Ole, zeggen ze dan ergens in 't zuiden. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Suijk het volgende:
Ook Ole heeft de Hools Opening Ontmaagding doorstaan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Was het lekker Ole?
Ik dacht nog, zal ik het in de OP meldenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Suijk het volgende:
Ook Ole heeft de Hools Opening Ontmaagding doorstaan.
lekker geslapen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:08 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
Ik zal er ooit ook mee gaan beginnen. Een mooie tt verzinnen is alleen zo lastig he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Ole met je Hoolsopening. Je ligt er nog maar een stuk of 3 achter op mij.
Goeiemiddag!
Een mooie spreuk uit je achterland doe ik het voor hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zal er ooit ook mee gaan beginnen. Een mooie tt verzinnen is alleen zo lastig he.
Zit nog bij een ander onder het bureau?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Ole met je Hoolsopening. Je ligt er nog maar een stuk of 3 achter op mij.
Goeiemiddag!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit nog bij een ander onder het bureau?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef Ole het volgende:
ik denk dat 'de monteur' inmiddels is gearriveerd
Omdat mayo bij een kroket achterlijk isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Waarom zit er bij een kroket altijd gratismosterd
, maar moet je voor de
mayo
relatief gezien flink dokken?
Je mag niet zeggen dat iets achterlijk dan krijg je doodsbedrijgingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat mayo bij een kroket achterlijk is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat mayo bij een kroket achterlijk ontzettend lekker is
Hear hear.quote:
Ik ben stoerquote:
En dat hoor je nu pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef SCH het volgende:
De whizzkid komt nu maandagavond. Is ook beter, een avond!
O ja! Hoe was je week?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:47 schreef borisz het volgende:
mijn lever is bezig met overuren maken
week was goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
O ja! Hoe was je week?
Moest je ook spullen omruilen voor steeds iets duurders?
waaar dan ? die van deze week ? moet hem nog uit het plastik halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef Suijk het volgende:
Je stond in de Sportweek, Borisz! Heb je dat al meegekregen?
http://forum.fok.nl/topic/1056986/1/50#52601099quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
waaar dan ? die van deze week ? moet hem nog uit het plastik halen
die eindfeesten zijn altijd al goed geweest iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
week was goed
ik hoefte geen spullen om te ruilen
het eindfeest gister was knallenErick E,
Sidney Samson
![]()
en Amsterdam is een hele leuke stad
Ik heb geen scanner maar het staat op pagina 12 als laatste medianieuwtjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef Suijk het volgende:
Het echte artikel heb ik nog niet gezien, dus als je dat even wilt inscannen.
Als het niet doorgaat had ik dat allang geweten natuurlijkquote:
heb je nog wel trek in bier boriszquote:
ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
ow ik zie het al, Ole's ontmaagding!
Zo af en toe, heerlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef Suijk het volgende:
DIGGER die altijd opschept over zijn verfijnde eten, geeft toe dat hij kroket met mayo eet?
nee nog een weekje vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Het gewone leven gaat helemaal nog niet beginnen!
Het is niet makkelijk een nieuw vriendinnetje meteen anderhalve week niet ze zien
Ik heb volgende week ontgroening/intro bij de studentenvereniging, en zij bij een andere vereniging. Dan nog een weekend vrij, dan een dagje college en dan weer een dagje vrij ivm de opening van een nieuw gebouw door Bea en JP.quote:
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Voor de liefhebbers zometeen halve finale EK-Hockey. LIVE
op Ned-2. Nederland - België. De winnaar plaatst zich voor de Olympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |