Masturberen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
Zo. Innig afscheid op het treinstation ook weer gehad voor vandaag. Wat zou ik toch zonder moeten?
Welk station stond je vandaag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
Zo. Innig afscheid op het treinstation ook weer gehad voor vandaag. Wat zou ik toch zonder moeten?
Ik voel een ontzettende aandrang dit tegen te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geen kut is zo nauw als je rechterklauw.
Ik voel een ontzettende aandrang het zelf te onderzoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel een ontzettende aandrang dit tegen te spreken.
Je gaat toch niet midden op de dag masturberen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik voel een ontzettende aandrang het zelf te onderzoeken.
Hoe nauw mijn rechterklauw is weet ik inmiddels wel hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet midden op de dag masturberen?. Vanavond, vlak voor het slapen gaan mag je weer!
Ik niet! Vertel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe nauw mijn rechterklauw is weet ik inmiddels wel hoor
26 pk?quote:
Zeur niet, dat scheelt je terug lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Blight het volgende:
En goddamn, wat hebben jullie weinig topics vol gepost!
strakheidscoëfficientquote:
Wat hebben de topics weinig posts los weten te maken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Blight het volgende:
En goddamn, wat hebben jullie weinig topics vol gepost!
Nope. Vrijdag aanstaande begint Lowlands, dus met het oog op het budget ga ik deze wedstrijd gewoon thuis vanaf de bank bekijken. Jij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeur niet, dat scheelt je terug lezen..
Heb je kaartjes voor woensdag?
Beide.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag aanstaande begint Lowlands, dus met het oog op het budget ga ik deze wedstrijd gewoon thuis vanaf de bank bekijken. Jij?
Hehe, klopt! Geld wordt automatisch afgeschreven of dat is al gebeurd zelfs, geloof ik. Ik heb zin in het nieuwe seizoen, al wordt het sinds dit weekeinde een stuk zwaarder dan ik had gehoopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef Blight het volgende:
Ik bedacht me net opeens dat ik mijn nieuwe scc nog niet heb gezien, maar dat lel blijkt nog geldig tot 2008..
Warme melk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef Chowi het volgende:
Niet kunnen slapen is stom. Waarom kon ik niet slapen?
Ik kan ook niet slapen van warme melk. Warme melk maakt me bang. Die vellen die er op komen zorgen ervoor dat het lijkt alsof je hele blanke gemalen armpjes aan het drinken bent, en ik droom er naar van. : (quote:
Wel oppassen met die thee tijdens het klaarkomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Warme douche.
Warme thee.
Klaarkomen.
Helpt allemaal, eventueel in combinatie.
ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef Chowi het volgende:
JA HALLO GA EENS POSTEN OFZO, STELLETJE TUIG.
moet je m eerst zelf als smilie instellen n00b!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
:j
Waarom kneep je in m'n tietenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Nosh het volgende:
toot toot
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Lowlands, lowlands, lowlands, lowlands, lowlands!!
Tot morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
SiemeN, ik ga je daar zíen!
Okaystressbailater.
Ga je mee naar ze zwaaien vanuit de lucht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Tot maandag.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb hier op 1,5 meter hoogte een verhuisdoos met cd's staan, en mijn stomme kat is erin gesprongen en komt er niet meer uit.. Stom beest.
Daar zát ik, mop!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Chowi het volgende:
Hey David! Moet jij niet naar dat modderveld in Biddinghuizen?
Nee, dat was ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Chowi het volgende:
Hey David! Moet jij niet naar dat modderveld in Biddinghuizen?
oh jij was op dat andere modderveld?quote:
Het kabbelt wat door. Als er niet zoveel mods in postten was deze al gesloten geweest met de mededeling dat er geen nieuwe meer hoeft te worden geopendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef Q. het volgende:
Rustig topic, dit.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
24-uurs topickill.
Nee joh, dat zijn de hedendaagse moderne bloedtatoeages voor kinderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:33 schreef Blight het volgende:
Wat een vlekbek.
Had gezegd dat je er was, dan hadden we samen euforisch kunnen doen bij Dave Clark!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Jep! Even rustig beginnen met werken na een zwaar maar fantastisch Lowlands-weekend.
Ik heb guitarist nog wel zien wandelen en ik heb nog even in het zonnetje gezeten met dominique.90. Het FOK!kers gehalte was dus evengoed nog hoog zat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Lowlands, lowlands, lowlands, lowlands, lowlands!!
Zo ongeveer. Hangt af van de definitie van leven.quote:
quote:le·ven1 (het ~)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood
2 (~s) iemands bestaan van zijn geboorte tot zijn dood
3 (~s) levenswijze
4 geheel van verschijnselen en werkzaamheden in een bepaalde kring
5 drukte, rumoer
6 het vlezige deel van het dierlijk of plantaardig lichaam
Op het moment niet, maar ik heb wel een optie op ermee oefenen.quote:
Was jij bij Motörhead?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Blight het volgende:
Ik heb wel een stille hint gegeven:
[..]
Ik heb guitarist nog wel zien wandelen en ik heb nog even in het zonnetje gezeten met dominique.90. Het FOK!kers gehalte was dus evengoed nog hoog zat.
Je negeert me.quote:
quote:
Niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Jep! Even rustig beginnen met werken na een zwaar maar fantastisch Lowlands-weekend.
ik wil nog zo'n 60 jaar nog even niet gaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
Hey Pheno, wanneer ga je?
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Wie heb je allemaal gezien?
Nou, nou!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Misstique het volgende:
Wie heb je allemaal gezien?
Was ff aan het w*rk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Blight het volgende:
Nou, dat was duidelijk te veel tekst. We proberen het anders:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |