Huntelaar ook zo'n 2,2 volgens mij..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huntelaar zo'n 1,5 miljoen ofzo?
Ik begrijp wel dat ze Luque 2,2 miljoen willen geven. Wat M0NTANA al zegt, als je amper hoeft te investeren in de transfersom, kan je wel een beetje extra salaris geven.
Ik zie het daar nu ook staan ja, las er over heenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
The Sun meldt dat het om een 'free transfer' gaat.
Die Engelse krant he, niet die gloeiende gasbol aan de hemel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens in the Sun staan.
Ik heb mijn post al geeditquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die Engelse krant he, niet die gloeiende gasbol aan de hemel.
Ik neem aan dat dat alleen Nederlanders betreft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid uit de Sportweek inkomens top 100 van 2006:
20 (28) Wesley Sneijder (voetbal) 2.600.000
De grote, kleine man van Ajax. Zit in de hoogste salarisschaal. Komen premies en reclamecontracten bij.
Een salarisplafond van 2,5 miljoen zou inderdaad leuk zijn. Maar realistisch is 't niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kun je wel lachwekkend doet, maar het loopt de spuigaten uit. Het 'moderne' voetbal begint mij steeds meer het plezier te ontnemen.
ja, de bestverdienende Nederlandse sportersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat alleen Nederlanders betreft?
Omdat Newcastle blij genoeg is nu ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef Chivu het volgende:
Ik zie niet in waarom Luque transfervrij zou mogen vertrekken bij Newcastle. Ik hou gewoon rekening met een miljoen of vijf.
Was idd een inkoppertje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Newcastle blij genoeg is nu ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen.
Hij zou ook voor PSV gaan spelen, ware het niet dat PSV niet helemaal netjes gehandeld had en Newcastle toen per direct de huurtransfer annuleerde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk, maar zelfs dan, met de mogelijke interesse van Ajax, PSV, Feyenoord, Sevilla en stadsgenoot Betis zou zelfs een kleine transfersom toch wel mogelijk zijn? Het is niet dat je iemand verkoopt die helemaal niets kan.
Als ze hem daar echt zo graag kwijt hadden gewild, had hij het afgelopen halve seizoen wel voor PSV gespeeld.
Niet helemaal netjes? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zou ook voor PSV gaan spelen, ware het niet dat PSV niet helemaal netjes gehandeld had en Newcastle toen per direct de huurtransfer annuleerde.
Ze waren hem in Eindhoven al medisch aan het keuren terwijl de contracten nog niet afgehandeld waren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet helemaal netjes? Hoezo dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |