Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar de ArenA trouwens? Ik ga met een maat die totaal niets om voetbal geeft. Volgens hem staat Edgar Davids op doel. Mijn vaste ajax-maatje moet weer eens werken, dus vandaar.
Dat kan jij lekker niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:00 schreef Litso het volgende:
Momentje, even de TT wat minder zoetgevooisd maken
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
Mooi, zaterdag eens even een brok kaart voor PT halen dan. Je kan ze maar hebben..
[..]
Nee, ik heb geen kaart. Wel tof, dat afscheid van Sneijdert!
Haai.quote:
Mjah, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om veel te doen dit weekend. Was gister behoorlijk gammel, koortsig enzo. Effe rustig aan maar, want ik hoest nu nog al m'n collega's onder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zijn er nog. Vrije verkoop. Maar goed, in je eentje naar het stadion is ook niet alles.
Heb je er veertig minuten over gedaan? Of is dat tussen het zoeken naar bevestiging van zeker transfernieuws door gedaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Ik ken 'm niet goed, maar ik vind het überhaupt al prachtig dat PSV al jaren aan het zwoegen is om die gozer binnen te halen en dat wij het binnen een week voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef Blight het volgende:
Dat laatste.
Albert Luque,.
Ik kan niet wachten tot het op Ajax.nl staat. Ik roep al maanden om die speler.
werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Zoals jullie zien heb ik het vandaag erg druk op m'n werk.
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
liev
printscreen -> avatar van maken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammer dat ik die niet in mn sig kan zetten.
Oh, maar da's heel simpel. Jedruktgewooneffeopdeprintscreenknopendanplakjeheteffeinpaintendansnijjehetbijendanslajeheteffeopalsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Misstique het volgende:
Ik kan dat helemaal niet. Bovendien ben ik erg gehecht aan mn huidige icon..
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Janetje het volgende:
Ik krijg verdomme de hele tijd schokken van m'n laptop..
Zou kunnen, maar DD, die nu naast me zit, schokt 'ie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er hangt wellicht een spanningsveld tussen jou en je laptop nu je een 'echte' relatie hebt?
Oh. Dan ben jij misschien statisch? Echt fanatiek sporter ben je in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar DD, die nu naast me zit, schokt 'ie niet.
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
godver ik zat laatst op een laptop te internetten waar dus gewoon géén paint op stond!
maar ik had het over een laptop, niet over een mac.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.
alsof je paint mist op een macquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Paint (of iets vergelijkbaars) op mijn Mac. Tja.
Leipe shit heh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Ik ga op vakantie, en BeF is zomaar een deeltje verder. Gekkigheid.
Vakantie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Mr.Manson het volgende:
PI: ?
Zeg maareh, waarom is BeF zo dood de laatste tijd?
- bruine glazenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat voor bril zoek je, McD ? (Ja, een toffe, obviously.) Maar, definieer "toffe bril" ?
Het is een noodzakelijk kwaad inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef Mr.Manson het volgende:
PI:
Omdat zonnebrillen niet tof zijn.
Heb je al eens gekeken bij buitensportwinkels ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
- bruine glazen
- geschikt voor een smal hoofd
- niet te lomp
- niet te duur (<100 euro)
oh en ik twijfel nog over polarisatie... op zich is dat wel relaxt alleen geeft rare kleurverschillen in vliegtuigkappen.
die moest ik ff googlen. Wát een bril iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nana Mouskouri
Duits bier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand nog een hemeltergend spannende niet te missen Berlijn-tip ?
Met hartjesvormige glazen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die moest ik ff googlen. Wát een bril idd
Oh en kinderzónnebrillen gaan over het algemeen wel heel snel naar het knalrood of geel ofzoEn de keuze daarin is ook niet bijster groot. Vooral niet met de harde eis van bruine glazen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
McD, hoer op met je hilariteit.
^voor als je die laatst post niet meer leest.
Het drijft de prijzen op!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Chowi het volgende:
Meer bier brouwen is een probleem? Hoezo dát nou weer?!
NOU EN, ALS ER MAAR BIER IS.quote:
Wat nerdig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb van mijn lief een nieuw toetsenbord gekregen..
Het is echt de shit. En nu moet ik van hem de computer wegleggen en gaan slapen. Maar!
!
!
Ik ookquote:
Dat wordt dus nóg meer zuipen vrijdag!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Dinsdag gesprek. En ze hebben me al een exemplaar van hun arbeidsvoorwaarden toegestuurd en morgen krijg ik nog een mailtje met een salarisindicatie. Dus volgens mij zit dat wel goed.
Als ik er maar niet zoeen kater van krijg als ik vandaag hadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef mcDavid het volgende:
Dat wordt dus nóg meer zuipen vrijdag!
Voorkom een kater: blijf dronken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik er maar niet zoeen kater van krijg als ik vandaag had.
Dan is het een kwestie van enthousiast knikken, 'ja' zeggen op de vraag of ze je ziel mogen hebben, en je bent binnen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Dinsdag gesprek. En ze hebben me al een exemplaar van hun arbeidsvoorwaarden toegestuurd en morgen krijg ik nog een mailtje met een salarisindicatie. Dus volgens mij zit dat wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |