*helpt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:66% modcontent.... dat moet omlaag
zijn pringles oook frituur?
Docu al gecheckt?quote:
Nee, verdulle! Dat komt omdat ik zoveel moet werken.quote:
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef Chowi het volgende:
En nee, Pringles is geen frituur. Het is namelijk vies.
Oh, dan mag ik het helemaal niet. Deze reeks is eigenlijk überhaupt niet meer op mij van toepassing. Of het zou het niet moeten zijn. Het zijn allebei reusachtige calorie-bronnen en ik doe aan de lijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
neeen het bevat 36 gram vet per 100 gram
Druk druk druk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, verdulle! Dat komt omdat ik zoveel moet werken.
Welkom in de wondere wereld van hormonale moodswingbommen en meisjes die zichzelf en hun drie onderkinnen 'volslank' noemen, dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan mag ik het helemaal niet. Deze reeks is eigenlijk überhaupt niet meer op mij van toepassing. Of het zou het niet moeten zijn. Het zijn allebei reusachtige calorie-bronnen en ik doe aan de lijn.
quote:
Ik zou gaan trollen in hun reeks, Q.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Ik ga elke zomer slank in, zonder problemen.
Goed dat je dat er nog even bij zette.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef cerror het volgende:
(violen e.d.)
Neee! Dat is zielug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou gaan trollen in hun reeks, Q.
Een TVP?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef rompompom het volgende:
Iets met lurken.
doch geen diepte!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Chowi het volgende:
Jongens! Jongens! Wat ik nou toch heb uitgevonden!
Als je je ene oog dichtknijpt, kun je gewoon nog zíén met de andere. w00t. [afbeelding].
Of je andere oog.quote:
Maar je mag wel harrr roepen. Dat dan weer wel.quote:
*Harrrr roeptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar je mag wel harrr roepen. Dat dan weer wel.
Tof! Ik wil wel ruilen, heb een papegaai dubbel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:15 schreef Chowi het volgende:
Aye! Zullen we samen mijn ooglapjes- en houten benen-verzameling checken, David?
Oh, mijn vorige papegaai heb ik gefrituurd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof! Ik wil wel ruilen, heb een papegaai dubbel.
wat sielugh!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, mijn vorige papegaai heb ik gefrituurd.
Met genoeg tabasco saus, is alles wel te pruimen.quote:
pruim met tabascoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met genoeg tabasco saus, is alles wel te pruimen.
[insert 'missen'-grap]quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Nosh het volgende:
Ik mis Siemen. : (
Kom zeg. Hij is niet dood ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Nosh het volgende:
Ik mis Siemen. : (
Vraag ze om een handtekening.quote:
Deed ik, en ze zeiden dat ik hun manager maar even een belletje moest geven.quote:
Oehoehoeh! Je hebt sjans!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Deed ik, en ze zeiden dat ik hun manager maar even een belletje moest geven.
Naar mij toe klonk het meer als een afwijzing!quote:
Turn that frown upside down!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naar mij toe klonk het meer als een afwijzing!
Ah daar kom ik wat aan doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:13 schreef Chowi het volgende:
Wat voor volk, ook!
HOI D_A!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah daar kom ik wat aan doen.
Hoilaa Chowi!quote:
Het begint herkenbaar te worden hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Verveel je je wederom?
Fijn dat je me er toch nog even op attendeert.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:54 schreef Chowi het volgende:
Dat was het al.
Check.quote:
quote:
Wat speelde het vehikel? Frans Bauer? BZN? Jan Smit? Gerard Joling? André Hazes? Marianne Weber?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Check.
Ik werd vanmorgen gewelddadig gewekt door een draaiorgel in de straat..
Het is niet alsof ik er aandachtig naar ging liggen luisteren, RPP. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat speelde het vehikel? Frans Bauer? BZN? Jan Smit? Gerard Joling? André Hazes? Marianne Weber?
Ik heb een keer een draaiorgel slayer horen spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik er aandachtig naar ging liggen luisteren, RPP. Ik weet het niet.
Jouw vriend is tof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn vriend zei ook al: Ik loop naar buiten, steek die orgel man neer, en kijk toe hoe ie langzaam in vlammen opgaat terwijl ik Raining Blood draai op dat ding.
Hihi! Jij gothic!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een keer een draaiorgel slayer horen spelen.
In terneuzen was dat, ik liep daar headbangend over straat.
Nosh ! Moest jij niet naar Rebeltronics op de Helling ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Nosh het volgende:
4chan, you card!
Au3! Nah, My Dying Bride zondag, waar een vriendin van me best hard heen wilt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nosh ! Moest jij niet naar Rebeltronics op de Helling ?
Je hebt niks gemist. Ben 1,5 uur geweest maar de DJ draaide als een natte krant. Ik zie je dan wel bij MDB, denk ik. Kom ik dan ff kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Au3! Nah, My Dying Bride zondag, waar een vriendin van me best hard heen wilt.
Want niks is leuker dan om 2 uur 's middags met 500 man collectief depressief voor je uit te staren!
Met gehakt mengen uiteraerdt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:48 schreef cerror het volgende:
BESCHUIT!
Werkelijkwaar een bril-jan-te combi.quote:
Bestweleigenlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkelijkwaar een bril-jan-te combi.
Oh. My Dying Bride, daarnet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:54 schreef Chowi het volgende:
Huh? Wat? Waar héb je het over?
Masturberen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
Zo. Innig afscheid op het treinstation ook weer gehad voor vandaag. Wat zou ik toch zonder moeten?
Welk station stond je vandaag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef Chowi het volgende:
Zo. Innig afscheid op het treinstation ook weer gehad voor vandaag. Wat zou ik toch zonder moeten?
Ik voel een ontzettende aandrang dit tegen te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geen kut is zo nauw als je rechterklauw.
Ik voel een ontzettende aandrang het zelf te onderzoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel een ontzettende aandrang dit tegen te spreken.
Je gaat toch niet midden op de dag masturberen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik voel een ontzettende aandrang het zelf te onderzoeken.
Hoe nauw mijn rechterklauw is weet ik inmiddels wel hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet midden op de dag masturberen?. Vanavond, vlak voor het slapen gaan mag je weer!
Ik niet! Vertel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe nauw mijn rechterklauw is weet ik inmiddels wel hoor
26 pk?quote:
Zeur niet, dat scheelt je terug lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Blight het volgende:
En goddamn, wat hebben jullie weinig topics vol gepost!
strakheidscoëfficientquote:
Wat hebben de topics weinig posts los weten te maken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Blight het volgende:
En goddamn, wat hebben jullie weinig topics vol gepost!
Nope. Vrijdag aanstaande begint Lowlands, dus met het oog op het budget ga ik deze wedstrijd gewoon thuis vanaf de bank bekijken. Jij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeur niet, dat scheelt je terug lezen..
Heb je kaartjes voor woensdag?
Beide.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Nope. Vrijdag aanstaande begint Lowlands, dus met het oog op het budget ga ik deze wedstrijd gewoon thuis vanaf de bank bekijken. Jij?
Hehe, klopt! Geld wordt automatisch afgeschreven of dat is al gebeurd zelfs, geloof ik. Ik heb zin in het nieuwe seizoen, al wordt het sinds dit weekeinde een stuk zwaarder dan ik had gehoopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef Blight het volgende:
Ik bedacht me net opeens dat ik mijn nieuwe scc nog niet heb gezien, maar dat lel blijkt nog geldig tot 2008..
Warme melk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef Chowi het volgende:
Niet kunnen slapen is stom. Waarom kon ik niet slapen?
Ik kan ook niet slapen van warme melk. Warme melk maakt me bang. Die vellen die er op komen zorgen ervoor dat het lijkt alsof je hele blanke gemalen armpjes aan het drinken bent, en ik droom er naar van. : (quote:
Wel oppassen met die thee tijdens het klaarkomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Warme douche.
Warme thee.
Klaarkomen.
Helpt allemaal, eventueel in combinatie.
ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef Chowi het volgende:
JA HALLO GA EENS POSTEN OFZO, STELLETJE TUIG.
moet je m eerst zelf als smilie instellen n00b!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
:j
Waarom kneep je in m'n tietenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Nosh het volgende:
toot toot
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Lowlands, lowlands, lowlands, lowlands, lowlands!!
Tot morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Nosh het volgende:
SiemeN, ik ga je daar zíen!
Okaystressbailater.
Ga je mee naar ze zwaaien vanuit de lucht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
Tot maandag.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb hier op 1,5 meter hoogte een verhuisdoos met cd's staan, en mijn stomme kat is erin gesprongen en komt er niet meer uit.. Stom beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |