Ga Bioshock denk ik gewoon helemaal niet halen, de demo was wel leuk maar nou ook weer niet dat ik van men stoel geblazen werd. Daarbij moet ik keuzes maken deze maand (vakantie kost teveel geld) en heb ik voor Blue Dragon gekozen aangezien ik meer van RPG houd dat van Shooters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een weekje staat V&A en marktplaats er vol mee, kun je hem dan alsnog voor een mooi prijsje halen want het spel is het waard![]()
Elishaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de TS onder invloed van verdovende middelen?
Bioshock is geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:58 schreef Wessiej het volgende:
Kut TT idd, ik mis Bioshock erin.
Ik zei vorige week toch dat deze game te weinig gehyped werdt, want het 360 topic is toch 1 groot hype festijn en dan mis je het wel als het over two worlds gaat.
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dennis van Gamekings kijkt het meest uit naar Mass Effect![]()
![]()
![]()
Eens. Review van Blue Dragon op Eurogamer belooft weinig goeds, evenals de demo.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalen
Idd kan beter nog even wachten![]()
Volgende week stuntmanMaar dat word toch een frustrerende kutgame.
Die demo was ook zo tering slecht![]()
Toch nog een CE weten te bemachtigen he. Succes ermeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHHHHHHHHHHH!!!! BIOSHOCK BABY!!! BIG DADDY FTW!!!!!
Let pleeeeease niet op de kwaliteit van de foto's, brakke camera van m'n telefoon ftw
*U vraagt, wij draaien*quote:
Dankequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Toch nog een CE weten te bemachtigen he. Succes ermee
Goed plan, kan ik m'n kapotte doosje vervangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Boef het volgende:
Wat ook handig is als je een nieuw hoesje nodig hebt, bijvoorbeeld als je een frustrerend kustspel aan het spelen bent en het doosje ligt toevallig binnen handbereik, is om een abbo of punten in de winkel te kopen.
De hoesjes die na het invoeren van de code's overblijven zijn identiek aan de standaard game-doosjes en kunnen zo toch nog een doel dienen![]()
Cool!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Hallo mensen, hier even een crosspost uit mijn andere topic.
Zo, we zijn er hier thuis uit. Mijn broertje en ik kopen er samen eentje.![]()
Goede keuze opzichquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Het wordt een xbox premium + het spel Saints Row voor 349.00 bij Bart Smit. Alleen is het daar internet only, en ik koop hem toch liever in een winkel.
Hij is nogal moeilijk verkrijgbaar, tenminste hier in het Noorden. Ik zou zeggen bel raak en kijk of je 'm nog ergens kunt bemachtigen. Desnoods koop je het spel gewoon los, want de 360 is nu ook in prijs verlaagd. Kom je ongeveer op hetzelfde neer en kun je er morgen al mee aan de slagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Iemand een idee waar dit pack te koop is?Dankje!
Si señore.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
PS: Alle xboxen hebben toch standaard 3 jaar garantie vanuit microsoft?
Ik zou nog een paar weken wachten tot die nieuwe pakketten uitkomen. Dat zijn tenminste gereviseerde, RROD- en kras-proof (hopelijk), Xboxen met een HDMI-poort.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Zo, we zijn er hier thuis uit. Mijn broertje en ik kopen er samen eentje.
Het wordt een xbox premium + het spel Saints Row voor 349.00 bij Bart Smit. Alleen is het daar internet only, en ik koop hem toch liever in een winkel.
Mvg.
Jouw camera is inderdaad mooier jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mijne is mooier @ Cyberia
Kijk eens op http://www.consoleshop.nlquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Mvg.
Voor 21.00 uur doen ze je pakket nog op de post. Sweeeeeeeet en ook nog een top servicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.consoleshop.nl
Prima winkel en zeer betrouwbaar.
Frappant, maar dat tot dusver lees ik het ook alleen bij hun. Afwachten op een antwoord van FR dan maar.quote:GC 07: Doch keine 360-Version Haze
Wie wir soeben bei einer Präsentation des Shooters aus erster Hand erfahren haben, wird es keine Xbox-360-Version von Haze geben. Der Titel ist dieses Jahr noch PS3-exklusiv und wird voraussichtlich im November erscheinen, 2008 wird eine PC-Fassung folgen. Weitere Informationen zur Präsentation folgen heute Abend.
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Mvg.
Je hebt je 360 vandaag pas ontvangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:03 schreef Filay het volgende:
Kijk vooral niet op megawebshop tenzij je een standaard iets besteld. Geen ouwe 'packs' doen.
Shut upquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt je 360 vandaag pas ontvangen?
En nu teleurgesteld omdat de cd niet in je PSP past?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Let pleeeeease niet op de kwaliteit van de foto's, brakke camera van m'n telefoon ftw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nu teleurgesteld omdat de cd niet in je PSP past?
Bedankt hiervoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.
Om zeker te weten dat je een nieuwere versie hebt, kun je het beste in de winkel gaan halen. Let dan op de productsticker. Daar zal Falcon of Zephyr op staan. Je wilt de Falcon hebben, die maken gebruik van de 65nm chips (minder hitte) en gaan als het goed is niet zo gemakkelijk stuk als de Zephyrs. Daarnaast hebben de Falcons (volgens mij, niet helemaal zeker) standaard de extra koeling-unit geïnstalleerd.
Meestal liggen de consoles niet in de winkel, maar in het magazijn, zo'n medewerker zal dan een doos voor je gaan halen. Beste is om dan meteen aan hem te vragen of hij een Falcon kan pakken. Heeft hij ze niet, wacht dan gewoon nog even of check een andere winkel.
Staat zoiets buitenop de doos vermeld dan? want ze gaan vast geen nieuwe verpakkingen voor je opentrekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.
Om zeker te weten dat je een nieuwere versie hebt, kun je het beste in de winkel gaan halen. Let dan op de productsticker. Daar zal Falcon of Zephyr op staan. Je wilt de Falcon hebben, die maken gebruik van de 65nm chips (minder hitte) en gaan als het goed is niet zo gemakkelijk stuk als de Zephyrs. Daarnaast hebben de Falcons (volgens mij, niet helemaal zeker) standaard de extra koeling-unit geïnstalleerd.
Meestal liggen de consoles niet in de winkel, maar in het magazijn, zo'n medewerker zal dan een doos voor je gaan halen. Beste is om dan meteen aan hem te vragen of hij een Falcon kan pakken. Heeft hij ze niet, wacht dan gewoon nog even of check een andere winkel.
20 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand de release van skate?
Super spel
Kun je beter Bioshock gaan spelen. 24 is hetzelfde als seizoen 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nu tijd om Bioshock te spelen maar heb eigenlijk meer zin om 24 Seizoen 2 af te kijken voor de 2de keer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Kun je beter Bioshock gaan spelen. 24 is hetzelfde als seizoen 1.
Niet alle hoesjes, ik heb er ook waar geen dvd in kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Boef het volgende:
Wat ook handig is als je een nieuw hoesje nodig hebt, bijvoorbeeld als je een frustrerend kustspel aan het spelen bent en het doosje ligt toevallig binnen handbereik, is om een abbo of punten in de winkel te kopen.
De hoesjes die na het invoeren van de code's overblijven zijn identiek aan de standaard game-doosjes en kunnen zo toch nog een doel dienen![]()
De verpakking verandert ook een beetje, evenals de naam. 'Premium' wordt 'Pro' en 'Core' wordt 'Arcade'. Ook het feit dat ie een HDMI uitgang heeft zal wel uitgebreid op de doos worden aangegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Staat zoiets buitenop de doos vermeld dan? want ze gaan vast geen nieuwe verpakkingen voor je opentrekken.
Gefeliciteerd Cybquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Jammer nouquote:Two Worlds komt iets later
The Elder Scrolls IV: Oblivion dompelde ons onlangs weer onder in haar magische wereld middels de expansion The Shivering Isles. Ook Reality Pump wil ons onderdompelen in een unieke wereld met Two Worlds. Op PC kun je al even aan de slag met de titel, maar voor de Xbox 360 is het nog wachten.
De game moest normaal eind mei verschijnen, maar is meermaals uitgesteld. De voorlopige releasedatum is 24 augustus, maar volgens Hilary Goldstein van IGN zal de game nooit op tijd verschijnen. De game is pas deze week bij Microsoft binnengeleverd voor certificatie en zelfs indien de game goedgekeurd wordt, is het onmogelijk om op vier dagen tijd de discs voor de game te drukken en alles te verschepen. Volgens Goldstein zal Two Worlds dan ook ten vroegste op 28 augustus verschijnen, als de game goedgekeurd wordt. De Xbox game Morrowind werd op deze manier twee maanden uitgesteld.
[Upd.] IGN heeft gelijk gekregen, Zuxxez maakte vandaag bekend dat het spel niet op 24, maar op 29 augustus uit zal komen. Gelukkig dus niet al teveel uitstel, toch zullen we iets langer moeten wachten.
[Upd.2] SouthPeak heeft de game nogmaals uitgesteld, het spel zal nu pas op 7 september verschijnen zodat men zeker is dat alle bugs opgelost zijn.
Noooooooooooooooooooooquote:
Afgelopen maandag 21 geworden, ik lijk natuurlijk ouder omdat ik me altijd zo volwassen gedraagquote:
Alle tijd nu GokuSFE een mooie rode ring heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan we nou een GRAW2 Co-op'en?
Ik heb al een rollator met ingebouwde 360quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Godver wat voel ik me oud als mensen van JOUW leeftijd al beginnen te klagen.
Doet u mij dan maar een rollator.
Ik meen het, ze hangen me echt de strot uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
''Kap eens met die irritante gifjes''![]()
![]()
Je moet ook geen kwaliteit verwachten in een centaal topic. beschouw het nou gewoon als de koffie hoek op het werk die onzin er tussen door maakt het juist zo leuk en gezelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik meen het, ze hangen me echt de strot uit.
Ik krijg klachten van users over de kwaliteit van het topic dat naar een niveau is gedaald dat om te janken is.
En dit soort irritante plaatjes werken dan niet mee naar een leuker topic.
Die lul zat anders net nog Bioshock te spelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Alle tijd nu GokuSFE een mooie rode ring heeft
Ja of je maakt het gewoon een normaal en leuk topic ipv dit gezeik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet ook geen kwaliteit verwachten in een centaal topic. beschouw het nou gewoon als de koffie hoek op het werk die onzin er tussen door maakt het juist zo leuk en gezellig![]()
En de serieuze dingen kunnen gewoon in de topics voor de spellen.
![]()
Nu weer over Bioshock: Ik vind het irritant dat je van alles maar een bepaald aantal kan hebben![]()
Wii topic weet ik niet daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja of je maakt het gewoon een normaal en leuk topic ipv dit gezeik.
Check het Wii topic, gaat nergens meer over, gewoon dit topic moet over spellen gaan, meer screens ed.
Bioshock heeft auto aimquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wii topic weet ik niet daar kom ik nooitMaar je hebt gelijk
![]()
Ben nu al wel een eindje verder in Bioshock maar vind nu toch wel een aantal dingen irritant![]()
Al die tienen en negens had ook niet gehoeven van mij.
@home is het toch waarschijnlijk niet. Daar klaagt niemand over (en dat werkt ook gewoon hier). Bovendien blokken die alleen poort 25 (SMTP).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef TheRuud het volgende:
Schaf ik ook eens een 360 aan, kom ik niet op LiveHij geeft steeds aan dat de MTU faalt. Even op gegoogled en het heeft iets te maken met mijn router of provider (@home). Router lijkt me niet, want hij doet precies hetzelfde wanneer ik hem direct op het modem aansluite. Mooi klaar mee dus?
Ik dacht misschien heeft iemand suggesties. Je weet het niet.
En Two Worlds is weeral uitgesteldquote:
2 extra weekjes om Bioshock uit te spelen, zodat je je daarna vol kan richten op Two Worldsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En Two Worlds is weeral uitgesteld![]()
Ik heb hem een keer meegenomen naar een vriend die Orange gebruikt. Daar deed hij het ook gewoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Darow het volgende:
Ik heb ook @home en een tijdje terug men 360 meegesleept naar een vriend die ook @home heeft, beide gevallen: no problems.
Als ik morgen eentje ga halen en ik vraag naar Falcon, en die noob weet niet wat het is, hoe leg ik het dan uit omdat ik het ook niet weet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Boef het volgende:
[..]
De verpakking verandert ook een beetje, evenals de naam. 'Premium' wordt 'Pro' en 'Core' wordt 'Arcade'. Ook het feit dat ie een HDMI uitgang heeft zal wel uitgebreid op de doos worden aangegeven.
Nog iets bijzonders ingesteld in de netwerkinstellingen of gewoon automatisch laten doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Darow het volgende:
Ik heb ook @home en een tijdje terug men 360 meegesleept naar een vriend die ook @home heeft, beide gevallen: no problems.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speel de beta op dit moment, holy shit wat is dit een vette game.
Multiplayer is echt lekker gebalanceerd, maps zijn vet!!!!
ben trouwens echt blij dat dit geen WOII shooter is, die tegenwoordige wapens zijn echt helemaal de shit ( m4 carbine![]()
). In multiplayer kun je levelen, en XP verdien je door challenges te halen, tegenstanders te killen en door matches te winnen. Speel vooral Team Deathmatch.
Als je een aantal kills achter elkaar maakt, dan kun je bijvoorbeeld een airstrike, of een helikopter inroepen die je dan komt helpen.
Heerlijk spel, was niet van plan om em gelijk te gaan halen, maar dat ga ik nu zeker weten doen.
quote:CoD4 Public Beta
* We are proud to announce that the Public Beta will be available in the following countries: Canada, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Norway, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Australia and New Zealand. We will post more information soon, so please check back in for updates for your country.
ziet er geil uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
En nu tijd voor wat Assasins creed screens!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, denk dat het nog wel een aantal weekjes duurt voor alle oude voorraad er doorheen is. Maar als je hem echt persé morgen wilt hebben, moet je het gewoon doen. Als je geen Full HD scherm hebt of van plan bent te gaan kopen maakt het niet eens zoveel uit. Je hebt tenslotte 3 jaar garantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Als ik morgen eentje ga halen en ik vraag naar Falcon, en die noob weet niet wat het is, hoe leg ik het dan uit omdat ik het ook niet weet?
Nope, zeker geen Full HD, heb nog een dikke Philips, goed ding, al jaren oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef Boef het volgende:
[..]
Nou, denk dat het nog wel een aantal weekjes duurt voor alle oude voorraad er doorheen is. Maar als je hem echt persé morgen wilt hebben, moet je het gewoon doen. Als je geen Full HD scherm hebt of van plan bent te gaan kopen maakt het niet eens zoveel uit. Je hebt tenslotte 3 jaar garantie
wat is het ?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Staat zoiets buitenop de doos vermeld dan? want ze gaan vast geen nieuwe verpakkingen voor je opentrekken.
Niemand, maar niemand kan je ook garanderen dat jouw Zephyr niet bij de 30% kapotte zal zitten, of een krassende disc-drive zal bezitten. Dat is een keuze die je zelf zal moeten maken. Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen, en ik zou wachten. Hell, als die hardware problemen er niet waren zat ik nu BioShock te spelen op een 360.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef Bas321 het volgende:
Dan ga ik morgen toch maar vragen ernaar. Weekje of 2 wachten is inderdaad geen ramp, maar wie garandeerd dat het niet veel langer is.
ik heb daar mensen voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef Bas321 het volgende:
Heb je zelf nog niet geneusd in een winkel en gevraagd of ze Falcons hadden? Dan kan je toch nu lekker gamen?
Dus ze zijn amper te vinden, dus als ik morgen ga heb ik minimale kans?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb daar mensen voorwinkelpersoneel in je vriendenkring hebben is het tofste wat er is
Tja lastig in te schatten, ze worden gewoon uitgerold met de normale bevoorradingen. Dus de ene winkel kan ze volgende week al hebben, terwijl het bij een ander nog een maand kan duren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Dus ze zijn amper te vinden, dus als ik morgen ga heb ik minimale kans?
Heb indd zoals je zegt, geen zin in rrod, en hem dan lang kwijt zijn, daar is het gewoon teveel geld voor.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gister mijn draadloze headset vol gepakt toen ik dat ding gebruikte.
Gister 4 uurtjes gebruikt en aan de oplader gehangen, koste zo'n anderhalf tot 2 uur om op te laden, echt ABSURD lang zeg...
En nu tijd voor wat Assasins creed screens!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hardwareproblemen lijken nu opgelost, want in de huidige consoles zit een extra heatsink. Wil je het echt zeker weten dan moet je wachten op de Falcon idd, maar die verwacht ik zelf pas ergens aan het einde van het jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niemand, maar niemand kan je ook garanderen dat jouw Zephyr niet bij de 30% kapotte zal zitten, of een krassende disc-drive zal bezitten. Dat is een keuze die je zelf zal moeten maken. Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen, en ik zou wachten. Hell, als die hardware problemen er niet waren zat ik nu BioShock te spelen op een 360.
Ik heb Bioshock ook nog lang niet uit.... hoop ik althans.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Filay het volgende:
Wanneer beginnen we met AC te hypen?
Bioshock is trouwens best gaafGears ook... ik weet dat jullie hem al achterstevoren uit hebben gespeeld maar voor mij is het nieuw
Hij is vandaag uitgekomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Filay het volgende:
Bioshock is trouwens best gaafGears ook... ik weet dat jullie hem al achterstevoren uit hebben gespeeld maar voor mij is het nieuw
zover ik weet hebben alle 360-consoles die nu in de winkel liggen een extra heatsink. Je hebt kans dat die 'nieuwe' modellen al eerder te koop zijn, maar het probleem is dat je het niet zeker weet. Het kan volgende week zijn, maar ook pas over 2 maandenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:42 schreef Bas321 het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Tot het einde van het jaar is me echt te lang. Als ik nu een xbox ergens koop, is het dan gegarandeerd dat die ook een extra heatsink heeft? Niet dat ik straks toch een "oude" koop zonder dit.
nou en 5 topics lang over bioshock praten wordt je wel moe vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock ook nog lang niet uit.... hoop ik althans.
denk eerder dat die oude snurker bran training zou spelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef AQuila360 het volgende:
Als de paus zou gamen zou die Bioshock spelen!!
Dat spel is hemels goed
Had jij Blue Dragon gehaald? Hoe is die? Wel jammer dat je daar niets van hoort.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en 5 topics lang over bioshock praten wordt je wel moe van
ik iig wel![]()
[offtopicIk weet dat ik hier off-topic ben, maar ben je nog van plan om een aantal DVDs los te verkopen? Je thread is dichtgegooid en je hebt ook geen PM.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef Bas321 het volgende:
Waarom wordt dat menneke in het begin op zijn (duik)helm geschoten?
wat bedoel jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef Bas321 het volgende:
Waarom wordt dat menneke in het begin op zijn (duik)helm geschoten?
Mijn pm werkt volgens mij, heb hem vanmiddag nog geactiveerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[offtopicIk weet dat ik hier off-topic ben, maar ben je nog van plan om een aantal DVDs los te verkopen? Je thread is dichtgegooid en je hebt ook geen PM.[/offtopic]
Nou, in een trailer zie je iemand schieten op de helm van dat mannetje, waarom vroeg ik me af.quote:
Omdat het een vijandig menneke is en daar moet je dan op schieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Nou, in een trailer zie je iemand schieten op de helm van dat mannetje, waarom vroeg ik me af.
Nee, van dichtbij, hij werd vastgehouden ofzo. Dat is toch de hoofdpersoon, anders maak ik een blunderquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat het een vijandig menneke is en daar moet je dan op schieten.
Ik weet niet welk filmpje je bedoeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Nee, van dichtbij, hij werd vastgehouden ofzo. Dat is toch de hoofdpersoon, anders maak ik een blunder
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk filmpje je bedoeldMaar jij moet op hun schieten en die menneke's moeten dan weer op jou schieten.
2W!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Filay het volgende:
jquote:
mijn 360 werkt nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had jij Blue Dragon gehaald? Hoe is die? Wel jammer dat je daar niets van hoort.
De DC rocks en er word nog software voor gemaakt. Al is het erg weinig. Tsja. Het is gewoon een van de beste consoles ooit gebouwd. Wat wil jequote:
Ik heb hem, en hij is best wel goed. Alleen ik ben bang dat hij hier in het westen een beetje overstemd wordt door bioshock. Welke, als het goed is, vandaag op mijn deurmatje ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had jij Blue Dragon gehaald? Hoe is die? Wel jammer dat je daar niets van hoort.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
HALO 3 pre-order + 12 maanden GOLD voor 60 euro!!!
Hodfr, als die vanavond als ik thuis kom maar niet uitverkocht is!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
quote:Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 EUR 59.99 Halo 3 & Live Gold Verschijnt 26.09.2007
Abonnement - 12 Maanden
Besteld, met een nieuwe account en dus weer eens 5eu kortingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
Sweet! Maar ik heb nu nog Xbox Live Gold t/m 8-2008.... is de code die hierbij zit dan nog gewoon geldig? Of kan ik em gewoon gelijk invullen en heb ik dan t/m 8-2009 Xbox Live Gold?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
Mijn live abonnement stopt in octoberquote:Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 In behandeling
Hij verlengt de datum gewoon, net als met die kaartjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sweet! Maar ik heb nu nog Xbox Live Gold t/m 8-2008.... is de code die hierbij zit dan nog gewoon geldig? Of kan ik em gewoon gelijk invullen en heb ik dan t/m 8-2009 Xbox Live Gold?
De netwerkinstellingen staan op automatisch. Behalve thuis dan moet ik nog een wachtwoord invoeren ( draadloos netwerk).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Nog iets bijzonders ingesteld in de netwerkinstellingen of gewoon automatisch laten doen?
En op de release dag staat mijn 2de halo 3 op marktplaats en heb ik een jaar live voor 10 euroquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
Okey thanks! Die ga ik bestellen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij verlengt de datum gewoon, net als met die kaartjes.
Je hebt waarschijnlijk op "Bestel Snel" geklikt? Als je via "Reserveer Nu" bestelt kun je wel je kortingscode invullen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:08 schreef Darow het volgende:
Ik heb me dat Halo3 pack + 12 maanden gold ook maar besteld maar waar vul ik die code in. Ik druk op bestellen bij die link en hij wordt dan meteen besteld.
Die winkeliers mag je dan doodschoppenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef Bas321 het volgende:
Bah, bah en nog eens bah.
Overal geweest, en overal hadden ze alleen de oude. Sommige winkeliers hebben me zef afgeraden een xbox te kopen, maar door te sparen voor een PS3 ofzo.
Dat had ik in eerste instantie gedaan ja, die heb ik vervolgens geannuleerd. Nu kan ik hem niet meer bestellen, ik reserveer em, loop de gehele cyclus door tot de betalingsmethode, wanneer ik dan op bestellen druk krijg ik: Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk op "Bestel Snel" geklikt? Als je via "Reserveer Nu" bestelt kun je wel je kortingscode invullen.
die nieuwe premium komt hier echt wel in de winkels, waarom zou MS duurde moederborden blijven fabriceren voor Europa?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:16 schreef Bas321 het volgende:
Is die Elite versie wel vrij van oververhitting en krassen?
Anders misschien die kopen, winkeliers zeiden dat het erg lang kan duren tot de nieuwe premiums in de winkels liggen, zommige zeiden zelfs van nooit.
Hoe klein het verschil ook, dit is best grappig aangezien DMC PS only was altijd.quote:Devil May Cry 4 hits both PS3 and Xbox 360 early next January.
But while we wait for the title, the big question is the following: Will there be a graphical difference between the two games? After all the Madden drama, everybody's looking at titles released on both platforms with a fine tooth comb.
The website Gamespy recently got their mitts on with both versions, and guess which console has the slight advantage in their opinion?
But really, what you probably want to know is what's different between the two versions, and based on our fifteen minutes with each one (PS3 first to jog our memory, then Xbox 360 to see the difference), we think that the two versions are fairly similar visually. The PlayStation 3 version looks marginally less refined to us, but anyone looking to start a console-superiority argument wouldn't have much ammo here. Both games look amazing.
So, nothing like the Madden difference. But there is a slight advantage to the 360, nonetheless.
Ik ook.quote:
Ik heb dmc even gespeeld en er was ook een devver bij die ook zei dat de verschillen minimaal waren en dat ze erop richten om ze allebei even goed te krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehe.
[..]
Hoe klein het verschil ook, dit is best grappig aangezien DMC PS only was altijd.
ps3 is gewoon een kut ding om voor te programeren en als een van de eerste capcom games in de maak voor de ps3quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehe.
[..]
Hoe klein het verschil ook, dit is best grappig aangezien DMC PS only was altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door AQuila360 op 25-08-2007 14:43:11 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Waar zat je vast danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Filay het volgende:
Ik zat vast in Bioshock, maar dat was ook om 5 uur 's nachts, waarschijnlijk loop ik nu in een keer naar de oplossing toe
SPOILER, hoewel iedereen hier al wel voorbij zal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boris is helemaal hyped up over die Gamenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:55 schreef Fliepke het volgende:
Borderlands bevat meer dan 500.000 verschillende wapensthe hype is one
Denk ik ook, ik denk dat 450.000 van die wapens superveel op elkaar lijken en zelfs weinig zichtbaar verschil onderling zullen vertonen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Boris is helemaal hyped up over die Gamen![]()
![]()
Maar 500.000 wapens klinkt leuker als het daadwerkelijk is denk ik![]()
Ben je werkelijk waar zo triestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Boris is helemaal hyped up over die Gamen![]()
![]()
Maar 500.000 wapens klinkt leuker als het daadwerkelijk is denk ik![]()
Natuurlijk, maar het is mooi dat de mogelijkheden eindeloos worden. Het toffe is ook dat ze natuurlijk allemaal eigen stats hebben en dat je daarvoor niet eens echt naar de stats hoeft te kijken, want je kunt het gewoon zien aan het wapen als het op de grond ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef Filay het volgende:
[..]
Denk ik ook, ik denk dat 450.000 van die wapens superveel op elkaar lijken en zelfs weinig zichtbaar verschil onderling zullen vertonen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehe.
[..]
Wat ben jij ook een 1e klas zwans hequote:Update
GameSpot beweert juist dat beide versies identiek zijn aan elkaar.
They're identical to our eyes. Capcom had kiosks set up with Xbox 360 and PS3 demos running literally side by side; we couldn't note a difference in frame rate or image fidelity between them. Naturally, this owes entirely to the development efforts Capcom has invested in its new multiplatform next-generation engine, which works on the 360, PS3, and PC.
Ze hadden echt alleen de oude, zelfs zonder de heatsink. Nog dezelfde modellen als toen hij gereleased werd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef kepler het volgende:
[..]
die nieuwe premium komt hier echt wel in de winkels, waarom zou MS duurde moederborden blijven fabriceren voor Europa?
Maar goed, koop gewoon een premium. Problemen zijn grotendeels opgelost met de extra heatsink, krassen schijnen alleen in een bepaalde batch voor te komen (die van het eerste jaar). Het is zonde van de games om hem nu niet te kopen, als tie kapot gaat heb je altijd garantie
Superbedankt voor deze tip zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:45 schreef Retarded het volgende:
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan je je lidmaatschap ook met nog een jaar verlengen, zodat ik voor de komende 2 jaar lekker zorgeloos online kan gamen?Zo ja, dan neem ik em
![]()
Tijd begint te dringen jongensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan je je lidmaatschap ook met nog een jaar verlengen, zodat ik voor de komende 2 jaar lekker zorgeloos online kan gamen?Zo ja, dan neem ik em
![]()
Ik heb pas een trial card aangeschaft en deze is dus geldig tot juli 2008. Nou was mijn vraag dus of er ik nog een trial card erin kan rammen zodat ik dus gewoon een jaar langer Xbox Live heb. Snappie ijsmeisquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik weet niet of jij dat kan. Kan jij dat?![]()
.
Dankequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:40 schreef Scarface2004 het volgende:
AM-67EW-UT45 @ Cyberia...eenmalig te gebruiken per account.
Tsjongejonge Cyberia. Tuurlijk kan dat. De zooi wordt gewoon bij elkaar opgeteld. Snappie Cybquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb pas een trial card aangeschaft en deze is dus geldig tot juli 2008. Nou was mijn vraag dus of er ik nog een trial card erin kan rammen zodat ik dus gewoon een jaar langer Xbox Live heb. Snappie ijsmeis?
Whehe, bij Gears en Bioshock is het zelfs groter dan ware grootte.quote:
Ik dacht ik vraag het maar evenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsjongejonge Cyberia. Tuurlijk kan dat. De zooi wordt gewoon bij elkaar opgeteld. Snappie Cyb?
Ik had wel verwacht dat je dat wel wist.
Wat doe je dan achter je computerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb hopelijk vanavond wat tijd om bioshock er ff in te rammen.
Het is Big Sail in de stad, staan iets van 50 schepen aan de haven....overal toeristen...25 graden...zonnetje..bier...chicks in korte kleding...MILFS.
Dus er stroomt nu niet zoveel bloed naar mn hersens om na te denken bij bioshock
Veul plezier Skarfeesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Sneakers bestellen...mailtjes checken..topics doorlezen...ben ook zo weg.
Achievement Unlockedquote:
Ik las Bi Gass... het duurde 3 minuten voor ik begreep wat je bedoeldequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, bij Gears en Bioshock is het zelfs groter dan ware grootte.
Mijn ouders zijn ook van plan om een bigass tv te kopen. Ik begin alvast met zeuren of ik mijn Xbox daar niet op aan mag sluiten.
Iets teveel spellen gekocht eigelijk....sta nu alweer een tijdje stil op 20220...dus er is nog afkickhoopquote:Jou haal ik toch nooit meer in.
Die krijg je volgens mij meteen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Scar hoelang duurde het bij jouw voordat je je factuur per mail kreeg?
quote:Xbox 360, LIVE Gold Card, 12 + 1 maanden + Halo 3 Feel and Look
Inhoud:
- 13 maanden Xbox LIVE Gold lidmaatschap (12 + 1)
- Halo 3 gebrande verpakking
Speciale Halo 3 Xbox LIVE Gold lidmaatschap voor 12 maanden, met een extra gratis bonusmaand om Halo 3 zo optimaal mogelijk in multiplayer over LIVE te kunnen spelen.
*Halo® 3-game is apart verkrijgbaar.
*Rustig wacht op een e-mail van bol.com & de onvermijdelijke bevelen om te leverenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:18 schreef Scarface2004 het volgende:
*Hand op bestelling annuleren houdt*
Zou ik nog niet doen, kans is groot dat Bol het aanpast en dat wij gewoon wel de game + 6 maanden live krijgen als goedmakertje. Zou voor hun ook heel veel tijd en administratief gezeik schelen namelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:18 schreef Scarface2004 het volgende:
*Hand op bestelling annuleren houdt*
Ik via Ideal, maargoed ik doe er voor de rest geen moeite meer voor. Zij maken een fout, dan lossen ze dat ook maar netjes op ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god, heb al betaalt met m'n CreditCard
quote:Bestelstatus
Vooruitbetaling nog niet ontvangen
Ik heb nog nooit zo'n error gehad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef Filay het volgende:
Dit ga je toch niet menen.... krassen op mn Gears of War...
Kreeg net ineens de melding:"This disc is unreadable, clean with soft cloth blahdieblah"
Dus ik kijk achterop de disc, geen vuil... ik houd hem anders in het licht, zie ik hele lichte krasjes...
Zou er bijna zelf van gaan krassen...
Ik denk niet dat ze het stiekem gaan veranderen. Wanneer ze het veranderen hoor je het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb maar even een screenshot gemaakt van hoe Bol.com 'm nu aanbiedt.
Je hebt die disc nieuw tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef Filay het volgende:
Kreeg net ineens de melding:"This disc is unreadable, clean with soft cloth blahdieblah"
Dus ik kijk achterop de disc, geen vuil... ik houd hem anders in het licht, zie ik hele lichte krasjes...
Die wil ik dan ookquote:Beschrijving
In deze bundel bevinden zich Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Ja sinds gisteren... hebben ze messen in die xbox gedaan ofzo?quote:
Kettingzagenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:45 schreef Filay het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren... hebben ze messen in die xbox gedaan ofzo?
Op Bioshock zitten ook krasjes, op PES niet echt...
SP insane bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:49 schreef Scarface2004 het volgende:
omg ijsmeis, je hebt coop insane niet eens
Even bellen met de klantenservice. Zij kunnen je vast het een en ander vertellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef Filay het volgende:
[..]
Ach so... maar ok, ik dacht dat niet meer voorkwam? Ik heb het pleurisding 1 dag...
Hoera!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even bellen met de klantenservice. Zij kunnen je vast het een en ander vertellen.
Was ook te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef Un4 het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen want volgens een aantal andere retailers heeft Bol een fout gemaakt.
Het zou om dit pakket gaan in plaats van de game + 12 maanden gold:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij stelt echt vaak uit ehquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:54 schreef Filay het volgende:
[..]
Hoera!
Ga ik dat wel doen, maandag ofzo...
Tot nu toe was ik niet degene die uitsteldequote:
Op andere fora zijn ze al aan het mailen geslagen. Zal het hier wel posten als daar wat bekend wordt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was ook te mooi om waar te zijn![]()
Maar heeft er iemand gemaild toevallig hoe en wat?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:56 schreef Bas321 het volgende:
Gelukkig heb ik vanmiddag nog geen xdoos aangeschaft. Zo'n duur ding en dan direct naar de kut.
13 / 130g. Ik lig ietjes achterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
185 of 1000
16 of 50 Achievements
En nee, ik heb geen zin meer om in het Bioshock topic te posten, want daar zitten volgens mij bijna alleen maar PC'ers. En die vind ik eng.
Dat zijn niet de krassen die bedoeld wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef Filay het volgende:
Je url is kapot. Serienummers en dergelijke!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders hebben de TV besteld.
Klik.
Ik ben benieuwd.
Komt er te staanquote:U heeft voor langere tijd de browser openstaan.
Hier gaat u verder
Graagquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef Un4 het volgende:
Op andere fora zijn ze al aan het mailen geslagen. Zal het hier wel posten als daar wat bekend wordt.
Nou, lol, veel plezier. Ik heb liever iets dat blijvend werkt voor mijn geld. Niet 5 maanden per jaar in de reparatie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Op andere fora zijn ze al aan het mailen geslagen. Zal het hier wel posten als daar wat bekend wordt.
[..]
![]()
Gelukkig kan ik Bioshock spelen op m'n 360.![]()
Dankje. De meeste hier hebben inderdaad veel plezier aan hun Xbox.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Nou, lol, veel plezier. Ik heb liever iets dat blijvend werkt voor mijn geld. Niet 5 maanden per jaar in de reparatie.
De meeste, dus niet iedereen. Is gewoon onacceptabel bij zo'n bedrag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje. De meeste hier hebben inderdaad veel plezier aan hun Xbox.
Je kan ook overdrijven Basjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Nou, lol, veel plezier. Ik heb liever iets dat blijvend werkt voor mijn geld. Niet 5 maanden per jaar in de reparatie.
Ik vind de mijne in ieder geval nog steeds geen miskoop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:13 schreef Bas321 het volgende:
[..]
De meeste, dus niet iedereen. Is gewoon onacceptabel bij zo'n bedrag.
Ik wil er heel graag een, en wou hem vanmiddag meenemen, gelukkig behoedde de winkelier me tot een "miskoop", ik wacht tot de Falcon in de winkels ligt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:13 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Ik wil er heel graag een, en wou hem vanmiddag meenemen, gelukkig behoedde de winkelier me tot een "miskoop", ik wacht tot de Falcon in de winkels ligt.
Leuke winkelier is dat, klanten die wat willen kopen z'n winkel uit jagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:13 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds geen 5 maandenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef Leonos het volgende:
Bijmij is het nou wel ongeveer zo
Xbox voor de 3e keer naar die Duitsers
We zullen zien. Als het niks is gaat ie terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm, ik vind het best duur voor een HD-Ready TV...mijn anderhalf jaar oude tvtje heeft een hogere contrast ratio en resolutie.
Ben niet zo thuis in de TV's, maar ach...je ouders kopen hem dusja :S
Bioshock heeft een autosave?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Was het strax ook wel ff helemaal zat toen die vast liep bij Bioshock, vergeet steeds te saven bij dat spel dus kon heel stuk over nieuw doen. Klote 360![]()
Bronquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Het ziet er ook best okee uit voor een tvtje hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We zullen zien. Als het niks is gaat ie terug.
Die saved aan het begin toch steeds? Vind er nog veel tijd tussen zitten steeds.quote:
Daar gaat het niet om, hij moet gewoon 0 keer naar de moffen gaan, en gewoon goed werken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds geen 5 maanden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:19 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij moet gewoon 0 keer naar de moffen duitsers gaan, en gewoon goed werken.
Nee, elke keer als je zo'n ding tegenkomt toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die saved aan het begin toch steeds? Vind er nog veel tijd tussen zitten steeds.![]()
Uhmmm, HDMI is toch DVI met geluid?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit een dvi ingang op die dingen zit. Daarvoor heb ik ver moeten zoeken
Waarvoor heb je DVI nodig danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het ziet er ook best okee uit voor een tvtje hoorAls je wat verder kijkt dan de neck site kom je er ook achter dat er ook zat aansluitingen op zitten. Dat is meestal naar van die dingen. Krijg je twee scart aansluitingen en kan je er nog niets mee
Alleen jammer dat er nooit een dvi ingang op die dingen zit. Daarvoor heb ik ver moeten zoeken
Mijn tv is mijn tweede monitorquote:
Ben ik Annerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Annerd, ff gearsen..coop?
Basje is een raspessimistquote:
Ik ook niet, wel de opvolger van de 360quote:
Achterkant van je 360 dmv serienummer en productie datum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef Filay het volgende:
Waar/Hoe zie ik welk type xbox ik heb? Falcon blahblah?
Ik kan gewoon savenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, elke keer als je zo'n ding tegenkomt toch?
Zo'n .. eh.. ding waar je dus kunt saven. (want je kan niet op elk moment saven toch? Of wel
? Zo wel, dan zit ik de hele tijd voor niks te wachten op zo'n ding)
Jammer voor bol.com, maar dit mogen ze gewoon leveren, deze prijs is vrij reeël vergeleken met bijv. de digi cam voor 30 tientjes of de LCD tv voor 100 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef Un4 het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen want volgens een aantal andere retailers heeft Bol een fout gemaakt.
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
Een projectie tv? Seriously, dat ze die dingen nog verkopen. Voor 200 euro meer heb je een plasma van hetzelfde formaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders hebben de TV besteld.
Klik.
Ik ben benieuwd.
godver, nu heb ik hem ook al gekochtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef Un4 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef Heintje het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie.
En het gene dat ooit nog eens moest gaan gebeuren is eindelijk gebeurt.
Mijn launch console is eindelijk kapot.
Dus die kan van de week eindelijk op vakantie.
En bij een plasma hoeft je niet na 3 jaar de lamp te verwisselenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Een projectie tv? Seriously, dat ze die dingen nog verkopen. Voor 200 euro meer heb je een plasma van hetzelfde formaat.
Na drie jaar koop je een geheel nieuwe tv man, sloeberquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
En bij een plasma hoeft je niet na 3 jaar de lamp te verwisselen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon saven![]()
Wakkere mensen in limburg![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaawwwwwquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja ik ga zo, waren wat dingetjes tussen gekomen.
ok we gearsen binnekort vast wel een keertje.
ja en annerd is een mix van Anne en nerd...maar geen nerd nerd...maar een leuke nerd.
Dat waren de respawnpunten toch? Zoiets zeiden ze in de demo tenminstequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dan weet ik niet wat de bedoeling van dat wazige ding is. (je weet wel, zo'n hokje waarin blauw licht verschijnt zodra je er naast gaat staan). Snappie wat ik bedoel?
Maar dat is dan toch eigenlijk een soort van save-punt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:23 schreef Darow het volgende:
ja dat zijn respawn punten. Auto save? daar kom ik zometeen wel achter, heb men 360 gister gewoon uitgezet zonder te saven.
nogmaals, op de huidige consoles in de winkes zit een extra heatsink wat de problemen grotendeels verhelpt. Daarnaast ligt de fail-rate zo rond de 30%. Je mist een hoop lol zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |