Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar de ArenA trouwens? Ik ga met een maat die totaal niets om voetbal geeft. Volgens hem staat Edgar Davids op doel. Mijn vaste ajax-maatje moet weer eens werken, dus vandaar.
Dat kan jij lekker niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:00 schreef Litso het volgende:
Momentje, even de TT wat minder zoetgevooisd maken
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
Mooi, zaterdag eens even een brok kaart voor PT halen dan. Je kan ze maar hebben..
[..]
Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!
Haai.quote:
Mjah, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om veel te doen dit weekend. Was gister behoorlijk gammel, koortsig enzo. Effe rustig aan maar, want ik hoest nu nog al m'n collega's onder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.
Heb je er veertig minuten over gedaan? Of is dat tussen het zoeken naar bevestiging van zeker transfernieuws door gedaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Ik ken 'm niet goed, maar ik vind het überhaupt al prachtig dat PSV al jaren aan het zwoegen is om die gozer binnen te halen en dat wij het binnen een week voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef Blight het volgende:
Dat laatste.
Albert Luque,.
Ik kan niet wachten tot het op Ajax.nl staat. Ik roep al maanden om die speler.
werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
liev
printscreen -> avatar van maken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.
Oh, maar da's heel simpel. Jedruktgewooneffeopdeprintscreenknopendanplakjeheteffeinpaintendansnijjehetbijendanslajeheteffeopalsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Misstique het volgende:
Ik kan dat helemaal niet. Bovendien ben ik erg gehecht aan mn huidige icon..
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Janetje het volgende:
Ik krijg verdomme de hele tijd schokken van m'n laptop..
Zou kunnen, maar DD, die nu naast me zit, schokt 'ie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?
Oh. Dan ben jij misschien statisch? Echt fanatiek sporter ben je in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar DD, die nu naast me zit, schokt 'ie niet.
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
godver ik zat laatst op een laptop te internetten waar dus gewoon géén paint op stond!
maar ik had het over een laptop, niet over een mac.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.
alsof je paint mist op een macquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.
Leipe shit heh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Ik ga op vakantie, en BeF is zomaar een deeltje verder. Gekkigheid.
Vakantie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Mr.Manson het volgende:
PI: ?
Zeg maareh, waarom is BeF zo dood de laatste tijd?
- bruine glazenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat voor bril zoek je, McD ? (Ja, een toffe, obviously.) Maar, definieer "toffe bril" ?
Het is een noodzakelijk kwaad inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef Mr.Manson het volgende:
PI:
Omdat zonnebrillen niet tof zijn.
Heb je al eens gekeken bij buitensportwinkels ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
- bruine glazen
- geschikt voor een smal hoofd
- niet te lomp
- niet te duur (<100 euro)
oh en ik twijfel nog over polarisatie... op zich is dat wel relaxt alleen geeft rare kleurverschillen in vliegtuigkappen.
die moest ik ff googlen. Wát een bril iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nana Mouskouri
Duits bier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand nog een hemeltergend spannende niet te missen Berlijn-tip ?
Met hartjesvormige glazen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die moest ik ff googlen. Wát een bril idd
Oh en kinderzónnebrillen gaan over het algemeen wel heel snel naar het knalrood of geel ofzoEn de keuze daarin is ook niet bijster groot. Vooral niet met de harde eis van bruine glazen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
McD, hoer op met je hilariteit.
^voor als je die laatst post niet meer leest.
Het drijft de prijzen op!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Chowi het volgende:
Meer bier brouwen is een probleem? Hoezo dát nou weer?!
NOU EN, ALS ER MAAR BIER IS.quote:
Wat nerdig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb van mijn lief een nieuw toetsenbord gekregen..
Het is echt de shit. En nu moet ik van hem de computer wegleggen en gaan slapen. Maar!
!
!
Ik ookquote:
Dat wordt dus nóg meer zuipen vrijdag!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Dinsdag gesprek. En ze hebben me al een exemplaar van hun arbeidsvoorwaarden toegestuurd en morgen krijg ik nog een mailtje met een salarisindicatie. Dus volgens mij zit dat wel goed.
Als ik er maar niet zoeen kater van krijg als ik vandaag hadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef mcDavid het volgende:
Dat wordt dus nóg meer zuipen vrijdag!
Voorkom een kater: blijf dronken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik er maar niet zoeen kater van krijg als ik vandaag had.
Dan is het een kwestie van enthousiast knikken, 'ja' zeggen op de vraag of ze je ziel mogen hebben, en je bent binnen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Dinsdag gesprek. En ze hebben me al een exemplaar van hun arbeidsvoorwaarden toegestuurd en morgen krijg ik nog een mailtje met een salarisindicatie. Dus volgens mij zit dat wel goed.
Een dumpstore.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef JDude het volgende:
Tof! Watvoorzoeen winkel is het?
Ik ga, als alles doorgaat, eindelijk in mijn woonplaats werken. Nog geen 10 minuutjes fietsen..
Het begon als een zaak met legermeuk. Nu staat de eigenaar in de zolder in zijn eentje te kwijlen op zijn Luftwaffe-uniformen, terwijl de rest van de etages overgenomen zijn door Karl Kani broeken, Lonsdale-polo's, Carrhart-truien en wapenstokken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef JDude het volgende:
Dumpstores zijn toch van die zaken met ouwe legermeuk en zulks? Daar ging ik vroeger altijd een zaklamp voor op vakantie scoren.
En nee nee, een heus bedrijf ditmaal. Ooit ontstaan uit de opleiding die ik gevolgd heb, sinds vijf jaar volledig zelfstandig.
Ik hou het nog even bij een huurappartement, een ouwe fiets en een Renault Kliko die stiekem van Kuuk d'r pa isquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Nosh het volgende:
En wow. Serieus. Nog even en we zijn allemaal lid van het proletariaat, met een vinex-woning en een stationswagon. Dan is dit 'Rosé en één keer per maand Chinees, als de oppas kan tenminste'..
Wil jij geen gillende poepfabrieken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef Janetje het volgende:
Hey ik ben tenminste nog eeuwig student zonder kinderwens.
Denk je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil jij geen gillende poepfabrieken?.
Je lijkt me een moeder bij uitstek..
Want waarom zou je een rashond nemen, als je ook lintwormen met een stamboom op je schurfthond kan aantreffen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga echt wegvluchten en in Berlijn de bohemienne uithangen voordat het labradorvirus hier in huis ook uitbreekt.
In je woonplaats werken is overrated. Werken is sowieso overrated. Het is net Een Leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef JDude het volgende:
Tof! Watvoorzoeen winkel is het?
Ik ga, als alles doorgaat, eindelijk in mijn woonplaats werken. Nog geen 10 minuutjes fietsen..
Mwah, elke dag twee uur besteden aan Van A Naar B Reizen is het ook niet helemaal.quote:
Op zondag?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Janetje het volgende:Ik ben bezig m'n eigen bedrijfje op te richten.
Tof, ik ben er een aant opdoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Janetje het volgende:Ik ben bezig m'n eigen bedrijfje op te richten.
Enlighten me?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet uit te leggen over wie ik het wél heb, hm?
quote:
Dit soort reacties, bijvoorbeeld. Er is vast een reden dat ze elkaar niet mogen, hoor. Maar het gaat wel een keer vervelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Met ups en downs, dat wel. Maar nu BeF toch al zo traag als dikke stront loopt vallen ze meer op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:18 schreef Misstique het volgende:
Ach, iedereen heeft wel es een wat mindere dag.. en dit is niet iets structureels, toch?
Ik ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
Oe! Verzuurde ex-mods! Hoor ik daar ook bij?
BeF is idd redelijk dood.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Met ups en downs, dat wel. Maar nu BeF toch al zo traag als dikke stront loopt vallen ze meer op.
Volgens mij moet het een halt toegeroepen worden, het moet wel een waardig einde wordenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij moet het een halt toegeroepen worden, het moet wel een waardig einde worden
rip mijn auto. total lossquote:
Gaan we het redden om nog 77 delen vol te posten?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet het een halt toegeroepen worden, het moet wel een waardig einde worden
Voor medio 2008.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
Gaan we het redden om nog 77 delen vol te posten?
*stilquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zo lukt.quote:
Whehehe! Die gozer verderop ook filmen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Blight het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren, rpp.
[afbeelding].
Ik help wel evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoe vaak we dát al niet gezegd hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met 'elkaar niet mogen'. Dat heeft te maken met humor die tegen de pijngrens aanligt. En ik roep nog altijd wat ik wil roepen, tegen wie ik dat wil roepen. Wat BeF's doodsteek is geweest is dat elkaar op de handen dragen, wat nog wel 's gebeurt hier. Flikker op, niemand is heilig en niemand is zo grappig dat ze een eigen standbeeld nodig hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:16 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties, bijvoorbeeld. Er is vast een reden dat ze elkaar niet mogen, hoor. Maar het gaat wel een keer vervelen.
er is geen waardig eindequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe vaak we dát al niet gezegd hebben
Voor het specifieke geval in dit topic, denk ik dat de vraag serieus was. Ik moest in ieder geval ook heel goed kijken voor ik het doorhad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met 'elkaar niet mogen'. Dat heeft te maken met humor die tegen de pijngrens aanligt. En ik roep nog altijd wat ik wil roepen, tegen wie ik dat wil roepen. Wat BeF's doodsteek is geweest is dat elkaar op de handen dragen, wat nog wel 's gebeurt hier. Flikker op, niemand is heilig en niemand is zo grappig dat ze een eigen standbeeld nodig hebben.
Die post was ook alleen voor McD bedoeld toen. Maar goed, slechte bui enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor het specifieke geval in dit topic, denk ik dat de vraag serieus was. Ik moest in ieder geval ook heel goed kijken voor ik het doorhad.
BeF's doodsteek is dat we gewoon uitgeluld zijn. En aangezien er geen nieuw bloed bijkomt dat we kunnen uithoren, blijft er weinig over.
Nee, remlof! Nee!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:58 schreef remlof het volgende:
tvp
Go ahead.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:23 schreef Chowi het volgende:
Mag ik ook wat zeggen over het einde van BeF?
Eagles.quote:
Ligt er helemaal aan waarnaar je solliciteert?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Nosh het volgende:
Even tussendoor: is het verstandig om een sollicitatiebrief te eindigen met 'later!' ?
Onder het mom van: ZE MOETEN ME NEMEN ALS HET UNIEKE KRISTALLETJE DAT IK BEN?
Goed idee wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Misschien moeten gewoon wat vaker kwartetten.
Het is vrij simpel hoor. Je hebt een deel dat nog regelmatig post, en een deel dat niet of nauwelijks in BeF komt. Misschien is het daarom zo moeilijk op te merken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef Misstique het volgende:
Ik zie die tweedeling niet zo sterk die je nu aanhaalt. Tuurlijk zijn er wel eens wat woorden over en weer, maar ik zie niet een splitsing van de groep oid. Ik zou trouwens ook niet weten in welke groep ik dan thuishoor?
Wat ik zeg, dit is niet iets van de laatste tijd. Het is al bezig voor jij hier kwam.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Nouja, volgens mij valt het allemaal ook wel mee. Een maand of twee geleden waren we hier nog als gekken aan het posten, en om nou te zeggen dat die gesprekken erg veel inhoud hadden.. Neuh. Het is gewoon even wat stiller. Ik zoek er weinig achter, eigenlijk.
Killswitch trouwens ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is vrij simpel hoor. Je hebt een deel dat nog regelmatig post, en een deel dat niet of nauwelijks in BeF komt. Misschien is het daarom zo moeilijk op te merken.
Dit is overigens niet iets van de laatste tijd, hoor. Er zijn met de tijd een boel users die helemaal niet meer langskomen en als ik ze wel eens vraag waarom, hoor ik voor het grootste gedeelte dat dat is omdat er niet meer interessant gepost wordt.
Denk aan Jackson, pc-fr34k, Stofje, Mr. Z?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef remlof het volgende:
Kut, er zijn weer geen posts te sluiten of topics te verwijderen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is het redelijk normaal dat bij een langlopende reeks users komen en gaan en sommige echte die-hards blijven plakken tot het bittere einde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is vrij simpel hoor. Je hebt een deel dat nog regelmatig post, en een deel dat niet of nauwelijks in BeF komt. Misschien is het daarom zo moeilijk op te merken.
Dit is overigens niet iets van de laatste tijd, hoor. Er zijn met de tijd een boel users die helemaal niet meer langskomen en als ik ze wel eens vraag waarom, hoor ik voor het grootste gedeelte dat dat is omdat er niet meer interessant gepost wordt.
Denk aan Jackson, pc-fr34k, Stofje, Mr. Z?
Ik had wel een rel voor je willen veroorzaken, maar ik moetquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef remlof het volgende:
Wat heb je toch een rotleven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had wel een rel voor je willen veroorzaken, maar ik moetschoenen kopen
, uit eten en naar The Simpsons. Helaas, helaas.
Ach, ik hou mezelf ook maar bezig zodat ik niet alsnog m'n hoofd tussen de deur doe en 'm dichttrekquote:
Doe niet zo gek, muts.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik hou mezelf ook maar bezig zodat ik niet alsnog m'n hoofd tussen de deur doe en 'm dichttrek.
Ja, ik mis Sjeksun ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk normaal dat bij een langlopende reeks users komen en gaan en sommige echte die-hards blijven plakken tot het bittere einde.
Wel jammer dat jackson niet meer post trouwens, die zorgde destijds voor een hoop hilariteit.
Nee, ik weet ook nog niet of ik ga. Er is niemand die mee wil en ik wil niet alleen terug naar Rotterdam.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, muts..
Hejje al kaartjes voor PT?
Ik glimlachte, minstens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
BWAHAHAH! HILARISCH! DIJENKLETSER! VEEG ME OP!
Maar het interesseerde hem allemaal niets!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:20 schreef Misstique het volgende:
Wel jammer dat jackson niet meer post trouwens, die zorgde destijds voor een hoop hilariteit.
Jammur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook nog niet of ik ga. Er is niemand die mee wil en ik wil niet alleen terug naar Rotterdam.
Ik heb me echt gek gelachen die paar topics.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar het interesseerde hem allemaal niets!
Maar ik denk dat een vriendin wel wil maar die is op vakantie dus ik wacht nog even met besluiten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook nog niet of ik ga. Er is niemand die mee wil en ik wil niet alleen terug naar Rotterdam.
Als in "PS: U nodigde mij uit voor een gesprek om 8:30, maar dan slaap ik gaarne nog. Kan het niet wat later?"quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Nosh het volgende:
Even tussendoor: is het verstandig om een sollicitatiebrief te eindigen met 'later!' ?
Onder het mom van: ZE MOETEN ME NEMEN ALS HET UNIEKE KRISTALLETJE DAT IK BEN?
Ach, wat interesseert jou dat nou?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar het interesseerde hem allemaal niets!
Nee, jij bent echt zoiemand die er tussenin valt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Listo het volgende:
Ik val trouwens in de groep die alleen post tijdens het werk (en tegenwoordig soms thuis ook weer) maar ik heb niet het idee dat ik minder overweg kan met mensen hier. Het is iig niet mijn bedoeling
Ja dat zeg je nou wel, maar eigenlijk vind je me een stomme trut hè?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Listo het volgende:
Ik val trouwens in de groep die alleen post tijdens het werk (en tegenwoordig soms thuis ook weer) maar ik heb niet het idee dat ik minder overweg kan met mensen hier. Het is iig niet mijn bedoeling
En bier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden, lieve mensen, dat álle problemen op te lossen zijn door middel van goede satésaus.
Blegh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden, lieve mensen, dat álle problemen op te lossen zijn door middel van goede satésaus.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou wel, maar eigenlijk vind je me een stomme trut hè?.
HIJ HEEFT GELIJK!quote:
Nowai, satésaus is slecht voor de lijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef JDude het volgende:
Biermetsatesausmeet!
Bier en frituur daarentegen..!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nowai, satésaus is slecht voor de lijn.
Q. Held.quote:
Nee, dat kun je makkelijker uitkotsen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bier en frituur daarentegen..!
Dat doe je maar in WeP.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
Ik pleit voor zoveel mogelijk boze-PI-posts achterelkaar.
Check!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat kun je makkelijker uitkotsen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:15 schreef Listo het volgende:
Als ik moest kiezen tussen MT en Satesaus wist ik het wel
Preachin to da choir.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef rompompom het volgende:
Goed topic, dit.
Boulimia for teh win!quote:
Ah gelukkig, ik dacht dat iemand je een bats verkocht had.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef cerreur het volgende:
[..]
Iemand had me geschminkt als piraat.
Ik ben helemaal bont en blauw nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik dacht dat iemand je een bats verkocht had.
af gedeurmat, als ik het zo zie!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
Aww, helemaal afgemat, die arme cerror.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
af gedeurmat, als ik het zo zie!,
,
!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef cerreur het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat was me het weekendje wel.
Keiharde neucksecxs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef ehqo het volgende:
Iedereen is zo druk bezig met gelukkig wórden dat ze helemaal vergeten het te zijn. Wat nou.
Dat doet bier met mij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef ehqo het volgende:
Iedereen is zo druk bezig met gelukkig wórden dat ze helemaal vergeten het te zijn. Wat nou.
Er is altijd bier, Q.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:28 schreef Q. het volgende:
HET IS ZO!!!!1111!!!!
NIET WAAR IK WED DAT JE MORGEN KEI GELUKKIG BENT.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:28 schreef Q. het volgende:
HET IS ZO!!!!1111!!!!
Jamaar jíj bent toch uiterst sociaal? Dan heb je toch ook een biertje voor mij gepakt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:23 schreef Chowi het volgende:
Te laat, David! Ik ben al langsgeweest!
Had je ruzie dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef rompompom het volgende:
Ik ben weer vriendjes met bol.com.
Hihi, dan heb ik de eerste schooldag al gespijbeld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef mcDavid het volgende:
Zul je zien was het vandaag.
Ja. Ze hadden een cd niet geleverd en toen gingen ze alleen het geld terugstorten. Maar moet ik 'm dus opnieuw bestellen en heb ik opnieuw bestelkosten. Dus had ik opnieuw een mailtje gestuurd en daar was gewoon niet op gereageerd.quote:
Die hebben je ouders weggegooid, zodat ze je weer kunnen uitschelden en slaan omdat je spijbelt en lui bent en in de goot zal eindigen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, dan heb ik de eerste schooldag al gespijbeld.
Maar, luister. Ik zat het even na te checken en in een van de brieven die ik van ze gehad heb, staat: medio juli ontvang je een brief over de aanvang van de cursus [bladiebladiebla]. Die heb ik gewoon nooit gehad..
Gatverdamme!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Chowi het volgende:
Ik heb vandaag ergens mijn 30.000e post geplaatst.
quote:
Utrecht? Wat een troep daar op die casediuslaan (or whatever)quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
In Q-land wel, Pheno. Q-land is een magische plek, een plek waar altijd bier is. Een soort hemel, maar dan beter..
Heerlijk land van mijn dromen ergens hier ver vandaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
In Q-land wel, Pheno. Q-land is een magische plek, een plek waar altijd bier is. Een soort hemel, maar dan beter..
Zijn er ook eenhoorns enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
om te slachten? Prima!quote:
had dat ff gezegd die had ik je ook wel over msn kunnen sturen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef rompompom het volgende:
Nu heb ik de cd (Absolution van Muse) weer besteld..
EENHOORNS SLACHT JE NIET, GEKKIE.quote:
Cartesiusweg ja. Dat ding is al een jaar lang drama.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Utrecht? Wat een troep daar op die casediuslaan (or whatever)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Heerlijk land van mijn dromen ergens hier ver vandaan
Waar ik zo graag wil komen, daar waar geen lege koelkast kan bestaan
Q-land, Q-land, o ik verlang zo naar Q-land
Daar is steeds bier, dus blijf niet hier, samen naar 't heerlijke Q-land
Zwerver gij vindt daar vrede, zieke gij kent geen pijn
Daar wordt geen strijd gestreden, daar waar mijn bierbroeders zijn
Ik heb ze gemist, daarom luister ik MP3's.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond ze prut op Lowlands..
quote:
Ha, de overlevingsdrang overwint!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel twee! Nou ja. Ze zijn wel dood. Want ik had honger. Maar toch!
echt een ramp, en het schijnt erger te zijn geweestquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Cartesiusweg ja. Dat ding is al een jaar lang drama.
In december zeggen ze er mee klaar te zijn, hele hoofd-riool onder de weg moest oa vervangen worden. Ik moet er nogal redelijk vaak over, is een belangrijke verbindingsweg tussen zuid-west en noord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
echt een ramp, en het schijnt erger te zijn geweest
Maar goed, heb de laatste spullen uit mijn auto gehaald. En gedag gezegd tegen die trouwe vierbander.
Rijp voor de sloop
Waarom ken ik dit originele liedje hiervan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Heerlijk land van mijn dromen ergens hier ver vandaan
Waar ik zo graag wil komen, daar waar geen lege koelkast kan bestaan
Q-land, Q-land, o ik verlang zo naar Q-land
Daar is steeds bier, dus blijf niet hier, samen naar 't heerlijke Q-land
Zwerver gij vindt daar vrede, zieke gij kent geen pijn
Daar wordt geen strijd gestreden, daar waar mijn bierbroeders zijn
Alleen de hoorns zijn nog over?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel twee! Nou ja. Ze zijn wel dood. Want ik had honger. Maar toch!
Zeer zeker. Een concert waar ik al tijden naar uitkijk. Ik ben benieuwd of ze van Tool winnen, maar een eervolle tweede plaats zullen ze dit jaar zeker halenquote:
Om te downloaden heb ik jou niet nodig hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had dat ff gezegd die had ik je ook wel over msn kunnen sturen!
Is-ie gewoon op of heb je er een ongeluk gehad?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
echt een ramp, en het schijnt erger te zijn geweest
Maar goed, heb de laatste spullen uit mijn auto gehaald. En gedag gezegd tegen die trouwe vierbander.
Rijp voor de sloop
Hier steun ik één enkele artiest meequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Om te downloaden heb ik jou niet nodig hoor..
CD's die ik waardeer koop ik. Ik vind het tof om het origineel te hebben en je steunt de artiest ermee.
Dat laatstequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef rompompom het volgende:
Is-ie gewoon op of heb je er een ongeluk gehad?
Hé, dat heb ik eerder gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Hier steun ik één enkele artiest mee
[afbeelding]
Vijftig cent.quote:
Dat zuigt! Wat is er gebeurd? Zelf wel ok allemaal?quote:
Gaan we patsen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Hier steun ik één enkele artiest mee
[afbeelding]
Ik fok, dus ik leef. Ik kanlde op een auto voor me, die ook total loss is. De auto daarvoor kreeg ook een flinke knauw en ramde iemand met trekhaak. 3 total loss, 1 gedeukte. Netjes gedaan van mezelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zuigt! Wat is er gebeurd? Zelf wel ok allemaal?
Alleen dat rijtje prutwerk op de derde rij van onder bevat wat kopieer danwel zelf-samenstel-werk. Maar daar luister ik dus nooit naar. De rest is allemaal officieel, waarvan de bovenste rij van één artiest is, Metallica.
Ach, dan heb je die premie ook nog ergens voor betaald.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:01 schreef Pheno het volgende:
Mja, voor mezelf vind ik het niet zo kut, het kost me een kleine 100 euro en ik rijd weer vrolijk in een nieuwe bak. Voor die anderen is het wat rotter: dagwaarde, die totaal crap is van die brikken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Gaan we patsen?.
[afbeelding]
Alleen dat rijtje prutwerk op de derde rij van onder bevat wat kopieer danwel zelf-samenstel-werk. Maar daar luister ik dus nooit naar. De rest is allemaal officieel, waarvan de bovenste rij van één artiest is, Metallica.
Wat een toffe Bert & Ernie!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Gaan we patsen?.
[afbeelding]
Ik heb sowieso niet heel veel te doen, dus ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag niet al te veel ga werken, overigens. Heb totaal geen zin en ga sowieso al wat eerder weg omdat ik naar een avondwake ga.
Lits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:24 schreef Listo het volgende:
mogge.
PeeEm.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet heel veel te doen, dus ik doe met je mee..
En wat voor wake?
Got it. Jouw PM is echter niet geactiveerd, dus ik heb je een pushPM terug gestuurd.quote:
Gelukkig kunnen wij blauwen dat keihard overrulen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef Blight het volgende:
Ohja. Dat had ik laatst uit gezet. Weer even inschakelen.
Ik kan me niet herinneren dat 'Blight' ooit blauw was.quote:
Ik zie je nog steeds als SiemeN.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat 'Blight' ooit blauw was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |