Ah daar kom ik wat aan doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:13 schreef Chowi het volgende:
Wat voor volk, ook!
HOI D_A!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah daar kom ik wat aan doen.
Hoilaa Chowi!quote:
Het begint herkenbaar te worden hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef Chowi het volgende:
Verveel je je wederom?
Fijn dat je me er toch nog even op attendeert.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:54 schreef Chowi het volgende:
Dat was het al.
Check.quote:
Wat speelde het vehikel? Frans Bauer? BZN? Jan Smit? Gerard Joling? André Hazes? Marianne Weber?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Check.
Ik werd vanmorgen gewelddadig gewekt door een draaiorgel in de straat..
Het is niet alsof ik er aandachtig naar ging liggen luisteren, RPP. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat speelde het vehikel? Frans Bauer? BZN? Jan Smit? Gerard Joling? André Hazes? Marianne Weber?
Ik heb een keer een draaiorgel slayer horen spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik er aandachtig naar ging liggen luisteren, RPP. Ik weet het niet.
Jouw vriend is tof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn vriend zei ook al: Ik loop naar buiten, steek die orgel man neer, en kijk toe hoe ie langzaam in vlammen opgaat terwijl ik Raining Blood draai op dat ding.
Hihi! Jij gothic!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een keer een draaiorgel slayer horen spelen.
In terneuzen was dat, ik liep daar headbangend over straat.
Nosh ! Moest jij niet naar Rebeltronics op de Helling ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:55 schreef Nosh het volgende:
4chan, you card!
Au3! Nah, My Dying Bride zondag, waar een vriendin van me best hard heen wilt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nosh ! Moest jij niet naar Rebeltronics op de Helling ?
Je hebt niks gemist. Ben 1,5 uur geweest maar de DJ draaide als een natte krant. Ik zie je dan wel bij MDB, denk ik. Kom ik dan ff kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Au3! Nah, My Dying Bride zondag, waar een vriendin van me best hard heen wilt.
Want niks is leuker dan om 2 uur 's middags met 500 man collectief depressief voor je uit te staren!
Met gehakt mengen uiteraerdt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:48 schreef cerror het volgende:
BESCHUIT!
Werkelijkwaar een bril-jan-te combi.quote:
Bestweleigenlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Werkelijkwaar een bril-jan-te combi.
Oh. My Dying Bride, daarnet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:54 schreef Chowi het volgende:
Huh? Wat? Waar héb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |