Wie dan welquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dan kan ik 2x warm eten vandaag. Excuus. Nog een keer
![]()
Eens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt positief, na alles wat je hebt meegemaakt![]()
quote:
quote:
quote:
Das toch heul niet leuk... je verstaat geen donder van die Limlandse nummers...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Van 1 op 2 september. En dan 2 september de ouverture. [afbeelding]
Dank U, eindelijk iemand die positief is!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:32 schreef Maruna het volgende:
ben blij met de TT, nu weet ik weer wat voor dag het is -> Bijna-weekend-dag
Het is altijd bijna weekend:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:32 schreef Maruna het volgende:
ben blij met de TT, nu weet ik weer wat voor dag het is -> Bijna-weekend-dag
Muck! lekker stuk!quote:
quote:
quote:
Word jij daar blij van of je ouders?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
ik ga zo mijn ouders verblijden met een bezoekje
mijn oudersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word jij daar blij van of je ouders?
Immer!quote:
mwaaaaaaaquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef buzzer het volgende:
Van het weekend heerlijk mijn huis weer inrichten, ben ik volgende week thuis ook weer online
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef buzzer het volgende:
Van het weekend heerlijk mijn huis weer inrichten, ben ik volgende week thuis ook weer online
JA over Mysterylandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef Maruna het volgende:
Iemand niet iets interessants om over te filosoferen zo vlak voor het weekend?
Heb je liever een gele kanarie die niet zingt of een grijze kater die praat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef Maruna het volgende:
Iemand niet iets interessants om over te filosoferen zo vlak voor het weekend?
de kanarie, laat maar horen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je liever een gele kanarie die niet zingt of een grijze kater die praat?
Tuurlijk wel. Je hoeft het niet te verstaan om het mooi te vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch heul niet leuk... je verstaat geen donder van die Limlandse nummers... [afbeelding]
Eensquote:
quote:
Het gaat weer steeds een stapje beter dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:16 schreef buzzer het volgende:
Zoals Altijdquote:
Sjow maak je niet drukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
Okeee
Is dit normaal dat er zo maar kwartetten gemaakt mogen worden![]()
Welk kwartet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
Okeee
Is dit normaal dat er zo maar kwartetten gemaakt mogen worden![]()
WJzquote:
Ik heb net ingschonken voor iedereen. Ik heb geen vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
Anyway. Is iedereen koffie drinken ofzo?
Aah vandaar. Mag ik ook een bakje dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net ingschonken voor iedereen. Ik heb geen vakantie
Nee hoor, ook op andere dagen staat de koffie klaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Registratiefout het volgende:
Is dit een standaard 'vrijdag topic'?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah vandaar. Mag ik ook een bakje dan?
Of moet dan eerst mijn vakantie voorbij zijn?
Oh, dus het is een koffietopic?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, ook op andere dagen staat de koffie klaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |