Ole, zeggen ze dan ergens in 't zuiden. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Suijk het volgende:
Ook Ole heeft de Hools Opening Ontmaagding doorstaan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Was het lekker Ole?
Ik dacht nog, zal ik het in de OP meldenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Suijk het volgende:
Ook Ole heeft de Hools Opening Ontmaagding doorstaan.
lekker geslapen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:08 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
Ik zal er ooit ook mee gaan beginnen. Een mooie tt verzinnen is alleen zo lastig he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Ole met je Hoolsopening. Je ligt er nog maar een stuk of 3 achter op mij.
Goeiemiddag!
Een mooie spreuk uit je achterland doe ik het voor hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zal er ooit ook mee gaan beginnen. Een mooie tt verzinnen is alleen zo lastig he.
Zit nog bij een ander onder het bureau?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Ole met je Hoolsopening. Je ligt er nog maar een stuk of 3 achter op mij.
Goeiemiddag!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit nog bij een ander onder het bureau?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef Ole het volgende:
ik denk dat 'de monteur' inmiddels is gearriveerd
Omdat mayo bij een kroket achterlijk isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Waarom zit er bij een kroket altijd gratismosterd
, maar moet je voor de
mayo
relatief gezien flink dokken?
Je mag niet zeggen dat iets achterlijk dan krijg je doodsbedrijgingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat mayo bij een kroket achterlijk is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat mayo bij een kroket achterlijk ontzettend lekker is
Hear hear.quote:
Ik ben stoerquote:
En dat hoor je nu pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef SCH het volgende:
De whizzkid komt nu maandagavond. Is ook beter, een avond!
O ja! Hoe was je week?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
mijn lever is bezig met overuren maken
week was goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
O ja! Hoe was je week?
Moest je ook spullen omruilen voor steeds iets duurders?
waaar dan ? die van deze week ? moet hem nog uit het plastik halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef Suijk het volgende:
Je stond in de Sportweek, Borisz! Heb je dat al meegekregen?
http://forum.fok.nl/topic/1056986/1/50#52601099quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
waaar dan ? die van deze week ? moet hem nog uit het plastik halen
die eindfeesten zijn altijd al goed geweest iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
week was goed
ik hoefte geen spullen om te ruilen
het eindfeest gister was knallenErick E,
Sidney Samson
![]()
en Amsterdam is een hele leuke stad
Ik heb geen scanner maar het staat op pagina 12 als laatste medianieuwtjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef Suijk het volgende:
Het echte artikel heb ik nog niet gezien, dus als je dat even wilt inscannen.
Als het niet doorgaat had ik dat allang geweten natuurlijkquote:
heb je nog wel trek in bier boriszquote:
ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
ow ik zie het al, Ole's ontmaagding!
Zo af en toe, heerlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
DIGGER die altijd opschept over zijn verfijnde eten, geeft toe dat hij kroket met mayo eet?
nee nog een weekje vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Het gewone leven gaat helemaal nog niet beginnen!
Het is niet makkelijk een nieuw vriendinnetje meteen anderhalve week niet ze zien
Ik heb volgende week ontgroening/intro bij de studentenvereniging, en zij bij een andere vereniging. Dan nog een weekend vrij, dan een dagje college en dan weer een dagje vrij ivm de opening van een nieuw gebouw door Bea en JP.quote:
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Voor de liefhebbers zometeen halve finale EK-Hockey. LIVE
op Ned-2. Nederland - België. De winnaar plaatst zich voor de Olympische Spelen.
Omdat er in Wageningen allemaal kuthippies wonen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom doet die site met foto;s van Wageningen t nou weer niet in Firefox?
wat een sloerie is het ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Amy Whinehouse en vriendje na een echtelijke ruzie gisteren.
Drugs are bad.
Mijn broer is geen hippie. Maar langharig tuigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat er in Wageningen allemaal kuthippies wonen.
lijkt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag
[..]
Mijn broer is geen hippie. Maar langharig tuig![]()
Valt wel mee. Een hippie draagt wat anders uitziende kleren en bloemen in het haar. Langharig tuig draagt over het algemeen een zwart (band)shirt een spijkerbroek en kisten.quote:
En vrouwenhippies een soepjurk. Om 4 uur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een hippie draagt wat anders uitziende kleren en bloemen in het haar. Langharig tuig draagt over het algemeen een zwart (band)shirt een spijkerbroek en kisten.
Is ze je type?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Amy Whinehouse en vriendje na een echtelijke ruzie gisteren.
Drugs are bad.
Terrassenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:50 schreef Grulez het volgende:
Mmm bier. weer ff lekker op het terras gezeten vanmiddag.
Ja, ik scheer ook nat.quote:
Hoe ze zo dellerig mogelijk probeerde op de groepsfoto te komen met Edwin van der Sarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tong gaat meer voor hockeymeiden!
[afbeelding]
Wat ga jij eigenlijk doen na de zomer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:51 schreef RayMania het volgende:
Mijn broer gaat bijna uit huis. Gaat maandag kijken bij een huis.
Ellen Hoogquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tong gaat meer voor hockeymeiden!
[afbeelding]
Uitgeslapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat er in Wageningen allemaal kuthippies wonen.
quote:
quote:
Ik ga tot februari werken en daarna Universiteitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen na de zomer?
Ga je toch een master doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga tot februari werken en daarna Universiteit.
Ja, als ik word toegelaten is het wel de bedoeling.quote:
Cool, respect. Lijkt me flink lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als ik word toegelaten is het wel de bedoeling.
Uitgeslopen en weer thuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
golfer dacht een sluiproute te nemen... sluipt iedereen daar al
Ik zie dat Engels examen niet zitten. 170,= betalen, zonder garantie of je het haaltquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Cool, respect. Lijkt me flink lastig natuurlijk.
Is toelating zo moeilijk? Je hebt je BSc al.
Tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als ik word toegelaten is het wel de bedoeling.
Qua stad en vrienden zou ik weer Utrecht kiezen. Maar Amsterdam is wel lekker dichtbij.quote:
WTF, dat is duur!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie dat Engels examen niet zitten. 170,= betalen, zonder garantie of je het haalt.
quote:
Best aardig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik had het laatst met Nikky erover dat die PI er moest komen
Hoe doet ie dat dan. Laatst zag ik ergens ook een andere als PI ik dacht deze (quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik had het laatst met Nikky erover dat die PI er moest komen
maar waar heb je hem vandaan, ik kan m niet vindenquote:
Goed zoeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar waar heb je hem vandaan, ik kan m niet vinden![]()
Ook wel hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goed hoor, as usual.
en bij jou?
Is de Paus katholiek?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef sjimz het volgende:
heb jij mij niet over het hoofd gezien??
Dat is te hoog gegrepen voor hemquote:
Wat is niet te hoog voor hem?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef RayMania het volgende:
Wat denk je. Wil ik m'n paswoord van Hotmail veranderen in 'sjimz'.
Krijg ik de melding "your password is too short".
Okay, genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouw ligt op de bank, Axel slaapt, Marc slaapt/spuugt en ik doe de afwas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee AZ, hoe is het met je vrouw, Marc, jou en Axel?
Houd het een beetje in de hand!quote:
ik heb er nog niks van gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Vergeet ik gewoon dat er voetbal op is, mis ik gewoon de eerste 30 seconde van deze topper
Goh dat had ik nu niet verwacht. Zelfs als er een topper op was geweest (dan wel een wedstrijd zonder PSV) had jij nog een DVD-tje gekeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb er nog niks van gezien
Spanning en sensatie in Kerkradequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Vergeet ik gewoon dat er voetbal op is, mis ik gewoon de eerste 30 seconde van deze topper
De jaarlijkse wereldbijeenkomst voor dwergen is dit jaar in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Loopt veel van jou volk door de hoofdstad![]()
nee dat zelfs niet eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh dat had ik nu niet verwacht. Zelfs als er een topper op was geweest (dan wel een wedstrijd zonder PSV) had jij nog een DVD-tje gekeken.
Met dooien ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef pascalheister het volgende:wegmisbruikers wordt volgende week een spectakel met een achtervolging op een Porsche op de autobaan
![]()
in de promo zag ik een motorkap door de lucht vliegen en wat brokstukken, dus ik verwacht wel watquote:
dat is ook even een beest die wagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef pascalheister het volgende:
Top Gear nu bezig trouwens in wel 1 van de mooiste afleveringen ooit. Met de duurste productiewagen ooit de Bugatti Veyron
zoiets bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Pi's? waar?
Dan mis je dus de opening van het WK atletiek vannacht met de marathon voor mannen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vandaag vroeg ga slapen. En morgen lang blijf liggen. Morgennacht wil ik de wereldkampioenschappen atletiek zien. Dus even investeren in de toekomst.
Heb je nou nog niet geleerd dat je niet kan 'voorslapen'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vandaag vroeg ga slapen. En morgen lang blijf liggen. Morgennacht wil ik de wereldkampioenschappen atletiek zien. Dus even investeren in de toekomst.
Trusten Hoolers en Bluezie
Goed, heerlijk genoten van 't mooie weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, mijn lever is hersteld van een introweek
met jou ?
Over 11 maanden ben ik weer jarigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef RayMania het volgende:
Ik bedenk me net dat het over vier maanden kerst is. Sneeuw, kou, ik wil er echt niet aan denken na zo'n lekkkere dag als vandaag.
is alles een beetje rustig gebleven in de stad?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:24 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen en weer veilig terug van werk.
Was drukker dan verwacht, nog een aantal vechtpartijtjes maar verder geen ernstige dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
is alles een beetje rustig gebleven in de stad?
Zolang je op java eiland gaat zal je mij niet zien, kom je richting leidse dan kan je me misschien nog zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
Hoi!
Ik ga vanmiddag/vanavond ook nog wel even naar de uitmarkt. Eerst naar de triathlon kijken.
als ik ga dan wordt het richting Java eiland, want daar wonen mijn schoonouders. Maar ik heb zo verschrikkelijk weinig geslapen dat ik denk ik maar thuis blijf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang je op java eiland gaat zal je mij niet zien, kom je richting leidse dan kan je me misschien nog zien
een stukkie taart gaat er wel in na zo'n nachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal taart?
Hij slaapt trouwens nog gewoon...
Maakt niet uit: zuslief is al vanaf 7 uur op, dus ik ook. Mevrouw DD is de kroeg in gegaan en ligt nog op 1 oor...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
een stukkie taart gaat er wel in na zo'n nachtmooi voor jullie dat hij nog lekker ligt te slapen
trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:00 schreef sjimz het volgende:
Gefeli DD!
Als ik straks mijn bedje uit kom lust ik ook wel wat taart.
Ik ga nu even slapen want vannacht weer nachtdienst!
Gefeliciteerd! Snel gegaan, zo'n jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal taart?
We hebben de aanval in de toto op je geopendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Luque.
Zo, vanmiddag begint de KNVB-beker weer. Spannend.
Ja, jij bent geïnspireerd door Studio Spaan zag ik. Ben benieuwd wat het experiment oplevert. Zitten toch wel een paar duels bij die vermoedelijk zeker NIET door de thuisploeg gewonnen zullen worden, maar wie weet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben de aanval in de toto op je geopend![]()
Ik ben geen amateur kenner dus dacht ik het een beetje ludiek op te lossenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, jij bent geïnspireerd door Studio Spaan zag ik. Ben benieuwd wat het experiment oplevert. Zitten toch wel een paar duels bij die vermoedelijk zeker NIET door de thuisploeg gewonnen zullen worden, maar wie weet.
Dat heb je wel gedaan, het zou best nog wel wat kunnen opleveren hoor. Ben benieuwd. Van mij mogen best alle duels in 2-0 eindigen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben geen amateur kenner dus dacht ik het een beetje ludiek op te lossen![]()
Oe gezelliequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Ons kleindochtertje is 2 vandaag![]()
Straks vieren op een camping
No way.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Van mij mogen best alle duels in 2-0 eindigen.
Oh jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal taart?
Aldus de man die een kat heeft genaamd Djamuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Raul en Yazz jarig - wat is er toch mis met Jan en Marieke???
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aldus de man die een kat heeft genaamd Djamu
Glenn was bijna 11 pondquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:24 schreef Bos81 het volgende:
Hier in de straat is gisteren een kind geboren. Ruim 8 pond![]()
Dat is nog zwaarder inderdaad. Maar normaal zijn babys toch zo rond de 6 a 7 pond?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn was bijna 11 pond
(En die hebben ze 12 uur lang geprobeerd er op de natuurlijk manier uit te krijgen, omdat ze hem zo rond de 8 a 8 1/2 pond geschat hadden).
Griekse competite trouwens uitgesteld, 1e speelronde, ivm al die bosbranden en de tientallen doden.
Wel jammer, want er stond o.a. Panathinaikos - Olympiakos op het programma morgenavond (met live TV uitzending op ERT Sat)
Zo rond de 7 ja. Onder de 6 pond wordt alweer als wat aan de kleine kant ervaren (komt o.a. vaak voor als gevolg van flink doorpaffende moeders in spe).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is nog zwaarder inderdaad. Maar normaal zijn babys toch zo rond de 6 a 7 pond?
Ik was gewoon goed op gewicht terwijl mijn moeder kettingrookster wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo rond de 7 ja. Onder de 6 pond wordt alweer als wat aan de kleine kant ervaren (komt o.a. vaak voor als gevolg van flink doorpaffende moeders in spe).
Ter vergelijk: Kady was 1920 gram (terwijl ze met haar 30 weekjes eigenlijk ca. 1400 a 1500 gram had "moeten" wegen, gemiddeld.
En de lengte?quote:
Volgens mij formuleer ik het anders prima als ik zeg dat pasgeborenen onder de 3000 gram - wat als aan de lichte kant wordt gezien - o.a. vaak voorkomt bij doorpaffende moeders in spe. Ik zeg niet dat het altijd zo is, of er geen andere oorzaken kunnen zijn, dus volgens mij ga je in op iets wat er totaal niet staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Je praat echt vooroordelend/veroordelende poep Digger, er zijn zo ongelofelijk veel meer oorzaken voor lichtere baby's dan roken
DIGGER heeft overal verstand van, dat weet je toch. Spreek die jongen nou niet tegen, dan stort zijn wereldje inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Je praat echt vooroordelend/veroordelende poep Digger, er zijn zo ongelofelijk veel meer oorzaken voor lichtere baby's dan roken
Al die tijd een excuus gezocht om dat woord te posten. Bedankt tong!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef tong80 het volgende:
Post hier mooie woorden die amper worden gebruikt.
Klopt 4-0 was een redelijke overwinning in de playoffsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef SCH het volgende:
Maar winnen in de Arena is voor ons niet zo bijzonder meer tong, de uitdagingen liggen ergens anders.
Vroeger was het bijzonder om inde Arena te winnen, maar dat is ons nu iets te vaak gelukt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt 4-0 was een redelijke overwinning in de playoffs
Uitermate puik plan!quote:
Dat ook nog eens ja.quote:
Nou ja, bijna.quote:
20 kilometer, dat is me wel een afstand zeg, hulde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:
Pff, 20 kilometer hardgelopen vandaag, triathlon bezocht, wat kleding gekocht en straks naar de uitmarkt. Heb het er maar druk mee op m'n vrije dag!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
Verjaardagsfeestje van mijn kleindochtertje op een camping weer overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |