Ga Bioshock denk ik gewoon helemaal niet halen, de demo was wel leuk maar nou ook weer niet dat ik van men stoel geblazen werd. Daarbij moet ik keuzes maken deze maand (vakantie kost teveel geld) en heb ik voor Blue Dragon gekozen aangezien ik meer van RPG houd dat van Shooters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een weekje staat V&A en marktplaats er vol mee, kun je hem dan alsnog voor een mooi prijsje halen want het spel is het waard![]()
Elishaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de TS onder invloed van verdovende middelen?
Bioshock is geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:58 schreef Wessiej het volgende:
Kut TT idd, ik mis Bioshock erin.
Ik zei vorige week toch dat deze game te weinig gehyped werdt, want het 360 topic is toch 1 groot hype festijn en dan mis je het wel als het over two worlds gaat.
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dennis van Gamekings kijkt het meest uit naar Mass Effect![]()
![]()
![]()
Eens. Review van Blue Dragon op Eurogamer belooft weinig goeds, evenals de demo.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalen
Idd kan beter nog even wachten![]()
Volgende week stuntmanMaar dat word toch een frustrerende kutgame.
Die demo was ook zo tering slecht![]()
Toch nog een CE weten te bemachtigen he. Succes ermeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHHHHHHHHHHH!!!! BIOSHOCK BABY!!! BIG DADDY FTW!!!!!
Let pleeeeease niet op de kwaliteit van de foto's, brakke camera van m'n telefoon ftw
*U vraagt, wij draaien*quote:
Dankequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Toch nog een CE weten te bemachtigen he. Succes ermee
Goed plan, kan ik m'n kapotte doosje vervangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef Boef het volgende:
Wat ook handig is als je een nieuw hoesje nodig hebt, bijvoorbeeld als je een frustrerend kustspel aan het spelen bent en het doosje ligt toevallig binnen handbereik, is om een abbo of punten in de winkel te kopen.
De hoesjes die na het invoeren van de code's overblijven zijn identiek aan de standaard game-doosjes en kunnen zo toch nog een doel dienen![]()
Cool!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Hallo mensen, hier even een crosspost uit mijn andere topic.
Zo, we zijn er hier thuis uit. Mijn broertje en ik kopen er samen eentje.![]()
Goede keuze opzichquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Het wordt een xbox premium + het spel Saints Row voor 349.00 bij Bart Smit. Alleen is het daar internet only, en ik koop hem toch liever in een winkel.
Hij is nogal moeilijk verkrijgbaar, tenminste hier in het Noorden. Ik zou zeggen bel raak en kijk of je 'm nog ergens kunt bemachtigen. Desnoods koop je het spel gewoon los, want de 360 is nu ook in prijs verlaagd. Kom je ongeveer op hetzelfde neer en kun je er morgen al mee aan de slagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Iemand een idee waar dit pack te koop is?Dankje!
Si señore.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
PS: Alle xboxen hebben toch standaard 3 jaar garantie vanuit microsoft?
Ik zou nog een paar weken wachten tot die nieuwe pakketten uitkomen. Dat zijn tenminste gereviseerde, RROD- en kras-proof (hopelijk), Xboxen met een HDMI-poort.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Zo, we zijn er hier thuis uit. Mijn broertje en ik kopen er samen eentje.
Het wordt een xbox premium + het spel Saints Row voor 349.00 bij Bart Smit. Alleen is het daar internet only, en ik koop hem toch liever in een winkel.
Mvg.
Jouw camera is inderdaad mooier jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Mijne is mooier @ Cyberia
Kijk eens op http://www.consoleshop.nlquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Mvg.
Voor 21.00 uur doen ze je pakket nog op de post. Sweeeeeeeet en ook nog een top servicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.consoleshop.nl
Prima winkel en zeer betrouwbaar.
Frappant, maar dat tot dusver lees ik het ook alleen bij hun. Afwachten op een antwoord van FR dan maar.quote:GC 07: Doch keine 360-Version Haze
Wie wir soeben bei einer Präsentation des Shooters aus erster Hand erfahren haben, wird es keine Xbox-360-Version von Haze geben. Der Titel ist dieses Jahr noch PS3-exklusiv und wird voraussichtlich im November erscheinen, 2008 wird eine PC-Fassung folgen. Weitere Informationen zur Präsentation folgen heute Abend.
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Bas321 het volgende:
Mvg.
Je hebt je 360 vandaag pas ontvangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:03 schreef Filay het volgende:
Kijk vooral niet op megawebshop tenzij je een standaard iets besteld. Geen ouwe 'packs' doen.
Shut upquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt je 360 vandaag pas ontvangen?
En nu teleurgesteld omdat de cd niet in je PSP past?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHHHHHHHHHHH!!!! BIOSHOCK BABY!!! BIG DADDY FTW!!!!!
Let pleeeeease niet op de kwaliteit van de foto's, brakke camera van m'n telefoon ftw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nu teleurgesteld omdat de cd niet in je PSP past?
Bedankt hiervoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.
Om zeker te weten dat je een nieuwere versie hebt, kun je het beste in de winkel gaan halen. Let dan op de productsticker. Daar zal Falcon of Zephyr op staan. Je wilt de Falcon hebben, die maken gebruik van de 65nm chips (minder hitte) en gaan als het goed is niet zo gemakkelijk stuk als de Zephyrs. Daarnaast hebben de Falcons (volgens mij, niet helemaal zeker) standaard de extra koeling-unit geïnstalleerd.
Meestal liggen de consoles niet in de winkel, maar in het magazijn, zo'n medewerker zal dan een doos voor je gaan halen. Beste is om dan meteen aan hem te vragen of hij een Falcon kan pakken. Heeft hij ze niet, wacht dan gewoon nog even of check een andere winkel.
Staat zoiets buitenop de doos vermeld dan? want ze gaan vast geen nieuwe verpakkingen voor je opentrekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande aankoop.
Om zeker te weten dat je een nieuwere versie hebt, kun je het beste in de winkel gaan halen. Let dan op de productsticker. Daar zal Falcon of Zephyr op staan. Je wilt de Falcon hebben, die maken gebruik van de 65nm chips (minder hitte) en gaan als het goed is niet zo gemakkelijk stuk als de Zephyrs. Daarnaast hebben de Falcons (volgens mij, niet helemaal zeker) standaard de extra koeling-unit geïnstalleerd.
Meestal liggen de consoles niet in de winkel, maar in het magazijn, zo'n medewerker zal dan een doos voor je gaan halen. Beste is om dan meteen aan hem te vragen of hij een Falcon kan pakken. Heeft hij ze niet, wacht dan gewoon nog even of check een andere winkel.
20 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand de release van skate?
Super spel
Kun je beter Bioshock gaan spelen. 24 is hetzelfde als seizoen 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nu tijd om Bioshock te spelen maar heb eigenlijk meer zin om 24 Seizoen 2 af te kijken voor de 2de keer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Kun je beter Bioshock gaan spelen. 24 is hetzelfde als seizoen 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |