Daar zát ik, mop!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Chowi het volgende:
Hey David! Moet jij niet naar dat modderveld in Biddinghuizen?
Nee, dat was ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Chowi het volgende:
Hey David! Moet jij niet naar dat modderveld in Biddinghuizen?
oh jij was op dat andere modderveld?quote:
Het kabbelt wat door. Als er niet zoveel mods in postten was deze al gesloten geweest met de mededeling dat er geen nieuwe meer hoeft te worden geopendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Rustig topic, dit.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
24-uurs topickill.
Nee joh, dat zijn de hedendaagse moderne bloedtatoeages voor kinderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:33 schreef Blight het volgende:
Wat een vlekbek.
Had gezegd dat je er was, dan hadden we samen euforisch kunnen doen bij Dave Clark!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Jep! Even rustig beginnen met werken na een zwaar maar fantastisch Lowlands-weekend.
Ik heb guitarist nog wel zien wandelen en ik heb nog even in het zonnetje gezeten met dominique.90. Het FOK!kers gehalte was dus evengoed nog hoog zat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Lowlands, lowlands, lowlands, lowlands, lowlands!!
Zo ongeveer. Hangt af van de definitie van leven.quote:
quote:le·ven1 (het ~)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood
2 (~s) iemands bestaan van zijn geboorte tot zijn dood
3 (~s) levenswijze
4 geheel van verschijnselen en werkzaamheden in een bepaalde kring
5 drukte, rumoer
6 het vlezige deel van het dierlijk of plantaardig lichaam
Op het moment niet, maar ik heb wel een optie op ermee oefenen.quote:
Was jij bij Motörhead?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Blight het volgende:
Ik heb wel een stille hint gegeven:
[..]
Ik heb guitarist nog wel zien wandelen en ik heb nog even in het zonnetje gezeten met dominique.90. Het FOK!kers gehalte was dus evengoed nog hoog zat.
Je negeert me.quote:
quote:
Niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Jep! Even rustig beginnen met werken na een zwaar maar fantastisch Lowlands-weekend.
ik wil nog zo'n 60 jaar nog even niet gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
Hey Pheno, wanneer ga je?
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Wie heb je allemaal gezien?
Nou, nou!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Wie heb je allemaal gezien?
Was ff aan het w*rk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Blight het volgende:
Nou, dat was duidelijk te veel tekst. We proberen het anders:
Dat is zó voorbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
Oh btw Mt: 23 dagen and counting.
nou, neequote:
Tuuk wel!quote:
Ik heb op slechts vijf momenten de kans gehad je te spotten. Waarbij ik moet zeggen dat ik bij de Editors en de Pigeon Detectives lekker in het gras lag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, nou!
Air Traffic, Battles, Biffy Clyro, Dinosaur Jr, Editors, Enter Shikari, The Enemy, Funeral For A Friend, Interpol, Jimmy Eat World, Lacuna Coil, Jack Penate, Pigeon Detectives, The Rakes, The Rifles, The Shins, Sonic Youth, Jamie T, The View en verder nog wat films en andere meuk.
Misschien vergeet ik er nog een paar en ik heb natuurlijk niet alles van begin tot eind gezien. Van sommige bands heb ik maar een paar nummers gezien/gehoord. Hoe dan ook, het was allemaal weer erg tof,!
Blijkbaar wel. Dus. Ik heb zelfs even mijn ogen gesloten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef Chowi het volgende:
Je gaat toch niet in het gras liggen tijdens Editors?!
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef Chowi het volgende:
Je gaat toch niet in het gras liggen tijdens Editors?!
Thee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef cerreur het volgende:
Zijn we onderhand al weer aan den pilsch?
Wasch dat maar zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef cerreur het volgende:
OP FUCKING DINSDAG?! PFF, WAT EEN ALCOHOLIST BEN JIJ ZEG.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef cerreur het volgende:
Ik heb vanmorgen zowaar overwogen om de kachel weer aan te steken. Nou is dat een principekwestie, dus ik heb het niet gedaan, maar wát een herfstweer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef cerreur het volgende:
Stervende pokkenregen.
,
,
!
ik heb altijd de verwarming aan, zelfs in de zomerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zowaar overwogen om de kachel weer aan te steken. Nou is dat een principekwestie, dus ik heb het niet gedaan, maar wát een herfstweer..
En dat voor een pinguin!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb altijd de verwarming aan, zelfs in de zomer
Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.quote:
.
Huur inclusief = kost (mij) ook geen drol aan energiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.
Sterker nog, als het gewoon boven de ingestelde temp staat gebeurt er niets bijzonders alleen maar wat water dat rondgepompt wordt. Uizetten en weer aanzetten kost iig veel meer energie.
wie? ik verbruik geen aardgas hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
Stelletje vervuilers.
Hallo moppie van me.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Blight het volgende:
Tiekje. Lief, poppig, snoezig en schattig Tiekje..
Ik mis je.quote:
quote:
Rivierwater uit Ghana, dá's pas exotisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:41 schreef cerreur het volgende:
Ik heb vandaag exotisch bier.
Euroshopper uit Steenwijk.
Eerder toxisch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rivierwater uit Ghana, dá's pas exotisch!
Truste.quote:
Ik heb een gaskacheltje hier. Een knalrooie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stadsverwarming + vloerverwarming = kost geen drol qua energie.
Sterker nog, als het gewoon boven de ingestelde temp staat gebeurt er niets bijzonders alleen maar wat water dat rondgepompt wordt. Uizetten en weer aanzetten kost iig veel meer energie.
Ach, het is komkommertijd, want vakanties enzo. Wel grappig dat mensen zich er druk om maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef remlof het volgende:
Ja, en dan gaan mensen vragen stellen.
Ja, laat ze mee gaan posten dan, in plaats van zeiken. We hebben nieuwe BeF-ers nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef remlof het volgende:
Ja, en dan gaan mensen vragen stellen.
Tof.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Litso het volgende:
Ik ben erachter dat ik op m'n werk kan fokken, stiekem. Wel weer met text-only
Het klinkt suf.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef mcDavid het volgende:
Wie gaat er mee naar appelpop?
Het programma is niet suf!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het klinkt suf.
Aanstaande zaterdag is vogelpop. Treed ik op. Niet suf.
KUNNEN ZE NIET EEN ANDERE STAD VERZINNEN DAN TIEL?quote:
hey 't was niet mijn idee om het daar te houden!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
KUNNEN ZE NIET EEN ANDERE STAD VERZINNEN DAN TIEL?
Is goed! Zeg ik de voetbal wel af die dag, tenzij we om tien uur ergens uit moeten spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef Blight het volgende:
Oi! Rommiepommie!
'02/12/2007 14:30 Ajax-NAC'.
Be there.
Me, me, me!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed! Zeg ik de voetbal wel af die dag, tenzij we om tien uur ergens uit moeten spelen.
Ook nog dit: Zaterdag begint de voorverkoop voor PT in Amsterdam, 5-12-'07. Nog gegadigden? Ik heb wel zin om ze te zien, maar niet alleen, natuurlijk. En aangezien het geen muziek is die mijn vrienden aanspreekt, zit ik met jullie opgescheept.
Dago en ik gaan sowieso met een club vrienden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed! Zeg ik de voetbal wel af die dag, tenzij we om tien uur ergens uit moeten spelen.
Ook nog dit: Zaterdag begint de voorverkoop voor PT in Amsterdam, 5-12-'07. Nog gegadigden? Ik heb wel zin om ze te zien, maar niet alleen, natuurlijk. En aangezien het geen muziek is die mijn vrienden aanspreekt, zit ik met jullie opgescheept.
Ga je dit weekend nog naar de ArenA trouwens? Ik ga met een maat die totaal niets om voetbal geeft. Volgens hem staat Edgar Davids op doel. Mijn vaste ajax-maatje moet weer eens werken, dus vandaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wist niets van dat concert. En een algemene ':{'-bui.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
Hmm?
Is ook pas net bekend gemaakt. Ik had het zeker nog wel aan jou en Lits doorgegeven, heur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist niets van dat concert.
Wat scheelt er aan?quote:En een algemene ':{'-bui.
Koop een Mac. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Nosh het volgende:
Er is hier een hopeloos tekort aan Tweakers, en mijn computervaardigheden beperken zich tot 'AAAH! AAAH' roepen en Windows opnieuw opstarten.
Help..
Tool smoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Litso het volgende:
Die hebben mij afgelopen zondag anderhalf uur weten te hypnotizeren.
Een van de beste concerten die ik heb gezien.
Laptop kan niet verbinden met draadloos netwerk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef Litso het volgende:
*semitweaker meldt
Zeg het eens noshieposhie.
Draadloze netwerken en Windows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laptop kan niet verbinden met draadloos netwerk.
Ik ben écht heel erg bang dat het een kwestie is van 'Klik dat aan, en voila'..
Windows Vista in het algemeen.quote:
Ik ben ook niet echt een fan van Vista, maar XP installeren lukte niet eens op mijn nieuwe pc. Nou ja, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Windows Vista in het algemeen.
Tot nu toe heb ik een telefoon, een digitale camera, een webcam, een printer, en een antivirusprogramma praktisch weg kunnen gooien, of ben ik uren kwijt geweest aan het zoeken en updaten van nieuwe drivers die het eventueel misschien deden.
De volgende keer neem ik een Ibook, echt.
Je kan ook gewoon terug naar XP hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Windows Vista in het algemeen.
Tot nu toe heb ik een telefoon, een digitale camera, een webcam, een printer, en een antivirusprogramma praktisch weg kunnen gooien, of ben ik uren kwijt geweest aan het zoeken en updaten van nieuwe drivers die het eventueel misschien deden.
De volgende keer neem ik een Ibook, echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |