in belgie hebben ze 10/6e maal zoveel vragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef aerodynamic het volgende:
Dat je maar 6 fouten mag halen, terwijl je er in België 10 mag halen.
in belgie maken ze dan ook veel meer brokken dan in nederlandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef aerodynamic het volgende:
Hahahahahhahaha, ik had 0 fout!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef aerodynamic het volgende:
Bah, haal ik toch zomaar even 8 fouten in plaats van de toegestane 6![]()
En nu gaat elke FOK!ker weer meezeiken over hoe die het de eerste keer haalde![]()
![]()
![]()
Volgende week maar op voor herkansing als reserve![]()
tja belgen hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef aerodynamic het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:51 schreef jna het volgende:
Ik haalde het de eerste keer
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik had de eerste keer één fout teveel
ZO! Jij bent stoer, man!!!!!! Mag ik je groupie zijn????quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hahahahahhahaha, ik had 0 fout!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
CBR toffe organisatie![]()
()
Ik heb gewoon eerst het boek doorgelezen, toen vragen gemaakt, de theorie van de vragen die ik fout had, helemaal overgeschreven (fotografisch geheugen blabla), dan kan het gewoon niet fout gaan![]()
Ik heb trouwens de cd van Zebra en Anwb gebruikt
Je mag mijn papieren zien als bewijs...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Thomas B. het volgende:
Ik geloof geen zak van jullie. Toen ik theorieexamen deed zakte er 35 van de 50 en dat soort verhalen hoor ik overal. En jullie hadden het allemaal in één keer... sure
Theorie haalde ik in 1 x, praktijk duurde wat langer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Thomas B. het volgende:
Ik geloof geen zak van jullie. Toen ik theorieexamen deed zakten er 35 van de 50 en dat soort verhalen hoor ik overal. En jullie hadden het allemaal in één keer... sure
Vriend van mij is 3 keer gezakt... en dat deed gymnasiumquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef M42 het volgende:
[..]
Je mag mijn papieren zien als bewijs...
Ik zeg je Verjo 7.0... perfect om alles te leren en eventueel de ANWB theorie CD erbij. Boeken zijn overbodig!
owja das waar ook... iedereen is hoogbegaafd hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef Seneca het volgende:
Je vergeet voor het gemak geloof ik even dat iedereen hier op Fok! een IQ heeft wat ver boven het landelijk gemiddelde ligt, en een lul die je drie keer rond je middel moet winden na het pissen.
3x maar? Ik moet hem minstens nog een keer over mijn schouder heen gooien. Ook heb ik hulp nodig als ik ga pissen, anders ga ik door mijn rug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef Seneca het volgende:
Je vergeet voor het gemak geloof ik even dat iedereen hier op Fok! een IQ heeft wat ver boven het landelijk gemiddelde ligt, en een lul die je drie keer rond je middel moet winden na het pissen.
De keren dat ik er zat zakte minstens de helft van de zaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
Snap ook niet dat mensen er voor zakken, maar moet wel zeggen dat het niveau daar in het zaaltje nou niet echt denderend was
Verkeerde fundering?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De keren dat ik er zat zakte minstens de helft van de zaal
scooter, auto, motor en vaarbewijs alle 4 in 1x.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Thomas B. het volgende:
Ik geloof geen zak van jullie. Toen ik theorieexamen deed zakten er 35 van de 50 en dat soort verhalen hoor ik overal. En jullie hadden het allemaal in één keer... sure
ouchquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:32 schreef chalrune het volgende:
ik had 1 fout, ik wou niet TE goed overkomen![]()
maareuh praktijk drie keer gezakt![]()
Dat komt omdat Belgen dommer zijn dus meer kans krijgen om te slagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef aerodynamic het volgende:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De keren dat ik er zat zakte minstens de helft van de zaal
jij bent een gevaar op de weg met je 3 fouten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:39 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Bij mij ookwaarvan veel die gewoon niet geleerd hebben en het blijkbaar geen zak scheelt om telkens 30 euro in de sloot te gooien (er zaten zelfs figuren tussen die 8 keer gezakt waren
).
Zelf was ik wel geslaagd (met 3 fouten)
Ja, het is met name goed leren en daarbij oefenen en soms wat dingen vragen aan je rijinstructeur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
theorie hoor ik meestal dat mensen die alleen de cd leren zakken, of mensen die alleen de boeken leren zakken..
mensen die allebei doen slagen meestal
ik had theorie in 1 x met allebei leren dus... 5 foutjes...
praktijk in 18 lessen ... im a natural!
Logisch toch, alle wijsneuzen op fok die in 1x geslaagd zijn posten dat hier trots, en diegene die een paar keer gezakt zijn posten hier niet zodat ze niet worden afgezekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:17 schreef Thomas B. het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Logisch toch, alle wijsneuzen op fok die in 1x geslaagd zijn posten dat hier trots, en diegene die een paar keer gezakt zijn posten hier niet zodat ze niet worden afgezeken![]()
ik heb er ook een paar x over gedaan omdat ik te lui was om te leren![]()
Maar ik ben wel kankerownage achter het stuur!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar ik ben wel kankerownage achter het stuur!!
weet ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent een gevaar op de weg met je 3 fouten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Apie74 het volgende:
ik haalde het de eerste keer
Kijk dit is echt een goed doordachte wijze opmerkingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
Zakken voor je theorie examen.
Als je je theorie nog niet in één keer kan halen moeten ze je gewoon verbieden ooit auto te rijden.
Een troost, ik haalde de theorie de tweede keer en de praktijk eerste keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef aerodynamic het volgende:
En nu gaat elke FOK!ker weer meezeiken over hoe die het de eerste keer haalde![]()
![]()
![]()
Gelijk een oplossing tegen het fileprobleem, de uitstoot van uitlaatgassen. Wat nou niet doordacht, jungske?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kijk dit is echt een goed doordachte wijze opmerking![]()
![]()
En zodoende warmt de aarde niet meer op en waardoor de ijskappen niet smelten en de wereld is geredquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelijk een oplossing tegen het fileprobleem, de uitstoot van uitlaatgassen. Wat nou niet doordacht, jungske?
lol idd, maar lag natuurlijk niet aan mij maar aan die eikel van een examinator had ook drie keer dezelfdequote:
dát zou wel in één keer het fileprobleem oplossen... afgezien daarvan vind ik het een behoorlijk domme opmerking.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
Zakken voor je theorie examen.
Als je je theorie nog niet in één keer kan halen moeten ze je gewoon verbieden ooit auto te rijden.
Ik ken ook mensen met een laag IQ die in 1x zijn geslaagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vriend van mij is 3 keer gezakt... en dat deed gymnasium
Snap ook niet dat mensen er voor zakken, maar moet wel zeggen dat het niveau daar in het zaaltje nou niet echt denderend was
Mensen omgekocht?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
hehe ik heb niet eens theorie hoeven doen en toch me theorie cerificaat gehaald
Ah pijpbeurt voor die vent achter die balie dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Needenk je dat ik daarvoor betaal
vriendendienst
Mensen die hun theorie niet tijdens de eerste keer halen moeten gewoon voor de rest van hun leven een verbod krijgen om auto te mogen rijden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef aerodynamic het volgende:
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |