de lol er heel snel vanaf.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53464702
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Eerste keer is altijd lastig Je moet ook niet vergeten dat je niet te hard van start moet gaan. Als je je elke keer stuk wilt lopen in die minuut dan gaat ook de lol er heel snel vanaf.
Daarom houd ik me ook braaf aan het schema. Ook al heb ik nu weinig keus, ik was echt al blij dat ik die minuut volhield. Maar ik ben vast van plan om ook als het beter gaat, braaf het schema te volgen.

Mijn moeder was al bezorgd: "oh, maar hardlopen, dat moet je rustig opbouwen hoor! Pas je wel op?"
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:15:14 #156
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53468658
Mooi dat je nog wat conditie had it_was_me.

Ik heb geen last van wat dan ook gehad, zo na de Damloop en heb vandaag les 7 van 5-10km gelopen. Een eitje: 30 minuten achter elkaar lopen
pi_53471315
Ik weet ook nog wel dat ik in april van dit jaar me helemaal kapot liep op 10 minuten hardlopen Nu 5 maanden later lukt het me al ruim een uur achter elkaar te lopen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53485203
Hallo
Les 18 net uitgelopen
5-6-7-8 minuten hardlopen. Tussendoor rustpauzes van 1 en 2 minuten.
Was prima te doen.
Maar aan het einde zei Evy: "en de volgende keer gaan we 4x 8 minuten lopen!" Ik dacht: NEEEEEEE! Echt niet! Das heul lang!

Meteen thuis nagekeken... en nee hoor de volgende les heeft weer gewoon dezelfde opbouw.
Loopt ze me voor niets bang te maken
pi_53486079
Mijn tweede keer ging een stuk beter dan de eerste, ik heb me toch een beetje ingehouden en wat langzamer gelopen. En nu hield ik het wel vol, die minuut steeds. Ik heb zelfs de laatste keer geen 2 minuten 'wandelpauze' gehad, maar 1 minuut, want het stoplicht ging op groen
pi_53486458
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
...
Loopt ze me voor niets bang te maken
Dat doet ze wel vaker
Net les 12 gelopen, ging lekker! En het is 26 minuten droog gebleven
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_53489833
Ik heb vandaag les 7 gelopen.. ging echt super..

Ik had normaal echt veel last van zijsteek of ik nou wel of niet had gegeten.. maakte niks uit.
Toen even op internet wat tips opgezocht en blijkbaar heeft het geholpen.

De vorige les ging ik echt nog helemaal stuk, terwijl ik nu na 3 minuten had van "goh nu al voorbij", er zit eindelijk voortgang in...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_53490280
net les 15 gelopen
en vond het toch wel zwaar, maar heb het wel weer in een hoger tempo gelopen
pi_53527074
les 8 ging echt perfect!! viel me echt niet tegen...
pi_53533245
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef progje het volgende:
les 8 ging echt perfect!! viel me echt niet tegen...
Schiet al lekker op!
Ben je al bijna drie weken bezig Merk je al veel verschil in conditie?

Vandaag heb ik bijna 2 uur aan een klimwand gehangen, dus ik denk dat mijn les van morgen óf heel traag wordt, of verschoven
Van klimmen krijg je idioot veel spierpijn als je het te weinig doet.
pi_53535623
vandaag weer lopen
les 16, herhaling van een week geleden dus moet eigenlijk goed gaan
maar heb eerst een lange schooldag dus ben benieuwd
pi_53537152
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Schiet al lekker op!
Ben je al bijna drie weken bezig Merk je al veel verschil in conditie?

Vandaag heb ik bijna 2 uur aan een klimwand gehangen, dus ik denk dat mijn les van morgen óf heel traag wordt, of verschoven
Van klimmen krijg je idioot veel spierpijn als je het te weinig doet.
Het stomme is, dat ik bij les 6 echt zoiets had van "kan er beter mee kappen er zit geen enkele voortgang in.."

Toen ik toen 2 dagen later les 7 ging doen liep ik die opeens zonder problemen

Dus ja ik begin nu eindelijk te merken dat mijn conditie vooruit gaat!

Gaaf zeg klimmen!! Maar inderdaad ik had erna ook mega veel spierpijn
pi_53537306
tvp
pi_53548602
Les 19 zojuist uitgelopen..... Voor de tweede keer.
Ik had een foutje gemaakt bij het downloaden, dus toen ik eergisteren beweerde dat ik les 18 had gelopen was dat óók al les 19
Nuja, het ging wel goed, ik was iets sneller dan eergisteren.

Ik voelde me wel even heel erg goed zonet
Ik was aan mijn laatste 8 minuten bezig en al best een beetje moe.
Ik sloeg ergens rechtsaf en toen liepen er 2 andere mensen voor mij. Helemaal in hippe renkleren en perfect in vorm en heel goed lopen enzo.
Ik dacht nog: "die zijn goed bezig, zo wil ik ook wel leren lopen." (ik hobbel meer, ziet er niet bepaald elegant uit ). En toen rende ik ze zo voorbij Op mijn 7 jaar oude sneakertjes in een knal-oranje shirt. Ik ging echt behoorlijk veel harder! Ik voelde me even heel tof stoer en goed bezig!
pi_53583809
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_53584929
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Ik ga nog even een paar dagen rust houden vrees ik.. Ik blijf wat last van mijn knieën houden, en ik denk dat ik het beter wat rust kan geven..
zo, die paar dagen werd wat langer, de huisarts was op vakantie, en ik ben er afgelopen week geweest..

Waarschijnlijk dempen mijn schoenen gewoon te weinig, dus moet ik dat in de gaten houden.

Vandaag eindelijk weer begonnen, ik ben maar een stapje terug gegaan, en weer les 7 gelopen.
Dit keer 3,08 km, gemiddeld 7,8 km/h, iets lager dan de vorige keer, maar ik ben tevreden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 september 2007 @ 18:21:22 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53595742
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef imago het volgende:
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
Dat wou ik hier ook komen zeggen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53601900
Vandaag 5,5 km gelopen in de 30 van Almere. Trained by Evi!!
pi_53602232
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopers

maar goed van je
pi_53608462
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef progje het volgende:

[..]

ja wat was dat precies? zag overal opeens hardlopers

maar goed van je
http://www.trimslim.nl/de30vanalmere/

pi_53609482
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef poppetje22 het volgende:
Wat goed

Ik had gisteren moeten lopen, maar toen was ik er de hele dag niet en ik ben nu enorm verkouden, dus ik weet het nog niet.
Als ik me rond een uur of 4 weer prima voel, ga ik nog wel even rennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')