Ja, morgen de Playstation maar weer eens onder het stof vandaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef Chowi het volgende:
Game on?
Zie ondertitel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Aurelianus het volgende:
Game on, bitches.
* Chowi in Playstation vouwt.quote:
Omdat BeF niet puur meer is, remlof!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef remlof het volgende:
En dit kan niet in BeF omdat?
BeF is stom. Teveel verzuurde mods.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef remlof het volgende:
En dit kan niet in BeF omdat?
Ik zal je bespelen alsof je een Nintendo-controller bent.quote:
Kijk je wel even uit voor mijn volle D-cup?quote:
Dude. Ik zo van, mijn PS2. Wat doe je?quote:
Heerlijk die vergankelijkheid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Stofje het volgende:
Omdat BeF een zwaar overrated kutreeks is met schijnheilige klootviolen en dit een kortstondige reeks is die slechts twee delen duurt en dan gewoon weer uit elkaar valt.
Jij bent zúlks een romanticus, Au.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zal je bespelen alsof je een Nintendo-controller bent.
Kenkerhard rammen op die knoppen zodat ik een uppercut kan doen. Yeah.
Ik probeer hier slechts een beetje mijn stoere imago in stand te houden. Dat snap je toch ook wel?quote:
Dit windt zelfs mij op, maar ik zal ervan genieten zonder dat jij het door hebtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik snap het als ik je PM'etje binnen heb.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik probeer hier slechts een beetje mijn stoere imago in stand te houden. Dat snap je toch ook wel?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Aurelianus het volgende:
Done.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap het als ik je PM'etje binnen heb.
Ik zie hier anders al vier ex-mods, ex-clusief mezelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef JDude het volgende:
[..]
BeF is stom. Teveel verzuurde mods.
In stilte geniet men het best, Stof.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit windt zelfs mij op, maar ik zal ervan genieten zonder dat jij het door hebt.
Ik voel me nu ontzettend puur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef remlof het volgende:
Ik zie hier anders al vier ex-mods, ex-clusief mezelf
Toch maar eens overwegen om een kloon aan te maken, opdat ik dat verschrikkelijke verleden voorgoed kan vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet uit te leggen over wie ik het wél heb, hm?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef remlof het volgende:
'Shoryuken!'quote:
Briljantquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Aurelianus het volgende:
'Shoryuken!'
Woeiii, eens kijken.quote:
Oh, voor mij was en is dit de reden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Briljant. Dit was de enige reden waarom ik een goede relatie onderhield met mijn buurjongetjes.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Stofje het volgende:
Tering, mijn kin is nu zachter dan de ballen van m'n 8-jarige buurjongetje.
Ik had al het vermoeden dat er wat mis was met de Haagse Beemden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, voor mij was en is dit de reden.
[..]
Ik denk dat ik nu stilletjes achter mijn computertje aan het blozen ben, Chowi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik stilletjes van je ben gaan houden, Au.
Er komen daar alleen maar gezonde relaties voor bij de burgelijke stand.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat er wat mis was met de Haagse Beemden.
PICS!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu stilletjes achter mijn computertje aan het blozen ben, Chowi.
Godzijdank heb ik geen webcam.quote:
Dat is dan weer een minpuntje...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik geen webcam.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:25 schreef Aurelianus het volgende:
Godzijdank heb ik geen webcam.
Dinsdagochtend ben ik live te bewonderen op perron spoor 5/6.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:25 schreef JDude het volgende:
Oh Stof! Werk je de komende weken nog bij de stationskoffietoko?
Vanaf dinsdag pendel ik nog een weekje of drie.
Ik kan wel typen wat ik aan het doen ben hoor. 'Momenteel typ ik.' 'Nu neem ik een slok van mijn bier.' 'Ik sta op en loop richting het toilet.' 'Ik ga weer zitten.' 'Ik typ.'quote:
Het is dat Chowi me zo aan het blozen maakt anders was jij mijn soul mate geweest.quote:
Het is niet hetzelfde, Au. Ik wil je gezichtsuitdrukking zien terwijl je die handelingen verricht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik kan wel typen wat ik aan het doen ben hoor. 'Momenteel typ ik.' 'Nu neem ik een slok van mijn bier.' 'Ik sta op en loop richting het toilet.' 'Ik ga weer zitten.' 'Ik typ.'
Ja verdulle, ik vertrek meestal van spoor 3. Tenzij ze om de mij nog steeds onbekende reden het 'laten we alles omgooien-programma' weer eens inschakelen. Dan kom ik even langs.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef Stofje het volgende:
Dinsdagochtend ben ik live te bewonderen op perron spoor 5/6.
Ja, hállo. Ik laat je regelmatig mijn handelingen zien en dat is dan weer vies.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde, Au. Ik wil je gezichtsuitdrukking zien terwijl je die handelingen verricht.
Ik ben al voorzien van piemel dus mja.. Anders .. nouja, je weet welquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef Aurelianus het volgende:
Het is dat Chowi me zo aan het blozen maakt anders was jij mijn soul mate geweest.
Het is een kwestie van behelpen, Chowi. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde, Au. Ik wil je gezichtsuitdrukking zien terwijl je die handelingen verricht.
Ik heb deze week nog gezien waarop jij je webcam gericht hebt staan, Stof. Kijk, piemels zijn best leuk enzo hoor, maar zodra ik alléén maar piemel te zien krijg, begint het een beetje onpersoonlijk te worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hállo. Ik laat je regelmatig mijn handelingen zien en dat is dan weer vies.![]()
Als je de piemel in kwestie ooit zat bent: ik ben te vinden in een kartonnen doos bij station Oss-West.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van piemel dus mja.. Anders .. nouja, je weet wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |